rikos Jämsän putkassa pääsiäisenä 2010 tulee selvittää

hannu hietikko

tutkimuspyyntö tapahtuneesta pidättämisestä,julkisesta herjaamisesta,maastakarkoittamisesta ja tappouhkauksista Suomi24 palstalla.

Maanpakolaisen elämässä sattuu kaikenlaista. Kun ajoin moottoripyörällä Israeliin, rajaviranomaiset eivät lainkaan tutkineet taskujani eikä sivulaukkuja, sanoen että sinähän olet meikäläisiä? Mutta sitten kun olin siellä muutaman kuukauden ajellut,Jerusalemiin tultuani, joku oli yöllä rikkonut ne sivulaukut. Kun menin poliisiasemalle, siellä myönnettiin että poliisi oli tuon tehnyt, ja että laskun saa BMW huolto lähettää Israelin valtiolle. Näin sen laskun vilaukselta,se oli 666 shequelia.Jos tuota ei joku usko,BMW n arkistoissa se varmasti löytyy, pyörän rek. JG 545.

Palestiinan Gazan alueella sotilaat pidättivät minut ja veivät kapteenin kuulusteluun selvitettäväksi mikä on tämä juutalainen jolla on Suomen passi? Kun oli tunninverran juteltu,partainen kapteeni tuli yhtäkkiä eteeni ja moiskautti pusun päin suuta. Koska en ole homo enkä tuollaiseen tottunut, se tuntui vähän ällöttävältä. Hän sanoi ettei eläessään ole kenenkään kuullut yhden tunnin aikana latelevan niin paljon ja niin silkkaa totuutta kuin teki suomalainen Hannu Hietikko.

Myöhemmin Nasaretissa israelin poliisin raskas jeeppi kurvasi jarrut kirskuen eteeni ja pakotti ajamaan päin kiviseinää. Vauhtia oli vain noin 40 km ja siitä selvittiin lamppujen yms särkymisellä. Afulan juutalalaisella poliisiasemalla minua sitten kuulusteltiin hyvin pitkään, eikä tultu pussailemaan vaan heiluteltiin isoa pyssyä nenäni edessä sanoen´´eiköhän olisi parasta Hietikko, että lähdet nyt tästä maasta,niin kauan kun me annamme sinun mennä´´. Muutin sitten Puolaan jossa arkkitehtivaimoni kanssa remontoimme vanhan saksalaisen maatilan.Kun kaikki rahani oli saatu, vaimoni kidnappasi poikamme Suomeen ja teki joka kerta rikostutkintapyynnön hänen kunniansa luokkaamisesta kun yritin mennä tapaamaan poikaani. Kun hän ei kuitenkaan kyennyt sanomaan missä, kuinka ja koska olin hänen kunniaansa loukannut, poliisi teki väärin pannessaan Jämsän putkaan ja julistaessaan etsintäkuulutuksia

Puolassa poliisi Adam Polanski karkoitti minut maasta saksalaisen Ditmar Schullerin kuullen.Hän sai myöhemmin selville että karkoituksen syy oli juutalainen syntyperä. Siis keskellä euroopan unionia tapahtuu taas juutalaisvainoja ja laillisen ihmisen omaisuus sosialisoidaan noin vaan

Kun palestiinassa minun sanottiin olevan harvinaisen todellisuustajuinen mies ,on huvittavaa se että kauhajokiset haukkuvat minua julkisesti hulluksi ja Keuruulla sosiaalijohtaja Riitta Vanhanen,Terveyskeskuksen johtaja Tuomo Reina yleislääkärin koulutuksellaan ,Jyväskylän käräjätuomari Erkki Marttila ja kolme asianajajaliiton jäsentä väittävät minun olevan niin pahasti irti todellisuudesta, psyykkisesti sairas, etten lainkaan koskaan saa nähdä omaa poikaani. Hän tapasi sanoa että isi on hänen paras kaveri joka ei ole koskaan mitään pahaa tehnyt, ja että hän sairastuu ellei saa elää isin kanssa ja palata lapsuuskotiinsa lounais puolan sudeettivuoristoon,josta hänet Haagin kidnappaussopimuksen vastaisesti kaapattiin Suomeen apua huutavana ja vastaanrimpuilevana.

Asian selvittelyyritykset hoidetaan siten että keuruulle tai Kauhajoelle tullessani
minut pidätetään,julistetaan lähestymiskielto ja karkoitettiin maasta sosiaalijohtaja Riitta vanhasen määräyksellä, joista puheista on äänitodiste sd kortti keuruulaisella asianajaja Ari Kuukalla

Hänellä oli myös kolmen helsinkiläisen, neljän puolalaisen ja yhden espanjalaisen ammatti psykiatrin lausunnot, joiden mukaan Hannu Hietikko ei kärsi minkäänlaisista psyykensairauksista. Mutta Kuukka ei näyttänyt niitä oikeudessa koska asiasta oli etukäteen sovittu ja minut määrättiin olemaan hiljaa

Näin toimii Suomen akkavaltainen oikeus ja sosiaalitoimi ja nynny munaton poliisi on systeemin vartia, syyllistyy vakaviin ihmisoikeusrikoksiin akkojen pyynnöstä. Nyt vaadin kuitenkin noudatettavaksi lakia, ´´jos joku tehtailee perättömiä, perustelemattomia rikostutkintapyyntöjä, siitä voidaan määrätä kolmen vuoden vankeustuomio´´. Myös vaadin että poliisi seuraa tätä Suomi 24 palstaa ja panee vastuuseen kaikki minua mielisairaaksi haukkuvat.

Asiassa nousee esiin kysymys,miksi keuruulla ja kauhajoella on erilainen terveys/sairaus ja totuus käsite kuin Helsingissä Ruotsissa Saksassa Puolassa Espanjassa tai Palestiinassa? Tämä kysymys vaatii julkista tuulettamista, en hyväksy että ylläpito poistaa tämän viestin ekokylän ja viranomaisten rikoksia peitelläkseen.Tutkintapyyntö Keuruun, Porvoon, Loviisan, Kauhajoen ja Jyväskylän poliisille www.unianova.eu/poliisi.htm

12

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enisteeni

      Dafug did i just read?

    • mfkpori+weprg+0

      hullu se on.

      • pienempää suuta vasikat

        ja tämä kirjoittaja ilmoitetaan poliisille, julkinen herjaus. Se on rikos

        onkohan sulla kuule oikeutta ja pätevyyttä haukkua muita hulluksi, joka kirjoittaa omalla nimellään

        sinä nulkki kivittelet puskista anonyymisti


        OLE KIROTTU ikuisesti


      • hannu hietikko
        pienempää suuta vasikat kirjoitti:

        ja tämä kirjoittaja ilmoitetaan poliisille, julkinen herjaus. Se on rikos

        onkohan sulla kuule oikeutta ja pätevyyttä haukkua muita hulluksi, joka kirjoittaa omalla nimellään

        sinä nulkki kivittelet puskista anonyymisti


        OLE KIROTTU ikuisesti

        Huomauttelu tarvitsemastani laakityksesta on taysin asiatonta irvailua koska en sellaista tarvitse enka ole psyykkisesti sairas kuten nama herjaajat , jotka yrittavat omaa pahaa oloaan nain purkaa. Minulla on tasta aivan riittavat kirjalliset todisteet Helsingista Puolasta Espanjasta ja Saksasta monelta PSYKIATRILTA , ne ovat lakimies Ari Kuukan toimistossa ja hanen velvollisuutensa on aloittaa rikoskarajat herjaajiani vastaan

        Kun Tuomo Reina yleislaakarin koulutuksellaan on kirjoittanut v 2011 aluehallintavirastoon olevansa varma Hietikon mielisairaudesta ja kun talla asialla julkisesti elamoidaan, kyseessa on vakava RIKOS joka ennenmuuta suuntautuu poikaani joka on haagin kidnappaussopimusta rikkoen keuruun ekokylaan piilotettu. Saksassa Loerrachissa laakari totesi minka virheen Reina teki. ja mika tehtiin myos Kauhajoen terveyskeskuksessa 2006, Minulla on sokeritauti joka ei muuten vaivaa, mutta jos minua pelotellaan jarkytetaan aiheettomasti ja putkaan suljetaan, verensokeri kohoaa kovasti ja se olotila saattaa tyhman yleislaakarin mielessa nayttaa mania nimella kulkevaa mielisairautta. Tassa kunnossa Reina minut naki eika voi myontaa erehtyneensa. Se kuitenkin on luonnollinen olotila kelle tahansa eika mikaan psyykesairaus , jonka laakitsemisesta keuruun pilleristien pitaisi nyt huolta kantaa

        Asia ei minua muutoin liikuttaisi mutta kun siella keuruulla joutuu elamaan pieni poikani joka aiemmin ihaili isaansa ja nyt emme saa olla minkaanlaisessa kommunikaatiossa, tama keuruu palsta on ainoa tapa jossa molistaan asiattomia herjauksia salanimien takaa.Mikko Keisalalla on henkilotodistaja keurun ekokylan laitoskeittaja joka on kertonut miten hirveita herjaavia juttuja Williamin isasta siella kerrotaan tarkoituksena saada poika inhoamaan isaansa. Tama on rikos josta koraanin laki antaa kuolemantuomioita ja enneko niita aletaan toimeenpanna, olisi parempi sopia ja selvittaa tama sotku

        Milta luulette pojasta tuntuvan kun hanen isaansa julkisesti herjataan mielisairaaksi ja kehoitetaan syomaan laakkeita, eika anneta mitaan mahdollisuutta olla isansa kanssa tekemisissa etta naita tolvailyja voitaisiin oikaista. Miksi suhteemme on katkaistu johtuu siita etta puolalainen anoppini ja nuorempi tyttarensa halusi anastaa Puolaan investoimani omaisuuden 1,27 milj euroa, josta asiasta Keurun poliisilla on dokumentit. Sen takia minut karkoitettiin Puolasta ja joka kerta kun yritan tulla Suomeen poikaani tapaamaan odottaa etsintakuulutus pidatys , aiheena puolalaisten naisten kunnian loukkaaminen. Kun kysyn koska missa ja kuinka olen nain tehnyt, mitaan perusteita ei ole annettu, eli kyseessa on rikos, aiheettomien rikostutkintapyyntojen teko josta on maaratty 3 vuotta vankeutta Suomen laissa. Ellei Poliisi ala tata asiaa nyt tutkia ja syytteeseen panna; kuten Keisala ja Rytkonen olisivat halunneet tehda, minulla on oikeus sanoa etta heita estava komisario Ismo Yijala on paskapainen sika poliisi joka pitaa panna viralta

        Ja ketas muita mina olenkaan herjannut muka, sosiaalijohtaja Vanhanen ja yleislaakari Tuomi reina ovat molemmat syyllistyneet vakaviin rikoksiin ja minulla rikosuhrina on siita oikeus julkisesti huomautella, syysta etta asianajaja Ari Kuukka eika poliisi tee mita pitaisi. Heilla ei ole mitaan oikeutta sokeritaudin takia katkaista isa poika suhdetta nain. En elaissani ole syyllistynyt rikoksiin missaan maissa

        koetas nyt Yijala / Ari Kuukka ruveta herailemaan, lukekaa tarkkaan www.unianova.eu/poliisi.htm


    • PohdiskelenVaan

      Ketä kiinnostaa?

    • KatoPeiliin

      Kukahan se täällä herjaa ja ketä?

      • poistakaa tämä ketju

        poistakaa tämä ketju kokonaan ja kaikki joissa nimeni mainitaan
        asiasta nousee isot rikoskäräjät joten nyt on paras olla hiljaa ja odotella mitä tuleman pitää
        olen kirjoittanut myös Venäjän suurlähetystöön Tehtaankadulle Helsinkiin ja kertonut
        siitä millaisia toimeksiantoja olen tehnyt Agadirissa Intiassa ja Thaimaan pattayalla tapaamiehi mafiosojen kanssa
        joiden on tarkoitus alkaa , ellei minulle saada mitään laillista tietä apua
        sen jälkeen kun yllättäen alkoi tämä Ukraina kriisi ja Venäjä alkaa olla agressiivinen
        tässä menee isot ja pienet asiat silleesti sotkuun
        että voidaan kohta keuruulla ammuskella vähän järeimmilläkin tykeillä
        olen myynyt kaikki velkasaatavani venalaisille ulosottomiehille
        jotka lisaavat laskuun 40 %
        Olen lähettänyt netin kautta rikostutkintapyynnöt poliisille käyttäen heidän omaa järjestelmäänsä
        ja asianajaja Kuukan tehtava on ilmoittaa Suomen kunniakonsulaattiin Agadiriin [email protected] kahden viikon kuluessa
        alkaako jotain tapahtua
        vai pannaanko ulosottomiehet Keuruulle
        poikani ja äitinsä on syytä lähteä ekokylästä äkkiä pois koska se voidaan panna maan tasalle
        Heille on varattu kiva asunto turvallisesta paikasta
        ja suomalaista peruskoulua voi ihan hyvin jatkaa fläppärillä
        Keuruu ei ole pojalleni eikä kenellellään muillekkaan nyt terveellinen paikka
        ,, mutta kuten sanoin
        tämä apinapalsta PUM PUm öööh äääh
        ei ole tarkoitettu vakavien asioiden käsittelyyn
        poistakaa minuun viittaavat viestit heti


      • Vanha tuttu
        poistakaa tämä ketju kirjoitti:

        poistakaa tämä ketju kokonaan ja kaikki joissa nimeni mainitaan
        asiasta nousee isot rikoskäräjät joten nyt on paras olla hiljaa ja odotella mitä tuleman pitää
        olen kirjoittanut myös Venäjän suurlähetystöön Tehtaankadulle Helsinkiin ja kertonut
        siitä millaisia toimeksiantoja olen tehnyt Agadirissa Intiassa ja Thaimaan pattayalla tapaamiehi mafiosojen kanssa
        joiden on tarkoitus alkaa , ellei minulle saada mitään laillista tietä apua
        sen jälkeen kun yllättäen alkoi tämä Ukraina kriisi ja Venäjä alkaa olla agressiivinen
        tässä menee isot ja pienet asiat silleesti sotkuun
        että voidaan kohta keuruulla ammuskella vähän järeimmilläkin tykeillä
        olen myynyt kaikki velkasaatavani venalaisille ulosottomiehille
        jotka lisaavat laskuun 40 %
        Olen lähettänyt netin kautta rikostutkintapyynnöt poliisille käyttäen heidän omaa järjestelmäänsä
        ja asianajaja Kuukan tehtava on ilmoittaa Suomen kunniakonsulaattiin Agadiriin [email protected] kahden viikon kuluessa
        alkaako jotain tapahtua
        vai pannaanko ulosottomiehet Keuruulle
        poikani ja äitinsä on syytä lähteä ekokylästä äkkiä pois koska se voidaan panna maan tasalle
        Heille on varattu kiva asunto turvallisesta paikasta
        ja suomalaista peruskoulua voi ihan hyvin jatkaa fläppärillä
        Keuruu ei ole pojalleni eikä kenellellään muillekkaan nyt terveellinen paikka
        ,, mutta kuten sanoin
        tämä apinapalsta PUM PUm öööh äääh
        ei ole tarkoitettu vakavien asioiden käsittelyyn
        poistakaa minuun viittaavat viestit heti

        petetylle miehelle
        Tunnen sinut melko pitkältä ajalta, olet vaihtanut sukunimesikin.
        Ymmärrän tunteesi menetettyäsi lapsen ja yhteyden lapseesi.
        Sinulla on ollut monessa mielessä rankkaa asiasi kanssa.
        Yhtään en ole aiemminkaan ihmetellyt, kun jollakin miehellä on pinna palanut ja seuraamukset ovat mitä sattuu. Itsellänikin on avioero 25 vuotta sitten ja se tuska oli järisyttävä, minkä aikanaan ja vuosikausia kestävänä koin. Lapsieni kanssa en saanut enää asua. En onnekseni menettänyt yhteyttä lapsiini missään vaiheessa. Olenkin ollut realistinen ja todennut: monella on ollut paljon rankempaa kuten sinullakin petetty mies


      • Hannu Koivumäki
        Vanha tuttu kirjoitti:

        petetylle miehelle
        Tunnen sinut melko pitkältä ajalta, olet vaihtanut sukunimesikin.
        Ymmärrän tunteesi menetettyäsi lapsen ja yhteyden lapseesi.
        Sinulla on ollut monessa mielessä rankkaa asiasi kanssa.
        Yhtään en ole aiemminkaan ihmetellyt, kun jollakin miehellä on pinna palanut ja seuraamukset ovat mitä sattuu. Itsellänikin on avioero 25 vuotta sitten ja se tuska oli järisyttävä, minkä aikanaan ja vuosikausia kestävänä koin. Lapsieni kanssa en saanut enää asua. En onnekseni menettänyt yhteyttä lapsiini missään vaiheessa. Olenkin ollut realistinen ja todennut: monella on ollut paljon rankempaa kuten sinullakin petetty mies

        ai jaa, sä kirjoitat tänne jämsä palstallekki


        kas vaan


        mutta tee nyt niin

        etta meilaa osotteeseen [email protected]


        sun yhteystiedot

        ja kerro mistä sä mut tunnet


        niin mä kirjotan sulle suoraan


        tämä suomi 24 palsta on yks iso paskaläjä


      • Vanha tuttu
        Hannu Koivumäki kirjoitti:

        ai jaa, sä kirjoitat tänne jämsä palstallekki


        kas vaan


        mutta tee nyt niin

        etta meilaa osotteeseen [email protected]


        sun yhteystiedot

        ja kerro mistä sä mut tunnet


        niin mä kirjotan sulle suoraan


        tämä suomi 24 palsta on yks iso paskaläjä

        Kiitos viestistäsi. En ehken jaksa meilata suoraan sulle. Olenkin jo vanha väsynyt mies ja vielä sinnittelen työelämässäkin. Mulla paloi elämäni energiasta iso osa, kun sinnittelin avioeron jälkeisessä lamasuomessa ja pitkään jatkuneessa etäsuhteessa. Vanhoilla päivilläni löysin kuitenkin ihmisen, jonka kanssa pystyn asumaan saman katon alla.
        On tämä aikamoinen paskaläjä - jonkin verran täällä kirjoitellaan asiallisiakin juttuja. Ehkä myöhemmin otan yhteyttä - en nyt jaksa.


    • 11+12

      Kaikki jyskistä ostamani tuotteet ovat olleet huonolaatuisia valitettavasti. Kyllä siellä ihan hyviä ja kestäviä tuotteitakin on mutta itsellä ollut epäonnea jyskin ostosten suhteen.

      • 11+12

        Oho! Väärä ketju.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe