K.K Oulu

Jiiiiaaahhhh

Teit oloni todella vaikeaksi, en saa sua mielestäni päivällä enkä yöllä :( Luulin että "Rakkautta ensisilmäyksellä" olisi vain myytti, erehdyin :(

19

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............ääää

      Katjako?

      • Jiiiaaah

        Kirsi


    • oulu

      Tuntomerkkejä, missä tavattu?

      • Jiiaahhh

        Siellä mistä kirjoittelet ;) Minkä väriset hiukset kyselijällä on?


    • oulu

      Jos olemme tavanneet täällä missä kirjottelen niin tuskin ;) Kerro jokin vihje.

      • Jiiiaaahhh

        Olemme tavanneet kaupungissa nimeltä Oulu viime viikolla ensi kertaa ;)


    • oulu

      Jos viime viikolla ensi kertaa niin et ole ainakaa se ketä ajattelin, mutta silti en voi tietää olenko minä se ketä sinä ajattelet :)

      • Jiiiaaahh

        Keskustelitko viime viikolla uusien tuttavuuksien kanssa?


      • oulu
        Jiiiaaahh kirjoitti:

        Keskustelitko viime viikolla uusien tuttavuuksien kanssa?

        Taisin keskustella..


      • Jiaahhhh
        oulu kirjoitti:

        Taisin keskustella..

        jäikö kukaan erityisesti mieleen?


    • oulu

      Täytyy sanoa, että tapaan paljon uusia tuttavuuksia viikottain ja en osaa tähän sanoa ketään. Kertoisitko hieman enemmän miltä näytän, missä tapasimme?

      • jiiiaaahh

        En voi koska maailma on yllättävän pieni. Hiustesi väri on kuitenkin punainen.


      • oulu
        jiiiaaahh kirjoitti:

        En voi koska maailma on yllättävän pieni. Hiustesi väri on kuitenkin punainen.

        hmmm.. jaaah, en nyt silti keksi :)


    • 17+20

      Jos sinulla on tiedossa etu ja sukunimi, otsikosta päätellen niin miksi et ota yhteyttä?

      • Jiiasahhh

        No kun se on varattu nyyyyh! Suhteen laadusta minulla on tosin epäilykseni.


    • 17+20

      oletko varma? kysyminen ei maksa

      • 17+20

        tai joo, jos viikko sitten tapaistte ensimmäisen kerran ja hän kertoi olevansa varattu niin sitten asia eri.


      • Jiiiaaahhh
        17+20 kirjoitti:

        tai joo, jos viikko sitten tapaistte ensimmäisen kerran ja hän kertoi olevansa varattu niin sitten asia eri.

        ei se mitää suoraan kertonu vaan luin rivien välistä, tosin olin huomaavinani että hän oli myös kiinnostunut minusta eikä ollut halukas kertomaan että on suhteessa. Vittu mikä mua vaivaa, kuvittelen kuitenkin kaikki. En saa vain yksinkertaisesti tätä naista mielestä ja mulla on vahva tunne että en voi missata tätä olkoot varattu tai ei!! On kuitenkin sen verran elämänkokemusta takana että tunnistaa mikä on aitoa ja mikä ei. Oisin jopa mielelläni ollut näkemättä jos olisin tiennyt minkä sekamelskan tämä saa pienessä pääkopassani aikaiseksi :( Tunsin yhden pariskunnan jotka tapasivat elokuvateatterin portailla ja molemmat tiesivät heti että se on nyt tässä! Olivat 50v naimisissa, mies kuoli jokin aika sitten ja sain vasta kuulla että vaimo nukkui pois muutama viikko hänen jälkeensä. Tämä vanha rouva kerran sanoi että jos joskus tunnet näin älä koskaan luovuta ellet ole yrittänyt tehdä asialle jotain.


      • 17+20
        Jiiiaaahhh kirjoitti:

        ei se mitää suoraan kertonu vaan luin rivien välistä, tosin olin huomaavinani että hän oli myös kiinnostunut minusta eikä ollut halukas kertomaan että on suhteessa. Vittu mikä mua vaivaa, kuvittelen kuitenkin kaikki. En saa vain yksinkertaisesti tätä naista mielestä ja mulla on vahva tunne että en voi missata tätä olkoot varattu tai ei!! On kuitenkin sen verran elämänkokemusta takana että tunnistaa mikä on aitoa ja mikä ei. Oisin jopa mielelläni ollut näkemättä jos olisin tiennyt minkä sekamelskan tämä saa pienessä pääkopassani aikaiseksi :( Tunsin yhden pariskunnan jotka tapasivat elokuvateatterin portailla ja molemmat tiesivät heti että se on nyt tässä! Olivat 50v naimisissa, mies kuoli jokin aika sitten ja sain vasta kuulla että vaimo nukkui pois muutama viikko hänen jälkeensä. Tämä vanha rouva kerran sanoi että jos joskus tunnet näin älä koskaan luovuta ellet ole yrittänyt tehdä asialle jotain.

        Luit rivien välistä? Eikä ollut halukas kertomaan? Tuohan ei kerro yhtään mitään. Jos jostain haluat lähteä niin siitä, että selvität onko varattu vai vapaa.
        Tuossa tilanteessa, että itse ihastuu korvavälejä myöten helposti kuvittelee kaikenlaista. Nyt kopautus päähän että selkenet ja selvität parisuhteen, vaikka suoraan kysymällä.

        Se onko kiinnostunut sinusta, voi joko olla tai olla olematta, kuten sanoit kaikki voi olla kuvittelua ja tämäkään ei vain itkemällä selviä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe