Kaiken taa

tapio w

miten upea uusi laulu Katrilta, katsokaa YouTubesta, näette studiotilanteen, hienoa!

12

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saija1

      kyllä Katri osaa!

    • saija1

      HUOMENNA SAA OSTAA LEVYN!

    • jaskan kaveri

      Pysäyttävän kaunis laulu.

    • näin se vaan on

      Minun täytyy kyllä rehellisesti sanoa,että olen pitänyt Katrin äänestä sen heleyden ja kirkkauden vuoksi,mutta nyt en enään jaksa kuunnella kuiskailuesityksiä.Kannattaisi harkita vakavasti seuraavan levyn kohdalla,että jättääkö tekemättä jos ei kummempaan enään pysty.Ei tämä ole enään nautinnollista.Ja joskus vain pitää tajuta mihin se raja täytyy vetää.Eläkkeelläkin voi harrastaa kaikenlaista.

    • risto reini

      upea esitys tuo Kaiken taa

    • risto reini

      .. ja siksi toiseksi on tosiasia että missä kirkkain valo, siinä lähellä mustin pimeys, siksi nämä parjaajat seuraavat Katria. Voimia ja siunausta hänelle

    • seppo k

      Taivaan tie ostettu ja kuunneltu, aivan tajuttoman hyvä!

      • niin täälläkin

        Ja kyllä, on tosi hyvä.


    • Dick Taattori

      ylpeitä ollaan tästäkin

    • Kanelianna

      Ihana uusi levy!! Kaunis, viisas, täynnä valoa. Kakki laulut hyviä. Muutapa ei tarvi vähään aikaan kuunnella.

    • maija aarnio

      tästä levystä todella nauttii, sisältöä löytyy

    • saara maija

      Niin kauniita ja koskettavia lauluja on Taivaan tiellä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe