Kasvisruoka= syöpä+sairaudet+masennus

-Totuus-

27

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+6

      En usko! Taitaa olla tutkimuksen sponsorina taas lihateollisuus. Masennus ja ahdistus voi johtua maailmantuskasta jota fiksummat potevat enemmän kuin tyhjäpäiset lihansyöjät. Kasvisyöjät elää tutkitusti pidempään terveenä!

      • Sivistyneempi

        Et tietenkään usko. Olet uskossa vegaaniaatteeseen ja kaikki oletuksesta poikkeava on väärää. Olette uskonlahko. Säästäkää edes lapset!


    • tyrsvc

      Niinpä. Ainoastaan psykopaatti ei ahdistu ja masennu nähdessään ihmisten ja eläinten hirveitä kärsimyksiä uutisissa.

    • Huolestuttavaa

      Huh millaista vaahtoamista!

      Taidat syödä liikaa raatoja, kun riehut kuin raivotautinen.

    • veggsa
    • Sivistyneempi

      Vegaani on nirso. Nirso ei saa tarvitsemiaan ravintoainieita. Itse aiheutettu sairaus. Säästäkää edes lapset.

      • Sivistynein

        Nykyään ihmiset syö yli suositusten niin lihaa kuin sokeria. On syöpää ja sydänsairauksia.


      • liha ei tarpeellista

        Useimmat vegaanit syövät kyllä hyvin monipuolisesti kasviksia joten turha meitä on nirsoiksi yleistää. Ainoa ravinne mitä kasvisruoka ei luonnostaan sisällä on B12 ja sitä lisätäänkin useimpiin kasvisjuomiin valmiiksi eli ei tarvitse edes purkista vetää.


      • superfood vegan
        liha ei tarpeellista kirjoitti:

        Useimmat vegaanit syövät kyllä hyvin monipuolisesti kasviksia joten turha meitä on nirsoiksi yleistää. Ainoa ravinne mitä kasvisruoka ei luonnostaan sisällä on B12 ja sitä lisätäänkin useimpiin kasvisjuomiin valmiiksi eli ei tarvitse edes purkista vetää.

        Tyrnimarja sisältää.


    • whuuut

      Siis mikä se tuollainen uutinen on?Ei kirjoittajaa, eikä lähteitä, ei edes tutkimuksesta tietoja. Ja uutinen oli jotain 4 lausetta pitkä. Mitä hittoa?

      • chjchj

        korjaus oli siis tuo nettisaitti sivulla.

        No joo tuo uutinen oli kyllä aika outo. Nimittäin yleensänhän tutkimukset väittävät juurikin päinvastaista. Tosin voihan sitä ihminen olla kasvisyöjä ja elää silti epäterveellisesti. Ei kasvisyönti ole mikään synonyymi terveydelle. Itse kun olin joksus kasvissyöjä, niin suurimmaksi osaksi ruokavalioni koostui nuudeleista, leivästä,suklaasta,limsasta ja soijasta. Ei kauhean terveellistä siis.


      • Näin täällä
        chjchj kirjoitti:

        korjaus oli siis tuo nettisaitti sivulla.

        No joo tuo uutinen oli kyllä aika outo. Nimittäin yleensänhän tutkimukset väittävät juurikin päinvastaista. Tosin voihan sitä ihminen olla kasvisyöjä ja elää silti epäterveellisesti. Ei kasvisyönti ole mikään synonyymi terveydelle. Itse kun olin joksus kasvissyöjä, niin suurimmaksi osaksi ruokavalioni koostui nuudeleista, leivästä,suklaasta,limsasta ja soijasta. Ei kauhean terveellistä siis.

        Lihoin yli 10kg kasvissyöjänä. Olen laihtunut lisäämällä raakaravinnon määrää ja pienentämällä annoskokoja. En syö lihaa mutta käytän vähän maitoa ja munaa (jos sitä on sekotettu johonkii.)


      • Sekasyöjä
        Näin täällä kirjoitti:

        Lihoin yli 10kg kasvissyöjänä. Olen laihtunut lisäämällä raakaravinnon määrää ja pienentämällä annoskokoja. En syö lihaa mutta käytän vähän maitoa ja munaa (jos sitä on sekotettu johonkii.)

        Monet kasvissyöjät ovat itse ulkoiselta olemukseltaan huonona esimerkkinä ruokavaliostaan. Voi olla, että he itse uskovat näytävänsä hyvältä tai uskovat, että näyttäisivät vielä kamalammilta "lihansyöjinä". Voi olla, että näin olisikin, jos heille tuo ainoa vaihtoehto olisi lihansyöjä eikä sekasyöjä.

        Minulla on käsitys, että ennen kasvissyöjiksi ryhtymistään, nämä henkilöt eivät ole olleet niitä sekasyöjiä, jotka syövät monipuolisesti, luonnonmukaisesti ja terveellisesti. Siitä heille on jäänyt harhainen käsitys "lihansyöjistä", vaikka sellaisia en yhtään edes tunne, jotka säisivät pelkkää lihaa. Usein vehgaani on jo ennen vegaaniksi ryhtymistään ollut syömishäiriöinen.

        Heti, kun näen hyvinvoivan kasvissyöjän luonnossa siis ihan elävässä elämässä, muutan käsitykseni kasvissyönnistä. Hyvännäköisiä ja terveitä sekasyöjiä sitävastoin on maailma pullollaan. Jopa itseni voin laskea kuuluvan ainakin näihin "terveisiin", vaikka ikää on jo mittarissa. :)


      • Luonnollinen x
        Sekasyöjä kirjoitti:

        Monet kasvissyöjät ovat itse ulkoiselta olemukseltaan huonona esimerkkinä ruokavaliostaan. Voi olla, että he itse uskovat näytävänsä hyvältä tai uskovat, että näyttäisivät vielä kamalammilta "lihansyöjinä". Voi olla, että näin olisikin, jos heille tuo ainoa vaihtoehto olisi lihansyöjä eikä sekasyöjä.

        Minulla on käsitys, että ennen kasvissyöjiksi ryhtymistään, nämä henkilöt eivät ole olleet niitä sekasyöjiä, jotka syövät monipuolisesti, luonnonmukaisesti ja terveellisesti. Siitä heille on jäänyt harhainen käsitys "lihansyöjistä", vaikka sellaisia en yhtään edes tunne, jotka säisivät pelkkää lihaa. Usein vehgaani on jo ennen vegaaniksi ryhtymistään ollut syömishäiriöinen.

        Heti, kun näen hyvinvoivan kasvissyöjän luonnossa siis ihan elävässä elämässä, muutan käsitykseni kasvissyönnistä. Hyvännäköisiä ja terveitä sekasyöjiä sitävastoin on maailma pullollaan. Jopa itseni voin laskea kuuluvan ainakin näihin "terveisiin", vaikka ikää on jo mittarissa. :)

        Sekoitatko kasvissyöjät ja vegaanit? Kasvissyöjät käyttävät munaa ja maitoa tai jompaakumpaa kasvisten lisäksi. Vegaanit eivät syö mitään eläinperäistä. Vegaanien täytyy ottaa B12 vitamiini synteettisenä.

        Mielestäni moni keski-ikäinen (sekasyöjä) on rupsahtanut. Miehissä on enemmän ylipainoisia. Naiset voi näyttää hehkeiltä pidempään mutta syynä on pakkelit ja hiustenvärjäys. Saat todennäköisesti "ituhipeistä" väärän kuvan koska jotkut heistä eivät meikkaa eikä värjää hiuksia.


      • Luonnollinen x kirjoitti:

        Sekoitatko kasvissyöjät ja vegaanit? Kasvissyöjät käyttävät munaa ja maitoa tai jompaakumpaa kasvisten lisäksi. Vegaanit eivät syö mitään eläinperäistä. Vegaanien täytyy ottaa B12 vitamiini synteettisenä.

        Mielestäni moni keski-ikäinen (sekasyöjä) on rupsahtanut. Miehissä on enemmän ylipainoisia. Naiset voi näyttää hehkeiltä pidempään mutta syynä on pakkelit ja hiustenvärjäys. Saat todennäköisesti "ituhipeistä" väärän kuvan koska jotkut heistä eivät meikkaa eikä värjää hiuksia.

        Sekoitatko ns. lakto-ovo vegetaristit, kasvissyöjät ja vegaanit? ;) Kasvissyöjä nimensä mukaisesti syö vain kasviksia, lakto-ovo syö lisäksi munia ja maitoa, ja vegaani ei käytä eläintuotteita ruuan lisäksi edes vaatetuksessa, kosmetiikassa tai missään muussakaan. Veganismi ei ole ruokavalio, vaan elämänfilosofia. Kasvissyöjä-termiä käytetään todella paljon väärin vaikka sen nyt luulisi olevan aika itsestäänselvä...


      • veeeeg
        tulikirahvi kirjoitti:

        Sekoitatko ns. lakto-ovo vegetaristit, kasvissyöjät ja vegaanit? ;) Kasvissyöjä nimensä mukaisesti syö vain kasviksia, lakto-ovo syö lisäksi munia ja maitoa, ja vegaani ei käytä eläintuotteita ruuan lisäksi edes vaatetuksessa, kosmetiikassa tai missään muussakaan. Veganismi ei ole ruokavalio, vaan elämänfilosofia. Kasvissyöjä-termiä käytetään todella paljon väärin vaikka sen nyt luulisi olevan aika itsestäänselvä...

        Joo, minuakin ärsytti, kun koulumme erityisopettaja sanoi olevansa kasvissyöjä. Sitten sanoi syövänsä riistaa, kalaa, maitoa, munia...
        Tässä esimerkki kasvissyöjä - sanan väärinkäytöstä.


      • ??????
        tulikirahvi kirjoitti:

        Sekoitatko ns. lakto-ovo vegetaristit, kasvissyöjät ja vegaanit? ;) Kasvissyöjä nimensä mukaisesti syö vain kasviksia, lakto-ovo syö lisäksi munia ja maitoa, ja vegaani ei käytä eläintuotteita ruuan lisäksi edes vaatetuksessa, kosmetiikassa tai missään muussakaan. Veganismi ei ole ruokavalio, vaan elämänfilosofia. Kasvissyöjä-termiä käytetään todella paljon väärin vaikka sen nyt luulisi olevan aika itsestäänselvä...

        Hetkonen. Eikö vegetaristi ole sama asia kuin kasvissyöjä? Olen käsittänyt, että kasvissyöjä voi syödä munaa, maitoa ja hunajaa. He voivat käyttää nahkaa. Kasvissyöjä on helppo sana, eikä ulkomaalianen "nimihirviö" etuliitteillä.

        Vegaanit on niitä, jotka ei käytä mitään eläinperäisiä tuotteita. Eli vegaaneista ei käytetä muuta termiä kuin vegaani. Olenko käsittänyt väärin? Pesco-vegetaristi on kalansyöjä. Melkeen sama asia kuin sekasyöjä jne.


      • Sedä
        ?????? kirjoitti:

        Hetkonen. Eikö vegetaristi ole sama asia kuin kasvissyöjä? Olen käsittänyt, että kasvissyöjä voi syödä munaa, maitoa ja hunajaa. He voivat käyttää nahkaa. Kasvissyöjä on helppo sana, eikä ulkomaalianen "nimihirviö" etuliitteillä.

        Vegaanit on niitä, jotka ei käytä mitään eläinperäisiä tuotteita. Eli vegaaneista ei käytetä muuta termiä kuin vegaani. Olenko käsittänyt väärin? Pesco-vegetaristi on kalansyöjä. Melkeen sama asia kuin sekasyöjä jne.

        Vegetaristi=kasvissyöjä= henkilö joka syö vain kasviperäistä ruokaa :) Nahkaa kasvissyöjä voi käyttää, koska kasvissyönti viittaa pelkkään ruokavalioon.

        Illuusio, että kasvissyöjä voisi syödä munaa ja maitoa johtuu vain siitä että niin moni joka jättää lihat syömättä haluaa kutsua itseään kasvissyöjäksi ilman vaikeita etuliitteitä. Muna-maitoilijakin on sekasyöjä, kunnes joku osaa selittää mikä puu tai juures kantaa reikäjuustoja ja munakennoja.


      • 1v2b3n4m5
        Sekasyöjä kirjoitti:

        Monet kasvissyöjät ovat itse ulkoiselta olemukseltaan huonona esimerkkinä ruokavaliostaan. Voi olla, että he itse uskovat näytävänsä hyvältä tai uskovat, että näyttäisivät vielä kamalammilta "lihansyöjinä". Voi olla, että näin olisikin, jos heille tuo ainoa vaihtoehto olisi lihansyöjä eikä sekasyöjä.

        Minulla on käsitys, että ennen kasvissyöjiksi ryhtymistään, nämä henkilöt eivät ole olleet niitä sekasyöjiä, jotka syövät monipuolisesti, luonnonmukaisesti ja terveellisesti. Siitä heille on jäänyt harhainen käsitys "lihansyöjistä", vaikka sellaisia en yhtään edes tunne, jotka säisivät pelkkää lihaa. Usein vehgaani on jo ennen vegaaniksi ryhtymistään ollut syömishäiriöinen.

        Heti, kun näen hyvinvoivan kasvissyöjän luonnossa siis ihan elävässä elämässä, muutan käsitykseni kasvissyönnistä. Hyvännäköisiä ja terveitä sekasyöjiä sitävastoin on maailma pullollaan. Jopa itseni voin laskea kuuluvan ainakin näihin "terveisiin", vaikka ikää on jo mittarissa. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=ucHEVNX2c9o

        https://www.google.fi/search?q=alicia silverstone&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=W0hhU_yqO4mk4gSmg4C4DQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1455&bih=705

        http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_vegans

        Kerrotko tarkemmin mikä meidän vegaanien ulkoisessa olemuksessa on niin huonoa?

        Omasta mielestäni esimerkiksi sekaanien ohuet ja huonokuntoiset hiukset kertovat ravitsemuksen olevan pielessä.


      • :((
        veeeeg kirjoitti:

        Joo, minuakin ärsytti, kun koulumme erityisopettaja sanoi olevansa kasvissyöjä. Sitten sanoi syövänsä riistaa, kalaa, maitoa, munia...
        Tässä esimerkki kasvissyöjä - sanan väärinkäytöstä.

        RAIVOSTUTTAVAA!!! Törkeyden huippu väittää olevansa kasvissyöjä ja syö riistaa=LIHAA! Taitaa olla tosi ERITYISopettaja...


    • väkivallattomuus

      Samoinhan voisi ei-pedofiilia kutsua nirsoksi kun hänelle ei lapsivaimo kelpaa.

      Eli vegaani ei ole nirso, hän ei vain halua osallistua väkivaltaan, itse en edes millään tavalla kaipaa väkivaltaista ruokaa.

      Sille joka moittii vegaanien ulkonäköä niin mietippä tarkkaan oletko edes tavannut yhtään vegaania? Itse tunnen vain muutaman ja ihan ovat ulkoiselta olemukseltaan samanlasia kuin muutkin. Myös tuntemani laktoveget näyttävät ihan tavallisilta.

      Sinulla on käsityksiä mutta pitäisikö sinun tarkistaa niiden oikeellisuus ennen kuin toitotat niitä julkisesti. Kasvisruokavalio ei ole syömishäiriöisten ruokavalio, monet vegaanit herkuttelevat ja leipovat ihan samalla lailla kuin sekaanitkin, sillä seurauksella vaan että välttävät väkivallan.

      Vitamiinitkaan ei puutu, sen tietäisit jos olisit yhtään perehtynyt ravintoasioihin.

      tässä muutama kuva:

      http://www.growmelove.com/wp-content/uploads/2014/02/vegan-trans.jpg

      https://www.google.fi/search?q=freelee&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=XeRdU5ytDqrI4ASb34DYAg&ved=0CC0QsAQ&biw=1455&bih=705#facrc=_&imgdii=_&imgrc=OvVpXuOoryweLM:;pUEa-YHwX29gJM;http://31.media.tumblr.com/tumblr_lvru7cHYDl1r7f7p9o1_500.jpg;http://fukcyeahbeforeandafters.tumblr.com/post/13819258794/freelee;409;580

      • vitamiini Ö

        No voi taivahan pyssyt.. tuommoset mielikuvat päässä kun on vekaani. Otappa huomioon että yksi prosentti maailman väestä on missimitoissa ja niistä prosentin sadasoisa vekaaneita .
        Mun tuttavani kasvissyöjä MIES on laiha kun köyhän miehen pulkan naru.
        Vetää kaksin käsin kaljaa ja imee kannabista.
        Tarvittaessa hutasee turpaan , varsinkin kaljapäissään.
        Pitäskin linkittää kuva siitä hampuusista jolta se oikeesti näyttää.


      • Uskonlahko

        Vegaani on nirso. Termi väkivaltainen ruoka on todella koominen.


      • mikään lahko
        Uskonlahko kirjoitti:

        Vegaani on nirso. Termi väkivaltainen ruoka on todella koominen.

        Itse olet koominen :)


      • väkivallaton
        mikään lahko kirjoitti:

        Itse olet koominen :)

        Vegaanit on kauniita ja upeita ulkonäöltään, mutta se on vain hyvää karmaa, terveellinen ja väkivallaton ruoka palkitsee käyttäjänsä :)

        Tuttavasi on varmasti siksi väkivaltainen ja laiha kun käyttää kannabista, tuskinpa silloin harrastaa liikuntaa ja terveellistä ruokaa, myös kannabista/kaljaa käyttävä lihaani ei varmaan mitenkään elinvoimainen ilmestys ole myöskään. Itse en viitsi kaljanjuojien kanssa kaveerata, on parempaakin tekemistä.

        Lihansyöjä kannattaa ja ylläpitää väkivaltaa. Hänen elämänsä perustuu kuolemalle ja raakuudelle. Aika hirviömäistä.

        Lihansyöjäthän ne nirsoja vasta onkin kun ei kasvisruoka kelpaa, ei voi syödä ellei ole rääkättyä ja kidutettua lihaa, perin omituista touhua!


      • väkivallaton
        väkivallaton kirjoitti:

        Vegaanit on kauniita ja upeita ulkonäöltään, mutta se on vain hyvää karmaa, terveellinen ja väkivallaton ruoka palkitsee käyttäjänsä :)

        Tuttavasi on varmasti siksi väkivaltainen ja laiha kun käyttää kannabista, tuskinpa silloin harrastaa liikuntaa ja terveellistä ruokaa, myös kannabista/kaljaa käyttävä lihaani ei varmaan mitenkään elinvoimainen ilmestys ole myöskään. Itse en viitsi kaljanjuojien kanssa kaveerata, on parempaakin tekemistä.

        Lihansyöjä kannattaa ja ylläpitää väkivaltaa. Hänen elämänsä perustuu kuolemalle ja raakuudelle. Aika hirviömäistä.

        Lihansyöjäthän ne nirsoja vasta onkin kun ei kasvisruoka kelpaa, ei voi syödä ellei ole rääkättyä ja kidutettua lihaa, perin omituista touhua!

        Niin ja lihansyöntihän se varsinainen uskonlahko on, maailmaanlaajuiseksi levittäytynyt, lapsetkin aivopestään sen piiriin, eläinuhreja uhrataan, tuleepa mieleeni saatananpalvonta suorastaan.

        Se joka uskaltautuu erottautumaan tästä väkivaltaisesta kultista, saa osakseen halveksuntaa, syrjintää, nimittelyä, uhkailua ym.


      • tai lääkkeet
        väkivallaton kirjoitti:

        Niin ja lihansyöntihän se varsinainen uskonlahko on, maailmaanlaajuiseksi levittäytynyt, lapsetkin aivopestään sen piiriin, eläinuhreja uhrataan, tuleepa mieleeni saatananpalvonta suorastaan.

        Se joka uskaltautuu erottautumaan tästä väkivaltaisesta kultista, saa osakseen halveksuntaa, syrjintää, nimittelyä, uhkailua ym.

        Sekopää. Hae apua ongelmaasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe