Pikkuinen Nunnukka nimeä vailla

sofiij

Heippa kaikki! Uusperheemme uusin tulokas on pahasti nimeä vailla.

Omat lapseni:

Elina Anna Pauliina
Emilia Sara Katariina
Ellen Iida Anniina

Miehen lapset:

Annika Oona Helena
Aleksi Onni Matias
Aino Sanni Maria
Emmi Riina Juulia

Yhteiset lapset:

Eino Lauri Johannes
Eero Ville Verneri

Pienelle tytöllemme vielä nimi hakusessa. Näitä olemme miettineet:

Olivia Saga Karoliina
Olivia Elli Karoliina
Adele Ella Karoliina
Elsa Lilja Matilda
Ella Rosa Matilda

Itse tykkään eniten Olivia Elli Karoliinasta, mies Elsa Lilja Matildasta ja lapset tuosta Adelesta.

Vanhin tyttöni ehdotti myös näiden yhdistämistä:

Olivia Elsa Adele
Adele Elsa Olivia
Elsa Adele Olivia
Elsa Olivia Adele

5

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikkiperhe?

      On vähän vaikea uskoa, että tämän porukan lisäksi olisi vielä tulossa yksi lisää, mutta ehdotan nyt kuitenkin jotakin.

      Armi Lilja Loviisa, Aili Maija Ilona, Elsa Mari Henrika, Alisa Inka Onerva

      • sofiij

        Ei ole leikkiperhe, ja tyttö jää jo ikänikin puolesta varmasti iltatähdeksi (täytän pian 40). Ihan suunniteltu tähtönen on, koska tällä hetkellä meillä asuu vain minä, mieheni ja nämä kolme yhteistä lastamme, eli ihan normaalikokoinen perhe. Mieheni teini-ikäinen tytär asuu äitinsä luona ja viettää meillä viikonloppuja. Aikuiset lapset vain vierailevat luonamme, mutta jäävät harvoin yöksi, koska asuvat samassa kaupungissa.

        Näistä pidimme: Aili, Maija, Ilona, Alisa.


    • sofiij

      Omat lapseni ovat 21-, 20-, ja 18-vuotiaat, jokainen muuttanut jo kotoa. Miehen lapset 22-, 20-, 19-, ja 16-vuotiaat, ja heistä vain nuorin asuu luonamme. Yhteiset poikamme ovat 6- ja 4-vuotiaat ja tyttömme nyt tosiaan muutaman viikon ikäinen. Meillä siis asuu tällä hetkellä aika normaalikokoinen perhe, kaksi aikuista ja neljä lasta, joista vanhin viettää suurimman osan ajasta äitinsä luona. Olemme molemmat suurista perheistä (itselläni neljä sisarusta ja miehellä viisi) joten en koskaan ole kokenut meidän olevan mitenkään erityisen suuri perhe. Toki jos aikuiset lapset lasketaan kaikki yhteen, niin onhan meitä monta, mutta itse olen vain vkuuden lapsen äiti ja mieheni seitsemän lapsen isä, joten emme varmastikaan ole mikään Suomen suurin perhe. Ja kyllä, käyn töissä, en ole sossun enkä lasun asiakas, olen evankelisluterilainen, ja tiedän, kuinka ehkäisyä käytetään. Kaikkia näitä on kysytty ennenkin.

      Ja kyllä, mieheni ON melkoinen sonni ;)

    • -ada-

      Olivia Elsa Adele on kaunis! Ehdotan vielä Amanda, Aliisa, Eerika, Eloisa, Else.

    • juulianni

      106 lukukertaa ja 866 miinusta? Ehkä siis joku pikkuinen on ihan oikeasti keksinyt jonku ihqujeekeinon plussailla omia kirjoituksiaan. Mutta kiva että näitä törkeimpiä off-topic -raivoiluja poistetaan, niin helpompi lukea niitä oikeita vastauksia.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe