kokemuksia G&G CM16 R8 aseesta?

pelimieees

Olen harkitsemassa yllämainitun aseen ostoa ja olisi mukava kuulla kokemuksia aseesta.
Olisi myös hyvä tietää:
1.onko ase jämerä ja ovatko osat tiukasti yhdessä?
2.onko aseella tyypillisiä vikoja ym. kestääkö kovempaa käyttöä kovinkin hyvin?
3.onko yleisesti rahalle vastiketta?

4

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväon

      itse olen pitänyt aseesta!ollut 2 vuotta eikä ollut ongelmia sen kanssa.suosittelen!

    • Suosittelen

      Ittellä samainen pyssy. Hyvälaatuinen, kevyt (kuten alkuperäinenkin pyssy), kiskoa naapureillekin asti ja hyvä setti kokonaisuudessaan. Pientä naputtamista siinä, että tähtäin ei oikein istu, vaan pitää laittaa kiskon ja kiinnikkeen väliin vähän paperia tai vastaavaa. Lisäksi CQB-peleihin aseen piippu on sen verran pitkä, että on vaikea ottaa kulmia haltuun. Mukana tuleva hi-cap lipas on tosi pätevä kapistus, ei tarvii rullailla kesken peliä koskaan.

      Eli
      1. Ase on varsin jämerä. Oon jo kerran vetäny kunnon lipat mutaiseen, märkään maahan, ja hyvin toimii edelleen. Mulla ei lonksu mikään osa. Aika yllättävää sinällään, sillä ase on pitkälti (hyvälaatuista) muovia.
      2. En tiiä onko mun tähtäimessä, tähtäinkiskossa vai molemmissa ongelma sen lonksumisen suhteen. Pitäis varmaan koklaa ruuvarilla vääntää vielä. Mutta voi olla yksittäinen ongelma. Muuten on hyvä. Ja kandee ottaa sitten kerralla vähintään se 0,25g kuula, ehkä jopa se 0,28g, kerta hoppi on ainakin mulla sen verran vahva, että testattuani alkuun 0,2g kuulalla hoppi nosti ne minimiasetuksellakin kohti taivasta. Sit toisekseen toi tukin takaosassa oleva kumi on vähän vaikee irrottaa. Tää olennaista siksi, että siellä on akulle se paikka. Mulla murtu yksi semmonen kiinnitin, minkä takia laitoin kumilenksulla sen kiinni. Joku tarravyökin toimis. Se on kuitenkin niin pieni ja helposti vältettävä vika, että piti ihan miettiä sen postaamista.
      3. Pirun hyvä vastike rahalle, tosin voit sitten samalla ruveta jo laskemaan sitä, paljonko ne kiskoihin laitettavat härpäkkeet, kuten kahva, lamput/laserit, kuoret ja vaikka jalat maksaa päälle. Toisaalta voi modata niin paljon ku sielu sietää. Tulinopeus on pirun hyvä ihan jo tehdasasetuksillakin, tarkkuus on oikeella kuulalla näppärä, joskin kantomatka on sitä 100-150m hyvään myötätuuleen.

      Eli kannattaa ottaa, jos tykkäät härpäkkeistä pyssyissä, Spec-Ops-henkisistä muoviaseista

      • dkxufbfpdv

        Saa olla aika tuuli että lentää 100 m. Taas näitä kuuluisia softaajan metrejä. Oikeasti ehkä semmonen perus 40 m.


      • Kannatan pyssyä
        dkxufbfpdv kirjoitti:

        Saa olla aika tuuli että lentää 100 m. Taas näitä kuuluisia softaajan metrejä. Oikeasti ehkä semmonen perus 40 m.

        Kai se riippuu siitä kuulasta. Ittellä on kanssa sama vehje, ja vaikkei se todellakaan siihen 150m asti ilman "pientä" virittämistä tai hopin "ylikellottamista" (Lue: laita sitä liian korkeelle) lennä, niin kyllä noi kuulat on kavereiden kuulia pidemmälle yleensä lentäneet. Pientä säätöä on koneistoon tehty, mutta aika lähellä tehdasasetuksia on munkin vehje. Toki noi pitkät matkat alkaa olla vähän jo roikotuksen makuisia laukauksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe