Rodos huhtikuu 2014

Auringonkukkanen

Hei, onko kukaan lähdössä Rodoksen kaupunkiin huhtikuun lopulla, ajalla 20.4-4.5.2014? Olisi kiva tietää minkälaista porukkaa näin alkukeväästä lähdössä ja ikähaarukkaa. Kertokaa toki myös kenen matkanjärjestäjän matkaa käytätte ja missä hotellissa yövytte.

13

837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heei

      Oon 17 vuotias ja oon lähdössä rodokselle 23.4. Ja meen manousos hotelliin.

      • minä

        Yksinkö 17 vuotias lähtee reissuun Rhodokselle? Tyttö jos olet, niin olehan varovainen.


      • tytttönen
        minä kirjoitti:

        Yksinkö 17 vuotias lähtee reissuun Rhodokselle? Tyttö jos olet, niin olehan varovainen.

        Lähen siis mun vanhempien kanssa :) Koskas sä oot menossa rodokselle?


      • cheflahti
        tytttönen kirjoitti:

        Lähen siis mun vanhempien kanssa :) Koskas sä oot menossa rodokselle?

        sama hotelli, muutamat frendit ja mä


    • mävaan

      Ootko tyttö vai poika jos saa kysyä?

    • apollot

      Miun poikakaverinkaa Apollolta varattiin valmismatka, matkakuume nousee päivien vähentyessä. Jännittää, kerran aikasemmin ollut ja vielä huonolla kielitaidolla. Ikäjana välillä 22-25 vuotta.

    • miesmän

      Avokin kanssa lähdössä, toivottavasti lämmintä riittäisi..

    • lentosiipi

      Hei,
      Ketkä olleet jo huhtikuussa Rodoksella kertokaahan matkasta ja säästä?

      • Kreikkafanittaja

        Hei,tulin just 21.4 takasin.Oli aika vaihtelevat ilmat,satoi välillä kokopäivä.Oli kyllä aurinkoistakin n 20 välillä täytyi kulkea topatakkipäällä.Myös yöt on viileitä n 12 alimmillaan...no paikalliset kulki toppatakit ja villakangas takit päällään.Kovia ukkosia on myös näin keväällä.Paikalliset jo odotteli turisteja ja olivat kovin ystävällisiä...Oltiin ekat Aurinkomatkalaiset tänä keväänä....Kreik


    • paikallinen

      Eilen ja tänään on huomannut selkeän eron miten alkaa lämmetä ilmat, itse olin eilen ihan iltaan asti shortseilla ja topilla. Tämä päivä näyttää yhtä lupaavalta. Kauden vilkastumista todella odotellaan, muutamat paikat vielä kokonaan suljettu mutta enemmän ja enemmän kaupat ja ravintolat availevat oviaan.

    • 7+6

      Tänään kello 6.30 Kreikan aikaa otetussa satelliittikuvassa näkyy iso sadealue Adrianmeren yllä. Toivottavasti se ei jatka matkaansa Rodokselle asti, jossa näkyy tällä hetkellä olevan selkeää ja lämmintä 25 astetta!

      Finnair lensi tänään Helsingistä Rodokselle aamulennon. Liekö ollut kauden ensimmäinen, en tiedä.

    • Eilentullut

      Ilmat olivat viileät näin huhtikuussa, palasin eilen rodoksen kaupungista. Tuulista, harmaata 3 päivää ja loput 4 päivää aurinkoista, mutta pilvistä ja tuulista, jonka vuoksi ilma tuntui viileältä. Illalla tarvitsi lämpimästi päälle. 2 iltaa satoi ja yhtenä yönä ukkosti kovasti läheisen vuoren päällä\ takana. Ei siis ollut makuuni kyseiset ilmat, tuntui oudolta kulkea vähissä vaatteissa kun paikalliset talvitakeissa ja pitkissä housuissa. Ensi kerralla tiedän mennä vasta keskikesällä, jos sinne enää menen.

      • Kunhan ei pilviä...

        "paikalliset talvitakeissa"

        Tjaah... Uskon kyllä ihan satelliittikuvien ja netissä julkaistujen säätietojen perusteella. Kauan sitten, kun hotelli Eliten baarimikko Zambikos oli vielä hengissä, hän kertoi, että auringonottosäät alkavat Rodoksella maaliskuussa. Aurinkoahan voi toki ottaa vaikka pakkaslukemissa, jos vain intoa riittää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe