Musa + TV palstat on vuodelta 2004

Pikku G?

Aiheina mm. Siskoni on noita, Popstars, Juanes, Ugly Betty, Pikku G, Päivien viemää, Anastacia.. Kovia nimiä noin vuodelta 2004, eli 10v sitten!

Esim. Putoukselle ei löydy omaa palstaa, vaikka keskustelua olisi riittänyt jo monien vuosien aikana ja jatkuis edelleen. Ikivanhat palstat vaan pyörii mukana ja ammottaa tyhjyyttä.

9

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukaan ei tajuu

      Kukaan muu ei ole huomannut tätä?
      No jatkakaa sit keskustelua Pikku G:n uusimmista levyistä ja tunkekaa Lady Gagan kuulumiset "yleistä musiikista" palstalle :D

    • tuskin on

      Onko tähän tulossa mitään muutosta?

      • ei todellakaan

        Luuletko, että Suomi24-ylläpitoa kiinnostaa sivuston ylläpito? Mikä vitsi!


    • ...

      Niinpä. Tv-kanavat osionkin olisi voinut päivittää jo aikoja sitten vastaamaan nykyistä kanavatarjontaa. Esim. TV5 ja Kutonen (voisi olla yhteinen osio; sama omistaja) sekä FOX ovat vailla keskustelualuetta, Ylen keskustelussa mainitaan jo 2007 lakkautettu Extra-kanava, LIViä ja AVAa ei mainita missään osiossa jne...

    • Margit / TPLs

      Vanhat ohjelmat on hitti, vaikka vastaan puhujat ovat erittäin näkyvästi esillä.

      Terveisin,
      Margit
      TPLs

    • Pöpstärs

      Eikö tähän ole tulossa mitään muutosta? Eihän nuo ikivanhat aiheet tietenkään ketään häiritse, mutta onhan se vähän turhaa, että tuolla roikkuu jotain "Spice girls" -keskustelu-alueita. "Kotimaiset julkkisjuorut" on suosittu, koska siellä on tuoreempia kuulumisia, ihan yleisesti julkkiksista. Eikö samanlaista voisi tehdä vaikka "ulkomaalaiset laulajat/bändit"? Luulis, että riittäis keskustelua.

    • ikiaikaisvanhoja

      Aaaaarg mä en kestä noita vanhoja linkkejäääää. Pitäisiköhän alkaa keskutelemaan O.C:stä. Mitähän siinä tapahtui? Olin varmaan ala-asteella kun se tuli.

      HEROES
      LOST
      O.C.
      PAKO
      POPSTARS
      PÄIVIEN VIEMÄÄ
      SISKONI ON NOITA
      TONIGHT SHOW WITH CONAN OBRIEN
      UGLY BETTY

    • suoli24 " uudistuu"?

      Täällä asiasta turha valittaa. Käykää katsomassa mikä on tilanne uudessa, eli betaversiota testaamaan!

    • PikkuGeefani2001

      Eipä ole nuo poistunut, uusia sarjoja tulee koko ajan, mutta niistä ei viitsitä tehdä keskusteluja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe