Rakkaan muistaminen

yksinäinen sydän

Hei, Menetin rakkaani joulun alla itsekkäällä ja tahdittomalla käytökselläni. En saa häntä mielestäni ja tekisin mitä vain jos saisin uuden mahdollisuuden hänen kanssaan. Minun on todella paha olla ja kaduttaa, kun en ymmärtänyt antaa hänelle aikaa. Hän on päivittäin mielessäni ja mietin miksi olen ollut niin typerä.

Nyt haluaisin muistaa häntä, kun hän täyttää pyöreitä vuosia. Kysymys kuuluukin siis kuinka monta ruusua voisin lähettää hänelle? 3kpl? 5kpl? 10kpl? 40kpl?

Joku tietty merkitys ruusujen värillä ja määrällä on mutta en oikein tiedä mikä. En haluaisi viestittävän mitään väärää. Vaan kertoa kuinka paljon häntä kaipaan ja kuinka paljon häntä rakastan. Haluaisin elää koko loppuelämäni hänen kanssaan.

6

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienovaraisesti

      Olisin kyllä varovainen ruusujen lähettämisen kanssa, ym muun muistamisen.
      Et kerro onko hänellä jo uusi suhde, ja jos on, ei ole sinun asiasi ronkkia siihen mitenkään.
      Jos taas ei ole, hienotunteisinta ehkä olisi lähestyä häntä esim.ihan"sattumalta", jossain kodin ulkopuolella. Yksin tietysti. Aloittaa kevyesti mitä kuuluu ja sitten vähitellen edetä esim. sanomalla että olet pahoillasi siitä mitä teit ja se on painanut mieltäsi. Hän sitten vuorostaan voi tarttua siihen, tai olla tarttumatta. Voihan olla, että hän todellakin on mennyt jo ohi asiasta ja suuntaa nyt katseensa uusiin horisontteihin.
      Mutta,jos olet varma että hän on vapaa, että välillänne ehkä vielä jotain kipunoi, voisit ehkä ajatella jonkinlaista muistamista. Ei kuitenkaan liian hyökkäävää".

    • yksinäinen sydän

      Hän asuu 450km päässä joten hieman vaikea lähestyä häntä sattumalta. Te jotka olette parisuhteessa. Sanon teille tämän: Pitäkää hyvää huolta ja huomiokaa kumppanianne. Ja muistakaa sanoa: Minä Rakastan Sinua.

      En tiedä onko hänellä uutta suhdetta. Enkä oikein tiedä miten voin ottaa asiasta selvää. En halua loukata häntä enkä vainota. Voi helvetti, kun elämäni on palasina.

    • 5555588888

      Ota yhteyttä ja pyydä anteeksi. Kerro mitä tunnet. Jos rakastat, niin sano se. Elämä on liian lyhyt eikä kannata tuhlata olemalla erossa rakkaastaan. Jos hänen mielestään teidän suhteenne ei enää onnistu, sinun on helpompi jatkaa eteenpäin. Ainakin yritit.

      Ja sitten ne ruusut.....
      "Ruusujen merkitys värin mukaan:
      Punainen: Rakkaus, Intohimo, Romantiikka, Rohkeus, Onnittelu
      Vaaleanpunainen: Arvostus, Huolenpito, Harmonia, Täydellinen onnellisuus
      Valkoinen: Uskollisuus, Rehellisyys, Sympatia, Ikuinen rakkaus
      Keltainen: Ystävyys, Onnellisuus, Uuden alku, Parane pian
      Oranssi: Hauskuus, Iloisuus, Hyvää onnea, Kiitos
      Lila: Arvostus, Ihastus, Eleganssi, Anteeksianto
      Vihreä: Terveys, Kasvu, Kukoistus, Menestys

      1 ruusu: Olet minulle se oikea
      2 ruusua: Sinä ja minä sovimme yhteen
      3 ruusua: Rakastan olla kanssasi
      6 ruusua: Haluan olla sinun
      12 ruusua: Olet ihana
      18 ruusua: Olen pahoillani
      24 ruusua: Olet elämäni valo
      36 ruusua: Vaalin suhdettamme
      50 ruusua: Kiitos ihanista muistoista
      100 ruusua: Rakkaudellani ei ole rajoja"

      Lycka till!

    • sanojasydämestä

      Sinuna jättäisin ne ruusut. Osta kaunis kortti ja kirjoita tunteesi siihen, kirje vielä parempi. Mitä enemmän sanoja ja oikeita tunteita sitä parempi. Tehoaisi ainakin minuun paaljon paremmin. Tosin oma mieheni on hyvin niukka tunnepuheissaan, tiedän, että tunteista kirjoittaminen olisi huomattavasti vaikeampaa kuin kukkapuskan lähettäminen ja arvostaisin siksi. Jos nyt välttämättä haluat kukkia lähettää, niin siihen yhteyteen kirje. Tai niin, että kirje pari pv. ennen ja kukat sitten syntymäpäiväksi. Tsemppiä.

    • 100 valkoista ruusua

      Yllätä. Lähetä 100 valkoista ruusua kauniin viestin (jossa kerrot tunteesi) ja anteeksi pyynnön kera. Äläkä jatkossa ole tahditon ja itsekäs, jos saat hänet takaisin....

    • Yksinäinen sydän

      Kiitos kaikille vinkeistä. Onneksi sain keskusteltua hänen kanssaan. Hän on jatkanut elämäänsä uuden miehen kanssa ja olen onnellinen hänen puolestaan. Ehkä omakin olotilani tästä vielä helpottuu ajan kuluessa. Rakkaus häntä kohtaan ei sammu koskaan. Sen tiedän. Nyt elän päivän kerrallaan kohti uutta ja tuntematonta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe