Voitin Eurojackpotissa 5,7 miljoonaa. Mikä auto alle?

onnenpotkuja70

Ajattelin vaihtaa alle uudemmat autot, kunhan saan voittorahat kotiutettua. Mikä olisi hyvä hankinta? Esimerkiksi olen katsellut nyt Porsche Macania arkiautoksi ja Bmw 2-sarjalaista coupea kakkosautoksi. Noihin voi olla varmaan ihan tyytyväinen, onko muita mielenkiintoisia ehdotuksia?

41

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Palkkaat kuljettajan ja hommaat S-mersun

      • Kysymykseen voit vain sinä itse vastata. Tarvitsetko autoa vain naisten iskemiseen tai tarvitseeko autoa koko perhe pääsemään matkaan kaikissa keleissä ja olosuhteissa. Tai ostatko vain pihaan kateellisia naapureita varten????

        VASTAA ITSE!!!


      • weferfw

        Kuljettaja joka olisi käytössä 24/7 maksaisi kuukaudessa noin 7-8 tonnia

        Lisäksi tulisi hankkia sille auto, helposti 60 tonnia

        Eli kalliiksi se tulisi loppupeleissä


      • onnenpotkuja70
        autoilija kirjoitti:

        Kysymykseen voit vain sinä itse vastata. Tarvitsetko autoa vain naisten iskemiseen tai tarvitseeko autoa koko perhe pääsemään matkaan kaikissa keleissä ja olosuhteissa. Tai ostatko vain pihaan kateellisia naapureita varten????

        VASTAA ITSE!!!

        No ku pitäis päästä kotoo hirveetä akkaa karkuun ja sitte näyttävästi venäläisen huoran luo ryhmäseksiorigoihin. Sinne ei voi millään tojolla mennä ku sutenöörilläki on pari Maybahhii ja Pannameeraa....


      • Pirssit
        weferfw kirjoitti:

        Kuljettaja joka olisi käytössä 24/7 maksaisi kuukaudessa noin 7-8 tonnia

        Lisäksi tulisi hankkia sille auto, helposti 60 tonnia

        Eli kalliiksi se tulisi loppupeleissä

        Saman asian ajaa taksi ja maksat vain ajosta.


      • BMW kusipää
        weferfw kirjoitti:

        Kuljettaja joka olisi käytössä 24/7 maksaisi kuukaudessa noin 7-8 tonnia

        Lisäksi tulisi hankkia sille auto, helposti 60 tonnia

        Eli kalliiksi se tulisi loppupeleissä

        Suhdanteet vähän pielessä... maksaisitko oikeasti 7-8ke/kk kuskille joka on käytössä silloin kun haluat... itse en.Eiköhän 3ke/kk saisi sellaisen.

        Ja tuo auto..60ke, eihän tuolla saa kuin MB:n Eemelin eli karkkiliiga auto oikeastikkin.
        Kyllä jos kuski on niin pitää olla myös kunnon auto, kuten MB S-sarjalainen, lähtö 120ke tai BMW 7-sarjalainen lähtö myös 120ke.Tietysti ei mitään nuhapumppua voi hankkia ja kunnon varusteilla, joten 150-180ke voisi olla oikeassa hintaluokassa.

        Mutta, onko 5.7 miljoonaa niin paljon että tuollaisia hankkisi niiiiin ei.Kyllä se on ihan eripojat jotka tekee vuodessa tuon verran voittoa tililleen bisneksilläään eikä mikään lottovoittaja.Lottovoittajan kannattaisi ajaa aluksi pari kuukautta vielä sillä Corolallaan, syödä halpaa makaronilaatikkoa ja miettiä ihan rauhassa mitä rahoillaan tekee ja mitenkä sen saisi tuottamaan.


      • mklk
        BMW kusipää kirjoitti:

        Suhdanteet vähän pielessä... maksaisitko oikeasti 7-8ke/kk kuskille joka on käytössä silloin kun haluat... itse en.Eiköhän 3ke/kk saisi sellaisen.

        Ja tuo auto..60ke, eihän tuolla saa kuin MB:n Eemelin eli karkkiliiga auto oikeastikkin.
        Kyllä jos kuski on niin pitää olla myös kunnon auto, kuten MB S-sarjalainen, lähtö 120ke tai BMW 7-sarjalainen lähtö myös 120ke.Tietysti ei mitään nuhapumppua voi hankkia ja kunnon varusteilla, joten 150-180ke voisi olla oikeassa hintaluokassa.

        Mutta, onko 5.7 miljoonaa niin paljon että tuollaisia hankkisi niiiiin ei.Kyllä se on ihan eripojat jotka tekee vuodessa tuon verran voittoa tililleen bisneksilläään eikä mikään lottovoittaja.Lottovoittajan kannattaisi ajaa aluksi pari kuukautta vielä sillä Corolallaan, syödä halpaa makaronilaatikkoa ja miettiä ihan rauhassa mitä rahoillaan tekee ja mitenkä sen saisi tuottamaan.

        Jos pitää olla käytössä 24/7 muutaman minutin varotusajalla, niin ei taida kukaan siihen ihan 3 tonnilla kuussa suostua


    • Lippalakkiväärinpäin

      Miten olisi vanha kunnon Lada?

    • sporttiautoilija

      Mä hommaisin Porsche 911 ja vaimolle Panamera

      • muotoilun ihme

        Juu, minäkin hommaisin saksalaisen, joka näyttää samalta vuosi kymmenestä toiseen. Osta samalla vaikka pologolfpassat tai Audi a123456, saksalaista muotoilun juhlaa ja uskaliaisuutta.


    • jos voittaisin...

      Jos olisi itselle tullut niin olisin varmaan ostanut ihan tavallisen uuden Corollan ja ok-talon kahden auton tallilla. Harrasteautoksi sitten joku mielenkiintoisempi.
      Koettaisin sitten sijoittaa tai pitää loput rahat niin että niillä elelisi kohtuullisella elintasolla loppuiän.

      • Takarivistä

        "Koettaisin sitten sijoittaa tai pitää loput rahat niin että niillä elelisi kohtuullisella elintasolla loppuiän."

        Ei se taida tuolla rahamäärällä olla iso ongelma. En tiedä kuinka vanha olet, mutta 5,7 miljoonaa riittää viideksikymmeneksi vuodeksi ilman mitään vaikka vuosituloiksi laittaisi sen reilu 100000 eur/vuosi. Lienee ihan kohtuullinen elintaso?


      • InflaatioPeikko
        Takarivistä kirjoitti:

        "Koettaisin sitten sijoittaa tai pitää loput rahat niin että niillä elelisi kohtuullisella elintasolla loppuiän."

        Ei se taida tuolla rahamäärällä olla iso ongelma. En tiedä kuinka vanha olet, mutta 5,7 miljoonaa riittää viideksikymmeneksi vuodeksi ilman mitään vaikka vuosituloiksi laittaisi sen reilu 100000 eur/vuosi. Lienee ihan kohtuullinen elintaso?

        50 vuoden päästä 100000 euroa ei ole paljon mitään. Ehkä sama kuin 5000 euroa nyt. Kun jonkinlainen talouskasvu lähtee jossakin vaiheessa euroopassa ja euroalueella jonkinlaiseen lentoon, lähtee myös inflaatio suht hurjaan laukkaan - sen verran on ollut rahapolitiikka löysää euroalueellakin; ei tosin lähellekään sitä mitä Jenkkilässä, jossa koneet edelleen painavat dollareita markkinoille kolmessa vuorossa.


    • tojojomäään.

      voitin lotolla taannoin 20e ja ostin vaimolle toyota yariksen kun itse elvistelen avensiksella.

      • 4oik ei riitä

        Ostit ilmeisesti Yariksen pienoismallin sillä voitolla.


      • Merienmies77
        4oik ei riitä kirjoitti:

        Ostit ilmeisesti Yariksen pienoismallin sillä voitolla.

        Väärin! Omistan käteistä senverran että voin ostaa auton jos huvittaa enkä ole voittanut lotossa kun tuon 20e viimmeaikoina mutta toki joskus on tullut satasiakin voitettua. Työtä tekemällä tienattua rahaa löytyy aiva omalta tilitä sen verran että elelen varsin mukavastija loppuelämä on taloudellisesti turvattu!


    • lukiolaiz

      Mäki lottoan, osuispa voitto. Oon vasta ajokortin saanu mut jos osuus esim. 1 milj. Potti Nii täytyis varmaa joku Audi RS laittaa

    • teinikikuli (kt)

      Ostat kaikki saksalaiset kalliit autot ykkös-, ja kakkosautoiksi, niin siinähän se lottopottisi sitten olikin. Sitten jäät vaan rauhassa odottelemaan niiden arvonlaskua. Tämä noin niinkuin sijoitusvihjeenä.............

    • Nii,i

      Minä en ostais autoa, vaan polkupyörän. Jos kerran tulen toimeen ilman autoa nykyisinkin, niin minkä ihmeen vuoksi minun pitäisi ostaa auto? Miksi pitäis ostaa moottoripyörä, moottorikelkka, vesiskootteri, miksi? Jos niitä mitään ei oikeasti tarvii, niin miksi pitäis ostaa? Minä ostaisin tuhat hehtaaria metsää. Tai kakstuhatta ja niihin mehttiin ei tulis yhtään moottorikelkkaa, mönkijää, eikä mitään muutakaan jonninjoutavaa härpäkettä. Hirviseurueelle antasin luvan liikkua jalan, jos lihoista puolet tulis mulle.

    • Hei napero

      Lainaa äitiltäs rahaa ja lataa bussimatkakorttisi, typerys.

    • "Macania tai henki"

      No, lähdetäänmpä avauksen leikkiin mukaan ja kuvitellaan oikeasti yhden voittajista olevan avaaja.

      Aivan aluksi kannustaisin istumaan alas ja aivan _kaikessa _ rauhassa _ miettimään kokonaisuutta elinikäisenä projektina ja muutoksena, sekä pohtimaan mitä laskennalliselta loppuelämältään mahdollisesti haluaa.

      5,7 miljoonaa on kaunis summa, mutta samalla se on summa, jonka saa hassattua varsin nopeasti epäviisailla ratkaisuilla.

      Samalla tuo summa viisaasti sijoitettuna ja käytettynä potentiaalisti mahdollistaa varsin mukavan taloudellisen turvallisuuden ja hyvinvoinnin.

      Kannusta aloittamaan hankkimalla käsiin sijoitamisesta kertovia kirjoja, jotta ei olisi "pankkisetien" vietävissä ilman, että edes itse ymmärtää millaisia sijoituksia suosittelevat. Heille tärkeää on omat välityspalkkiot eivätkä he edes ole sijoituksien menestyksestä juridisesti vastuullisia vaikka ne tekisivät raskastakin tappiota.

      Ei tule koskaan sijoittaa sellaiseen jota ja jonka mekanismia ei itse ymärrä (riittävästi).

      Mitä autoihin tulee, niin vain sinä itse tiedät todelliset tarpeesi niiden suhten.

      Ps. Auton suhteen itse tekisin jonkin suhteellisen diskreeton kompromissin, mutta laadukkaan autovalinnan, toki hieman haastava yhdistelmä saada se samaan pakettiin.

      Nauttisin udesta taloudellisesta tilanteesta, mutta en liiemmin sitä ulospäin mainostaisi.

      Maasta ja asuinpaikasta riippuen varalisuutensa näyttäminen voi olla jopa hengenvaarallista. Olishan se harmi jos terveys (auton aseellinen väkivaltaryöstö) tai henki menisi jonkin Macanian vuoksi, vaikka varsin mukavan oloinen kiessi onkin.

      "Huhujen mukaan 10 hengen porukkalotto on tehty SKS Toijala Worksin konerakennukseen keskittyvässä yksikössä. Tehtaalla on kaikkiaan 160 työntekijää."

      - http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/57-miljoonan-potti-tyoporukalle-----olivat-lotonneet-pitkaan-porukalla-/3145410

      - http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/akaan-lottovoittajat-loydetty---57-3-miljoonaa-hitsariporukalle/3147018

      • sdc

        normaali auto,ei mitään ökyä,sellasen ostaisin.mulla ei ainakaan ole tarvetta venyttää pittuuttani millään kalliilla kotterolla.muuta järkevämpää sijoituskohdetta kun löytyy,esim, kiinteistö markkinoilta.ostaisin muutaman 70-130 neliöisen asunnon stadista ja laittasin vuokralle,toki kattosin että vuokralaiset olisivat sellasia jotka maksaa vuokransa ja pitää kämpän kunnossa.


    • qwedxweqd

      Et sä mitään ole voittanu hahahahahahaa

    • J.Bond tyyliä

      Uusi Jaguar XJ vaan pihaan. On tyyliä etkä samaistu nousukkaiden pellejen Bemareihin jne.

    • pois massasta

      Tesla Model S tulis tänne pihaan.

    • Totuus mukka

      Ei alotus välttämättä ole vitsi... Liikkuuhan palstalla oikeasti henkilöitä jotka en saavuttanut tai tehnyt jotain, mikä on vielä harvinaisempaa kuin lottovoitto.

      Ainakin se söpöliini joka käviässä ajoi kännissä poliisin kuoliaaksi liikkuu tällä palstalla, sekä se poika ketä kusetti oikeutta nopeuskamerajutussa.

      Eli aloittaja voi hyvinkin olla voittanut todella suuren summan rahaa

    • The best or nothing.

      Ostat tietenkin Mersu AMG :n.

    • kaunis köyhä

      Lainaa minulle 20000 €, saisin köyhän yksinhuoltajan elämän järjestykseen ja maksaisin joka ainoan pennin takaisin!

    • 1.0 Corsa B -97 ?

      Ei kilvissä, ei käy ja kahdesta renkaasta puuttu vähän ilmaa..
      Nastarenkaat on muuttuneet nastattomaksi vuosien varrella, mutta kitkarenkaathän on nyt muotia..
      Korroosio on sieltä täältä saanut aikaan rusketusraidat.

      Muuten tilava kuljetuskalusto esim rahtarille.

      Nopea kauppa käteisellä niin saa sopuhinnalla mainion (O)pelin..

    • veekuus

      osta itsellesi Ferrari ja vaimolle Maserati!Landcruiseri v8 talviautoksi!

    • Oudonmaanlintu

      Pistä rahat rahastoihin tai joukkovelkakirjoihin. Vältä turhakkeiden ostoa. Jos ideana on pröystäillä, niin osta joku klassikko. Uudet autot saavat eniten avainjälkiä kateellisilta. Tavallinen kansanauto riittänee siirtymisessäsi aa:sta b:hen. No, jos kerran haluat, niin osta tavallinen kansanauto kaikilla herkuilla sitten. Elät onnellisemmin, kun ei tarvitse pelätä jokaista naarnua.

    • voitot

      Juuri oli lehdessä että nimetön voittokuponki pitää itse käydä rekistöröimässä Veikkauksen pääkonttorissa muuten ei ole vielä voittanut mitään.

    • hyvä viini

      Älä ostele autoja. Hyvää viiniä ja kalliita naisia, niin ei mee raha hukkaan.

    • Talbotti
    • onnenpotkuja70

      "
      7.4.2014 19:38
      0
      Sulje
      Kuljettaja joka olisi käytössä 24/7 maksaisi kuukaudessa noin 7-8 tonnia

      Lisäksi tulisi hankkia sille auto, helposti 60 tonnia"

      Miksi tuo heinäkuun 24 päivä on noin kallis? Ja miksi siitä pitää maksaa koko kuukaudelta? Menee minun voittorahat turhan nopeesti.

    • Totta kai

      Auto koko rahalla, niin saat omaisuutesi puolittumaan heti marmoripalatsin portilta lähtiessäsi...

    • Best from Bavaria

      osta esim. Uusi BMW 530d tai 535d. Kulutus kohtuullista, kulkua riittää, ei herätä liikaa huomiota. Valitse joku hillitty väri, niin kukaan ei arvaa sinua monimiljonääriksi, ehkä varakkaaksi tai hyvin toimeentulevaksi, mutta ei miksikään Nalle Wahlroosiksi.

    • miljonääri

      Mitä meinaat ostaa vain yhden, pitäähän niitä olla talli täynnä eri laatusii meno pelejä,maasturista avoautoon.

    • money1

      Tämähän on puhdas trolli,ei kukaan lottovoittaja viitsi tänne kirjoitella,on niillä rahojentakia muuta puuhaa.

    • ferrarikuski69

      osta bemarii, mersuu audii bentleyy jaguaarii porssee ferrarii lamporghiiinii

    • ...

      Käytä taksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe