siellä se juoppo huuteli..

lastenpuolesta

olin käyttämässä lastani leikkikentällä ja siellä se pedofiilijuoppo taas huuteli rivouksiaan...eikö sitä ukkoa saada millään kuriin? ei tietojen mukaan asu enään rajapatsaalla. teen asiasta ilmoituksen poliisille.. sairas mies. toivottavasti ovat koiran ottaneet siltä pois ettei näännytä nälkään raukkaparkaa.

16

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paavo Lipponen

      PÖÖ ei tarvii pelätä

    • "tuomari"

      Kerroppa missä päin Imatraa se huutelee? niin tuun sitä vään jututtaa. Pitäähän yhteiskunnan päästä näistä eroon kun viranomaisia ei kiinnosta.

      • pedari

        Hei "tuomari", ei näytä kovin uskottavalta tuo uhkailu.Ymmärrän että ärsyttää kun toiset tulee sinun tontille mutta koita nyt rauhoittua, lapsia riittää meille kaikille.


      • Kuusela

        Kuules poju, mitä jos menisit sieltä peräkammarista ulos ja jututtaisit sitä nysäkulliasi. Ja varo sitä Kuuselaa, se vetää tuollaista mämmimulkkua nokkaan!


    • njet narkki

      Jos sinä itse juoppo lopettaisit.
      Älä käy tällä paikalla kirjoittamaan paskaa

    • Norppa74

      Kyllä sille järjestys löytyy. Tää on se sekava jätkä joka ajelee sillä punasella pyörällä. Kuusela taitaa olla sukunimi. Tuollaset hullut pois kadulta.

    • ----

      Tästä nyt saadaan muutamakin kunnianloukkaus, kunhan ilmoitan kirjoituksenne asianomistajalle. Teidän mielipiteillänne ei ole yhtään mitään merkitystä, vaan asianomistaja on tässä tapauksessa mainitsemanne Kuusela.

      -----

      • assager

        taidat olla pedofiilin pedarikaveri, mene narunjatkoksi senkin saasta. sitä juopporikollista ei kukaan kaipaa!


      • dreamer102

        aahaha. voi vitun luuseri.. turhaan sie pedarikaverias puolustelet..kyllä me kaikki tiedetään millanen pelle tuo luuserijuoppo on.


    • imatranurvelot

      Joskus ennen kun ämmät juorus ringissä pihalla keskenään, nyt ne juoruaa (lisäksi) tämänkaltaisilla kyläpalstoilla, huoh!

    • Iso Klunssi

      Mitäs kävelet äpärien kanssa pihalla Pysy kotona Minä ulkoilutan Terskaani missä huvittaa

    • oho sano eemeli

      Miulla oli aikoinaan Peno-niminen koira, tytöt kyseli aina multa ''Mites sun Penis jaksaa''

    • omituiset-rajalaiset

      Kyllä tiedetään Rajapatsaalla kyseinen "mies". Huutelee kännipäissään parvekkeelta ohikulkijoille ja on aina niin tuhannen tuiterissa ettei mitään rajaa. Muuti tosiaan jonnekin, mutta täällä pyöri vielä joku aika sitten ryyppykavereillaan kännäilemässä ja huutelemassa parvekkeilla. Nyt on hävinnyt maisemista.. olisikohan säilössä? Koiraa ei ole näkynyt, lienee kuollut tai viety pois kun oli niin huonossa kunnossa?

    • james päiväperho

      Kuka on s e kulmilla pull0ja ja purkkia keräävä hamppi jolla on mattinykäs-mallinen pukeutuminen= Nostaa vyötärön liki leukaa ja koristelee sen tiukkaan kiristetyllä vyöllä ( hehehehe ) Huolimaton habitus ja kännissä huutelija ??

    • paperimies1

      tätähän se on heikomman aineksen asuinalueilla onneksi pummit pääsääntöisesti pysyvät noissa ghettoissaan

    • rogshir

      joo, tää on se juoppo joka käy aina rajapatsaan ässästä hakemassa kaljaa. kuusela,punanen pipo päässä, kokoparta ja pitkä tumma tukka. outo sössöttävä puhe..sininen takki. kannattaa kiertää helvetin kaukaa varsinki nuoret tytöt. saattaa käydä kiinnikkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe