Turku

no more Åbo

Turussa ollaan ylpeitä, enakkoluuloisia ja sissänpäin lämpeneviä, sekä ylimielisä.. Asuin 21v Olen syntynyt ja kasvanut Turussa. Nyt asun muualla ja olen onnellinen.

Turussa vallistee omituinen ja itsekäs ilmapiiri. Ollan todella ylpeää porukkaa.

Turussa kaupoissa asiakaspalvelu on usein tympeää jatylyä. Asiakasta ei kunnioiteta.

Turku on huono valinta ihmisen elää.

Nyt asun maalla omakotitalossa pienellä paikkakunnalla Ihmiset huomioivat ja toisia kunnioitetaan.

10

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Åbo Sucks

      En siltikään ole pääkaupunkiseudulle muuttamassa. Tampereelle ehkä.

    • Neiti a`la Kähäri

      Turku on huono valinta? Kuule, tietkö kun perheeseen syntyy lapsi, joka koko ikänsä tuntee olevansa ulkopuolinen? Teki mitä tahansa, tuntee ettei kuulu joukkoon. Ehkä sinä olet sellainen.

      Mulla ei ole sellaista pahaa sanottavaa, mitä ei nyt omasta perheestä vois sanoa. Juu, on uppiniskaista ja tympeää porukkaa, mutta samalla tunnen, että tämä on mun jengi, täällä mun kuuluu olla. Jos et tunne samoin, niin heippa ja hyvää jatkoa. Ja hei, ei tartte tulla ihan heti takas.

    • Katsoisi peiliin

      Mikä hörhö toi aloittaja on? Ei-toivottuna syntynyt ja vaille rakkautta kotonaan jäänyt. Pihalle ajettu...
      ....ja nyt se täällä puhuu turkulaisesta tympeydestä. HAHAA!

      Tympeys on siinä itsessään. Kokee saman joka ainoalla paikkakunnalla.
      Näin se menee.

    • Turussa on valitettavasti turhan paljon kusipää mulkkuja ihmisiä, on varmaan muissakin kaupungeissa. On täällä fiksujakin ihmisiä yksi miljoonasta.

      Olen ikäni asunu Turussa, eli 28v. Ja jostain kumman syystä onnistun saamaan aina ne vittumaisimmat vesipäät mun lähelle. Fiksun ihmisen tapaan kerran 5 vuoden sisään. Ja liikun ulkona ja puhun ihmisille ulkonäöstä riippumatta, mutta silti miks mulla pitää aina olla se huono mäihä.

      • Kaltaiset kokoontuu

        Ilmeisesti olet ns. mulkkumagneetti.


    • truth hurts

      turku on tunnetusti suomen p.reikä ja turkulaiset kakkakikkareita

    • osia avaruudesta

      Turku/turkulaisuus poikeaa kaikista muista Suomen suurkaupungeista.

      Turkulaisuus on jotain mitä pitää kokea.

      Se ylpeys ja ennakkoluulo.

      Enkä jauha P:tä. Olen paljasjalkainen turkulainen. Enkä ole ollut koskaan syrjäytynyt Turussa tai muuallakaan.

      Turku vaan on Turku. Pintaliitäjien kaupunki.

    • onnea vain

      Voi voi, taas on sossun täti ollut tyly no more Åbolle, kehoitettiinkö oikein töihin. No sossu on suuri "työnantaja," konttorikin on joka kaupungissa. Pieni paikkakunta on varmaan onnesta soikea kun sai sinut riesakseen. Jos olet puoluekelpoinen ja et kuitenkaan suostu mahdolliseen kosintaan puolueeseen (maalaisliitto) = keskusta, niin valitettavasti piru kyllä nokkii persekarvasi ja sen jälkeen koet kuinka on suloinen maalaiselämä ihan kunnian myötä .

    • oobosta

      Mielummin liityn kepuun, kuin mihinkään toiseen puolueseen. Ehkäpä olen pikkuporvari.

      • onnea vain

        Kepu on joskus maininnut että joukkoon ei oteta mitään mustia palloja. Maataloustuet on oltava yli 50000t €/v. Toki vaaliääni otetaan mielihyvin vastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe