Taas ero...

mies26v

Useampi ero takana ja taas yks lisää. Joka kerta se viiltää pahasti, Tällä kertaa tuntuu entistä pahemmalta. Kaikki alko satumaisesti, ja pitkään asiat oliki hyvin. Nyt sitte avopuoliso jätti, ongelmien takia joita nyttemmin on ollut. Ja kaikki vain sen takia ettei puhunut asioista ajoissa. Minä näin ne virheet mitä ite olin tehny tän viimesen keskustelun jälkeen, kaiken olis voinu pelastaa jos vaan olis puhuttu aiemmin. Tai siis puhuttiinhan me, muttei avopuoliso ite siihen keskusteluun osallistunu ilmeisesti kun jättäessä vasta näitä asioita kertoi ja totesi ettei ole enää paluuta. Edellisen eron jälkeen meni tosi huonosti, ajatukset oli erittäin synkät. Sen verran oon vahvempi nyt ettei itsetuhoisia ajatuksia ole. Ja tiedän kyllä kokemuksesta että ennenpitkään tämä helpottaa. Mutta silti tämä suunnaton tuska sattuu, ja epätoivoisesti yritän löytää voimia. Asiaa vaikeuttaa myös se että elämäntilanne on nyt muutenki vaikea. Mistä niitä voimia saa, kun ei ole ketään läheistä ihmistä kelle puhua, eikä paikkakunnalla ole tarjota minkään näköistä tukea?

6

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pain in my heart-80

      Mua on auttanut täällä avautuminen ja muiden tarinoiden lukeminen, meitä sydämensä särkeneitä on PALJON. Ystäville olen puhunut aina, kun on tuntunut siltä, että romahdan ja toki muutenkin. Sulla jos ei läheisiä ole, niin "puhu" vaikka täällä, kuuntelijoita täältä löytyy. Mua on auttanut myös se, että olen kirjoittanut tuntojani vihkoon päiväkirjamaiseen tyyliin, jotenkin jännästi sekin helpottaa.

    • mies26v

      Olen yrittänyt täällä puhua mutta oikeastaan tuloksetta. En saa oikeastaan mitään vastauksia ja väkisin puhuminen on tosi turhauttavaa ja hyödytöntä. Pakko myöntää että pidän itse ajatuspäiväkirjaa, sydänsurut on osa sitä, mutta myös menneisyyden tapahtumat. Se helpottaa kyllä hetkellisesti, muttei silti poista ongelmaa :/

    • Pain in my heart-80

      Niin, eihän ne ongelmat siitä mihinkään poistu, mutta niiden sietämisestähän se on kiinni. Menee mullakin sen verran huonosti, etten tiedä miten saan pakolliset menot maksettua, mutta eipä se muu auta, kuin rimpuilla ja pyydellä eräpäivien siirtoa jne.
      Mulla on erosta puoltoista kuukautta ja toistaseks tuntuu siltä, että pahin on takana, en oo enää itkenyt ja oon jopa muutaman kerran pystynyt nauramaan, ehkä tää tästä.
      Lisäks oon aloittanut kävelyharrastuksen, oon käynyt joka päivä kävelemässä metsässä, luonnosta saa paljon voimaa. Voimia sulle!

    • mies26v

      Kiitos, sinulle myös voimia :) Ajan kans tämä helpottaa, pitää vaan yrittää jaksaa, ja koittaa keskittyä muihin asioihin ettei tule mietittyä liikaa. Harrastuksia on useita mutten toistaiseksi osaa keskittyä mihinkää ku koko ajan tulee asiat mieleen ja tottakai niitä sitte vatvoo. Taloudellinen tilanne muuttu myös aika radikaalisti, mutta eipä nämäkää asiat itkemällä kummene.. Haastavinta vaan on olla nyt töissä, etenkin kun ei öisin saa nukuttua.

    • de ja vu

      Jos teillä on ollut kommunikaatio ongelmia ennenkin, niin muistahan vielä kertalleen kysyä oliko ero varmasti lopullinen ja loppuun asti mietitty. Eihän sitä koskaan tiedä, oliko se "paluuta ei ole" sellanen viesti kuitenkin, että oisko vielä kuitenkin pahdollisuus... viittaan edelleen niihin kommunikaatio-ongelmiin.... toiset vaan osaa puhua asioista suoraan ja toiset tarvii enemmän työtä.

    • mies26v

      Kyllä tämä on lopullista, paluuta entiseen ei enää ole..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe