Pillua ilmaiseksi kaikille niin alkaa anarkismi toimimaan

LoppuOrjuus

Niin kauankuin naiset kapitalisoi/kilpailuttaa lisääntymistoiminnon ei voi syntyä mitään anarkismia. Sitten kun kaikki maiset antavat pillua ilmaiseksi kaikille vastaantuleville miehille olemme anarkiassa.

Kaikki saavatrakkautta ja kaikki ovat onnellisia. Ei ole enää kilpailutettua harvojen onnea. Niin, tietän, että tämä ei mene läpi, koska anarkistitkinhaluavat vain valtaa jaeriarvoisuutta.

Geeniperimässämme meillä on kuitenkin myös toiminta tavat tällaiseen promiskuiteettiseen elämän malliin ja edelleen on vielä olemassa heimoja joissa tämä on toimiva tapa elää toki uskonnot ovat kitkeneet ne jo lähes täysin.

Tällainen promiskuiteettinen elämä on täysin luonnonmukaista toimintaa ja ilman sairaita ahdasmielisiä uskontoja voisimme nauttia elämästämme paljon vähemmin ristiriidoin. Nykyisin olemme uskonnollisen kulttuurin aivopesemiä idiootteja, jotka rajoittavat aivopestynä omaa onnellisuuttaan ja yhteisön vapaaehtoisesti.

Kaikkiin nykyisiin ideologioihin anarkismi mukaanlukien on koodaantunut tämän lähi-idästä lähteneiden uskontojen ahdasmielinenmoraali ja jos haluaa siitä vapaaksi onirrottauduttava kaikistatuntemistamme ideologioista jos haluamme vapaiksi. Mikään nykyinenideologiaei salli vapautta vaan orjuuttaa kannattajansa orjakseen.

5

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sex rules

      Ei tule ikinä tapahtumaan, että naiset antavat seksiä kaikille sitä haluaville eikä miehet anna myöskään. Sen sijaan kannatan itsekin sitä, että uskontojen kuritusote ihmisistä puretaan.

    • anticapitalist

      Muinoin on tapahtunut. Vieläkin on jäljellä joitain promiskuitettisia yhteisöjä amazonilla jossa naiset pääsevät nauttimaan promiskuiteettisesta seksuaalisuudestaan. Ja vastoin kaikkia kapitalistisen luonteemme mielikuvia, he nauttivat siitä kuten myös miehetkin. Kristinuskon miekkalähetys on hävittänyt nämä elintavat erittäin tehokkaasti.

      Itse asiaa harrastaneena tiedän, että promiskuiteetti on ainoa keino vähentää kapitalistisen järjestelmän valtaa. Kapitalistisen ajatustavan ja moraalin omaava ei voi tätä mitenkään hyväksyä.

      • Etsinämitääntiedä

        Höpöhöpö. Naiset ovat antaneet metsästäjä-keräilijäyhteisöissäkin (tästä voit laskea taaksepäin noin 11 000 vuotta) vain perheryhmänsä miehelle. Jos haluat opiskella biologiaa (mene tästä taaksepäin noin 8 miljoonaa vuotta). Tuollaisia dorkia te olette. Nautit kai paleodieettiä?


      • Satusetä...

        Oletko ihan varmasti käynyt itse Amazonilla toteamassa asian? Montaako panit ihan ilmaiseksi?

        Elät haavemaailmassa.


    • ahdjfbsnf

      Olet vastenmielinen. Selkeästi lyhytnäköinen. Luonnonvalinta on kohdallasi epäonnistunut.

      Epäfilosofista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe