Onko trolli hyytynyt?

ihmemmies

Mis on yksi ja ainut?

223

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edu-ksemme

      Voimissamme ollaan... ja taikojamme kehitämme... heko, heko...

    • The old and only!

      Hej, tomtegubbar, slå i glasen och låt oss lustiga vara! En liten tid vi leva här, med mycket möda och stort besvär. Hej, tomtegubbar, slå i glasen...

    • hyvällä tuulella

      Mukana ollaan. Kohta rupea tulemaan oikeaa vaellusasiaa lähes ammattivaeltajalta. Todellisuudessa en ole vaelluksella käynyt, en edes nuotskaa saa syttymään.

    • ristiselkä

      Tärkein varuste on lahtelainen ahkio. Sitä vedetään kesät talvet. Vielä ei ole kuitenkaan täysin selvää pitääkö aisojen olla ristissä vai ei?

      • revolveri Pekka

        tarkemmin Vesivehmaalainen ahkio on se oikea pulkka


    • pöli

      Tarpeellisin kampe on oma retkitrolli. Iltanuotiolla on niin hauska seurata, kun se väittelee suu vaahdossa itsensä kanssa. Kännipäissään haukkuu omia hahmojaan ja juoksee ympyrää, kunnes nukataa teltan viereen kädet munissa.

    • analpsyko

      Päivää, teemme tutkimusta vaellusnetistä pois potkittujen trollien mielialojen vaihteluväleistä. Kertoisitteko omin sanoin vitutusasteenne asteikolla 1-10?

      Kiitos

      • haudankaivaja

        "Päivää, teemme tutkimusta vaellusnetistä pois potkittujen trollien mielialojen vaihteluväleistä. Kertoisitteko omin sanoin vitutusasteenne asteikolla 1-10?"

        10, jokaisen trollin menetys on raskas tappio.


      • Amis vaeltaja

        10 vaihteluvälistä


    • mukakalaapäälakee

      Nonnii, menkääs ny vastailee sinne kun meikä tarttee neuvoja. En mää niitä oikeesti tartte, mihkään päälakeen ole menossa eikä mulla oo autookaan.

      hihihihihihihhiii

      • ei trollausta

        Ei haittaa sillä joku voi todellakin sivustolla miettiä kyseistä asiaa tosissaan ja jos kerran tietoa tulee niin ei tarvitse etsiä sitä sivulta sillä on tuostakin jo kirjoitettu.
        Ei tuo ole trollausta, jos keskustelu auttaa toisia.


    • puistonvartija1

      Kohta alkaa olla trollipuisto valmis, vielä muutama nimimerkki lisää niin alkaa vääntö. Nyt pitää olla kuitenkin malttia, ettei lennä koko kaarti pihalle.

    • T. Virtanen

      ^ mikä mikä trolli puisto?

    • The one and only!

      Mahtava päivä! 60 km hiihtoa tunturissa ilman pienintäkään pilvenhahtaraa ja aurinko Naantalia lempeämpänä... eikä liistereistä tietoakaan! Nyt kelpaa trollin olla!

    • ???

      Mitäs jos lukisit kaikki aikaisemmat viestisi ihan ajatuksella. uudestaan. Hae apua. Ihan tosi!!

    • trollien loppu

      Jep trolli parka ja nyt suljetaan jo proxyt ulos kaikilta suosituilta sivuilta eli ei pääse enään kirjaantumaan sitten, kuin vain suomalaisella Ip osoitteella edes vanhat nicit.
      Vaikeuttaa paljon trolleja eikä noissa sivustoissa ulkomaalaisa edes käy eli ei haittaa normi toimintaa.Suomi 24 ottaa myös saman käytännön lähiaikoina.

    • joihkku

      Kyllä kai se Kaaresuvannossa joikhaa tämä rölli, kun ei muualla saa ääntään kuuluville.

    • Pekka tosivaeltaja

      Trollausta ei pysytä lopettaan. Ennen kirjoitettiin p a s k a huussin seinään mietteet ja nykyään nettiin.

      • mollitrollikka

        Osaisikohan joku määritellä, mikä se trolli on?


    • eläjolma

      Trolli on vetolaukku.

    • Tosi 34P33l0

      Se on sellainen, joka kyselee, vaikka tietääkin.

      • mollitrollikka

        Jos siis tietää, niin kysyä ei saa ilman trollileimaa, vaikka tietävä tietänee toisenlaisten mielipiteiden olevan mahdollisia. Mutta jotka kuitenkin ovat vääriä, koska muutenhan ei tietää voi.


    • jotta näin

      Trolli on sellainen, joka saa toiset kinastelemaan keskenään keskustelupalstoilla sopivilla kommenteilla ja vetäytyy sitten sujuvasti sivuun.
      Se joka luulee olevansa trolli ja haistattelee ja uhoaa nettipalstoilla on psykopaatti ei trolli.
      Mielialalääkkeet pitäisikin lailla kaikki kieltää ja laittaa ne jotka ei ilman pärjää suljetuille osastoille lopuksi ikää.

      • mollitrollikka

        Eikös sellainen väittely ole sitten paikallaan?


      • Pääsiäistrulli

        Tuohan oli loistava trollaus lopuksi :D
        Mutta täällähän trollit asuu, koska ollaan luonto ja retkeilypalstalla.


    • trollitkumoon

      Kaikki eivät tykkää väitellä. Jotkut tykkäävät jopa keskustella.

      • mollitrollikka

        Siis väittelijät ovat trolleja vaikka tohtoriksi väittelisi?


    • mollitrollikka

      Näyttää siltä, että seurakuntalaisilla on oiva usko käsittää trollaus käsittämättä kuitenkaan sitä mitä käsittää.
      Paras purkaus tuli eräältä, jonka mielestä väittely on trollausta kun taas keskustelu ei.

    • kahluuallaS

      Yhä porskuttaa... ...onnellisena... ...kevät Tuulissa... ...Sallassa ja savukoskella... ...vai mitä SallaTuulia?

    • Kid Nappaaja

      Ketä siellä enää trollaa? Ehän siellä enää kirjoittele kun peräentti ja pannes.

      • Pappa vaeltaa taivaa

        Onko pannes niitä uskon miehiä?


    • raappanan kammi

      Siellähän se, mis ei ole toimiva moderointi.

      • mollitrollikka

        On näköjään Tapani Vaeltaja suljettu kaikilta foorumeilla. Se on sinänsä harmi, koska nyt on tekstien sisällön fado laskenut runsain mitoin myös tällä foorumilla.


      • Harjus Harri
        mollitrollikka kirjoitti:

        On näköjään Tapani Vaeltaja suljettu kaikilta foorumeilla. Se on sinänsä harmi, koska nyt on tekstien sisällön fado laskenut runsain mitoin myös tällä foorumilla.

        Ei pidä paikkaansa, tässä taas ollaan kirjoittamassa uutta trollia.


    • Tapsa vaeltaa

      Tiedoksi (Tapani Vaeltajalta): Minut on portattu vaell.us:sta viime kuussa. Syytä en tiedä, sillä olen mielestäni vain esittänyt aiheellisia kommentteja.

      (Ellei sitten tosiaan syy ole se, että tein 30 euron tarjouksen teltasta, kun myyjä pyysi yli neljääsataa; miksi tarjoisin enemmän kuin minkä arvoinen teltta minun käyttööni olisi...)

      • oikein meni

        Jos 700ovh teltasta tarjoaa 30€ niin selvää pottuilua on ja joutaa lentää ulos.


      • mollitrollikka
        oikein meni kirjoitti:

        Jos 700ovh teltasta tarjoaa 30€ niin selvää pottuilua on ja joutaa lentää ulos.

        Myyjä ei pahoitellut tarjousta. Mutta ei myöskään myynyt tavaraansa tarjottuun hintaan. Aika vilkas saa mielikuvitus olla, jos alhaista hintatarjousta pitää niinkin raskaana pottuiluna, että foorumilta sulkea pitää.


      • Pekka metsästäjä
        mollitrollikka kirjoitti:

        Myyjä ei pahoitellut tarjousta. Mutta ei myöskään myynyt tavaraansa tarjottuun hintaan. Aika vilkas saa mielikuvitus olla, jos alhaista hintatarjousta pitää niinkin raskaana pottuiluna, että foorumilta sulkea pitää.

        Vaelluksella pipoa kiristää. Pitää olla kalliit varusteet jotta on uskottava tosivaeltaja.


      • äänestäjä
        Pekka metsästäjä kirjoitti:

        Vaelluksella pipoa kiristää. Pitää olla kalliit varusteet jotta on uskottava tosivaeltaja.

        Huonokin tarjous pulpauttaa myynti-ilmoituksen pintaan.

        Tapsa resitentiksi!


      • hallintalaite

        Ei olisi kannattanut tarjota mitään, luulen ettet olisi halunnutkaan. Et vain oikein hallitse itseäsi.


      • vapani

        Selkeää pään aukomista, jota muillakin foorumeilla olet harrastanut. Lopeta tuo neitimäinen itku täällä ja muilla palstoilla.


      • Tuks ja puks

        Jos ei pysty esittämään asiallista tarjousta, niin ei kannata tarjota ollenkaan. Mutta joillakin (onneksi vain joillakin) lapinmiehillä on tuo vittuilu verissä, että suuta pitää päästä joka välissä aukomaan...


      • mollitrollikka
        Tuks ja puks kirjoitti:

        Jos ei pysty esittämään asiallista tarjousta, niin ei kannata tarjota ollenkaan. Mutta joillakin (onneksi vain joillakin) lapinmiehillä on tuo vittuilu verissä, että suuta pitää päästä joka välissä aukomaan...

        Jokainen tarjous on oikea tarjous.


      • En pissi seinälle
        vapani kirjoitti:

        Selkeää pään aukomista, jota muillakin foorumeilla olet harrastanut. Lopeta tuo neitimäinen itku täällä ja muilla palstoilla.

        Tosivaeltajat ovat kovia poikia, ei itke neitimäisesti, vaan suutaan pieksevät netissä


    • onks uffoo näkynyt

      Siinä suljettiin samalla muitakin nimimerkkejä, epäilen että oli sama pommitaja eli tapani vaeltaja, ufotutkijan taimen velipuoli.

      • Spede Verstaan

        Epäily on vainoharhaisuutta. Vaellusnetissä epäilyt ja tieto on valtaa. Mitä fiksumpaa koittaa esittää, sitä täydellisempi on?

        Tiedän että pulkan aisat täytyy olla ristissä


      • mollitrollikka
        Spede Verstaan kirjoitti:

        Epäily on vainoharhaisuutta. Vaellusnetissä epäilyt ja tieto on valtaa. Mitä fiksumpaa koittaa esittää, sitä täydellisempi on?

        Tiedän että pulkan aisat täytyy olla ristissä

        Tänään tuli telkkarista tanskalainen antiikkiohjelma.Siinä myyjä piti tavaraansa 10000 arvoisena. Myyjä hyväksyi kuitenkin tarjouksen 1300 ja teki kaupat.
        Menikö väärin?


    • varg62

      vaell.us foorumissa on esitetty, että Sokosti - Suomujoki olisi Tapani Vaeltaja. Tätä on vaikea uskoa.

      • Norjan Kela

        Sushukka taasen on selkärangaton vaeltaja. Maistuuko viina?


    • pirunportti

      Kirjoitin eilen palstalle vaell.us: Näyttää siltä, että tämä on mykkien palsta. Kun Sokosti-Suomujoki ja Tapani Vaeltaja ovat vaienneet niin kukaan ei keskustele. Voiko olla niin, että Sokosti-Suomujoki onkin Tapani Vaeltaja?

      Teksti on sensuroitu pois. Ei ehtinyt olla vuorokauttakaan esillä.

      Tämä Sokosti-Suomujoki väitti pari vuotta sitten, että olisin Tapani Vaeltaja. Ei ole nimimerkissä miestä korjaamaan väitettään.

      • Tapani Vaeltaa

        Usko pois, ei ole Sokosti ja Tapsa sukua keskenään (kai minä tietäisin, jos olisi).

        Ihmettelinkin tänä aamuna, minne se keskustelu oli kadonnut. Näyttää nyt vain siltä, että vaell.us on ihan samaa sxeidaa kuin v-nettikin, tosin haudanhiljainen sellainen... (onkohan niin, että kaikki kuxipäät perustavat oman nettisaitin, kun muuten ei saa itselleen tarpeeksi yleisöä...)

        Sitä paitsi, minulla on nyt niin paljon muuta kivaa puuhattavaa, ettei aika riitä noiden valopäiden kiusaamiseen. Pitää katsos virittää kesävarusteita kuntoon, nyt kun eilen huollin ja vein viimeiset suksiparit varastoon. (On hieno hiihtokausi takanapäin, nyh, nyh; se onkin ainoa asia mikä saa minut nyyhkyttämään; nämä keskustelupalstat sen sijaan ovat minulle yhtä tärkeitä kuin nastarenkaat merimetsoille.)

        Mutta katsotaan sitten taas marraskuussa, kun kesäkausi on takana päin, sitten on taas yllin kyllin luppoaikaa, jota voi käyttää itsensä naurattamiseen!

        Ps. Pirunportti, pidä varasi (jos asia on sinulle kallis), ettet itse joudu pihalle... ai niin, mutta mitäpä se haittaisi, pääsehän noihin palstoihin aina sisälle uudestaan uudella identiteetillä! (Menettäisit vain nikkisi, heko, heko, heko...)


      • ryläys

        "Teksti on sensuroitu pois. Ei ehtinyt olla vuorokauttakaan esillä."

        Kuten Tapani aiemmin esitti, siellä siis toimii moderointi hyvin. Asiaton länkytys poistettiin, kuten kuuluukin.


      • ryläys
        Tapani Vaeltaa kirjoitti:

        Usko pois, ei ole Sokosti ja Tapsa sukua keskenään (kai minä tietäisin, jos olisi).

        Ihmettelinkin tänä aamuna, minne se keskustelu oli kadonnut. Näyttää nyt vain siltä, että vaell.us on ihan samaa sxeidaa kuin v-nettikin, tosin haudanhiljainen sellainen... (onkohan niin, että kaikki kuxipäät perustavat oman nettisaitin, kun muuten ei saa itselleen tarpeeksi yleisöä...)

        Sitä paitsi, minulla on nyt niin paljon muuta kivaa puuhattavaa, ettei aika riitä noiden valopäiden kiusaamiseen. Pitää katsos virittää kesävarusteita kuntoon, nyt kun eilen huollin ja vein viimeiset suksiparit varastoon. (On hieno hiihtokausi takanapäin, nyh, nyh; se onkin ainoa asia mikä saa minut nyyhkyttämään; nämä keskustelupalstat sen sijaan ovat minulle yhtä tärkeitä kuin nastarenkaat merimetsoille.)

        Mutta katsotaan sitten taas marraskuussa, kun kesäkausi on takana päin, sitten on taas yllin kyllin luppoaikaa, jota voi käyttää itsensä naurattamiseen!

        Ps. Pirunportti, pidä varasi (jos asia on sinulle kallis), ettet itse joudu pihalle... ai niin, mutta mitäpä se haittaisi, pääsehän noihin palstoihin aina sisälle uudestaan uudella identiteetillä! (Menettäisit vain nikkisi, heko, heko, heko...)

        Jos keskustelupalstat ei ole tärkeitä, niin yllättävän paljon näillä roikut. Ja yllättävän koville tuntuu ottavan, että olet ainakin parista siivottu täysin aiheesta pois. Mutta kuten joillekin lapinäijille tuntuu olevan tyypillistä: niin kauan kuin sinä v-ittuilet, se on vaan huumoria. Sitten jos saat samalla mitalla takaisin, sulla palaa päreet heti. En pidä sinua juuri minään.


      • Varg62
        ryläys kirjoitti:

        Jos keskustelupalstat ei ole tärkeitä, niin yllättävän paljon näillä roikut. Ja yllättävän koville tuntuu ottavan, että olet ainakin parista siivottu täysin aiheesta pois. Mutta kuten joillekin lapinäijille tuntuu olevan tyypillistä: niin kauan kuin sinä v-ittuilet, se on vaan huumoria. Sitten jos saat samalla mitalla takaisin, sulla palaa päreet heti. En pidä sinua juuri minään.

        Napakettu kitkerästi huutaa hätähuutoaannnn


      • Tapani Vaeltaa
        Varg62 kirjoitti:

        Napakettu kitkerästi huutaa hätähuutoaannnn

        Napakettua suorastaan v-tutti, kun hänelle selvisi, että tiedän tasan tarkkaan kuka hän on, mistä on kotoisin ja ketkä hänen sukulaiset ovat. (Tämän voi nähdä siitä v-netin ketjusta, jossa puhuttiin Ropinsalmesta tuossa talvikeväällä.) Ei tosiaan halunnut, että pääsen paljastamaan totuuksia hänestä ja hänen sukulaisistaan. (Mitä tietysti voisin tehdä täällä, jos niin toivoisin...)

        Sen jälkeen Napakettu on tehnyt kaikkensa, jotta saisi minut häädettyä kaikkista palstoista. (Esim. lähettänyt viestejä Admineille.) Mutta mitäpä väliä sillä on minulle, minähän olen edelleen v-netissä että vaellus-us:ssa - eikä minua niistä ulos saadakaan. (Ellei sitten lopeteta saitit kokonaan, heko, heko...)

        Ja tiedoksi ryläykselle: täällä Ylä-Lapissa on nyt rosputtoaikaa, joten on aikaa viihdyttää itseään sekä muita "palstalaisia" härnäämällä kiukun ja v-tuksen partaalle. Heko, heko...

        No, tuollaisiahan nuo etelänvarikset ovat ja ovat aina olleet (senhän me lappilaiset tiedämme sukupolvien takaa): herkkähipiäisiä ja ennen kaikkea kaikkitietäväisiä. Jospa vain tietäisivätkin, heko, heko...


      • Tapani Vaeltaa
        ryläys kirjoitti:

        "Teksti on sensuroitu pois. Ei ehtinyt olla vuorokauttakaan esillä."

        Kuten Tapani aiemmin esitti, siellä siis toimii moderointi hyvin. Asiaton länkytys poistettiin, kuten kuuluukin.

        Joo, eiku moderoidaan vain kaikki keskustelu pois, niin saadaan oikeeta Putin-tunnelmaa! Voihan vetskarit, miten naurattaa tuo lapsellinen touhu. Ihan kuin nuo Adminit kuvittelevat olevansa jotain, kun on pikku palstansa pyöritettävänään. Heko, heko, heko...

        (Voin paljastaa, että olen minäkin asunut etelässä: pyöritin siellä sellaista parinkymmenen työntekijän pk-yritystä. Eipä siinä mitään ihmeellistä ollut, rahaa tuli kuin roskaa, mutta totesin vain lopulta, että Hki-Tampere-Turku -triangelin välistä löytyy niin paljon itteään täyttä olevaa porukkaa, ettei siellä kenenkään tervejärkisen kannata asua pidempää aikaa, ettei vain "oma napa" -hulluus tarttuisi.

        Muutin siis taas takaisin kotikonnuilleni. (Ja täältä käsin pidän hauskaa teidän pxskantärkeiden junnujen kautta! Nyt pitää mennä pxskalle, niin naurattaa pöksyihini, heko, heko...)


      • Napakettu ja kumpp
        Tapani Vaeltaa kirjoitti:

        Napakettua suorastaan v-tutti, kun hänelle selvisi, että tiedän tasan tarkkaan kuka hän on, mistä on kotoisin ja ketkä hänen sukulaiset ovat. (Tämän voi nähdä siitä v-netin ketjusta, jossa puhuttiin Ropinsalmesta tuossa talvikeväällä.) Ei tosiaan halunnut, että pääsen paljastamaan totuuksia hänestä ja hänen sukulaisistaan. (Mitä tietysti voisin tehdä täällä, jos niin toivoisin...)

        Sen jälkeen Napakettu on tehnyt kaikkensa, jotta saisi minut häädettyä kaikkista palstoista. (Esim. lähettänyt viestejä Admineille.) Mutta mitäpä väliä sillä on minulle, minähän olen edelleen v-netissä että vaellus-us:ssa - eikä minua niistä ulos saadakaan. (Ellei sitten lopeteta saitit kokonaan, heko, heko...)

        Ja tiedoksi ryläykselle: täällä Ylä-Lapissa on nyt rosputtoaikaa, joten on aikaa viihdyttää itseään sekä muita "palstalaisia" härnäämällä kiukun ja v-tuksen partaalle. Heko, heko...

        No, tuollaisiahan nuo etelänvarikset ovat ja ovat aina olleet (senhän me lappilaiset tiedämme sukupolvien takaa): herkkähipiäisiä ja ennen kaikkea kaikkitietäväisiä. Jospa vain tietäisivätkin, heko, heko...

        Kuulehan Tauno, eiköhän tästä tule vielä hauskaa


      • Körs-Pesteri
        Tapani Vaeltaa kirjoitti:

        Napakettua suorastaan v-tutti, kun hänelle selvisi, että tiedän tasan tarkkaan kuka hän on, mistä on kotoisin ja ketkä hänen sukulaiset ovat. (Tämän voi nähdä siitä v-netin ketjusta, jossa puhuttiin Ropinsalmesta tuossa talvikeväällä.) Ei tosiaan halunnut, että pääsen paljastamaan totuuksia hänestä ja hänen sukulaisistaan. (Mitä tietysti voisin tehdä täällä, jos niin toivoisin...)

        Sen jälkeen Napakettu on tehnyt kaikkensa, jotta saisi minut häädettyä kaikkista palstoista. (Esim. lähettänyt viestejä Admineille.) Mutta mitäpä väliä sillä on minulle, minähän olen edelleen v-netissä että vaellus-us:ssa - eikä minua niistä ulos saadakaan. (Ellei sitten lopeteta saitit kokonaan, heko, heko...)

        Ja tiedoksi ryläykselle: täällä Ylä-Lapissa on nyt rosputtoaikaa, joten on aikaa viihdyttää itseään sekä muita "palstalaisia" härnäämällä kiukun ja v-tuksen partaalle. Heko, heko...

        No, tuollaisiahan nuo etelänvarikset ovat ja ovat aina olleet (senhän me lappilaiset tiedämme sukupolvien takaa): herkkähipiäisiä ja ennen kaikkea kaikkitietäväisiä. Jospa vain tietäisivätkin, heko, heko...

        Tämä on ollut paljastava testi. Sen aikana olen paljastanut paitsi ahterini myös typeryyteni. Tuloksena vihaan luontoa entistä enemmän, koska siellä edelleen voi telttailla muutkin kuin minä ja kaverini kösäköineen.


      • totuudentorvi?
        ryläys kirjoitti:

        "Teksti on sensuroitu pois. Ei ehtinyt olla vuorokauttakaan esillä."

        Kuten Tapani aiemmin esitti, siellä siis toimii moderointi hyvin. Asiaton länkytys poistettiin, kuten kuuluukin.

        Asiatonta on joidenkuiden mielestä kaikki kritisointi...


      • joskus silloin oli
        ryläys kirjoitti:

        "Teksti on sensuroitu pois. Ei ehtinyt olla vuorokauttakaan esillä."

        Kuten Tapani aiemmin esitti, siellä siis toimii moderointi hyvin. Asiaton länkytys poistettiin, kuten kuuluukin.

        Taitaa taas olla v-netin admin puhevuorossa... ei ku kaikki kritiikki lakoon!

        Voi voi näitä pikku hitlereitä ja napoleoneita, ku äitiä on niin suuresti ikävä, että haaroissa kutiaa!


      • Lammas ja wiski
        joskus silloin oli kirjoitti:

        Taitaa taas olla v-netin admin puhevuorossa... ei ku kaikki kritiikki lakoon!

        Voi voi näitä pikku hitlereitä ja napoleoneita, ku äitiä on niin suuresti ikävä, että haaroissa kutiaa!

        Varg poraa aina äitiä. Eikö norskissa ole turskaa?


      • mollitrollikka
        Lammas ja wiski kirjoitti:

        Varg poraa aina äitiä. Eikö norskissa ole turskaa?

        Vielä on teltta myymättä. Johtopäätös on Se, että Tapani Vaeltajan tarjous on täysin ok.


      • Opi
        mollitrollikka kirjoitti:

        Vielä on teltta myymättä. Johtopäätös on Se, että Tapani Vaeltajan tarjous on täysin ok.

        Mielenkiintoinen logiikka? Mun mielestä, jos tarjous on ok, niin sen seurauksena syntyy kaupat ja teltta olisi myyty? Nyt tarjous ei ole kelvannut ja teltta on myymättä.


      • mollitrollikka
        Opi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen logiikka? Mun mielestä, jos tarjous on ok, niin sen seurauksena syntyy kaupat ja teltta olisi myyty? Nyt tarjous ei ole kelvannut ja teltta on myymättä.

        Kyllähän tarjous on ok vaikka myyjä ei kauppaan suostu.


      • Omat polut
        Opi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen logiikka? Mun mielestä, jos tarjous on ok, niin sen seurauksena syntyy kaupat ja teltta olisi myyty? Nyt tarjous ei ole kelvannut ja teltta on myymättä.

        Vaellusnettiläisten logiikka? V-nettiläisen log on vittuilu ja ryhmäytyminen


    • harri on kala

      Kohta siellä varsinainen meno alkaa kun Kalaharrikin on löytänyt saitille.
      "Kahta ei saa tehdä: Antaa Valituille Paloille osoitetietoja ja päästää Matikaista foorumille."
      -vanha viidakon sananlasku-

      • Tenon soutaja

        Toisaalta Kalaharri tuo uutta vaihtelua vaellusnettiläisten elämään. Harza kertoo kuinka ajoi ilman pipoa pitkääääään moottorikelkalla sekä ennätys tarpoonin päästi takaisin kasvaan.

        Montako minuuttia Harza oli kuolleena?


    • kaupanteko veressä

      En oikein ymmärrä lainkaan, miten joku ostotarjous voisi olla pottuilua.

      Itse toimin myyjänä/sisäänostajana tukkuliikeessä ja tarjouksia tehdään aina sen mukaan, minkä arvoinen tuote itselle milläkin hetkellä on. Jos tuotteella on oletetusti matala markkina-arvo, ei siitä missään nimessä voi tarjota ainakaan enempää kuin että siitä saa riittävän katteen.

      Myydäänhän isoja yrityksiäkin yhdellä eurolla!

      Ja ainakin omaan korvaani kuulostaa 30 euroa jostain vanhasta teltasta ihan ok:lta, sillä telttahan ei ole mikään sijoitustavara kuten jalometallit vaan se on kulutustavara, jonka markkina-arvo laskee tosi rajusti jo heti kun tuote viedään kaupanovesta ulos.

      • rape repelä

        Tarjous on munkin mielestä ihan ok. Teltta on yli kaks vuotta vanha eikä oo mikään erityinen laatuteltta vaan Fjällun tuotetta. Jos olis Hillun teltta niin olis jo varmaan mennyt kaupaksi aikoja sitten.


      • mollitrollikka
        rape repelä kirjoitti:

        Tarjous on munkin mielestä ihan ok. Teltta on yli kaks vuotta vanha eikä oo mikään erityinen laatuteltta vaan Fjällun tuotetta. Jos olis Hillun teltta niin olis jo varmaan mennyt kaupaksi aikoja sitten.

        Tapani Vaeltaja suljettiin Vaell.us sivustolta. Nimimerkki Sokosti-Suomujoki piti tarjousta hävyttömänä ja onnistui kampeamaan Tapanin ulos.


      • Jouheva
        mollitrollikka kirjoitti:

        Tapani Vaeltaja suljettiin Vaell.us sivustolta. Nimimerkki Sokosti-Suomujoki piti tarjousta hävyttömänä ja onnistui kampeamaan Tapanin ulos.

        Pelkkää spekulaatiota? Taustallahan voi olla vaikka mitä muuta? Ehkä Tapani on lähettänyt adminille 30 euron ok-tarjouksia tämän vaimosta/tyttöystävästä/äidistä. Jotka eivät siis olleet pottuilua. Tai on voinut lähettää tappouhkauksia? Tai omaa ulostettaan kirjekuoressa? Kaikki on mahdollista.


      • shit happens
        Jouheva kirjoitti:

        Pelkkää spekulaatiota? Taustallahan voi olla vaikka mitä muuta? Ehkä Tapani on lähettänyt adminille 30 euron ok-tarjouksia tämän vaimosta/tyttöystävästä/äidistä. Jotka eivät siis olleet pottuilua. Tai on voinut lähettää tappouhkauksia? Tai omaa ulostettaan kirjekuoressa? Kaikki on mahdollista.

        Sekin on mahdollista, että sinä Jouheva olet vaell:us:n admin ja haluat puolustella typerää käytöstäsi. Typerällä tarkoitan siis pikku-Hitler-tapojasi.


    • jokojoko

      "hekoheko" on siirtynyt vaellusnetin puolelle kirjoittamaan. Hieno juttu, mutta kauanko admin sietää?

    • Trolli kysyy???

      Onko tietoo onko Harri Riihimäen erämessuilla?

      • harjanvarsi

        Mitä kummaa se siellä tekisi?


    • tyyppi1

      onks tyy missä kun ei blogiakaan ole päivittänyt kuukausiin?

    • Kopernikus

      Ikiksen kanssa kolmen kuukauden reissussa teemalla "manly love". Eteneminen tapahtuu leijumalla, ettei luonto vahingoitu ja päivämatkat jää sataan metriin, että homma on riittävän vitkaista.

      • tyyne mänty

        aa, oks niil ne koirat mukana kun ne on niitä kenneleitä. Hernarit on varmaan kuivattu ite, voivat olla vähän homeessa mut ei haittaa kun syödään kännissä.


    • tyy-pistä

      Jos tyyppi juo, se on tyypillistä. tyyppivika.

    • The one and only!

      Kesä on kuuma... ehkä liiankin? Mutta ei se mitään: syksyllä viilenee ja aivot piristyy! Sit taas aktionia lisää! (Pitäähän munkin nauttia kesälomastani, vaikka niin trolli olenkin...)

      • Flatelius

        Ainoa mikä tässä lohduttaa, on se, että sinäkin olet vain ihminen. Eli koittaa päivä, jolloin vedät viimeisen henkosesi. Sen jälkeen maailma on taas vähän parempi paikka. Toivottvavasti elän nähdäkseni sen päivän. Pala helvetissä, sen sinä mulkku olet ansainnut. =D


      • The one and only!
        Flatelius kirjoitti:

        Ainoa mikä tässä lohduttaa, on se, että sinäkin olet vain ihminen. Eli koittaa päivä, jolloin vedät viimeisen henkosesi. Sen jälkeen maailma on taas vähän parempi paikka. Toivottvavasti elän nähdäkseni sen päivän. Pala helvetissä, sen sinä mulkku olet ansainnut. =D

        Totta on, en ole Mefistofeles! Faust eläköön silti!

        (Mutta sinua, Flatelius parka, säälin: jos yksi piskuinen trolli voi sekoittaa pakkasi niin perusteellisesti, että olet valmis siunaamaan loppuelämäsi tuon kurjan trollin loppua odottamiseen, ei elämässäsi juurikaan sisältöä taida olla... eikä tulekaan!)

        "The final countdown" koittaa pian! (Kohta pian, kotvasen päästä; kunhan vain aurinko laskee ja pimeys laittaa hormoonit jälleen hyrräämään... SITTEN!)


    • staalontup

      Vinnaa pittää juuvva. Vaeltipa eli ei.

      Siinnä ne aivot piristtiyy

      • vanha juoppo

        Mutta kasvot ei kiristy


    • k-enisti

      Okstää K-eni missä? Hänhän kirjoittteli aika analyyttistä tekstiä vaelluksesta. Oli/on kirjoittajana mun mieleen. Mut ei oo enää kirjoitellut.

      • maratonijapuo

        K.eni vetää just Norjassa 40 km päivävauhtia. Pitäis olla kohta 500 km täynnä samalla repulla kuljettuna ilman täydennystä.

        Oon lukenut kanssa joskus noita juttuja mutta en tiedä onko nyt oikeasti suorittamassa. Toiset suorittaa viinanjuontia, toiset kävellee. Kumpi niist sitten on hauskempaa, sen päättäköön kukin itse. Liikaa kun tekee niin kipeeks tulee molemmista.

        Kävellään ja juodaan vähän, mutta juostaan paljon. Se on mun motto.


    • auto7

      Tulen kohta moikkaamaan sinua The one and only!

      Tai ainakin käväisen pysähtymässä postilaatikkosi äärellä. Pidä silmät auki.

      48 tunnin sisällä.

    • The one and only!

      Huh huh - ja nyt sitten taas lataamoon!

      • 22+

        No tuohan vaikutti kunnianloukkaukselta.


      • Hoh-hoijaa
        22+ kirjoitti:

        No tuohan vaikutti kunnianloukkaukselta.

        Kenen kunniaa mahdettiin loukata?


    • rölliShuntetr

      Käväisinnpä taas V-netissä kirjautuneena, ei voi muuta sanoa kuin että Adminin kovat/järjettömät toimenpiteet kannattivat. Näin helteelläkin siellä keskustellaan parissakymmenessä ketjussa vuorokauden aikana. Lähes pelkkää asiaa. On se hyvä että tämä häirikkö saatiin häädettyä sieltä. Se harmittaa että moni ei häirikkökin lensi pellolle. Toivottavasti pian aukeaa kaikki ketjut niin että ne voi lukea kirjautumatta. Onhan toi kuitenkin tämän hetken ykkössivusto vaelluksesta suomenkielellä.

      • The one and only!

        Kävinpä minäkin... kirjautuneena... Mutta en kyllä löytänyt etsimällä hakemallakaan noita mainitsemiasi aktiivisia ketjuja.

        (Yhdet ja samat muutamat tontut vääntävät muodoltaan toistuvaa tekstiä muutamissa ketjuissa... niin ja tietysti sitten oli ne jotka yrittivät myydä pois kamppeitaan; siis vaelluskamojen myyntipalstaahan tuo enemmän muistuttaa kuin keskustelupalstaa...)

        Joten: Miksi toivot päästä lukemaan kirjautumatta noita suljettuja ketjuja, joita varten pitää nykyään kirjautua? (Kaipaatko lisää hölynpölyä? Nou hätä, pianhan se taas alkaa tekstiä pukkaamaan!)


      • peduini
        The one and only! kirjoitti:

        Kävinpä minäkin... kirjautuneena... Mutta en kyllä löytänyt etsimällä hakemallakaan noita mainitsemiasi aktiivisia ketjuja.

        (Yhdet ja samat muutamat tontut vääntävät muodoltaan toistuvaa tekstiä muutamissa ketjuissa... niin ja tietysti sitten oli ne jotka yrittivät myydä pois kamppeitaan; siis vaelluskamojen myyntipalstaahan tuo enemmän muistuttaa kuin keskustelupalstaa...)

        Joten: Miksi toivot päästä lukemaan kirjautumatta noita suljettuja ketjuja, joita varten pitää nykyään kirjautua? (Kaipaatko lisää hölynpölyä? Nou hätä, pianhan se taas alkaa tekstiä pukkaamaan!)

        Eipä siellä enää montaa kirjoittajaa kirjoittele ja vain pari savusilmää jäljellä. Pelkkää sandaalin korjausta päivästä toiseen.


      • mitä??
        peduini kirjoitti:

        Eipä siellä enää montaa kirjoittajaa kirjoittele ja vain pari savusilmää jäljellä. Pelkkää sandaalin korjausta päivästä toiseen.

        mitä skandaalia korjataa?


      • The one and only!
        mitä?? kirjoitti:

        mitä skandaalia korjataa?

        No, ne on niitä Gazan palestiinalaisten sandaaleja, jota yritetään vitt...-netissä kursia kasaan!

        Voisi luula että asumme edelleen niillä aavikkoisilla alkuseuduilla, missä sandaaleiden korjaamisesta jaksetaaan jauhaa ikään kuin edelleen elettäisiin Kristuksen ajoilla - ja voiha ristus, sanon minä! Mitä myrkkyy nyt lykätäänkää!

        (Mutta tuollaistahan tuo on; kun vitt-netin Admin vain hyväksyy seurakseen aivomöbiästä kärsivät...)


      • Kodds
        The one and only! kirjoitti:

        Kävinpä minäkin... kirjautuneena... Mutta en kyllä löytänyt etsimällä hakemallakaan noita mainitsemiasi aktiivisia ketjuja.

        (Yhdet ja samat muutamat tontut vääntävät muodoltaan toistuvaa tekstiä muutamissa ketjuissa... niin ja tietysti sitten oli ne jotka yrittivät myydä pois kamppeitaan; siis vaelluskamojen myyntipalstaahan tuo enemmän muistuttaa kuin keskustelupalstaa...)

        Joten: Miksi toivot päästä lukemaan kirjautumatta noita suljettuja ketjuja, joita varten pitää nykyään kirjautua? (Kaipaatko lisää hölynpölyä? Nou hätä, pianhan se taas alkaa tekstiä pukkaamaan!)

        Niitä sun hölynpölyjä ei kaivata. Mutta tämä on kai turha viesti. Narsistina et tule sitä koskaan ymmärtämään.


      • Kodds
        The one and only! kirjoitti:

        No, ne on niitä Gazan palestiinalaisten sandaaleja, jota yritetään vitt...-netissä kursia kasaan!

        Voisi luula että asumme edelleen niillä aavikkoisilla alkuseuduilla, missä sandaaleiden korjaamisesta jaksetaaan jauhaa ikään kuin edelleen elettäisiin Kristuksen ajoilla - ja voiha ristus, sanon minä! Mitä myrkkyy nyt lykätäänkää!

        (Mutta tuollaistahan tuo on; kun vitt-netin Admin vain hyväksyy seurakseen aivomöbiästä kärsivät...)

        Juu lennokki-iskuista itkemisen sen kuuluisi olla sitä vaelluksen ydintä.


      • kukkanen-kukka
        Kodds kirjoitti:

        Niitä sun hölynpölyjä ei kaivata. Mutta tämä on kai turha viesti. Narsistina et tule sitä koskaan ymmärtämään.

        musta narsissit ovat kauniita kukkasia. eikö susta?


      • lukiluki
        kukkanen-kukka kirjoitti:

        musta narsissit ovat kauniita kukkasia. eikö susta?

        Mustat narsistit? ja sus taitaa olla norskeissa.


    • magnum Pekka

      kohta syksy saapuu ja metsästäjät kehuu saalistaan v-netissä. Toivotaan ettei kelit ole niin huonoi et pääsee kämpän seinältä kuselle vähän pidemmälle...

      • Hulpakko

        Toisia kiinnostaa linnut, toisia kiinnostaa koirat. Ja sitten on ne, joita kiinnostaa toisten miesten kuseskelut. Jokainen voi tehdä siitä omat päätöksensä...


      • Sihteeriopisto asi
        Hulpakko kirjoitti:

        Toisia kiinnostaa linnut, toisia kiinnostaa koirat. Ja sitten on ne, joita kiinnostaa toisten miesten kuseskelut. Jokainen voi tehdä siitä omat päätöksensä...

        äly hoi älä jätä jätöksiä......toisaalta koirat merkkaa reviirin kusella.


        T. Vesivehmaan kusi


      • Säynävä
        Sihteeriopisto asi kirjoitti:

        äly hoi älä jätä jätöksiä......toisaalta koirat merkkaa reviirin kusella.


        T. Vesivehmaan kusi

        Mites sen viikonkin kairassa kuljet jätöksiä jättämättä. Sääkö keräät kaiken ämpäriin ja kuljetat kotio? Hullu oot!


      • suoli.24.
        Säynävä kirjoitti:

        Mites sen viikonkin kairassa kuljet jätöksiä jättämättä. Sääkö keräät kaiken ämpäriin ja kuljetat kotio? Hullu oot!

        ei vaan kerätään suoleen


      • The one and only1
        suoli.24. kirjoitti:

        ei vaan kerätään suoleen

        Noita suolia saa varmaan teurastamoilta? Onko eroja eri eläinten välillä, onko lampaansuoli parempi kuin lehmänsuoli?


      • Vesivehmaan rakko
        The one and only1 kirjoitti:

        Noita suolia saa varmaan teurastamoilta? Onko eroja eri eläinten välillä, onko lampaansuoli parempi kuin lehmänsuoli?

        Hirvensuoli on ainoa oikea suoli tosi vaeltajalle.


      • The one and only;
        Vesivehmaan rakko kirjoitti:

        Hirvensuoli on ainoa oikea suoli tosi vaeltajalle.

        Vai oisko lapin"miesten" tapaan lynksattu ahmansuoli?


      • W______________W
        The one and only; kirjoitti:

        Vai oisko lapin"miesten" tapaan lynksattu ahmansuoli?

        niin tai kyllähän tosivaeltaja nyt viikon panttaa!


      • Vaeltava Runkku
        W______________W kirjoitti:

        niin tai kyllähän tosivaeltaja nyt viikon panttaa!

        Ainoa asia mistä tosivaeltajat eivät keskutele vaikka sitä harrastavat teltassa, itsensä tyydyttämisestä


      • Vipastulla
        Vaeltava Runkku kirjoitti:

        Ainoa asia mistä tosivaeltajat eivät keskutele vaikka sitä harrastavat teltassa, itsensä tyydyttämisestä

        Autiotuvilla ilma on usein vielä seuraavana päivänäkin naimisesta raskas.


    • Folio on ongelma jät

      ^ tarkoitatko että kämpällä tehdään vesiämpäriin tarpeet eikä kämpän seinälle?

    • Fjodoror

      Närvön miehet kertoi, että Jaamankankaalla oli ollu taas paha kolari!

    • The one and only!

      Kausi on alkanut! Parilla nimimerkillä kirjoittelen taas v-netissä, hiljalleen kierroksia nostellen! Heko, heko...

      • vaelluspieru

        En usko, laitappa jonkun viestin perään "heko heko" sitten uskon.


      • Merkkipäivä
        vaelluspieru kirjoitti:

        En usko, laitappa jonkun viestin perään "heko heko" sitten uskon.

        Kenen synttärit on 13.10.2013?


      • jäte
        Merkkipäivä kirjoitti:

        Kenen synttärit on 13.10.2013?

        Taitaa vähän jätättää? Nyt on vuosi 2014.


      • Jaurun silta
        Merkkipäivä kirjoitti:

        Kenen synttärit on 13.10.2013?

        Auhtijoki?


      • hekoheko
        Merkkipäivä kirjoitti:

        Kenen synttärit on 13.10.2013?

        heko heko


    • The one and only!

      Vaelluspierulle & co.: Laitanhan minä vielä Heko, heko johonkin viestiini v-nettiin... mutta vasta sitten kun ko. nikki on vaellutettu loppuunsa!

      Heko, heko, heko.........

    • Jaurun silta

      Ei liene kukaan oivaltanut

    • vistokortto

      Invader aka Kurki-Perttihän se siellä ruikkii nurkkiin vanhaan tahtiin.

    • Tauno Pirunportti

      Kurki-Pertti on kunnon erämies, jota nämä etelän harakat ei ole.......

    • jaska pask.. puita n

      Aj aj, taisi yks ja ainut trolli haaksahtaa omiin kengännauhoinsa. Ei olisi pitänyt alkaa provoa Kiilopää-Luiro hiihtoreissusta, liippasi liian läheltä vanhaa Lemisen keissiä. Kyllähän meillä vieläkin ollaan hereillä, Ursus ainakin! Pian taas kenkää trollin persuksiin niin että lentää kuin leppäkeihäs napanuoran tuolle puolen!

      • piilorasva

        Juu, aika tökerösti lähti liikkeelle. Voipi olla ettei enää pysty kirjautumaan.


      • Kuset seinälle
        piilorasva kirjoitti:

        Juu, aika tökerösti lähti liikkeelle. Voipi olla ettei enää pysty kirjautumaan.

        Harri pääsee taas heittään ......saa lieneen tyydytystä?


    • nuorttin hanuri

      Yhden ja Ainoan henkilöllisyys on vaellusnettiläisten piirissä hyvin tunnettu.

      Mikseipä sitä voisi möläyttää täälläkin.

      • The one and only!

        KANNATETAAN! MÖLÄYTÄ POIS VAAN!

        (Nythän tuo myrkyn lykkäs, tästä se riemu irtoaakin! Heko, heko...)


      • Puku ja kusi

        Paskanen Pekka?


    • kala eemeli

      rktl?

      • turha uho

        Eipähän ole nimeä ilmestynyt


      • The one and only!
        turha uho kirjoitti:

        Eipähän ole nimeä ilmestynyt

        Kyllä minä tiedän kuka se on, mutta en nyt viitsi avittaa liikaa... heko, heko...


      • org. Pirunportti
        The one and only! kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän kuka se on, mutta en nyt viitsi avittaa liikaa... heko, heko...

        ^ kunhan jauhat p a s k a a ja provoilet


      • piste12
        org. Pirunportti kirjoitti:

        ^ kunhan jauhat p a s k a a ja provoilet

        taitaa olla vain nuskat parkis.


      • The one and only!
        piste12 kirjoitti:

        taitaa olla vain nuskat parkis.

        >jaska< p-ska sai ainakin kyytiä. heko, heko... and another one bites the dust... heko, heko...


      • The one and only!
        The one and only! kirjoitti:

        >jaska< p-ska sai ainakin kyytiä. heko, heko... and another one bites the dust... heko, heko...

        "Haista sinä pazka" sano jo Pauerin Jaska aikoinaan. Ja heitti viltin niskaan. Heko heko. Se taas oli joku muu joka mölisi "Kuule sinä Jaska, haista sinä pazka, Moliiiina! Minne sinä meet?" Sellaista mölöä. Heko heko.


      • äklö
        The one and only! kirjoitti:

        "Haista sinä pazka" sano jo Pauerin Jaska aikoinaan. Ja heitti viltin niskaan. Heko heko. Se taas oli joku muu joka mölisi "Kuule sinä Jaska, haista sinä pazka, Moliiiina! Minne sinä meet?" Sellaista mölöä. Heko heko.

        Heko heko taitaa olla mettäantero. Niin imelää tyyppiä tuskin luonnostaan löytyy.


      • Kusi seinälle
        äklö kirjoitti:

        Heko heko taitaa olla mettäantero. Niin imelää tyyppiä tuskin luonnostaan löytyy.

        The one and onlyn tyyli on pukumiehen tyyliä joka ajaa Audilla......


      • mesipeikko
        äklö kirjoitti:

        Heko heko taitaa olla mettäantero. Niin imelää tyyppiä tuskin luonnostaan löytyy.

        ei taida anska olla peikko mutta kyllä muuten alle kirjoitan. Oikein mahlaa valuu kun kieli lipoo.


      • mesikänny
        mesipeikko kirjoitti:

        ei taida anska olla peikko mutta kyllä muuten alle kirjoitan. Oikein mahlaa valuu kun kieli lipoo.

        Mitä? Perttuko muka? Eikä ole!


    • 74969435345E345345

      VOITTEKO YSTÄVÄLLISESTI LOPETTAA TUON PA**** JAUHANNAN KUN, PILAATTE KOKO KESKUSTELUALUEEN. HANKKIKAA KAIKKI ELÄMÄ JA MENKÄÄ VAIKKA ULOS, ENNEMMIN KUIN TÄÄLLÄ IHMISIÄ KIUSAATTE

      • Fenno Pe...

        On niin huono keli ulkona ettei voi kuin kus-ta autiotuvan seinälle.


      • Pierukortti

        Kannattaa kirjoittaa vaell.us-foorumille. Siellä on toimiva moderointi.


      • 74969435345E345345
        Fenno Pe... kirjoitti:

        On niin huono keli ulkona ettei voi kuin kus-ta autiotuvan seinälle.

        Kannatko sinä ääliö tietokonetta retkelläkin mukana?


      • Fenno Pe.....
        74969435345E345345 kirjoitti:

        Kannatko sinä ääliö tietokonetta retkelläkin mukana?

        kannan aina uusinta tekniikkaa jotta olen uskottava vaeltaja


      • Voi voi taas
        Pierukortti kirjoitti:

        Kannattaa kirjoittaa vaell.us-foorumille. Siellä on toimiva moderointi.

        vaell.us taitaa olla trollin oma sivusto. Ei sinne ainakaan kukaan kirjoittele


      • ilmais s-posti
        Voi voi taas kirjoitti:

        vaell.us taitaa olla trollin oma sivusto. Ei sinne ainakaan kukaan kirjoittele

        Luulo ei ole tiedon väärtti......

        Vaell.us on ihan hyvä saitti ilman diktaattoria


      • Heh-heh
        ilmais s-posti kirjoitti:

        Luulo ei ole tiedon väärtti......

        Vaell.us on ihan hyvä saitti ilman diktaattoria

        On tosiaan. Tässä suoraan vaell.us sivulta:
        Admin, Viimeisin käynti:21.05.2014 09:28


      • Kuka on kuka
        Heh-heh kirjoitti:

        On tosiaan. Tässä suoraan vaell.us sivulta:
        Admin, Viimeisin käynti:21.05.2014 09:28

        Kyllä Harri-admin nukkui monest omalla saitillaan, kunnes heräsi ja alkoi kuunteleen tosi vaeltajien trolli vinkkejä.


    • ½-½

      IHANAA LEIJONAT ½ IHANAA !!

    • The one and only!

      Viiden päivän sisällä aloitin uuden ketjun v-nettiin. Se herätti suosiota. Heko, heko. Kuka hokaa mistä nikestä on kyse?

      • välähti

        Kahdeksisenko päivää siitä on, kun ...


      • Putkitoosa

        Joku lemisefekti tulee mieleen.


      • välähti
        Putkitoosa kirjoitti:

        Joku lemisefekti tulee mieleen.

        Joko välähdyksenomaisesti on lähtö tullut?


      • nikiis-vikkis

        tiedän ! olet se pieru-pekka!


      • Kusin seinälle
        nikiis-vikkis kirjoitti:

        tiedän ! olet se pieru-pekka!

        Ei kun k u s i-pekka jonka poro nuoli


      • The one and only!
        Kusin seinälle kirjoitti:

        Ei kun k u s i-pekka jonka poro nuoli

        Tänään huomasin, että mullahan on syylä terskassa? Heko heko.


      • lapin oikea erämies
        Kusin seinälle kirjoitti:

        Ei kun k u s i-pekka jonka poro nuoli

        K u s i k u s i Rööps rööps k u s i seinä kusi kusi. Jopa helpotti.


    • The one and only!

      Oli miten oli: V-netti kuihtuu pikku-hiljaa kasaan... heko, heko... terkkuja Harrille!

      (Ja ellen minä siellä kirjoittelisi, olisi tunnelma jo kuin Kuolleitten Erämaassa! Heko, heko, heko...)

      • 5656-45

        elehen kersku poika! pian oot sinäki ulukona ku lumiukko.


      • surkeata nähtävää
        5656-45 kirjoitti:

        elehen kersku poika! pian oot sinäki ulukona ku lumiukko.

        Eipä ainakaan minun silmiin näytä kerskunnalta. Kun valitsee viimeiset 72 h uudet kirjoitukset, niin hyvinpä köyhältä näyttää...


      • Siuron saha ja puu
        surkeata nähtävää kirjoitti:

        Eipä ainakaan minun silmiin näytä kerskunnalta. Kun valitsee viimeiset 72 h uudet kirjoitukset, niin hyvinpä köyhältä näyttää...

        Ei näytä koyhälle. Mieluummin vähän ja asiallisia viestejä, kuin paljon tyhjänpäiväistä oksennusta. Ei viestien määrä ole mikään hyvyyden mittari. Ja sitä V-netin kuihtumista on uhottu ainakin viisi vuotta ja toistaiseksi on vielä hengissä. Rauhoittumisen kautta palstalle on palannut vanhoja nimimerkkejä, jotka sieltä hävisivät pahimman spämmäyksen aikaan.


      • trollinaattori

        Hesari 29.9.2014

        "Verbi trollaaminen tulee englannin sanasta trolling joka tarkoittaa kirjaimellisesti vetouistelua. Trolling tai trollaus viittaa kuitenkin monesti jonkinlaiseen peikkoon, joka häiriköi keskustelupalstalla.

        Kanadalaiset tutkijat päättivät selvittää, millaiset henkilöt toimivat näin.

        He toteuttivat kaksi internetselvitystä, joissa kohderyhmänä oli yli 1 200 nettikeskustelijaa. Henkilöiden nettikommentit analysoitiin ja luokiteltiin. Tutkijat etsivät kommenteista piirteitä, joilla oli yhteys persoonallisuushäiriöiden "mustaan nelikkoon", narsismiin, machiavellismiin, psykopatiaan ja sadismiin.

        Tutkimus osoitti, että tämän "mustan nelikon" piirteillä oli selvä yhteys niiden ihmisten nettikommentteihin, jotka kertoivat trollaamisen olevan heidän mielipuuhaansa internetissä.

        Tutkijoiden mukaan trollaamisen ja "mustan nelikon" suhde oli niin vahva, että trollaajia voidaan pitää "arkipäivän sadisteina":

        "Trollaajat iloitsevat aidosti saadessaan jonkun pahoittamaan mielensä. Aivan kuin sadistit, myös trollaajat saavat tyydytystä siitä, kun joku tuntee kipua ja ahdistusta. Ja internet on trollaajien leikkikenttä", tutkijat totesivat.

        He neuvoivatkin internetin keskustelijoita pitämään mielessä kaksi asiaa: Ensinnäkin trollaajat saattavat usein olla oikeasti häiriintyneitä ihmisiä.

        Toiseksi trollaajat saavat tyydytystä toisen ihmisen hädästä ja tuskasta. "Parasta mitä nettikeskustelijat voivat tehdä, on jättää trollaajat vaille heidän kaipaamaansa huomiota", tutkijat toteavat."


    • vastaus on:

      ON !!!!

      • The one and only!

        Vastaus kuuluu: EI OO!!! (On vain siirrytty pinnan alle kehittelemään syvempää juonta... heko, heko... räjähtää sopivasti uudeksi vuodeksi...)


      • I I I
        The one and only! kirjoitti:

        Vastaus kuuluu: EI OO!!! (On vain siirrytty pinnan alle kehittelemään syvempää juonta... heko, heko... räjähtää sopivasti uudeksi vuodeksi...)

        sult loppuu vieteri, oo niin löysä


      • Espoon pukki
        The one and only! kirjoitti:

        Vastaus kuuluu: EI OO!!! (On vain siirrytty pinnan alle kehittelemään syvempää juonta... heko, heko... räjähtää sopivasti uudeksi vuodeksi...)

        Selvää kuin vesi. Odotan innolla uutta vuotta.

        Taidan antaa joululahjan. Onko ehdotuksia mistä Harri-admin pitäisi kuin viskistä?


      • The One and Only A-h
        The one and only! kirjoitti:

        Vastaus kuuluu: EI OO!!! (On vain siirrytty pinnan alle kehittelemään syvempää juonta... heko, heko... räjähtää sopivasti uudeksi vuodeksi...)

        Jos oikein muistan, niin tämä nettihäirikkö oli myös suuri Venäjän ystävä. Sillä rintamalla on ollut kiireinen vuosi, joten ei ole ehtinyt vaellusihmisiä kiusaamaan? Heko heko!


      • mistä
        The One and Only A-h kirjoitti:

        Jos oikein muistan, niin tämä nettihäirikkö oli myös suuri Venäjän ystävä. Sillä rintamalla on ollut kiireinen vuosi, joten ei ole ehtinyt vaellusihmisiä kiusaamaan? Heko heko!

        Mistä näitä vihapuheen pitäjiä sikiää?


    • röllit ketjussa

      Miltä näyttää? -Näyttää rölliketjulta!

      • röllit

        Siellä Kivenlahdessa niitä röllejä meni meren jäätä pitkin luistavin luistimin. Jonossa.


    • meen eteen päin

      Miten vaellusnet kehittyy vuonna 2015? Ketkä Harri heittää ulos? Kuka sisäpiiriläisitä putoaa pois? Kuinka Pekka-eläkeläinen kehuu olevansa aina oikeassa?

    • runkkari ulos

      Tuskin ketään heittää pihalle paitsi trollit :=) Hyvin on mennyt alkukankeuden jälkeen sivusto ja lisää uusiakin tullut mukavasti. Trollivainu on monella vanhalla joten äkkiä lähdön saa eräskin joka luulee olevansa ovela, mutta taitaa olla perus perse eli pirunportti taas.

      • Trolli lerpahti

        Uusi vuosi ei tuonut mitään äksööniä trollin taholta. Sisu lopahti?

        Vellihousut ei jaksa pitkään. Se tavallinen tarina.


      • ainesta trolliksi
        Trolli lerpahti kirjoitti:

        Uusi vuosi ei tuonut mitään äksööniä trollin taholta. Sisu lopahti?

        Vellihousut ei jaksa pitkään. Se tavallinen tarina.

        Kyllä se vellihousu on edelläolevan tekstin suoltaja. Todellista trolliainesta tuollaisessa tekstinkirjoittajassa on.


      • aWhatNut

        Miten se vanha inttiloru meni:
        **t - turha t, sillähän ei mitään tee. Kovasti yrittää fleimata kaikkea roskaa.


      • sinappi-irma
        aWhatNut kirjoitti:

        Miten se vanha inttiloru meni:
        **t - turha t, sillähän ei mitään tee. Kovasti yrittää fleimata kaikkea roskaa.

        Kovasti yrittää.


    • cami+++

      Luulee olevansa ovela ja yrittää sekottaa.Päällikkönä olisin jo lempannut pois.Jää sille vielä puolitusinaa haamua jäljelle.

    • Naruttava vaeltaja

      Vaeltavat vainoharhaiset vaellusnetissä virtuaalisesti jauhaa paremmuttaan.

      Harri V. johtaa vainoharhaisesti ja epäilee kaikkia uusia keskustelijoita trolleiksi. Helposti pääsin sisään trollaan ja omena alkaa kohta olen kypsä putoon....

    • hoh-hoijaa taas

      Tuhat kirjoitusta, pari kirjoittajaa, koville ottaa toislle tämä elämä!

    • hohhohh

      Hoh-hoijaa Harri huokailee.

    • monikirjoittajaH

      Kuinkahan monella nimimerkillä Harri itse kirjoittelee vaellusnettiinsää? Veikkaisin, että ainakin 10 on käytössä. Yksi alkaa V-kirjaimella.

      • Harrivesterinen

        Kolme uutta nimimerkkiä ole saannut tänä vuonna vaellusnettiin sisään. Trollaus on ihan mukavaa, trollaus pitää tehdä taiden ettei jää kiinni heti


    • Ainoo_paku

      Sen vaan poikkesin kertomaan, että vaell.us-sivustolla on toimiva moderointi.

    • nnononon

      Oot nyt melkein vuoden täällä uhonut. Taitaa ottaa koville uloslemppaus. Häh?

      • norskiVarg

        Oletko eksynyt kun tänne koko ajan vilkuilet? Suttako pelkäät?


      • varg62
        norskiVarg kirjoitti:

        Oletko eksynyt kun tänne koko ajan vilkuilet? Suttako pelkäät?

        Vitun paskakasa sinusta ei saa minua tai miestä tekemälläkään vaikka työnnettäisiin takaisin isäsi hanuriin ja nussittaisiin uudelleen.


    • öhävitse

      Onhan sinut tunnistettu mutta ole nyt mukana kunhan olet siivosti.

    • myyräntyöt

      me myyrät me myyrät, me mylläämme yhä vaan...

    • Tevaan_on_only

      Sitten kun "mies" tai siihen verrattava eliö ymmärtää lopettaa itkemisen "kuseskelusta", niin minäkin voin jättää asian rauhaan. Muuten mulla varmaan riittää elämää ja tarmoa enemmän kuin kyseisellä perslävellä.

      • vesimyyrä

        Pekkako itkee kun oli niin kova hätä että seinälle teki? On varmaan tosi itkua.....mutta eihän viimeinen vaippa ikä kaukana ole, pikku hiljaa tulee lähemmäksi.

        Keväällä lumien sulettua myyrien työt paljastuu...


      • kusimyyrä

        Onneks Pekka ei oo lapinäijä, muutenhan olis tehny tarpeet sisäpuolelle.


      • pronuclearpower
        kusimyyrä kirjoitti:

        Onneks Pekka ei oo lapinäijä, muutenhan olis tehny tarpeet sisäpuolelle.

        se ero että lapin mies tekee eikä kehuskele.


      • sysimyyrä

        Ton paskomisen kohdalla pitänee paikkansa. Muutenhan he enemmän kehuskelevat, kuin oikeasti tekevät mitään.


    • Pekkaerätarina

      Pakkahan kertoilee omia erätarinoitaan ja ratsastelee hevosilla. Maanviljelijänä nauttii erikoiseduista,

      • vaeltavaMustapekka

        Onko Pekalla kerrotttavana Hirvisaari-tarinoita? Pekalla lupa kantaa järeää revolveria mukanaan jos sattuu vaikka sitä tarviin.

        Pekka vetää aina jonkun kortin hihastaan http://hikipedia.info/wiki/Natsikortti


    • irmairmeli

      tst - tapani, -irma, -pirunportti tekee pimeyden töitä, hehhehehehhhhahhahhhaaaa

      • Bhyton

        Virtasen Tane voisi opastaa yritystoiminnassa Vesivehmaan Spedeä.

        Muutos aisat ristiin tuplasti


      • suosssittelen
        Bhyton kirjoitti:

        Virtasen Tane voisi opastaa yritystoiminnassa Vesivehmaan Spedeä.

        Muutos aisat ristiin tuplasti

        siis Virtasen Tane! siinähän mukava sälli!


    • wainaja

      tst = taas sama trolli

      • Nuuskamuikkunenst

        Nuuskamuikkunen on ollut tst toverinaan ponkailemassa tipuja.


    • RRRRRRAA

      appendix
      muistakaa, että ei hyydytä!

    • viratonta

      Eipähän haittaa vaikka hyytyisikin. Nythän valtio palkkaa 100 virkatrollia.

    • Jepuliss

      Mikiköhän karskinen lensi pihalle, oliks se tää multitrollaaja?
      Olis luullu että olisi jossai putkahtanut pinnalle, jos ei olis ollu rollaaja.

    • jjjjjjjjjjjjjj

      Näin eräs trolli Vaellusnetissä:

      "Taitaa olla paras poistua tältä areenalta. Täällä kun ei ole mahdollista keskustella sivistyneesti. Sinänsä tämä vaellusnet olisi oiva foorumi vaeltamiseen liittyvään keskusteluun ja tietojen välittämiseen. Mutta, mutta, jokin kummallinen esto ylläpitäjän tai minkä lie taholta estää mielipiteiden vaihtamisen. Poistaa viestejä. Perustelut viestien poistamiseen ovat todella ontuvat. Minä laitoin Eräkulkurin viestiin peukun. Eräkulkurin viesti oli mitä osuvin aiheeseen. Eräkulkurin viesti poistettiin ja myös minun peukutusviesti."

    • Irmalla

      Mutta kun Irmalla on omaa metsää ja perikunnankin metsää.

    • kavallusnet

      Aika moni taisi lentää pihalle, jos ei todistanut henkilöllisyyttään ylläpitäjälle. Kertoo paljon, motiiveja voinee arvuutella... Yhä vähemmän yksityisyydensuojaa tarjoavassa netissä katsoin omalla kohdallani paremmaksi tyytyä saamiini potkuihin ihan suosiolla.

    • jjjjjjjjjjjjjjjjj

      Paljon on porukkaa lähdossä Vaellusnetistä.

      • Devanonly

        Kannattaa mennä vaell.us palstalle. Siellä on toimiva moderointi. Ryöps ja kusi.


    • sananvapautta

      Eihän tännekkään pääse kohta kirjoittaan mitään jos ei rekisteröidy. Uudistus tulee ensivuonna ja pitää myös tehdä profiili omalla kuvalla ja nimellä jotta voi rekisteröityä suomi24:n sivuille. Miksi kaikki pilataan.

    • jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

      tyy sai potku

    • trollimolli

      Vaellusnet on täynnänsä psykiatreja koskien poispotkimisen oikeutusta:

      "Kaikilla keskustelufoorumeilla on henkilöitä jotka purkavat pahaa oloaan."

      "Monella on nykyään aika paljon kaikkea mielenterveysprobleemaa ja vaellustouhu näyttää olevan kuntoutuskeino siihen. Sitten kun ei pääse yksistään kuusen alle kairaan niin alkaa tulla ilmiantoa yms mielen järkkymistä. "

      Voiko sitä enää viisaammaksi tulla?

    • EiMustaPekka

      Näin korostaa yksi vaelusnettiläinen itseään lainaamalla Eräkulkurin lausuntoa.

      "Kyseinen nimimerkki SS on niitä joiden viesteissä ei useinkaan ole mitään perää. Sen olen todennut niin monesti vuosien aikana. " - Eräkulkuri

      Eipähän mene kauaa kun ...

      • AtomiPekka

        Vaellusnetissä metsästäjät kehuvat tekemisiään. Erityisesti ratsastava savolainen Spede Hirvisaaren kannattaja.....hyi helkutti minkälainen rasisti todellisuudessa.


    • Irman

      mis luuraa suupaltti??veikö sus kynän irmalta?13 kytiksellä?uusi jo ajettu sisään?

    • ss141312

      Miksi tyy pantiin jäähylle tai totaalisesti pois. Ja onko Eräkulkurikin joutunut pannaan?

    • asikkalan_walker

      Siellä nyt ts ja tst juttelee keskenään ja ss pistetty pihalle :D

    • irmat

      Joo että hyvin meneee mutta menköön.

    • mökki_nuorgamissa

      3rkki tuli ihan tyhjistä uutena, ja sitten alkoikin pohtiminen missä on mm. Abu, Nevis ja muutama muu vanha konkari.

    • sushukkanenvaan

      Kyllä trolli vielä Vaellusnetissä on. Nyt pannaan poikki keskustelu, jossa puidaan hiihtovaelluksen ikävää päätöstä.

      • LinkolanOpilleKäyttöä

        Lopputuloksena on että et ole tosivaeltaja jos menet kairaan ilman viimeisintä tekniikkaa. Vaellusnetissä pitää päteä mitä viimeisintä tekniikkaa olet ostanut. Luontopelastuu kun investoidaan!


    • 050216

      Sushukkanen siellä raivoaa verorahojen käytöstä vaikka ei itse veroja maksakaan.

      • EläkeSushukalleRuisleipä

        Toisaalta sushukka laittaa kaiken Kela-rahan kiertoon, mutta paha tapa tilata verovapaita vermeitä netistä. Olisiko kansantaloudellisesti viisaampaa antaa ostokuponki johonkin paikalliseen K-Kauppaan?


    • eräs-puolituttu

      Minä taas kuulin huhuja, että sus on voittanut veikkauksessa, mutta ei halua että muut tietää. Ei se muuten voisi ostella kaikkia tavaroita. Sillä on uusi maasturikin vaikka ajelee vanhalla romulla vaellus reissuilla. Pelkää että hajoitetaan kun auto seisoo kuukausia paikoilla.

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe