itsemurha

itsemurha18

Mikä on helpoin tapa kuolla? Itse olisin jo ottanut kasan unilääkkeitä jos olisi, mutta kun ei ole. Armeijaan menen ensivuonna, ja sen jälkeen voisin mennä palvelemaan sotaan, kuoleman toivossa. Tosin pelkään että se käy kivuliaaksi.
Hirttää en aio itseäni, eikä valitettavasti aseita ole.
Voisin toki ostaa kärryllisen viinaa ja juoda itseni hengiltä.
Myös junan alle voisin heittäytyä, siinä ei kuulemma tunne kipua

28

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi24Apulias

      Tosiaankin, paskahalvaus on nykyään tullut itsemurhan parissa esiin. Tohtorit ovat kertoneet, että se on nopea ja mukava tapa tehdä ''itsemurha''. Osta vain pari purkkia hernerokkaa ja anna päristä. Hyvällä tuurilla paskahalvaus tulee ensimmäisillä kerroilla. Onnea, ja mukavaa kevättä!

    • -l-

      Noissa kaikissa on se huono puoli, että todennäköisesti jäät henkiin, mahdollisesti pahoin vammautuneena. Silloin ainakin opit, että sinulla oli ennen asiat hyvin, kun tulee vaivoja joita ei aikaisemmin ollut, etkä enää pysty suoriutumaan tavallisista asioista kuten vessassakäynnistä tai kauppareissusta.

    • Jappervokki

      Aika tappaa kaikkein varmimmin. Ketään ei aika ole säästänyt kuolemalta.

    • TPKGira

      Elämä on sairaus, josta kukaan ei ole selvinnyt hengissä.

      • --o--

        Mutta minähän olen vielä hengissä. Olen siis selvinnyt elämästä hengissä.


      • 15+15
        --o-- kirjoitti:

        Mutta minähän olen vielä hengissä. Olen siis selvinnyt elämästä hengissä.

        Sano tuo kuoleman jälkeen.


      • -o-
        15+15 kirjoitti:

        Sano tuo kuoleman jälkeen.

        Mitä tuokin tarkoitti? Minkä kuoleman?


    • btkaksoisvittuvee

      "Myös junan alle voisin heittäytyä, siinä ei kuulemma tunne kipua"

      Paras lause EU.

      • PAsKaA

        Luultavasti menisivät molemmat jalat reidestä poikki ja kädet kyynärtaipeista. Ja tulisi vielä halvaus ja ulosteenpidätyskyky menisi. Eikä siinä edes taju lähtisi. Sattuisi vain niin mielettömästi. Mutta sitäkin suurempaa kärsimystä olisivat seuraavat 80 vuotta pyörätuolissa ja sängynpohjalla.


      • hahahah
        PAsKaA kirjoitti:

        Luultavasti menisivät molemmat jalat reidestä poikki ja kädet kyynärtaipeista. Ja tulisi vielä halvaus ja ulosteenpidätyskyky menisi. Eikä siinä edes taju lähtisi. Sattuisi vain niin mielettömästi. Mutta sitäkin suurempaa kärsimystä olisivat seuraavat 80 vuotta pyörätuolissa ja sängynpohjalla.

        mitä vittua ootko koskaan edes nähny junaa? jos ihminen jää sen alle niin murskaantuu ja henki lähtee alle sekunnissa. missä maailmoissa oikein elät?


      • PAsKaA
        hahahah kirjoitti:

        mitä vittua ootko koskaan edes nähny junaa? jos ihminen jää sen alle niin murskaantuu ja henki lähtee alle sekunnissa. missä maailmoissa oikein elät?

        Olen nähnyt ihmisiä joilla on mennyt raajoja junan alla. Että älä älä perkeleen pelle tule muita opettamaan kun et mitään tajua.


      • reopkopse

        häh? paras lause euroopan unioni? miks tää kommentti on saanu 5 pistettä?


    • Elämäänkyllästynyt

      Mä oon ite miettiny että lekalla kiveksille se vois olla hyvä tapa lähtee tai laskuvarjohyppy ilman laskuvarjoa

    • vittujen elämä

      Kerää vähä rahaa ja sitte saattohoitoon. Saat kyllä ettiä tarpeeks sadistista lääkäriä että suostuu sulle saattohoidon tekemään varsinki jos oot nuori

      • Eräs trotskilainen

        Kerropa vielä maa, jossa tuo olisi edes laillista. Sitten voimme keskustella psykiatrisen hoidon mahdollisuuksista.


      • jjl8hkh
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Kerropa vielä maa, jossa tuo olisi edes laillista. Sitten voimme keskustella psykiatrisen hoidon mahdollisuuksista.

        Mitä siinä lailla on enää väliä? Lääkärille vain setelinippu ja hän hoitaa homman.


      • jjl8hkh kirjoitti:

        Mitä siinä lailla on enää väliä? Lääkärille vain setelinippu ja hän hoitaa homman.

        Sitä väliä, että kukaan lääkäri ei suostu tuohon, sillä he joutuvat siitä itse vaikeuksiin. Luulitko, että lääkärit ovat oikeasti lahjottavissa antamaan itsemurhapillereitä?


    • TPKGira

      "Mutta minähän olen vielä hengissä. Olen siis selvinnyt elämästä hengissä. "

      Vähän sama kuin toteaisi sairastavansa syöpää, jota ei voi hoitaa, ja sitten toteaa olevansa vielä hengissä eli selvinneensä syövästä.

      • -o-

        Ei. Se on sama kuin että sinä väittäisit, että minä ostan omistusasunnon, koska kaikki sinun tuntemasi ihmiset ovat lopulta ostaneet omistusasunnon. Mutta minäpä en ostakaan.

        Tai sinä olet kuin kana joka saa joka päivä ruokaa omistajaltaan. Päättelet, että yksi asia on varma: joka pävä saan ruokaa omistajalta. Mutta eräänä päivänä omistaja tulee ja katkaisee kanalta kaulan.

        Siinä on sinun surkeaksi todettu logiikkasi.


    • Tässä

      Imppaat hiilimonoksidia tai heliumia. Kivuton tapa kuolla. Talvella on hyvä tappaa itsensä viinalla. juot vaan ja sammut hankeen

    • Suruinen

      Älä. Tv. Toinen samanmoinen (kohta 22v, ja 13v asti itsemurhaa hautonut päässään. monta vuotta siinä velloin kaiket päivät, enään ei niin paljon..)

    • helelvele

      Lainaa isän halikkoo nii kyllä pääsee äkkiä pois tääktä helvetistä vähän parempaan helvettiin

    • MrDontkillyourself

      Ei oo järkee tehä itsari siul on viel paljo elättävää!

    • perkkkkkkeeele

      MITÄ JUMALAUTA TE TÄÄLLÄ OIKEIN ITSEMURHIA HAUDOTTE.
      Eläkää täysillä niin kuin minä teen älkääkä murehtiko menneitä.
      Itseänikin on kiusattu mutta olen selvinnyt siitä ja nyt elämä hymyilee.

    • 5+15

      Laskuvarjohyppy ilman laskuvarjoa, once in a lifetime kokemus, myös hienot näköalat.

    • Älä tee sitä

      Pamuta pääs siihe junaraiteelle ja anna vaa oottaa nii su päästas tule paskavelliä.
      Mut älä helvetissä ajattele ees itsaria

      • MuroPoro

        Anna mennä vaa!


      • Klara vappen
        MuroPoro kirjoitti:

        Anna mennä vaa!

        Yhdyn MuroPoron lauseeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe