-ran tarinoita

Tärkeys järjestys

En tiedä voiko niihin uskoa? Hyvin oudolta kuulostaa kaikki mitä sille taphtuu ja että saa ihan eri hoidot kuin muut? Viime sykyisen syövän jälkeen,mitä oikein tapahtui? Ei sitä voi kirjoittaa että on syöpä,jos sitä ei ole,se on hyvin rumaa.

Eikä ole hyvä kehittä itseleen pakkomieltä tästä palstasta,uusia ihmisiä sairastuu syöpään koko ajan,vanhat paranee ja jatkavat elämistään,ei ihan kaikki mutta suurin osa.

Osa ihmisistä ei parane koskaan ja ovat kroonikoja, ja heidän pitääkin olla palstalla,ovat kokeneita ja auttavat uusia syöpä potilaita.

37

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän tämä ole vapaa avoin palsta syöpäpotilaam iloista ja suruista kaikille. Tämä palsta on ollut aivan liian kauan hiljaa ja tyhjä, tämä kenekään pakkomielle ole.

    • -ra

      Sinä se jaksat joka kerta yrittää minua pois et onnistu

    • -ra

      Huomenna taas Haartmaniin ja keskiviikkona kuulemaan tuloksia

      • rs myöskin

        Tuloksia rintasyövästä? Vieläkö käyt sädehoidoissa?Mikä rs sulla oli?horm.pos. tai horm.neg? kerro mitä onkoloogi sanoo.


    • -ra

      Odottelen sairaalaan pääsyä lähete on laitettu,mutta on niin monia sairaukksia että en tiedä missä järjestyksessä mihinkin pääsen.laakson sairaalaan odotan tähystykseen pääsyä kun vatsassa on 4 kasvainta,haartmanissa käyn tulppien takia,ja kilpirauhasen liikatoiminnan takia kortisooni tiputuksessa kerran viikossa,eivät kai itsekkään tiedä missä järjestyksessä mitäkin hoidetaan ja missä,huomenna menen taas Haartmaniin tulppien takia ja kardiologille jatko tutkimuksiin sekä kortisoono tipituksessa kerran viikossa kilpirauhasen takia,tähystykeen odotan aikaa,papaan täytyisi keritä jossain vaiheessa olisi pitänyt mennä jo joulukuussa,mutta tulppia on tasaiseen tahtiin ja ne sekoittaa kaikki hoidot,viikon olin Haartmanissa,2 päivää kotona ja taas viikon Haartmanissa ei jaksaisi enää juosta paikasta toiseen ja keskiviikkona taas labra ja lääkäri,juuri olin viikon työreissulla Iitissä en tiedä mitä tästä tulee? No jaksettava vaan on ja yksikin terve päivä on lahja

      • x syöpäläinen

        Sinulla tuntuu olevan kaikki muut sairaudet.Paitsi että et ole ottanut huomioon,sitä jotta psykoosissa olevat ovat juuri noin luulevia kuin sinä olet ollut jo kauan.Ehken sinun pitäisi keskustella psykiatrin kanssa ja hän voisi auttaa sinua ja ohjata oikealle hoitolinjalle ja sen jälkeen saisit oppia elämään rauhallisemmin omaa elämääsi ilman pelkoja ja tutkimuksia.


    • .,.,.,.,

      Mutta onneksi rintasyöpäsi ei siis ole uusiutunut, sehän nyt tuli jo aiemmin selväksi.

      Ikävää kun on paljon sairauksia, koetahan jaksella.

      • rs ...

        Mutta viime syksynä luin että rs on uusiutunut ja -ra odotti hoitojen alkamista,paraniko se itsestään? Näin sitten varmasti paranee nämä kaikki muutkin sairaudet :) Onnea -ralle.Kaikki olikin vain pahaa unta,näistä asioista kanstii kyllä puhua psykiatrin kanssa pikaisesti,ennekuin alkaa tänne kertomaan....ja miten olisi joku harrastus?


    • nyt näin huomenna no

      -ra
      6.4.2014 15:25
      0
      Sulje
      Ei ollut keuhkoveritulppa on hoidossa ja uudet verenohennuslääkkeet huomenna taas haartmaniiniin,meillä on suvussa sellainen geeni virhe joka aiheuttaa tulppia

      VASTAA

      Mikä on mitäkin? Mikä tämä geenivirheen nimi on,mikä ira sulla on suvussa?

      Olis hyvä jos jaksaisit vastata kysymyksiin mitä sulta kysytään,etkä vain "höyryä"ja heitä pökkiä pesään,tässä menee sun uskottavuus,mieti tätä?!?

    • -ra

      Kirjoitan heti sen geenivirhaan nimen kun saan paperit esiin nyt olen töissä enkä sitä muista

      • terve jo nyt

        Hyvä että oot parantunut kaikesta ja oot jo töissä :)


    • -ra

      Heh hyväkö vitsi

      • Hienoa -ra

        Ei toi oll mikää vitsi vaan onnen toivotus sulle! Rs paranuit nopeesti ,joten näköjään muistakin "taudeistasi",hieno asia,ole onnelinen hyvä ihminen :) Sairas ei kykene töitä tekemään :(


    • -ra

      Työt antavat sisältöä päiviin,paitsi jos olen sairaalassa tai lääkärillä.olen paljostakin kiitollinen jokaisesta päivästä johonka saa herätä,terveistä kapsistamlenkkeilystä,hyvästä ruoan laitosta,voisiko enempää pyytää

    • -ra

      Ps.Tarkoitin lapsia,lukihäiriö näköjään kummittelee.

    • -ra

      Sain tiistaiksi ajat,mutta ne ovat samaan aikaan,Laakson sairaalaan ja haartmaniin,toisen joudun vaihtamaan.Haartmanissa minulle on aika kardiologille,ja Laaksossa vatsan tähystykseen..Alkaa puuduttamaan sairaaloissa ja lääkäreissä käynnit vaikka kiitollinen on jotta sairaanhoito onkin täällä huippu tasoa

    • nurse33

      Millainen geenivirhe sinulla on?

    • -ra

      Kirjoitan siitä heti kun menen kotiin lähi päivinä

      • geeni virhe

        Milloin meet kotiin? Missä sun tyttö on? Yksin kotonako? Mikä on sen geeni virheen nimi?


    • -ra

      Se geeni kulkee isäni suvussa,tulin juuri haartmanista,mutta pojan luokse.Tyttärellä ei ole mitään hätää ja vanhempikin aloitti opiskelut,nuorin kirjoittaa keväällä.Laitan sen geenin nimen heti kun menen kotiin,aamulla menen taas Haartmaniin,yöllä ei siellä mitään hoitoja ole joten pääsen kotiin yöksi

      • se geeni virhe?

        Eikö se nuorin eniten tarvitse äitiään?Tai oliko se joka ei asu luonasi? Kai iso mies pärjää ilman äitiään,ei tässä oo taas mitään tolkkua!Vaikeeta pysyä mukana näissä tarinoissa! En usko koko geeni virhe tarnaasi.


    • -ra

      Epikriisissä on seuraava:Nähtävänä verikoevastauksia.TSH noussut 10.4 T4-V normaalialueella 13.Näin ollen Tyrazol-annos on liian suuri ja mikäli potilas on käyttänyt Tyrazol 5mg 4tbl/vrk tulee annos vähentää tasolle 2 tbl/vrk.Mikäli annos on ollut tätä pienempi kannattaa se puolittaa.Kontrolli sovitusti. Minulle annettiin aluksi 4tbl vrk nyt pienennytty 2kpl.Yritän löytää sen geenivirhe epikriisin kunhan joudan

    • -ra

      Tässä yhdestä epikriisistä Potilaalla käytössä pysyvä b-salpaaja.Ongelmana verenpaine ,joka fluktuoi,yleensä liian korkea Hypertyroosin hoito käynnissäVarataan aika
      kardiologille

      • -ra

        Yritän etsiä paperin jossa on geenivirheen nimi on vaan niin turhauttavaa kun näitä tulee joka käynniltä ja olen ajatellut etten niillä mitään tee ovathan ne kaikki heillä ylhäällä ja tiedossa.Nuorimmalla tyttärellä on pitkät päivät ovat kuukausia musikaali esityksiin


    • -ra

      Etsin vielä jostakin sen puuttuvan paperin

      • pitäisi kyllä tietää

        ootko löytänyt geeni virheen nime?


      • -ra
        pitäisi kyllä tietää kirjoitti:

        ootko löytänyt geeni virheen nime?

        En vielä ,en jaksa etsiä.Kysyn kardiologilta kunhan hänelle menin


    • 1+1

      Onko teillä minkälaiset lakkiaiset? Laita varmasti itse paljon kun osaat.

      Itse aikoinaan tilasin pitopalvelusta, pullat ja kuivakakut leivoin, sen sijaan täytekakut ja voileipäkakut tilasin ja viimeksi mainitut olivat pettymys, tein reklamaatiota ja sain kuin sainkin rahani takaisin.

      En lähtenyt tekemään noita voileipäkakkuja (tarjonneeko niitä enää kukaan nykypäivänä..) kun en ole mikään virtuoosi niiden suhteen, mutta eivät olleet kyllä niiden kuivien, muutaman katkaravun/savukalan/kinkun ym. laittajatkaan. Harvemmin valitan palvelusta, nyt oli aihetta ja valitukseni otettiin huomioon. Kranttu en ole, mutta laadun pitää kyllä olla ok.

      Hyvää kevättä sinulle ja onnea tyttärellesi jo etukäteen!

    • -ra

      Pidämme lakkiaiset tyttären mielen mukaan,ja tarjoiltavat.Itse leivon ja laitan kakut.paljon porukkaa tulee sinne,joten ei meidän kotiin kaikki samaan aikaan mahtuisikaan.Tytär jatkaa koulutustaan lukion jälkeen vielä ei ole varma mille alalle aikoo ?

      • sadut osa?

        Minne tulee paljon porukkaa? Sinne missä tyttö asuu-ko? Kun menit poikasi luokse sairaalasta,missä nuorin lapsesi oli,kotonasiko yksin?Miksi jätit tyttäresi yksin ja menit aikamies poikasi luokse?

        Geeni virheen vastausta ei siis löydy!

        Onko samaa satua kuin viimesyksyinen rs,joka uusiintui ja parani itsestään ilman hoitoja?

        Sun ikäisellä ihmisellä on ihan normaalit krempat,vuosien myötä niitä tulee itse kullekin.


      • Sairauden vanki
        sadut osa? kirjoitti:

        Minne tulee paljon porukkaa? Sinne missä tyttö asuu-ko? Kun menit poikasi luokse sairaalasta,missä nuorin lapsesi oli,kotonasiko yksin?Miksi jätit tyttäresi yksin ja menit aikamies poikasi luokse?

        Geeni virheen vastausta ei siis löydy!

        Onko samaa satua kuin viimesyksyinen rs,joka uusiintui ja parani itsestään ilman hoitoja?

        Sun ikäisellä ihmisellä on ihan normaalit krempat,vuosien myötä niitä tulee itse kullekin.

        Kai huomaat,että samat jutut toistuvat. Ira on sairautensa vanki, vankilassa jonka onitse rakentanut. Uskottavuus on mennyt jo vuosia sitten.


    • -ra

      Tytär saa olla joskus ystävänsä luona.yäkylässä.Tuossa iässä ei aina halua olla vain äitinsä kanssa vaan kokeilla kannattavatko siivet.Olemme myös tyttäreni kanssa poikani luona yötä.En jaksa kuetella kaikkea milloin missäkin ole,,e

    • Siis Kampissa

      Saako tytär olla Kampin kauppakeskusessa muiden nuorten kanssa?

      • -ra

        Ei saa olla Kampissa kun vaateostoksilla.Siellä rappusilla nuoret juovat kaljaa ja siideriä,onneksi tytär ei siedä alkohoolia.Parhaat ystävät ovat lukion samalta luokalta.


    • vuosia seur.

      No en todellakaan.

    • älä usko

      itse taidat olla neurootikko!älä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe