vakionikilliset

nikkien ritari

Täällä on viime aikoina ollut meneillään jonkinlainen voimainkoitos vakionikillisten ja satunnaisnikillisten välillä.

Vakionikilliset pitävät satunnaisnikillisiä puskasta ampujina ja pelkureina,jotka eivät uskalla hankkia omaa vakionikkiä tai ainakaan käyttää sitä.

Satunnaisnikilliset pitävät vakionikillisiä tärkeilijöinä, jotka kuvittelevat nikin antavan heille sädekehän pään ympärille. Satunnaisnikilliset tietävät varsin hyvin olevansa palstan kantava voima.

70

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puspuspus

      Koskaan päättymätön mittelö. Ei kiihoita ottamaan kantaa. Kirjoitan asiallisesti, se riittäköön muillekin kuin minulle.
      Muut ei minua määrää, vain ylläpito.

      Kiista, jolle ei päätä näy, onpa yksi riidanaihe.

      • JOS - yhä harvemmin


      • puspuspus
        JOS - yhä harvemmin kirjoitti:

        Samoin. Aika paljon on oppinut mieluummin vaikenemaan, kuin sanomaan, mitä mielisi.


    • maamakaa

      Käykö häviö noin pahasti luonnolle.

    • Nikkiritari tietää varmasti, että ns, villien nikkien takana on kirjoittajia, jotka tilanteesta riippuen kirjoittavat joko rekatulla nikillään tai sitten ehkä kymmenellä eri nikillä kuten ruuneperi on itsestään kertonut.

      • nikkien ritari

        Erehdys: ei nimim. nikkien ritari tuollaista tiedä. Ei hänellä ole mitään mahdollisuuksia eikä edes halua tarkastella toisten IP-osoitteita.

        Hyvä kun ehtii tänne kirjoitella sepustuksiaan, joita ei monikaan lue, väliin vain tunnollisesti tehtäväänsä hoitava palstan luotsi tekee sen.

        Nikkien ritari tietää vain sen, että hänellä on useita samasta osoitteesta poukkoilevia villejä nikkiveljiä täällä, jotka laativat samantasoisia tyhjänpäiväisiä tarinoita tänne


    • Nikittömät, jos heille sellaisen nimen antaa, voivat helposti osoittaa oman suuruutensa tai paremmuutensa:

      Avatkaa yksi kunnon viesti, jossa on otsikko ja sitä vastaava sisältö!

      Aikaa saatte kymmenen vuotta. Lisävaatimukset Ylläpidolta tai Luotsilta.

      • ????

        Kuka sinä olet vaatimuksia asettelemaan?


      • ???? kirjoitti:

        Kuka sinä olet vaatimuksia asettelemaan?

        Minkälaisia vaatimuksia olen asettanut?


      • ********
        Ruuneperi kirjoitti:

        Minkälaisia vaatimuksia olen asettanut?

        Aikaa saatte kymmenen vuotta. Lisävaatimukset Ylläpidolta tai Luotsilta.


      • aikoja eletään
        ******** kirjoitti:

        Aikaa saatte kymmenen vuotta. Lisävaatimukset Ylläpidolta tai Luotsilta.

        Mikäli Ruuneperikin saa tälläaisia vastauksia, hyviin aloituksiin menee enemmän kuin se kymmenen.

        Miksi ihmeessä pitää olla kuin korppi kuolleen raadon kimpussa jos toisen mielipide ei vastaa just omaa mielipidettä.

        Pastan tilanne ei kyllä toiveilla parane, pitää tehdä itse kunkin jotain noiden pilkun n.... misten sijaan.


    • se toinen dementikko

      oletteko kaikki todella noin höperöitä,
      jaksatte jauhaa niksitä vuosikaupalla,
      meikän mielestä asia on se tärkein samoin vastaukset asiasta johtuen EI se kuka on vastannu ja kelle, asia yleisellätasolla ON tärkeintä,
      lopettakaa jo se nikistä jauhaminen,
      mä vastailen sillontällöin jos asia sattuu kiinostamaan,
      tämä sai vaan mun verenpaineen nousemaan tämä jatkua saman asian jauhanta,
      hymm,
      niin tietenki, höh ku en hoksannu,
      tämä palstahan onki dementtisiä täynnä siksi jauhetaan yhtä ja samaa vuosi tolkulla,

      • ulkoilija.

        Niin aivan eikä mitään uutta, samoja jorinoita toistellaan, sellaista se dementikkojen elämäON


    • Vai oikein ´nikkien ritari´ .....Jos ei teillä muuta tekemistä ole kuin alituista skeidaanne tänne suoltaa, ni tietää jättää lukematta ja viettää aikansa miellyttävämmin. Kyllä on mitäänsanomattoman tyhjäpäistä porukkaa.

      • Ennenkaikkea yksihän näitä oikeestaan suoltaa.


      • pyramidi
        pyramidi kirjoitti:

        Ennenkaikkea yksihän näitä oikeestaan suoltaa.

        Jos ei se ´teidän Penttinne´ , minä en häntä tunne, ole itse tullut taas mukaan, esittää nikkien ritari hänenkin näytelmäänosallistumisensa.
        Sanottavani sanoin, eipä täällä muuta tekemistä enää.


      • paradoksi
        pyramidi kirjoitti:

        Ennenkaikkea yksihän näitä oikeestaan suoltaa.

        Voi kun tietäiskin kuka se yksi on, en usko että palstalla on vain yksi mustalla nikillä kirjoittaja.
        Huomioitua on tullut, että useimmiten sellaisella mustalla nikillä kirjoittava kirjoittaa todella asiaa ja asiallisesti.

        Täällä on ihan turha koetella voimiaan ja olla parempi muita, se täällä kyllä heti osataan vaikka porukalla polkea lättänäksi ja itsestään moisia luulevaksi.

        Miksi täällä ei saa olla oma itsensä, kirjoittapa vaikka kysymysmerkeillä, koska eihän se ole tärkeintä k e n e l l e vastaa, vaan, mihin asiaan vastaan ja mitä.

        Kukin tehköön kuin haluaa, jos omalla tavallaan saavuttaa oman mielenrauhansa.
        Se kai se on paras, välttä oman nikin käyttöä ja kirjoittaa mustalla.

        Ei ainakaan kukaan luulottelija jää työttömäksi.


      • jospa täällä

        on myös nikkien ritaritar ? Ritarihan kaiken hyveellisyyden perikuva. Jättää usein tietyn hymiön merkiksi.


      • Nikkien ritari
        jospa täällä kirjoitti:

        on myös nikkien ritaritar ? Ritarihan kaiken hyveellisyyden perikuva. Jättää usein tietyn hymiön merkiksi.

        Nikkien ritaritar olisi sievä ja nuhteeton. Milainenhan olisi hymiönsä?


      • Se on kait
        Nikkien ritari kirjoitti:

        Nikkien ritaritar olisi sievä ja nuhteeton. Milainenhan olisi hymiönsä?

        pyrämiiti.


      • tipitaa.
        Se on kait kirjoitti:

        pyrämiiti.

        Oiskos pyromaani?


      • nikkien ritari pent
        pyramidi kirjoitti:

        Jos ei se ´teidän Penttinne´ , minä en häntä tunne, ole itse tullut taas mukaan, esittää nikkien ritari hänenkin näytelmäänosallistumisensa.
        Sanottavani sanoin, eipä täällä muuta tekemistä enää.

        Oikein arvattu.


    • päivän pöljä

      Täällä pitäisi olla leppoisa kahvipöytä, mutta täällä onkin joukko kirjoittajia tai nikkejä erillään kyräillen toisiaan.
      Ilmapiirissä vallitsee katkeruus, pelko, vastenmielisyys ja muita synkkiä tunteita toisia nikkejä kohtaan.
      Kai se kuuluu tähän ikään.
      Olettekos muuten puskanikin käsitettä tavanneet muilla keskustelupalstoilla?

    • kulkijatyttö

      Naurava pajazzo.

      • Mustalla kun kirjoit

        taa, ei i ainakaan kukaan luulottelija jää työttömäksi.


    • Mitä nikkien ritari ajaa takaa?

      Meikäläinen kirjoittaa vakinikillä ek:na, johtuen siitä, että usein kirjautuminen epäonnistuu, ja järjestelmä ei kelpuuta salasanaa, vaikka se on oikein. Kerran jo vaihdoin salasanan toiseksi, mutta tänäänkin se taas takkuili, että jouduin kirjoittautumaan 3 kertaa, ennen kuin kelpasin.
      Ja toiseksi, kun selailee palstoja, en aina olekaan kirjoittautunut, kun otan osaa jutusteluun. Silloin sitten olen taas Makriina ek.

      Vastaan itseäni kiinnostaviin mielipiteisiin, eikä minua haittaa, kuka sen on kirjoittanut. Kaikkein viimeisimpänä pitäisi pelkurina ketään, joka kirjoittaa oman näkemyksensä jostakin asiasta.

      Ilmeisesti minua voidaan pitää tärkeilijänä, kun ja jos olen selviytynyt kirjoittautumisongelmastani. Katsoin juuri peiliin: ei sädekehää.
      HUOH.

    • voie ja voi.

      Täysin turhaa jutustelua. Olen ollut rekattu, nyt puskassa. En kuvittele olleeni tai olevani ketään parempi.
      Mikä ihmeen nahistelu ja kinaaminen pitää sisältyä aikuisten ihmisten arkielämään?

      Ihmettelen.

      Ei silti, kukin puhuu sydämensä syvyydestä.

    • Täällä palstalla kirjoitellaan paljon vähemmän kuin Facebookin keskustelupalstalla, Siellä esiinnytään oikealla nimellään ja valokuvalla. Kuva tosin voi olla vaikka lemmikkieläimen valokuva, mutta palstalle pääsy edellyttää oman nimensä käyttöä.

      Huolimatta tunnistettavuudesta, palstalla on mielipiteitä laidasta laitaan. Eri mieltäkin voi olla, mutta kukaan ei haasta riitaa.

      Jos joku kirjoittaa omasta poliittisesta tai uskonnollisesta vakaumuksestaan, se sallitaan. "Penat" eivät palsalle halua, eikä kukaan muukaan sellainen jonka puheet, nykyiset ja entiset eivät kestä päivän valoa.

      Jos suosittelu on sallittua niin suosittelen avoimille, rehellisille ihmisille yllä mainitsemaani palstaa.

      • enkelin siivin

        Noin sanoen, tuomitset muut epärehellisiksi?

        Miksi?

        MInua ei huvita Facebook. On miljoona sukulaista, joille en jaksa päivä toisensä perään kertoa kuulumisiani.
        Kukin katselee maailmankaikkeutta vain pienen avaimenreikänsä kautta.


      • fbeessä
        enkelin siivin kirjoitti:

        Noin sanoen, tuomitset muut epärehellisiksi?

        Miksi?

        MInua ei huvita Facebook. On miljoona sukulaista, joille en jaksa päivä toisensä perään kertoa kuulumisiani.
        Kukin katselee maailmankaikkeutta vain pienen avaimenreikänsä kautta.

        Ei ole pakko ottaa kaveriksi sukulaisiakaan, eikä kenenkään ole pakko kertoa kuulumisiaan, eihän Fb ole mikään sukulaisille jaettava päiväkirja.

        Miten ihania ryhmiä siellä onkaan, en saa kyllikseni, mutta ei ole pakko kirjoittaa minnekkään, lukeminenkin riittää.


      • anja1

        Mistä osoitteesta tuo anlis3 mainitsema keskustelu löytyy?


    • ruustinna>>>

      Ei ole mulla enää rekattua,poistin eilen.Enpä viitti enää porstuata piremmälle astua.Herranrauhaa!

      • !!!

        Et ole ainoa.


    • Onhan mielenkiintoista ajatuksen kulkua! Minusta on reilumpaa kirjoitella samalla nimimerkillä, kirjatulla tai "villillä" pelkän johdonmukaisuuden vuoksi.
      Pääasia ei ole ylimalkainen ölähtely vaan omat, rehelliset, sen hetken mielipiteet ja tuntemukset.

    • usva.usva

      Pakko olla joku 'nikki' ilman sitä ei vastaus lähde mihinkään
      Tärkeintä kuitenkin ettei joka vastauksessa paljasta ikävää luonnetta se kun jo muutamilla on päivänselvä merkki, toisten mollaaminen.

      Kunnolliset kirjoittaa asiaa ja vain asiaa, niin kuin minä nyt.

    • Mikään ei herätä yhtä paljon tunteita ja saa vastauksia kuin ikuisuuskysymykset palstalla.
      Poistot, nikit, nikittömyys, luotsi. Näistä riittää kirjoittamista loputtomiin.

    • huokauss.

      siksipä ei juuri avata mukavia keskusteluja, kun vain nuo toisten mollaukset vetää väkeä ketjuihin.

      • mollaava pöljä

        Mollausketjuthan vasta ovatkin mukavia ketjuja, sillä ne vetävät puoleensa kuin pullan haju.


    • Missäs se minun pyytämäni avaus viipyy!

      • :))))

        Tee itse avauksesi!


    • Joulupukki tonttuineen, mitä tonttuleikkiä nyt yritätte leikkiä." Piiri pieni pyörii"! Ei tarvitse olla kummoinenkaan salapoliisi huomatakseen, että sama pukki/tonttu siinä tonttuilee.

    • L - L

      Ei voimainkoitosta vaan huomaavaisuutta lähimmäisiä kohtaan!

      Kilkuttelen samalla L - L:llä sen vuoksi, että henkilöt jotka kiusaantuvat ajatuksistani ja ilmaisutavastani, osaavat olla avaamatta hengentuotteitani ja välttyvät siten mielipahalta.

    • vinkisn voksin

      Kaikki kanssakäyminen, täällä niin kuin tosi elämässäkin, alkaa itsensä kunnioittamisesta.

      Kun tietää itse omat puutteensa ja samalla tiedostaa omat vahvuutensa, selviää elämässä paremmin kuin kiinniittämällä kaiken huomionsa muiden virheisiin.

      Teen virheitä, myönnän ne, mutta teen myös paljon sellaisia hyviä asioita joista kanssaeläjätkin saavat iloa.

      Mitään enempää en pyydä, saan olla ihan oma itseni vikoinenikin ja niistä huolimatta olen useimmissa paikoissa hyväksytty joukkoon.
      Täällä on toinen juttu, täällä en jaksa turhaan todistella mitään, täällä hyväksytäänkin vain harvat ja valitut, mutta minun elämäni ei ole täällä.

    • heikun keikun

      Kenen hyväksymistä täällä pitää odottaa ? En minä ainakaan edes ajattele sellaista kun tänne kirjoitan.
      Kenenkään muunkaan elämä ei ole 70 palstalla, se on itsestään slvää eikä siitä tarvitse vakuutella.
      Jos elämässä on menoa ja meininkiä, siitähän riittää tänne kertomista ja henkistä vireyttä ylläpitävää on ihan pienistäkin asioista kirjoittaminen. Pitäisikö anteeksi ihan pyydellä, jos palstalla käväisee, ettei vaan joku luulisi, ettei muuta elämää ole ollenkaan. DDDD naurut päälle.

      • DDDD; myrkkyä

        DDjne.
        Kenelle mahdat kertoa tuolla alkulauseellasi, ettet vain vakuuttelisi?

        Naurustaan jotkut tunnetaan, sanoi joku, ja niin se taitaa olla, kaikkia ei aisiat aina naurata, minua ei ainakaan, mutta enpä roiku palstoilla, enkä pyydä anteeksi.


    • 5-nikillinen

      Jokainen vakionikillinen voisi olla vuorollaan palstan luotsi kolmen päivän ajan.

      • ,.-

        Mitähän järkeä siinä olisi, ja moniko alkaisi. En minä ainakaan, jos rekattu olisin.


      • 21 03

        Hyvä ehdotus! Ne ovat muutenkin täällä suuna ja päänä..
        Rekattu jolle luotsin tehtävä ei kelpaa, saakoon porttikiellon palstalle vuoden ajaksi.Siperia kyllä opettaa.


      • ;;;;;
        21 03 kirjoitti:

        Hyvä ehdotus! Ne ovat muutenkin täällä suuna ja päänä..
        Rekattu jolle luotsin tehtävä ei kelpaa, saakoon porttikiellon palstalle vuoden ajaksi.Siperia kyllä opettaa.

        Luotsin hommaanhan haetaan, ei sitä kellekään pakoksi panna.

        Eli paras hakijoista valitaan, pitää täyttää monta kriteeriä.


    • ++++++++++++++++++++

      Jokaista joka ilmoittaa asiattomasta viestistä pyydetään luotsiksi.
      Se riittää hakemukseksi. Parhaita kaikki ilmoittajat.
      Jokainen luotsi on ollut tehtäväänsä kelvoton.

      • rekrekrek

        Ainakin aikoinaan, kun minulla oli rekattu nikki, oli monta vaatimusta.
        Oletko lukenut perille asti, mitä siihen vaaditaan.

        Piti ainakin olla rehtiä palstailua tietty aika, ja useammalta luotsilta suositus.

        Nyt en voi mennä ilmoituksessa eteenpäin, koska en ole rekattu.
        Mene ihmeessä lukemaan, jos sinulla sellainen on. Kerro sitten meillekin!


    • #¤%&

      Kyllä on tyhjänpäiväistä tekstiä taas julki suollettu. Eikö ole kotona mitään tekemistä.

      • jouten oleva pöljä

        Onhan kotonakin kyllä tekemistä. Se on monesti lähes yhtä tyhjänpäiväistä kuin tänne kirjoittelu, jopa silloin kun kirjoittelee eri nikeillä.


    • nyt puskasta

      Miksi ihmeessä ette tee kunnon aiheesta aloituksia? Vatvotte vain näitä palstan epäkohtia, eihän ne ole keskustelun arvoisia.

      Asia josta voi muutkin kommentoida, niin jää tyhjänpäiväisyydet kirjoittamatta!

    • Ei käy.

      Kaikki tietäisivät, kuka minä olen. Ei käy. Anonymiteetti !

    • Ei naamassani ole mitään vikaa ikäisekseni Mutta en silti mielelläni laita tunnistettavaa kuvaa itsestäni näkyviin. Vaikka uskoisinkin että hyvin harva kiinnostuisi häiriköimään valokuvan perusteella.

      • 11 == 27

        Eihän täällä muittenkaan naamassa ole vikaa, vaikka sen näyttäisivätkin.
        On monta hyvin säilynyttä naamaa, joita katselee hyvin mielellään.


    • Kolavan kotka

      Olen ollut vuosia masinisti-palstalle rekisteröitynä (siellä täytyy kaikkien olla rek.).
      ....Ja huomannut ettei ole mitään kirjoittamista mitä en voi vaki-nikillä kirjoittaa.
      Siksi kirjoitan kaikki mitä S24 sivuilla nykyään kirjoitan, Kolavan kotkana, jota nikkiä en jostakin syystä saa rekisteröityä?
      Ei se minua isommin haittaa, ihmettelen vaan :)

    • 150+20

      Kukaan ei tiedä kuka minä olen vaikka kirjoittaisin kuvallisella nikillä, kaikesta huolimatta sitä en kuitenkaan tee!

      • Kolavan kotka

        Kyllähän ylläpito tietää kuka sinä olet :)


      • 3 21
        Kolavan kotka kirjoitti:

        Kyllähän ylläpito tietää kuka sinä olet :)

        Tuskinpa tietää. Ei IP sitä vielä paljasta.


      • ....
        Kolavan kotka kirjoitti:

        Kyllähän ylläpito tietää kuka sinä olet :)

        Vain viranomaisilla on tieto IP:n omistajasta.


      • Kolavan kotka
        3 21 kirjoitti:

        Tuskinpa tietää. Ei IP sitä vielä paljasta.

        Suomi24.fi:n moderaattorit ovat ryhmä, joka näkee IP:si, ja voi yksilöidä sinut ilman IP:täkin helposti muun selaimen vuotaman tiedon perusteella, jos sinulla on vaihdettava IP-numero. Selain antaa selaimen versiotietoja, käyttöjärjestelmän versiotietoja, näytön tarkkustietoja, selainlisuketietoja ym. joista voidaan hyvin varmasti yksilöidä sivuillakävijä.
        Jos täällä on joku yli-innokas mode, joka kirjoittelee ja kyttäilee siinä sivussa.


      • Kolavan kotka
        .... kirjoitti:

        Vain viranomaisilla on tieto IP:n omistajasta.

        Olet sitten "viranomainen":)


      • .--.
        Kolavan kotka kirjoitti:

        Olet sitten "viranomainen":)

        Kuka olisi niin idiootti, että tuollaista yrittäisi esittää?


      • havumetsien mies
        .... kirjoitti:

        Vain viranomaisilla on tieto IP:n omistajasta.

        IP:n omistaja on operaattori, joten ei sen selvittäminen kovin suuria ponnisteluja vaatine viranomaisilta.. Tuskinpa se niilläkään on ihan kuin apteekin hyllyllä.

        IP:n kulloisenkin käyttäjänkin viranomaiset pystyvät kyllä paljastamaan.


      • ||||
        havumetsien mies kirjoitti:

        IP:n omistaja on operaattori, joten ei sen selvittäminen kovin suuria ponnisteluja vaatine viranomaisilta.. Tuskinpa se niilläkään on ihan kuin apteekin hyllyllä.

        IP:n kulloisenkin käyttäjänkin viranomaiset pystyvät kyllä paljastamaan.

        Tottakai, kuka on väittänyt, ettei voisi??


    • 21 3

      70 .palstan otsikon alla todetaan: 70-vuotiaiden leppoisa kahvipöytä. Liity rohkeasti mukaan keskustelemaan!

      Siinä ei mainita mitään nikkipakosta. Mikään ei myöskään velvoita lukemaan toisten kirjoittamia puheenvuoroja.

    • palstan pöljä

      Ihmetellä pitää, miten niin moni täällä yleensäkin rohkenee kirjoitella - ainakin silloin tällöin - rekatulla nikillä.
      Kukin tietysti tekee tavallaan uskalluksensa mukaan.
      Jos täällä vaadittaisiin rekattu nikki, niin kiirjoittajia olisi ehkä viisi. Koko palsta surkastuisi pian kirjoittajien keskinäisiin jurinoihin.

    • Jolodi...loy

      En ole samaa mieltä aloittajan rajan vedoista nyt enkä koskaan.
      Liian helppoa olisi tuollainen rajaaminen, koska jokainen meistä on kirjoittaja kykyjemme mukaan, joihin tarvitaan kokemusta ja tietoakin otsikkoon tai kirjoitusten muuttamiin aiheisiin.
      On kyllä niin että taas on vapaana eräs jolle ei sovi joidenkin kirjoitukset missään ajankohdassa tai mistään aiheesta.

      Tämä kirjoittelu pitää kuitenkin vireyttä ja halua liittyä seuraan koska hyvien tekstien houkuttamana tulee itse kukin vastanneeksi omalla mielipiteellään, vaikka vastaukset olisivat kuinka puolueettomia tai hyvin asiaan liittyviä, saa kirjoittaja ryöpyn, ja rakkikoiran kintereilleen.

      Jokainen kirjoittakoon vaikka pelkillä välimerkeillä tai numeroilla koska se voi pelastaa asiattomalta hyökkäykseltä.

      Kumma kyllä miten usein tästä tehdään aloitus ja rekkaamattomalla, pitäisi kirjoittajan olla sen verran rehellinen edes itselleen ettei mollaa toisia nimettömänä.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe