Haluan naimisissa olevaa miestä

Vapaa ja lapseton

Pakko purkaa vähän mieltä, sillä tuntuu, että muuten hajoan. Haluan miestä, joka on naimisissa ja hänellä on myös lapsia. Tämä on kamalaa, mutta nyt ei auta sanoa, että unohda se ja etsi joku vapaa, sillä minä olen yrittänyt, mutta se ei vain onnistu. Tämä tunne on nimittäin ollut minussa jo kuusi pitkää vuotta. Mikä sen pitää elossa, sen kun tietäisin. Näen miehen vain satunnaisesti nyt, kun olen lomautettuna. Töissä käydessäni saatoin nähdä useammin. Työ oli kuitenkin ihana ja tervetullut pakopaikka, jossa ei ollut aikaa ajatella. Kotona mies oli ja on kaiken aikaa läsnä. Tänäänkin, kun palasin kauppa-asioilta kotiin, aloin kuumeisesti kuuraamaan kylpyhuoneen lattiaa. Oli pakko paeta tekemiseen, paetapaetapaeta. Heti kun pysähdyn, mies on minussa ja tuntuu, että olen kaiken aikaa valmis vain häntä varten. Hulluuttahan tämä on, katkeransuloista, kamalaa, kiduttavaa. En edes tiedä, voiko tämä olla pelkkää intohimoa vai onko tämä jotain syvempää. En uskalla ajatella. Tiedän vain, etten näe ketään muuta, en voi ajatella ketään muuta. Haluan vain hänet. En tunne hänen perhettään, joten en osaa ajatella sitä, en edes halua ajatella sitä. Ajattelen vain miestä. Voi taivas, jos hän vain tulisi mun luo...

14

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä vaan tee mitään!

      kuullostat rehellisesti sanottuna hullulta ,ja jos otat yhteyttä siihen mieheen, saat taatusti hullun maineen sen miehenkin silmissä. Oletko sitten tyytyväinen? Parempi, kun vaan herkuttelet ajatusten voimalla eteenpäin,ja jossain vaiheessa on kulunutkin toiset 6 vuotta, ja olet selvillä vesillä. Etkä ole nolannut itseäsi.

      Terkuin myös varattuun rakastunut, mutta järjissään oleva, enkä aio missään olosuhteissa sitä miestä lähestyä, ellei sitten eroa minusta riippumattomista syistä.

    • hankalaa

      Jos ei tiedä että edes pidät ja välttelet voit menettää mahkus vaikka eroiski. Mut ei oo sit tosi tunteet. Yritä olla ees ystävä jos mahollista.

    • No vissiin hasardi

      Aika hazardia.

    • HKI79

      mä halusin kans naimisissa olevaa ja tein sen. Täytyy myöntää että perheellinen isä kun voihki korvaan että meinaa tulla jo kun olin muka niiin tiukka niin kiihotuin itse tähtiin.
      Siinä kyllä oli sellaista hetkeä ja intohimoa että ei se siihen yhteen kertaan jäänyt..
      mä en tunne mitään katumusta sillä me molemmat tasan tiedettiin mihin päädyttiin. useamman kerran joten ..
      mä en mitään perhettä riko ja hän todellakin aikoo elää aviossa kunnes lapset on kasvanut isoiksi. Avioliitto on hänen sanojen mukaan kulissi. enkä ihmettele. vaimo on kyllä aivan kamala. mutta kyllä kannustan. tee ja koe. täälä me vaan kerran eletään. miksi pitää elää kun nunna.

      • Hki81

        Sanookohan ne kaikki miehet noin vai onko niin monella kulissiliitto :-D

        Sama tilanne kuin sulla.


      • HKI79
        Hki81 kirjoitti:

        Sanookohan ne kaikki miehet noin vai onko niin monella kulissiliitto :-D

        Sama tilanne kuin sulla.

        Tietenkin ne sanoo..
        Mut muo ei heidän avioliitto kiinnosta pätkän vertaa enkä ottaisi sellasta miestä ikinä vaikka ruikuttaisi oven takana..
        Se oli hetken huumaa ja henmetin hyvää sellaista.
        Simppeliä s e k s i ä.


    • Unohda se

      Minäkin olin ihastunut, mutta kakkoseksi en alennu. Mieluummin ilman ku varatun miehen satunnaisena patjana.

    • Häpeän teitä

      Ap:lle vain että pakkomielle se vain on sinulle. Et ole elänyt miehen kanssa, et tunne häntä ja hänen pimeitäkin puolia. Pakkomielteinen ihastuminen joka vaan roikkuu ja roikkuu.
      Todella säälittäviä tekin kakkoset jotka käytätte varattua miestä himojenne tyydyttäjinä!

      • säälittävää touhua

        Häpeän minäkin sellaisia naisia, jotka luulee sitä miestä rehelliseks, kun sanoo, että vaimo se on kamala akka. Tietäisittepä, kuinka jotkut pettävät perheenisät kohtelevat vaimoaan kotona! Aika sadistinen pitää olla, jos silloinkin vielä se ukkomies kelpaisi! Joillekin miehille kun naiset ovat vain hyväksikäytettyjä, niin oma kuin se vieraskin, ja vaimo pitää perhettä kasassa vain lasten takia, ettei niitä tarvi riepotella viikko siellä, toinen täällä, ja itkettää ikävästä. Niin, kun vaimo kuulee koko jan olevansa huora (vaikka on täydin uskollinen!), s-tanan akka, h-vetistä tullut, k-pää, niin mitä arvelet, onko tuo vaimo oikeasri sellainen, vaioireileeko mies omaa päpuhdasta sydäntään ja omaatuntoaan? Taitaa olla ihan sen miehen oma vika, ja syyttää tietysti vaimoaa, kun eihän miehessä mitään vikaa ole! Kaikki eivät vain näe tuota, jos vaimokaan ei tuo tuollaista henkistä väkivaltaa julkisuuteen (ja saa vielä kovempaa käsittelyä!!!). Moni vaimo tulee myös pahoinpidellyksi tällaisen pettäjämiehen taholta, kun alkaa epäillä, kysellä ja mies haluaa salata asiat. Tätä mies ei tietysti kerro sille petoskumppanilleen, koska menettäisi ehkä varman petoskumppaninsa! Mies, joka pettää, on RIKOLLINEN, joka itse rikkoo oman avioliittonsa. Petoskumppani on myös rikollinen, koska edesauttaa rikollista jopa hakkaamaan vaimoaan petoksen paljastumisen pelossa. Halveksittavaa sakkia kaikki pettäjät ja rikoskumppaninsa! Petetyn vaimon oikeus on tietää miehensä petoksista, joten tällaisista tietävät, kusauttakaa oettäjät. Teette siinä sille henkisesti pahoinpidellylle vaimolle suuren palveluksen, sillä silloin hän TIETÄÄ, ettei se halkaaminen ole oikeasti millään tavoin hänen syynsä, mitä pettäjä yrittää väittää ja uskotella, ja moni liittoonsa jäänyt vaimo alkaa lopulta niin uskoa itsekin, mikä on hirveä vääryys!!!


      • etyhre465
        säälittävää touhua kirjoitti:

        Häpeän minäkin sellaisia naisia, jotka luulee sitä miestä rehelliseks, kun sanoo, että vaimo se on kamala akka. Tietäisittepä, kuinka jotkut pettävät perheenisät kohtelevat vaimoaan kotona! Aika sadistinen pitää olla, jos silloinkin vielä se ukkomies kelpaisi! Joillekin miehille kun naiset ovat vain hyväksikäytettyjä, niin oma kuin se vieraskin, ja vaimo pitää perhettä kasassa vain lasten takia, ettei niitä tarvi riepotella viikko siellä, toinen täällä, ja itkettää ikävästä. Niin, kun vaimo kuulee koko jan olevansa huora (vaikka on täydin uskollinen!), s-tanan akka, h-vetistä tullut, k-pää, niin mitä arvelet, onko tuo vaimo oikeasri sellainen, vaioireileeko mies omaa päpuhdasta sydäntään ja omaatuntoaan? Taitaa olla ihan sen miehen oma vika, ja syyttää tietysti vaimoaa, kun eihän miehessä mitään vikaa ole! Kaikki eivät vain näe tuota, jos vaimokaan ei tuo tuollaista henkistä väkivaltaa julkisuuteen (ja saa vielä kovempaa käsittelyä!!!). Moni vaimo tulee myös pahoinpidellyksi tällaisen pettäjämiehen taholta, kun alkaa epäillä, kysellä ja mies haluaa salata asiat. Tätä mies ei tietysti kerro sille petoskumppanilleen, koska menettäisi ehkä varman petoskumppaninsa! Mies, joka pettää, on RIKOLLINEN, joka itse rikkoo oman avioliittonsa. Petoskumppani on myös rikollinen, koska edesauttaa rikollista jopa hakkaamaan vaimoaan petoksen paljastumisen pelossa. Halveksittavaa sakkia kaikki pettäjät ja rikoskumppaninsa! Petetyn vaimon oikeus on tietää miehensä petoksista, joten tällaisista tietävät, kusauttakaa oettäjät. Teette siinä sille henkisesti pahoinpidellylle vaimolle suuren palveluksen, sillä silloin hän TIETÄÄ, ettei se halkaaminen ole oikeasti millään tavoin hänen syynsä, mitä pettäjä yrittää väittää ja uskotella, ja moni liittoonsa jäänyt vaimo alkaa lopulta niin uskoa itsekin, mikä on hirveä vääryys!!!

        moi oon penishirviö


      • haist home muija
        säälittävää touhua kirjoitti:

        Häpeän minäkin sellaisia naisia, jotka luulee sitä miestä rehelliseks, kun sanoo, että vaimo se on kamala akka. Tietäisittepä, kuinka jotkut pettävät perheenisät kohtelevat vaimoaan kotona! Aika sadistinen pitää olla, jos silloinkin vielä se ukkomies kelpaisi! Joillekin miehille kun naiset ovat vain hyväksikäytettyjä, niin oma kuin se vieraskin, ja vaimo pitää perhettä kasassa vain lasten takia, ettei niitä tarvi riepotella viikko siellä, toinen täällä, ja itkettää ikävästä. Niin, kun vaimo kuulee koko jan olevansa huora (vaikka on täydin uskollinen!), s-tanan akka, h-vetistä tullut, k-pää, niin mitä arvelet, onko tuo vaimo oikeasri sellainen, vaioireileeko mies omaa päpuhdasta sydäntään ja omaatuntoaan? Taitaa olla ihan sen miehen oma vika, ja syyttää tietysti vaimoaa, kun eihän miehessä mitään vikaa ole! Kaikki eivät vain näe tuota, jos vaimokaan ei tuo tuollaista henkistä väkivaltaa julkisuuteen (ja saa vielä kovempaa käsittelyä!!!). Moni vaimo tulee myös pahoinpidellyksi tällaisen pettäjämiehen taholta, kun alkaa epäillä, kysellä ja mies haluaa salata asiat. Tätä mies ei tietysti kerro sille petoskumppanilleen, koska menettäisi ehkä varman petoskumppaninsa! Mies, joka pettää, on RIKOLLINEN, joka itse rikkoo oman avioliittonsa. Petoskumppani on myös rikollinen, koska edesauttaa rikollista jopa hakkaamaan vaimoaan petoksen paljastumisen pelossa. Halveksittavaa sakkia kaikki pettäjät ja rikoskumppaninsa! Petetyn vaimon oikeus on tietää miehensä petoksista, joten tällaisista tietävät, kusauttakaa oettäjät. Teette siinä sille henkisesti pahoinpidellylle vaimolle suuren palveluksen, sillä silloin hän TIETÄÄ, ettei se halkaaminen ole oikeasti millään tavoin hänen syynsä, mitä pettäjä yrittää väittää ja uskotella, ja moni liittoonsa jäänyt vaimo alkaa lopulta niin uskoa itsekin, mikä on hirveä vääryys!!!

        Ai että ihan RIKOLLINEN?
        Joutuuko siitä käräjille tai ihan linnaan? Sakkoja? Tai aasinhattu päähän ja tienlaintaan??
        Haloo hei..
        tunnen paljon perheellisiä isiä joka eivät halua lasten takia erota. tiedän paljon vaimoja jotka pelaavat omaa peliä työpaikoilla, mutta tekevät kaiken paskan mm uhkailulla ettei näe lapsia ja avioerolla..ja mies nöyrtyy pettävän vaimon edessä.
        Ystäväpiirissä löytyy värikkäitä tapauksia niin pettämisestä alkaen ja avioliiton ulkopuolella syntyneitä äpäriä joilla vaimoilla ei ole mitään tietoa..
        se mitä heidän avioliitoissa tapahtuu ei kuulu ulkopuolisille. Eräs perheen isä ITKI muutaman oluen jälkeen että paine kotona on niin raskas mutta lasten takia on kestettäävä. Tiedän tämän naisen ja tiedän kuinka ilkeä ja valehtelijä hän on.. jotkut miehet puhuvat totta kun puhuvat ilkeistä vaimoista ja sohvalla nukkumisella. Kyllä hemmetissä sitä läheisyyttä ja lämpöä haetaan muualta!!!! Jokainen on ansainnut rakkautta ja läheisyyttä. ei talutushihnassa oleilua ja siitä että vaimon tennari on kokoajan miesten kiveksien päällä. EI IHME ETTÄ MIEHET KÄY DIPPAAMASSA SITÄ KALUA PAREMMASSA PAIKASSA KUN KOTONA ON JUSTIINA!!!

        mä petän. ja olen aina pettänyt. ja tulen aina pettämään! SÄ OLET VIIMEINEN MUIJA JOKA MUT NS TUOMITSEE.. voin vannoa et sun ukkos käy vieraissa.


      • nainen täältä jostain
        haist home muija kirjoitti:

        Ai että ihan RIKOLLINEN?
        Joutuuko siitä käräjille tai ihan linnaan? Sakkoja? Tai aasinhattu päähän ja tienlaintaan??
        Haloo hei..
        tunnen paljon perheellisiä isiä joka eivät halua lasten takia erota. tiedän paljon vaimoja jotka pelaavat omaa peliä työpaikoilla, mutta tekevät kaiken paskan mm uhkailulla ettei näe lapsia ja avioerolla..ja mies nöyrtyy pettävän vaimon edessä.
        Ystäväpiirissä löytyy värikkäitä tapauksia niin pettämisestä alkaen ja avioliiton ulkopuolella syntyneitä äpäriä joilla vaimoilla ei ole mitään tietoa..
        se mitä heidän avioliitoissa tapahtuu ei kuulu ulkopuolisille. Eräs perheen isä ITKI muutaman oluen jälkeen että paine kotona on niin raskas mutta lasten takia on kestettäävä. Tiedän tämän naisen ja tiedän kuinka ilkeä ja valehtelijä hän on.. jotkut miehet puhuvat totta kun puhuvat ilkeistä vaimoista ja sohvalla nukkumisella. Kyllä hemmetissä sitä läheisyyttä ja lämpöä haetaan muualta!!!! Jokainen on ansainnut rakkautta ja läheisyyttä. ei talutushihnassa oleilua ja siitä että vaimon tennari on kokoajan miesten kiveksien päällä. EI IHME ETTÄ MIEHET KÄY DIPPAAMASSA SITÄ KALUA PAREMMASSA PAIKASSA KUN KOTONA ON JUSTIINA!!!

        mä petän. ja olen aina pettänyt. ja tulen aina pettämään! SÄ OLET VIIMEINEN MUIJA JOKA MUT NS TUOMITSEE.. voin vannoa et sun ukkos käy vieraissa.

        Kyllä se on sen miehen oma moraalinen dilemma, mitä tekee ja kenen kanssa. Ei ole minun päänsärky pettääkö vaimoaan ja mistä syystä. Ja aivan sama lähteekö vaimonsa luota vai ei. Mutta saan ainakin mahtavaa seksiä!!!!


    • 6+14

      Ap:n ongelma on liian tyhjä elämä. Liikaa aikaa miettiä jotakuta, josta on tullut pakkomielle.

      Hanki ap elämä ja lähde vaikka useammin yöelämään, niin eiköhän siellä lopulta tule vastaan joku uusi, joka voi täyttää ajatuksesi.

      Tuo yhden sinkun ukkomiesfantasia oli oikein tavallinen tarina: hyväuskoinen, itsetunto-ongelmainen sinkkunainen ja mies, joka saa puheillaan naisen tarjoilemaan seksiä, ja joka samalla viettää tyytyväisenä perhe-elämää perheensä kanssa. Ei ole kiinnostunut kuin vieraasta panosta silloin tällöin tuomaan vähän jännitystä elämään. Tuohon kuvioon sopii juuri se, että kakkosnainen kiihottuu suuresti kun UKKOmies ylistää häntä, koska saa kiksejä siitä, että saa nimenomaan ukkomiehen sänkyynsä! Tervettä ja itsevarmaa aikuista ihmistä ei kiihota se, että toinen on varattu, vaan yleensä se toisen varattuna oleminen paremminkin latistaa kiinnostusta.

      • Puuhaa

        Mielenkiintoista että ratkaisuna on aina löytää joku uusi uljas vapaa uros jota panna, mutta minkäs tekee jos aivot ja sp-elin haluaa juuri sitä kaljamahaista ukkomiestä ei omaa miestä eikä hyvännäköisiä sinkkumiehiä??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe