Naiset ihan tavallisia

sinkkumies.

Mikeis teille kelpaa ihan tavallinen mies kun itse olette ihan tavallisen näköisiä myös profiilien perusteella? On teillä lapsia aika monella ja minkälainen se teidän edellinen mies sitten oli, joku suberman vai, teki lapsen jä häipyi toiselle planeetalle kun ei nykyään tavis mies kelpaa?

35

741

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jassoo7

      Tavallinen mies kelpaa, mutta jos hän on tylsä nyhjäke,
      niin eipä jaksa katsella, sellaista päivästä toiseen.
      Siinä masentuu vähemmästä itsekkin..

      • jystjyst

        Niin kun naisille pitää olla koko ajan joku koko kansan pelle ja koomikko. Kukaan tavallinen mies sellaista roolia vuositolkulla jaksa. Pitää ymmärtää sekin seikka kun on päivät töissä (jos ylipäätään on työelämässä) niin aika harva jaksaa naisilleen ryhtyä miksikään kaikki on ihanaa mahtavaa upeeta mennään tullaan käydään hypitään pompitaan fiilistelijäksi kun raskas päivä on muutenkin imeny mehut. Se että istun illalla sohvalle rentoutumaan tv.n ääreen ja jos se ei neidille kelpaa niin suksikoon mäkeen. Kyllä niitä ihan aivoillaan ajattelevia ja ymmärtäväisiä naisiakin on teidän aina miehiä moittivien äänessä olevien ruikuttajien lisäksi.


      • esdwfrfr
        jystjyst kirjoitti:

        Niin kun naisille pitää olla koko ajan joku koko kansan pelle ja koomikko. Kukaan tavallinen mies sellaista roolia vuositolkulla jaksa. Pitää ymmärtää sekin seikka kun on päivät töissä (jos ylipäätään on työelämässä) niin aika harva jaksaa naisilleen ryhtyä miksikään kaikki on ihanaa mahtavaa upeeta mennään tullaan käydään hypitään pompitaan fiilistelijäksi kun raskas päivä on muutenkin imeny mehut. Se että istun illalla sohvalle rentoutumaan tv.n ääreen ja jos se ei neidille kelpaa niin suksikoon mäkeen. Kyllä niitä ihan aivoillaan ajattelevia ja ymmärtäväisiä naisiakin on teidän aina miehiä moittivien äänessä olevien ruikuttajien lisäksi.

        Ne on vaan nämä nettideittien jämäpalat jotka niitä 24/7 toimivia koomikkopellejä haluaa. Ei kukaan normaali mies sellaista akkaa kelpuuta.


      • jystjyst kirjoitti:

        Niin kun naisille pitää olla koko ajan joku koko kansan pelle ja koomikko. Kukaan tavallinen mies sellaista roolia vuositolkulla jaksa. Pitää ymmärtää sekin seikka kun on päivät töissä (jos ylipäätään on työelämässä) niin aika harva jaksaa naisilleen ryhtyä miksikään kaikki on ihanaa mahtavaa upeeta mennään tullaan käydään hypitään pompitaan fiilistelijäksi kun raskas päivä on muutenkin imeny mehut. Se että istun illalla sohvalle rentoutumaan tv.n ääreen ja jos se ei neidille kelpaa niin suksikoon mäkeen. Kyllä niitä ihan aivoillaan ajattelevia ja ymmärtäväisiä naisiakin on teidän aina miehiä moittivien äänessä olevien ruikuttajien lisäksi.

        "Kyllä niitä ihan aivoillaan ajattelevia ja ymmärtäväisiä naisiakin on teidän aina miehiä moittivien äänessä olevien ruikuttajien lisäksi."

        Hienoa, silloinhan ei ole mitään ongelmaa.


    • nöh nöh

      Määrittele tavallinen. Jos se on ylipainoinen, haiseva, formuloita telkasta kyttäävä henkisesti pystyynkuollut reliikki, niin ei kelpaa ei.

    • Pahamutsi

      Mulle kelpaa kyllä ihan tavallisen näköinen mies, kunhan sillä liikkuu korvien välissä jotain. Formuloitakin saa katsoa, kunhan penkkiurheilu ei ole se ainoa urheilulaji jota harrastaa.

    • ikisinkku.

      Oon tavallinen kaveriton nyhjäke joka ei katso formuloita teeveestä. Ei naisetkaan mitään hauskoja ole yleensä.

      • Nnnnnnnnnnnnnnnnn

        No ehkä ei kannata etsiä naista, jos eivät edes ole hauskoja.


    • ätmi-sinkku

      Aika tavallisia rumia siis jolla lapsia jonkun ähkijän kanssa.

    • tosikivaa

      Kelpaa tavallinen mies, mutta eipä kukaan ole kiinnostunut tavallisesta naisesta. Olen laitellut viestiä ylipainoisille kaljuille, keski-ikäisille miehille, mutta eivät he viitsi edes vastata kiitos mutta ei kiitos.

      • Keski-ikäinen

        No laitapa mulle. En ole tosin kalju enkä juurikaan ylipainoinen, mutta keski-ikäinen olen. Ei ole aloituksia näkynyt kuin yksi ja se etsi vinkkua litkivää taiteilijasielua. Kumpikaan ei oikein kuvaa mua, ei vaikka sen vinkun käsitteen laventaisi muihinkin alkoholijuomiin.

        Eipä sen puoleen, itse aloitteita tehny tusinan verran - kun ei montaa rautaa halua yhtaikaa pitää tulessa - ja niistä pari on johtanu treffeihin, mutta ei vielä ole kolahtanut kunnolla. Vaan eiköhän sekin sieltä eteen ennen pitkää tule ja saa jättää nettideittipalstat toivon mukaan lopuksi ikäänsä oman onnensa nojaan.


    • läskimaha38

      Nii varmaan oot . Naiset ei laita viestii miehille.

      • exdeittailjatar

        Sori vaan...mutta aika monta viestiä olen laittanut miehille...eikä ne vastaa!!!! Herrasmiehiä??....ja pyh...

        No mulle riitti se yksi joka vastasi ;-)


    • Voi venäjä

      No eihän sillä ole niin suurta merkitystä onko komea vai tavallinen vaan onko haluttava mies ja onko päänuppi terve. Moni on jonkinsortin luonnevikainen paskiainen joten ei löydy ulkonäköä eikä sitä kivaa luonnettakaan. Näistä on juurikin noissa jotka notkuu palstalla vuodesta toiseen jatkuvasti eikä löydä seuraa ja miten löytäisikään kun löytyy joku jolle kelpaa ulkonäkö niin kyllästyy luonnevikaiseen mieheen.

    • sanon vaan

      Jos miehellä on väärät kengät tai sentin liian lyhyt niin tai mies ei omista autoa, naiisille ei kelpaa. Niin on pinnallisia naiset

      • sanon minäkin

        No olipa yksi mies vääristellyt pituuttaan ja hänellä oli
        ihme hassut korkokengät (miesten) jalassa. Oliko se
        pinnallista, voi jokainen miettiä mielessään.


    • Tavallinen nainen

      Tavallinen mies? Kuinka hänet määritellään? Siisti, työssä käyvä, itsestään huolta pitävä, raitis, normaali, hallitsee suomen kielen oikeinkirjoituksen...?

    • tosikivaa

      Eilen illalla tein kokeen. Lähetin onlinessa oleville miehille viestin, jossa kysyin profiilissa mainituista seikoista. Esim matkustelusta, kitaransoitosta tms. 7 eri miehelle. Tulos -> 1 vastaus ja kaveri poistui heti saitilta. Muilta ei tullut vastausta, vaikka profiilissa pyytävät laittamaan rohkeasti viestiä. Vaikka en kiinnostaisi kyseisiä henkiköitä, voisi mielestäni kohteliaasti vastata ja toivottaa hyvää kevättä.

      • ....................

        Minkä ikäinen olet?

        Kiinnostaa tietää onko tämä ikään liittyvä ongelma, vai ovatko kaikki miehet primadonnia.


      • tosikivaa
        .................... kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        Kiinnostaa tietää onko tämä ikään liittyvä ongelma, vai ovatko kaikki miehet primadonnia.

        Olen 50v ja muittenkin mielestä ihan ok-näköinen. Profiilissani on myös kuva. Lähettelin viestejä noin 45-55 miehille näköön tms. katsomatta. Pelkureita kaikki tyynni


      • Komemeana pidetty hyvässäkunnossa ja mukava tyyppi pääkaupunki seudulta tarttis seuraa et ottakaa yhteyttä :-)


    • sinkkumies.

      Kivaa on kuin ei saa koskaan vastauksia. En tosin enää jaksa vastailla naisille.
      Odotan lottovoittoa niin alkaa vastauksia tulemaan.

      • tosikivaa

        Hyvä että joku saa niitä viestejä. Ihmettelen mitä ne kaikki siellä saiteilla tekevät, jos eivät sitten halua edes paria sanaa vaihtaa?


    • mies.

      Naiset saa lähinnä seksi ehdotuksia ja kiimaisena sitten runkkaavat kotonaan.

    • nainen6

      Jos saavat voivat valkata sitten ehdotuksista parhaat niin eipä tarvitse yksin runkata kotona.

    • 20vmies

      "Olen 50v ja muittenkin mielestä ihan ok-näköinen. Profiilissani on myös kuva. Lähettelin viestejä noin 45-55 miehille näköön tms. katsomatta. Pelkureita kaikki tyynni "

      Oletkin noin vanha. Olisit nuorena ollut vähemmän nirppanokka ja ottanut miehen. Ihmetystä herättää se, miksi ei parikymppinen mies kelpaa parisuhdemarkkinoilla. Varmasti alle kolmekymppisille naisille oikein sataa viestejä.

      • tosikivaa

        Kiitos vaan! Olen yksin siksi, että puolisoni kuoli, en siksi että olin nuorena nirppanokka.


    • di di di

      Tutkimusten mukaan miehillä on tapana yliarvioida oma viehätysvoimansa.

      Fakta on tämä: jos yrität tavoitella itseäsi parempitasoista, joudut todennäköisesti pettymään.

      Jos koet olevasi "tavis" olet todennäköisesti jo hieman rumahko.

      • juu....

        ja sama koskee ruumiinrakennetta, kun arvioi itse olevansa "normaali" on usein enemmän tai vähemmän pönäkkä ja "roteva" on jo todella läski.


      • 56e7k6r8l79öl5e6j5e7

        "tutkimusten mukaan" :D

        Kannattaa laittaa se tutkimus liitteeksi tai jättää koko seikka mainitsematta.

        Eiköhän ihmisillä perustu käsitys omasta ulkonäöstä lähinnä muiden palautteeseen ja kokemuksiin.
        Tuo että tavoittelisi "parempitasoista" on typerää koska ikinä ei tiedä kuka on parempi tasoinen ja kuka huonompi koska siihen ei ole mitään absoluuttista totuutta.

        Tää jätkä joka rustaa näitä samoja aloituksia ei ole millään mittapuulla tavallinen.


      • di di di
        56e7k6r8l79öl5e6j5e7 kirjoitti:

        "tutkimusten mukaan" :D

        Kannattaa laittaa se tutkimus liitteeksi tai jättää koko seikka mainitsematta.

        Eiköhän ihmisillä perustu käsitys omasta ulkonäöstä lähinnä muiden palautteeseen ja kokemuksiin.
        Tuo että tavoittelisi "parempitasoista" on typerää koska ikinä ei tiedä kuka on parempi tasoinen ja kuka huonompi koska siihen ei ole mitään absoluuttista totuutta.

        Tää jätkä joka rustaa näitä samoja aloituksia ei ole millään mittapuulla tavallinen.

        “Based on our research, the more a man found a woman attractive and the more he was sexually interested in her, the more likely he was to overestimate how interested she was in him,”

        http://www.prevention.com/sex/sex-relationships/sex-and-relationships-do-you-know-your-own-sex-appeal

        JA

        "Men who believed they were "hot" also thought the women were hot for them, but men who were actually considered attractive by women did not think this way."


    • tavis.

      Suurin osa miehistä ja naisista on taviksennäköisiä ja kokoisia. Naiset nyt ei vaan kepuuta tavis miestä koska olis varmana noloa kulkea taviksen kanssa jossain ihmisen seassa.

      En lainkaan ymmärrä miteen ihmiset pariutuu ja löytää toisensa kun itse en ole saanut mitään vastauksia naisilta koskaan. Tuntuu vaan että joku taikanappi on jossain että sitä pitää käydä painamassa että naiset kiinnostuisi.

    • Skeetsu

      Ihan taviksen näköinen mies kelpaa jos hänellä on sopiva luonne. Voi käydä fiksuja keskusteluja ja välillä heittää hassua huumoria. Ilmeisesti miehet ovat niin puutuneita tuolla nettideiteissä ettei kukaan jaksa enää kunnolla kirjoitaa. tulee lyhyitä viestejä, tuntuu et saa suunilleen kiskoa vastauksia ulos. Ja kauheella kiireellä pitäis lähteä livetreffeille. Jeps, sitpä istun siel treffeillä pitkästymästä hengiltä kun miehestä ei mitään fiksua irtoa. Blaah.

      • kiltti mies.

        Joo ei jaksa kirjoittaa kun naiset ei jaksa vastata koskaan. Sitä on jo niin monta turhaa viestiä kirjoittanut että usko loppui et ei enää vaan jaksa. Ilmeisesti kivat kunnolliset miehet ei kelpaa. Luinkin yhden naisen jutun äsken joka kehui että sillä on narsisti mies joka vahtii naista kuin haukka. Sellaset kelpaa naisille ny


    • tianelli

      Tavis oli hakusessa, mutta sellaista kun ei taida olla tai se tavis haikaili itse jotain tavoittamatonta, siis täydellistä naista.
      Itse olen ulkonäön antanut olla sivuseikka tiettyyn pisteeseen asti. Kaljamaha on totaalinen stoppi ja koska tykkään, että olen pienempi miestä niin lyhyemmät tyypit ei niin hirveästi nappaa. Ja koulutus olisi lähempänä omaani eli ei ainakaan akateeminen. Eli suhteellisen tavis tyyppi. No en törmännyt. Ainakaan oman mittapuuni tavikseen.
      Sen sijaan törmäsin persaukiseen kaiken maksattajaan (tai oikeastaan hyvään yritykseen maksattamisesta), totaaliseen sovinistiin, kriminaaliin jolla on myös psyykkisiä ongelmia. Hyperaktiiviseen, joka puhui puolet treffien ajasta puhelimeen ja kun ei puhunut luetteli harrastuksiaan jotka veisivät kaiken ajan. Heppuun joka teki niin paljon töitä elättääkseen neljä lastansa, että melkein nukkui treffeillämme. Heppuun joka tuli treffeille umpihumalassa ja joka alkoi uhkailemaan kun en lähtenyt hänen mukaansa. Tyyppiin joka oli kuvaansa viisi vuotta vanhempi ja ilmeisesti myös ilmoitettua ikäänsä vanhempi. Muutama kahvikekkeri meni vaivautuneissa tunnelmissa kun minulta odotettiin jonkin sortin johdantaa ja päättämistä ja viemistä. Tyypit vaan istu tuppisuuna siihen asti kunnes kysyi jotain.... kuitenkin maininta, että keskustelutaitoinen. Yksi toisti jotakuinkin kaiken mitä sanoin omana mielipiteenään. Yksi kaveri kyllä jutteli, mutta väitteli ihan joka ikisestä asiasta. Vaati perustelut jopa lempivärin valintaan aaargh
      Sitten oma lukunsa on nämä joiden kanssa tuli ihan älyttömän hyvin juttuun kirjoitusasteella, mutta homma kariutui kiville, kun olisi ollut aika tavata. Ja kerran kävin treffeillä hemmon kanssa joka enemmänkin vaikutti olevan poikiin päin. Oli niin epätoivoinen hellyydenpuutteessaan, että ilmoitti heti kohdatessa, että en ole hänen tyyppiä, mutta voi istua parilla seuranani. Alkoi sitten melkein samantien vaatimaan halaamista ja riuhtoi kättä, että mun on pakko halata.

      Niin, että mistä niitä "taviksia" mahtaa löytyä vai mikä on tavis?

      Mun mittapuun mukaan sellainen, ettei ole parempi kuin muut, muttei pidä itteensä luuserinakaan. Pitää ittestään edes sen verran huolta, ettei ole deekis tai narkki ja peseytyy ihan ilman, että siitä erikseen mainitsee. Lähtee siitä oletuksesta, että kun on tyrkyllä deittisivulla niin on valmis myös tapaamaan jos juttu luistaa. Tavatessa yrittää vaivautua itsekkin vaikkapa ehdottamalla paikkaa ja koettaa puhua jotain. Niin tyhmältä kuin se kuulostaa, mutta vaikka sitten säästä. Jostain se on lähdettävä liikkeelle. Ensimmäisiltä treffeiltä on turha odottaa seksiä. Jos flaksi käy niin onnea vaan, mutta normijärjellä varustettu ei lähde siitä oletuksesta, että kaikki naiset antaa vaan siitä ilosta, että olet vaivautunut paikalle puhumaan puhelimeesi. Ihanne taviksen vapaa-aika on muutakin kuin joko baarissa istumista tai tietokoneella roikkumista. Ja ihanne tavis sanoo suoraan jos ei nappaa, eikä "soitan sulle loppuviikosta" vaikkei ole aikomusta . Ihanne tavis myös ymmärtää ensitapaamisen jälkeen, että jos ei nappaa niin tosiaan ei nappaa. Ei vaikka laittaisi sata viestiä perään. Ketään kun ei voi pakottaakkaan, elämä jatkuu vaikkei treffit jatkuskaan. Ihanne tavis ei myöskään oleta pelkästään saavansa vaan on valmis myös antamaan. Nainen ei ole tapaamisella velvoitettu maksamaan kahvit, halaamaan väkisin, suutelemaan väkisin, antamaan seksiä eikä muutenkaan tarvitse toimia automaattisena viihdetoimistona. Ei miehenkään. Ihannetaviksen kanssa treffit soljuu kuin tanssi vaikkei ottas askeltakaan.

      Täytyy kyllä myöntää, että hyljin taviksia näköjään ihan jotenkin magneettisesti, mutta olen vetänyt kaikenlaisia kaheleita puoleeni. Toivottavasti en ole ymmärtänyt väärin ja noi kummat jotka tapasin ovatkin ihan normaaleja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe