Varattu nainen iskee

kyssäriiimieles

Te sinkkumiehet miten suhtaudutte siihen että kaunis ja mukava mutta varattu nainen katsoo teidät tai yrittää lähestyä?
Sanotaan että naisella menee huonosti omassa parisuhteessa.

Vältättekö koska ette halua ongelmia varatun kanssa vai yrittättekö ymmärtää naisen tilanne? Minkalainen kuva tämä nainen antaa teille?

20

3508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dasffadsfadsafds

      Kyllä pidän tietyn etäisyyden. Voin toki panna jos kyrpä on se mistä niin kova puute on, mutta ettäkö luottaisin naiseen joka ei oikein kanna vastuuta elämästään? - en.

    • Jahas ;P

      Mikä siinä on, että pitää vanhassa suhteessa roikkua
      ja erota vasta sitten kun on uusi?
      Vai elätätkö miehesi rahoilla, ettet pärjää olla sinkkuna?
      Menee suhteessa huonosti siksi, että mies jäi työttömäksi?

      Itse en katsoisi hyvällä jos varattu tulisi iskemään.
      Mutta jos olisi eronnut, niin olisi ihan eri asia.
      Mutta en siltikään alkaisi naista elättämään, jos on joku elämäntapa työtön.

      • Töttöröö

        Miten miehet on tuollaisia puhkianalysoijia itse olen ollut suhteessa niin kauan kun seksielämääkin on ollut ja aina flirttaan mielelläni ja harrastan seksiä vapaiden ja varatuiden kanssa miksi ihmeessä ei voi vain elää..??


      • 5e7k6ergwj6
        Töttöröö kirjoitti:

        Miten miehet on tuollaisia puhkianalysoijia itse olen ollut suhteessa niin kauan kun seksielämääkin on ollut ja aina flirttaan mielelläni ja harrastan seksiä vapaiden ja varatuiden kanssa miksi ihmeessä ei voi vain elää..??

        No mikäs sua estää elämästä?
        Se nyt vain tekee susta ho-ron kun jakelet tavaraasi mainitsemallasi tavalla.

        Ainahan sinkkumiehenä voi panna pamauttaa varattuakin naista joten aika typerä kysymys. Enemmän ongelmia siitä todennäköisesti seuraa varatulle naiselle.


      • moraalirappio
        Töttöröö kirjoitti:

        Miten miehet on tuollaisia puhkianalysoijia itse olen ollut suhteessa niin kauan kun seksielämääkin on ollut ja aina flirttaan mielelläni ja harrastan seksiä vapaiden ja varatuiden kanssa miksi ihmeessä ei voi vain elää..??

        Ei elämää pitäisi elää omista teoista ja seurauksista välittämättä. Sinä loukkaat ihmisiä. Se on väärin. Teet niin tyydyttääksesi jonkun tarpeesi välittämättä samalla aiheuttamastasi pahasta. Oikeutuksen haet toteamalla "tämä vain on elämää". Narsismi haisee.


    • ......

      Hakee huomiota ja pönkitystä heikolle itsetunnolleen. Jos annat huomiota, niin tyytyväisenä palaa miehensä luokse ja jäät tyhmänä katsomaan perään.

      • sdvsdbsd

        Lopetin itse nää touhut kun huomasin olevani pelkkä naisten itsetunnon pönkittäjä. Vaikkei nainen olisi varattukaan niin tyyliin "kiitos että olit kiinnostunut, nyt sain voimia yrittää jotain oikeaa miestä".


    • Syyseuraus

      Ehdottomasti vältän. En halua ongelmia varatun kanssa enkä kenenkään muunkaan kanssa. Parisuhde on minulle pyhä. Niin kauan kun se on pystyssä mitään ulkopuolisia suhteita ei sallita. Mietin asiaa myös itseni kannalta. Miksi nainen olisi uskollinen minun kanssani jos hän ei ole sitä nykyisessäkään liitossaan? En varmasti ole niin paljon parempi kuin se entinen kumppani että voisin uskoa että asiat menisivät kohdallani paremmin.

      • twetqwt

        näni on . kun ps kaatuu tuppaa kaatumaan muutki. pitäkää salko pystös ja lippu korkeel mut omal tontil.


    • Haastava tilanne

      Sinkkumiehenä tietysti hankalaa siltä osin koska toisen lähestymisen motiiveja ei tehdä.
      Riippuu paljon siitä mitkä ovat naiset motiivit. Onko kyseessä hauskanpito vai sitten ihan oikea suhde vai ehkä pelkkä huomionhaku?

      Olen itse törmännyt miehenä siihen että varatutkin naiset hakevat huomiota ja kun olen hieman vihjannut siihen suuntaan että voisin olla kiinnostunut, on todettu että "hei, olen varattu muistatko?"

      Tietysti mies joka itse hakee vain hoitoa tai säätöä itselleen ei välitä asiasta, mutta mies joka hakee oikeaa suhdetta miettii että miten toimia ettei anna naiselle väärää kuvaa.

      Olisi omituista jos nainen odottaa miehen olevan noissa tilanteessa se aloitteellinen osapuoli vaikka nainen on se varattu.

      Vaikea sanoa teidän kohdalla miten hyvin tunnette toisenne. Jos ette tunne kovin hyvin niin kannattaa pyrkiä juttelemaan ja ehdottaa tutustumista esimerkiksi kahvilla.
      Valitettavasti aika monella naisella tuossa tilanteessa varmaan menee pupu pöksyyn johtuen jo siitä että eivät ole tottuneita aloitteisiin ja toisaalta heitä pelottaa "tuomio" kun he ovat varattuja.

      En vältä jos voisin olla/olisin kiinnostunut naisesta ja nainen tekisi selväksi jossain vaiheessa että hänen parisuhteessa on ongelmia ja että hän on aidosti kiinnostunut.

      En kuitenkaan tahdo naista joka tuosta vain voi hypätä toisen miehen kelkkaan eli paljon on merkitystä sillä että naisen motiivit ovat selvät ja hän on oikeasti harkinnut asiaa.

      Harmiton tuttavallinen tutustuminen voi olla epäromanttista, mutta samaan aikaan se turvallinen vaihtoehto tuossa tilanteessa.

      Jos oikeasti tuntuu tuolta ja olet harkinnut asiaa sekä se mies ei ole kusi-pää vaan vaikuttaa hyvältä tyypiltä niin...

      Go for it!

    • ei kiitos sulle.

      Nainen antaa puutteessa olevan kevytkenkäisen vaikutelman itsestään..ja EPÄTOIVOISEN. Kierrän kaukaa..Onneksi on varaa valita kun olen komea ja vapaa mies.

    • Jos tuo on asetelma että on varattu, niin kieltäydyn ja automaatti pakit läjähtää. Siitä vaan tulee ongelmia jos varatun kans rupeaa vehtaan, sen nykynen mies voi käydä hyvin aggressiiviseksi ja semmosta tilannetta en halua. Ja en halua sekaantua muutenkaan mihinkään pettämiseen.

      Et joo pitää olla täysin yksin ekaks ennen kuin ite ryhdyn millekään.

    • Sammuka

      Tuntuu että ainakin suomi24 sinkkumiehet enemmän on juuri varattujen perään kuin toisten sinkkunaisten. Kait se on se ettei varattu nainen vaadi mitään eikä oleta samantien yhden panon jälkeen edessä olevan suhdetta. ;)

      • samapamulle

        Jos sattuisi käymään niin että siitä kehkeytyisi jotakin pysyvää niin en voisi unhoittaa että varattunakin tämä nainen on toisten perään.

        Näin tämä nainen antaisi itsestään kertakäyttökamaa fiiliksen.

        ei kiitoa.


    • kahdesti kieltäytyny

      varattu nainen on aika epätoivoinen ,säälittävä itsetunnoltaa huono narsisti ja tyrkky jos yrittää muista

    • kiltti mies.

      Lähtisin oitis nus.simaan sitä varattua koska olen puutteessa.

    • zeebra1981

      Jos nainen on ok niin otan pois kuljeksimasta.

    • 14+15

      Mulla on naisten suhteen oikeestaan vaan yks sääntö jota noudatan:

      1) Varattuihin ei kosketa.

      Jos on tuttu tai kaveri niin voin kyllä jutella tilanteesta, mutta ei kiinnosta alkaa säätämään varattujen kanssa mitään.

    • 11+20

      Sama periaate 14 15 kanssa.

      Viime kesänä oli yhden varatun naisen kanssa tämmöinen tilanne. Pyysin naiselta tupakkia, kun itselläni ei ollut. Sitten tästä innostuneena nainen lähti tanssimaan kanssani. Tanssittiin koko ilta. Huomasin vasta jossain vaiheessa, että hän on varattu. Käytiin syömässä mätöt baarin jälkeen. Hän nuoleskeli minua kaulasta ja koitti saada minut mukaan kaverinsa luokse panemaan, mutta kieltäydyin. Naisella oli kotonaan mies, lapsia, kotieläimiä ja kaikki kuulemma hyvin.

      Onneksi pidin pääni, saan olla ylpeä itsestäni.
      Ja miksikö sitten hengailin naisen kanssa koko illan? Koska hän oli mukavaa juttuseuraa. Harmi kun oli varattu.

      • Fghhg

        Nainen oli mukava kaksnaamainen mulkku. Et menettänyt mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe