missä ottaa alastonkuvia?

womentre

Haluaisin yllättää puolisoni ja hankkia itsestäni muutaman alastonkuvan hänelle. Haluan kuvista laadukkaita. Onko teillä kokemusta / tietoa hyvästö kuvaajasta? Asun Tampereella mutta tarvittaessa pääsen helsinkiin. Kuvaajan pitää tietenkin olla ammattilainen ettei tarvitse pelätä että kuvat leviäisi ja olen ujo niin hyvästä kuvaajasta todella olisi apua, jos jotenkin pystyn siinä tilanteessa rentoutumaan.

22

2519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 639

      Tuollaiset ”huomenlahja-kuvat” on hieno lahja. Minusta kannattaa aloittaa ”rajuimmasta poseerauksesta niin seuraavissa ujous helpottaa ja onnistumisen mahdollisuudet paranevat. Ikäväkseni olen hieman liian kaukana, mutta onnea kuviin.

      • 639

        ps.
        missä ottaa alastonkuvia?

        Kuvasin viiheksi hotellissa. Saatiin uudenkarhea hieno sviitti ilmaiseksi käyttöön pariksi tunniksi keskipäivällä kun kuvasin samalla pari esitekuvaa hotellille.


    • mietippäs vielä

      varmista nyt ensin haluaako vaimosi sellaisia, moni mies on töpännyt monin tavoin eikä kaikkia töppäyksiä voin unohtaa, vaikka antaisikin anteeksi.

      Minusta ajatuksesi on vähäsen sairasta jota melko harva ihastuu, mutta kyllä heitäkin on.

      • Mietippäs ite

        Olisko aloittaja kuitenkin nainen?

        Moni mies varmaan haluaisi...


      • ryty1

        Mistäs päättelit että kuvat menee vaimolle, eikä isännälle?


    • 12+9

      Kannattaisi varmaan kysyä Burleski-harrastajilta, he varmaan tietäisivät hyviä valokuvaajia.

    • Eläketyöläinen

      Työeläkeläinen
      14.7.2013 18:43
      0
      Sulje
      En minä väitä! Minä olen oikeassa aina!

    • womentre

      Olen nainen. Ja tiedän että mieheni haluaa, hän on sen sanonut aikaisemmin mutta sillon sanoin ei. Nyt kun olen aloittanut joku aika sitten enemmän treenaamaan ja itseluottamusta tullut enemmän joten miksi ei ! :)

      • photoart40

        Hei

        Asiasta kiinostunut niin laitappa s.posti osoitteesi tai ota yhteyttä. photoart40.com kautta.


    • kerrank vain kuvassa

      Otsikon mukaisesti tämä ryhmä on harrastaja painotteinen ja haluat varmaan laadukkaita kuvia itsellesi. Suomessa on muutama tunnettu asiaan vihkiytynyt kuvaaja, jotka eivät näillä saiteilla paljon mainostele. Suosittelen hakukoneen käyttö ja valitsemaan kuvaajan työnäytteiden pohjalta. Jättäisin huomiotta erilaiset kirjainyhdistemien taakse kätkeytyvät kokeelliset tirkistelijäkuvaajat.

    • Naisen mies

      >missä ottaa alastonkuvia?

      Minä olen ottanut ihan kotona, mökin saunalla ja rannalla, meren saaressa.

      Nyttemmin hän on käynyt sen verran rubensiaanisen runsaaksi, että ujostelee muotojaan eikä kuvauslupaa tahdo enää irrota :•(

    • 69whazzup
    • heh heh :D

      Kannattaa otattaa ne kuvat vaikka Kolmen sepän patsaalla, takaan että yleisöä löytyy ja putkareissu sitä myötä kanssa. :D

      • Epätietoinen hämeestä

        Tulisko siitä muuten oikeesti putkareissu?


      • mitäs luulet
        Epätietoinen hämeestä kirjoitti:

        Tulisko siitä muuten oikeesti putkareissu?

        No mitäpäs luulet? Jos alat julkisella paikalla olemaan alasti niin eiköhän sut jeparit pian nappaa talteen!


      • mitäs luulet kirjoitti:

        No mitäpäs luulet? Jos alat julkisella paikalla olemaan alasti niin eiköhän sut jeparit pian nappaa talteen!

        Kannattaa hankkia filmauslupa dokumenttielokuvalle ja murheet virkavallan kanssa poistuu savuna ilmaan.
        Laadukas videokamera siihen viereen surraamaan


    • lapamato

      Juu. Kaikki pervot nyt tänne. Ilmoittelemaan mailiosoitteita. Niitä kaivataan.

    • mieti.

      "Olen nainen. Ja tiedän että mieheni haluaa"

      kuvat paljastavat usein liikaa kun niitä pitempään katsoo, luulen että miehesi pettyy un on muutaman kerran katsonut.

      Lisäksi, jos kuvaaja on vieras, aina on vaara että kuvat leviävät,
      voi jopa seuraava miehesi nähdä ja pettyä kuviisi,
      tuo alastonkuvausmailma on lähellä rikollismailmaa, en luottaisi kehenkään.

      • ladamies nyt ja aina

        "tuo alastonkuvausmailma on lähellä rikollismailmaa, en luottaisi kehenkään. "

        Helmut Newton oli kauhea rikollinen, kyllä, tosia turiset :-)


    • kuvaajasi
    • 639

      Kannattanee harkita myös videon tekemistä.

      Kuvasin viimeksi kivan videon jossa oli lyhyitä (muutama sek) kuvia ”matkaevääksi” komennukselle lähtevälle miehelle.

    • tapsa-art

      Yks vaihtoehto vois olla myös tauluna, ei huono idea :)

      Käytän toki kameraa itsekin mutta en nyt ammattilaiseksi asti, eikä ole hienoja puitteitakaan ihan noin kuvana mutta tarvittaessa onnistuu kyllä esim. digitaalisella jatkokäsittelyllä vaikka mikä tausta. Jonkin verran on kyllä kokemusta naiskauneuden kuvaamisesta. Kysymällä selviää lisää.


      tapsa-art.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe