Tätä per.kele vihaa ja inhoaa.

Jeesukseen uskova

Johannes:
"Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien". 1.Joh.2:2


Paavali:
Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan. 2.Kor. 5:19

184

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuteen uskova

      Uskoisit myös jotain mitä Jeesus on sanonut mutta kun se kävisi tilisaldollesi niin Paavali ja Johannes on paljon parempi.

      • Jeesukseen uskova

        Väitätkö sinä siis tosissasi, että apostolien Johanneksen ja Paavalin sanoma olisi ristiriidassa Jeesuksen kanssa?
        Rakastan Jeesusta ja sitä mitä hän teki ja sanoi. Hän ennen kaikkea sovitti minun syntini, kuten apostolitkin julistivat.


      • totuuteen uskova
        Jeesukseen uskova kirjoitti:

        Väitätkö sinä siis tosissasi, että apostolien Johanneksen ja Paavalin sanoma olisi ristiriidassa Jeesuksen kanssa?
        Rakastan Jeesusta ja sitä mitä hän teki ja sanoi. Hän ennen kaikkea sovitti minun syntini, kuten apostolitkin julistivat.

        Et koskaan vaan kommentoi Jeesuksen sanomisia niin siltä se tuntuu.


      • jotain yhteistä
        totuuteen uskova kirjoitti:

        Et koskaan vaan kommentoi Jeesuksen sanomisia niin siltä se tuntuu.

        Paavalikaan ei koskaan siteerannut Jeesusta.


      • Jeesukseen uskova
        totuuteen uskova kirjoitti:

        Et koskaan vaan kommentoi Jeesuksen sanomisia niin siltä se tuntuu.

        Vai siltä se tuntuu. Voisitko kuitenkin vastata kysymykseeni. Olivatko apostolit mielestäsi ristiriidassa Jeesuksen kanssa? Heidäthän Jeesus lähetti julistamaan evankeliumia, eikö niin?


      • totuuteen uskova
        Jeesukseen uskova kirjoitti:

        Vai siltä se tuntuu. Voisitko kuitenkin vastata kysymykseeni. Olivatko apostolit mielestäsi ristiriidassa Jeesuksen kanssa? Heidäthän Jeesus lähetti julistamaan evankeliumia, eikö niin?

        Apostoli Paavali ei pahemmin painottanut köyhien ja sairaiden auttamista toisin kuin Jeesus. Ristiriitaa on jos tutustut asiaan.Toisten apostolien sanomiset ovat todistetusti toisten kuin apostolien kirjoittamia joten ne ovat luku sinänsä.
        Jeesus ei tiettävästi missään kohtaa sanonut lähettävänsä evankeliumin julistajiksi apostoleita .Ne ovat apostolien omia näkyjä ja tuntemuksia ja kun tiedetään Paavalinkin taikauskon puolelle menneet käsitykset monista asioista (mm. kielilläpuhuminen ja profetiointi) niin näistä jutuista voi olla montaa mieltä. Usko ratkaisee sen mihin uskoo.

        Miksi et edelleenkään kommentoi Jeesuksen sanomisia konkreettisista asioista vaan pysyt pelkällä henkimaailman puolella?


      • Jeesukseen uskova
        totuuteen uskova kirjoitti:

        Apostoli Paavali ei pahemmin painottanut köyhien ja sairaiden auttamista toisin kuin Jeesus. Ristiriitaa on jos tutustut asiaan.Toisten apostolien sanomiset ovat todistetusti toisten kuin apostolien kirjoittamia joten ne ovat luku sinänsä.
        Jeesus ei tiettävästi missään kohtaa sanonut lähettävänsä evankeliumin julistajiksi apostoleita .Ne ovat apostolien omia näkyjä ja tuntemuksia ja kun tiedetään Paavalinkin taikauskon puolelle menneet käsitykset monista asioista (mm. kielilläpuhuminen ja profetiointi) niin näistä jutuista voi olla montaa mieltä. Usko ratkaisee sen mihin uskoo.

        Miksi et edelleenkään kommentoi Jeesuksen sanomisia konkreettisista asioista vaan pysyt pelkällä henkimaailman puolella?

        Väität, ettei Paavali ajanut köyhien asiaa. Vai niin. Olitko sinä paikalla?
        Paavali itse sanoo näin: "Meidän oli vain muistaminen köyhiä, ja juuri sitä minä olenkin ahkeroinut tehdä". Gal. 2:10
        Voit halutessasi myös lukea, mitä Paavali teki matkoillaan sairaitten hyväksi, sen lisäksi, että hän julisti evankeliumia.
        Paavali käytti kirjuria, joten siinä mielessä hän omakätisesti ei kirjoittanut kirjeitään. Kirjuri oli hänen apunaan.
        Sinulle taitaa olla Jeesuksen lähetyskäsky jotenkin vieras, kun väität, ettei Jeesus lähettänyt apostoleita lähetystyöhön.
        Sinulla on niin erikoisia käsityksiä Raamatusta, etten näe tarpeelliseksi kommentoida juttujasi taikauskosta ja muusta. Et ole vilpitön etsijä.


      • Ehdotus vain
        totuuteen uskova kirjoitti:

        Apostoli Paavali ei pahemmin painottanut köyhien ja sairaiden auttamista toisin kuin Jeesus. Ristiriitaa on jos tutustut asiaan.Toisten apostolien sanomiset ovat todistetusti toisten kuin apostolien kirjoittamia joten ne ovat luku sinänsä.
        Jeesus ei tiettävästi missään kohtaa sanonut lähettävänsä evankeliumin julistajiksi apostoleita .Ne ovat apostolien omia näkyjä ja tuntemuksia ja kun tiedetään Paavalinkin taikauskon puolelle menneet käsitykset monista asioista (mm. kielilläpuhuminen ja profetiointi) niin näistä jutuista voi olla montaa mieltä. Usko ratkaisee sen mihin uskoo.

        Miksi et edelleenkään kommentoi Jeesuksen sanomisia konkreettisista asioista vaan pysyt pelkällä henkimaailman puolella?

        Kannattaisiko edes hiukan lukea Raamattua, ennen kuin alat siitä mielipiteitä julkisesti esittämään?


      • toinenkin ehdotus
        Ehdotus vain kirjoitti:

        Kannattaisiko edes hiukan lukea Raamattua, ennen kuin alat siitä mielipiteitä julkisesti esittämään?

        Jeesukseen uskovan kyllä kannattaisi ja kannattaisi myös ajatella vähän laajemmasta näkökulmastakin.


      • Kiva tietää
        toinenkin ehdotus kirjoitti:

        Jeesukseen uskovan kyllä kannattaisi ja kannattaisi myös ajatella vähän laajemmasta näkökulmastakin.

        Mikähän se laajempi näkökulma olisi?


      • Tiedoksi.
        jotain yhteistä kirjoitti:

        Paavalikaan ei koskaan siteerannut Jeesusta.

        Paavali ei ollut vielä alkuperäisten 12 opetuslapsen joukossa.


      • Mitäsiinälukikaan
        totuuteen uskova kirjoitti:

        Apostoli Paavali ei pahemmin painottanut köyhien ja sairaiden auttamista toisin kuin Jeesus. Ristiriitaa on jos tutustut asiaan.Toisten apostolien sanomiset ovat todistetusti toisten kuin apostolien kirjoittamia joten ne ovat luku sinänsä.
        Jeesus ei tiettävästi missään kohtaa sanonut lähettävänsä evankeliumin julistajiksi apostoleita .Ne ovat apostolien omia näkyjä ja tuntemuksia ja kun tiedetään Paavalinkin taikauskon puolelle menneet käsitykset monista asioista (mm. kielilläpuhuminen ja profetiointi) niin näistä jutuista voi olla montaa mieltä. Usko ratkaisee sen mihin uskoo.

        Miksi et edelleenkään kommentoi Jeesuksen sanomisia konkreettisista asioista vaan pysyt pelkällä henkimaailman puolella?

        Oletpa huonosti Raamattusi lukenut.
        Gal 2:10
        "Meidän oli vain muistaminen köyhiä, ja juuri sitä minä olenkin ahkeroinut tehdä."


      • Verenmerkki
        Ehdotus vain kirjoitti:

        Kannattaisiko edes hiukan lukea Raamattua, ennen kuin alat siitä mielipiteitä julkisesti esittämään?

        Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,


      • Hänarmahtaa
        Verenmerkki kirjoitti:

        Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,

        ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."


      • Hänarmahtaa
        Ehdotus vain kirjoitti:

        Kannattaisiko edes hiukan lukea Raamattua, ennen kuin alat siitä mielipiteitä julkisesti esittämään?

        Etsikää hyvää, älkääkä pahaa, että te eläisitte. Silloin Herra, Jumala Sebaot, on oleva teidän kanssanne, niinkuin te sanotte.


      • Armonvarassa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Etsikää hyvää, älkääkä pahaa, että te eläisitte. Silloin Herra, Jumala Sebaot, on oleva teidän kanssanne, niinkuin te sanotte.

        Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.


      • Hänarmahtaa
        Verenmerkki kirjoitti:

        Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,

        Sillä Herra, sinun Jumalasi, on laupias Jumala. Hän ei jätä sinua eikä hukuta sinua; hän ei unhota sinun isiesi kanssa tekemäänsä liittoa, jonka hän on heille valalla vahvistanut.


      • Koetelkaa
        jotain yhteistä kirjoitti:

        Paavalikaan ei koskaan siteerannut Jeesusta.

        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.


      • Hänarmahtaa
        toinenkin ehdotus kirjoitti:

        Jeesukseen uskovan kyllä kannattaisi ja kannattaisi myös ajatella vähän laajemmasta näkökulmastakin.

        Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!


      • Aamenaamenaamen
        Mitäsiinälukikaan kirjoitti:

        Oletpa huonosti Raamattusi lukenut.
        Gal 2:10
        "Meidän oli vain muistaminen köyhiä, ja juuri sitä minä olenkin ahkeroinut tehdä."

        Aamen!!!


      • Anonyymi
        Tiedoksi. kirjoitti:

        Paavali ei ollut vielä alkuperäisten 12 opetuslapsen joukossa.

        Ei ollutkaan.


      • Anonyymi
        totuuteen uskova kirjoitti:

        Apostoli Paavali ei pahemmin painottanut köyhien ja sairaiden auttamista toisin kuin Jeesus. Ristiriitaa on jos tutustut asiaan.Toisten apostolien sanomiset ovat todistetusti toisten kuin apostolien kirjoittamia joten ne ovat luku sinänsä.
        Jeesus ei tiettävästi missään kohtaa sanonut lähettävänsä evankeliumin julistajiksi apostoleita .Ne ovat apostolien omia näkyjä ja tuntemuksia ja kun tiedetään Paavalinkin taikauskon puolelle menneet käsitykset monista asioista (mm. kielilläpuhuminen ja profetiointi) niin näistä jutuista voi olla montaa mieltä. Usko ratkaisee sen mihin uskoo.

        Miksi et edelleenkään kommentoi Jeesuksen sanomisia konkreettisista asioista vaan pysyt pelkällä henkimaailman puolella?

        Ei köyhien ja sairaiden auttaminen ole mitenkään sen parempaa kun muidenkaan auttaminen. Miksi luokittelet asioita? Ei ole luokituksia. On vain Armo Jeesuksen kautta.
        Onko siinä köyhä vai kipeä?


    • Sovitettu

      Apostoleilla oli yhtenäinen linja. He kaikki tiesivät, mitä varten Jeesus tuli tänne maan päälle.

      • on Jeesuskin joku

        Eihän siitä ole kyse. On kyse Jesuksen sanomisista ja siitä tokko niillä ole mitään merkitystä?


      • Jeesus sanoi
        on Jeesuskin joku kirjoitti:

        Eihän siitä ole kyse. On kyse Jesuksen sanomisista ja siitä tokko niillä ole mitään merkitystä?

        "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi"


      • Sovitettu
        on Jeesuskin joku kirjoitti:

        Eihän siitä ole kyse. On kyse Jesuksen sanomisista ja siitä tokko niillä ole mitään merkitystä?

        Onhan sillä juuri ratkaisevan suuri merkitys. Jeesus teki SEN teon, jonka vain hän pystyi tekemään ja apostolit sitten Jeesuksen käskystä julistivat SEN, mitä Jeesus oli tehnyt.


      • Lisäksi
        Sovitettu kirjoitti:

        Onhan sillä juuri ratkaisevan suuri merkitys. Jeesus teki SEN teon, jonka vain hän pystyi tekemään ja apostolit sitten Jeesuksen käskystä julistivat SEN, mitä Jeesus oli tehnyt.

        pitää muistaa että Sovituksen Sinetti on Kristuksen veri


      • on Jeesuskin jotain
        Jeesus sanoi kirjoitti:

        "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi"

        Mitä se on ? Taisipa puhua mm. kahdesta ihokkaasta, ruoan antamisesta ja yleensä myös maallisista tarpeista.

        Oikeastaan tasa-arvosta ja demokratiasta jos sanoma nykyaikaistetaan.


      • ourd
        on Jeesuskin jotain kirjoitti:

        Mitä se on ? Taisipa puhua mm. kahdesta ihokkaasta, ruoan antamisesta ja yleensä myös maallisista tarpeista.

        Oikeastaan tasa-arvosta ja demokratiasta jos sanoma nykyaikaistetaan.

        Tekopyhästi voi tehdä mitä vaan.

        En usko, että esim kristillisdemokraatit noudattavat tätä Jeesuksen käskyä, tuskin tietävät sen olemassa olostakaan, tosin ei sitä taida noudattaa kukaan muukaan.

        Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

        Tai

        Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on.

        Tarkoittaa omasta tahdosta luopumista, ja Jumalan tahdon noudattamista kaikessa, eikä kirjaimen mukaan, vaan Jumalan Hengen johdatuksessa.

        Eipä silti, ei kukaan voi omasta tahdosta luopua, ellei Jumala ole siinä auttamassa, ja ellei ihmisellä itsellään ole tahtoa, ja ymmärrystä siihen, sitähän se kilvoittelu on, valintoja, pahan sijasta hyvän, Jumalan tahdon valintaa, joka lopulta johtaa pyhitykseen. Kaiken ymmärryksenkin antaa Jumala.

        Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä.

        Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.

        Vielä

        Tavoitelkaa rauhaa kaikkien kanssa ja pyrkikää pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa.

        Mutta totuudessa !


      • Verenkautta

        ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.


      • Hänarmahtaa

        Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani." Herra, minä etsin sinun kasvojasi.


      • Hänarmahtaa
        ourd kirjoitti:

        Tekopyhästi voi tehdä mitä vaan.

        En usko, että esim kristillisdemokraatit noudattavat tätä Jeesuksen käskyä, tuskin tietävät sen olemassa olostakaan, tosin ei sitä taida noudattaa kukaan muukaan.

        Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

        Tai

        Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on.

        Tarkoittaa omasta tahdosta luopumista, ja Jumalan tahdon noudattamista kaikessa, eikä kirjaimen mukaan, vaan Jumalan Hengen johdatuksessa.

        Eipä silti, ei kukaan voi omasta tahdosta luopua, ellei Jumala ole siinä auttamassa, ja ellei ihmisellä itsellään ole tahtoa, ja ymmärrystä siihen, sitähän se kilvoittelu on, valintoja, pahan sijasta hyvän, Jumalan tahdon valintaa, joka lopulta johtaa pyhitykseen. Kaiken ymmärryksenkin antaa Jumala.

        Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä.

        Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.

        Vielä

        Tavoitelkaa rauhaa kaikkien kanssa ja pyrkikää pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa.

        Mutta totuudessa !

        Sillä Herra hankkii oikeuden kansallensa ja armahtaa palvelijoitansa, koska hän näkee, että heidän voimansa on poissa ja että kaikki tyynni on lopussa.


      • Hänarmahtaa
        Lisäksi kirjoitti:

        pitää muistaa että Sovituksen Sinetti on Kristuksen veri

        Hän armahtaa vaivaista ja köyhää ja pelastaa köyhäin sielun.


      • Anonyymi
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Hän armahtaa vaivaista ja köyhää ja pelastaa köyhäin sielun.

        Onko näin, jos on niin voihan tuota vielä kerran kokeilla
        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja! 😱


    • sieluni janoaa

      Jeesuksen ristinkuolema ja ylösnousemus kuolleista kolmantena päivänä on todellakin koko maailman sovitus Jumalan kanssa ja sovitus hyödyttää itsekutakin ihmisyksilöä, kun hän sen Herramme täytetyn teon uskoo koko sydämestään.

      Mitä vanhemmaksi tulen sitä tärkeämmäksi olen huomannut ristintyön mietiskelyn minulle olevan. Siihen kätkeytyy valtava Jumalan armo ja rakkaus. Ei ole olemassa suurempaa rakkauden tekoa ja osoitusta kuin mitä Jumala Pojassansa on meille osoittanut. Siksi sydämessäni kiitän elävää Jumalaa, amen!

      • Aamenaamenaamen!!!

        Aamen! Siinä on oikea Jumalan lapsi!


      • mantrat ei riitä
        Aamenaamenaamen!!! kirjoitti:

        Aamen! Siinä on oikea Jumalan lapsi!

        Per-kele rakastaa uskovia jotka ovat kylmiä ja tunteettomia lähimmäistään kohtaan.
        Ja niitähän riittää!


      • Ei merkitystä
        mantrat ei riitä kirjoitti:

        Per-kele rakastaa uskovia jotka ovat kylmiä ja tunteettomia lähimmäistään kohtaan.
        Ja niitähän riittää!

        Onneksi näitä "fundiksia" on häviävän pieni lauma, ne vaan hakeutuu tällaisille palstoille.


      • Armahdettu yksilö
        mantrat ei riitä kirjoitti:

        Per-kele rakastaa uskovia jotka ovat kylmiä ja tunteettomia lähimmäistään kohtaan.
        Ja niitähän riittää!

        Kyllä, mutta Jeesus rakastaa uskovia, jotka ovat antaneet elämänsä Hänelle. Kaikki on armosta, mitä kullakin on.


      • kaikki ei varmaa
        Armahdettu yksilö kirjoitti:

        Kyllä, mutta Jeesus rakastaa uskovia, jotka ovat antaneet elämänsä Hänelle. Kaikki on armosta, mitä kullakin on.

        Mistä sinä sen tiedät ketä Jeesus rakastaa? Hän oli sentään aika radikaali ja torppasi yleensä kerskurien ajatukset.


      • Armahdettu yksilö
        kaikki ei varmaa kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät ketä Jeesus rakastaa? Hän oli sentään aika radikaali ja torppasi yleensä kerskurien ajatukset.

        Jeesus kyllä torppasi sellaiset, jotka lähestyivät Häntä vain kuisoitellakseen, mutta rakasti ja armahti ne, jotka Häneen sydämestään turvasivat.


      • kaikki ei varmaa
        Armahdettu yksilö kirjoitti:

        Jeesus kyllä torppasi sellaiset, jotka lähestyivät Häntä vain kuisoitellakseen, mutta rakasti ja armahti ne, jotka Häneen sydämestään turvasivat.

        Aika rohkeata minun mielestäni on sanoa ketä Jeesus rakastaa. Minä en sitä voi itsestäni ainakaan sanoa. Mutta hyvä jos sinä olet siihen joukkoon kuuluva.


      • Armahdettu yksilö
        kaikki ei varmaa kirjoitti:

        Aika rohkeata minun mielestäni on sanoa ketä Jeesus rakastaa. Minä en sitä voi itsestäni ainakaan sanoa. Mutta hyvä jos sinä olet siihen joukkoon kuuluva.

        Lähtökohtaisesti Jeesus rakastaa kaikkia. Hän rakastaa inhottavia ihmisiä yhtä paljon kuin ihastuttaviakin. Jeesuksen rakkautta ei vain ihmiset ota vastaan. Ehkäpä inhottavat ihmiset pitävät itseään kelvottomina ja ihastuttavat ihmiset ajattelevat, etteivät tarvitse Jeesusta, kun ovat niin kelvollisia ilman Jeesustakin.
        Kaikki kuitenkin tarvitsevat Jeesusta. Sinäkin kelpaat ja sinuakin Jeesus rakastaa.
        Siksi hän tulikin tänne maan päälle revittäväksi, hakattavaksi ja teurastettavaksi, sinun ja minun takia.


      • * Bible *
        Armahdettu yksilö kirjoitti:

        Lähtökohtaisesti Jeesus rakastaa kaikkia. Hän rakastaa inhottavia ihmisiä yhtä paljon kuin ihastuttaviakin. Jeesuksen rakkautta ei vain ihmiset ota vastaan. Ehkäpä inhottavat ihmiset pitävät itseään kelvottomina ja ihastuttavat ihmiset ajattelevat, etteivät tarvitse Jeesusta, kun ovat niin kelvollisia ilman Jeesustakin.
        Kaikki kuitenkin tarvitsevat Jeesusta. Sinäkin kelpaat ja sinuakin Jeesus rakastaa.
        Siksi hän tulikin tänne maan päälle revittäväksi, hakattavaksi ja teurastettavaksi, sinun ja minun takia.

        Väärin, Jeesus ei rakasta jumalattomia, Raamattu ei opeta niin. Vanhassa testementissa juutalaiset puhuivat Jumalan rakkaudesta vain keskenään ja niin myös Uudessa testamentissa vain uskovat (sekä pakanat että juutalaiset) puhuivat siitä keskenään. Vain uskovat voivat ymmärtää Jumalan rakkauden. Joh. 3:16:kin on tarkoitettu uskoville, jotta he pysyisivät uskossaan, koko Jonanneksen evankeliumi on tarkoitettu ihmisille jotka ovat olleet monta vuotta uskossa.

        Se että Jumala on Rakkaus ei tarkoita sitä että hän rakastaisi kaikkia.


      • * Bible *
        * Bible * kirjoitti:

        Väärin, Jeesus ei rakasta jumalattomia, Raamattu ei opeta niin. Vanhassa testementissa juutalaiset puhuivat Jumalan rakkaudesta vain keskenään ja niin myös Uudessa testamentissa vain uskovat (sekä pakanat että juutalaiset) puhuivat siitä keskenään. Vain uskovat voivat ymmärtää Jumalan rakkauden. Joh. 3:16:kin on tarkoitettu uskoville, jotta he pysyisivät uskossaan, koko Jonanneksen evankeliumi on tarkoitettu ihmisille jotka ovat olleet monta vuotta uskossa.

        Se että Jumala on Rakkaus ei tarkoita sitä että hän rakastaisi kaikkia.

        *Johanneksen


      • Armahdettu yksilö
        * Bible * kirjoitti:

        Väärin, Jeesus ei rakasta jumalattomia, Raamattu ei opeta niin. Vanhassa testementissa juutalaiset puhuivat Jumalan rakkaudesta vain keskenään ja niin myös Uudessa testamentissa vain uskovat (sekä pakanat että juutalaiset) puhuivat siitä keskenään. Vain uskovat voivat ymmärtää Jumalan rakkauden. Joh. 3:16:kin on tarkoitettu uskoville, jotta he pysyisivät uskossaan, koko Jonanneksen evankeliumi on tarkoitettu ihmisille jotka ovat olleet monta vuotta uskossa.

        Se että Jumala on Rakkaus ei tarkoita sitä että hän rakastaisi kaikkia.

        Väärin! Jumala nimenomaan rakastaa jumalatonta ja rakasti niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, että jokaisella olisi mahdollisuus pelastua. Etkö ymmärrä, ettei silloin kenelläkään olisi edes mahdollisuutta pelastua, jos ei Jumala rakkaudessaan olisi tehnyt aloitetta ihmisten pelastamiseksi? Jeesus nimenomaan antoi lähetyskäskyn, jotta jumalattomille vietäisiin sanoma Jumalan rakkaudesta. Jotta he voisivat pelastua! Itse olen siitä yksi esimerkki. Olin jumalaton huoraaja-juomari ja silti Jumala tuhlasi minuun rakkauttaan ja pelasti minut.

        Joh. 3:16
        "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."


      • Lue Raamattua.
        kaikki ei varmaa kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät ketä Jeesus rakastaa? Hän oli sentään aika radikaali ja torppasi yleensä kerskurien ajatukset.

        Raamattu sen kertoo. Lue sitä, niin tiedät.


      • Hänarmahtaa
        Ei merkitystä kirjoitti:

        Onneksi näitä "fundiksia" on häviävän pieni lauma, ne vaan hakeutuu tällaisille palstoille.

        Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."


      • Anonyymi
        Armahdettu yksilö kirjoitti:

        Kyllä, mutta Jeesus rakastaa uskovia, jotka ovat antaneet elämänsä Hänelle. Kaikki on armosta, mitä kullakin on.

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        * Bible * kirjoitti:

        Väärin, Jeesus ei rakasta jumalattomia, Raamattu ei opeta niin. Vanhassa testementissa juutalaiset puhuivat Jumalan rakkaudesta vain keskenään ja niin myös Uudessa testamentissa vain uskovat (sekä pakanat että juutalaiset) puhuivat siitä keskenään. Vain uskovat voivat ymmärtää Jumalan rakkauden. Joh. 3:16:kin on tarkoitettu uskoville, jotta he pysyisivät uskossaan, koko Jonanneksen evankeliumi on tarkoitettu ihmisille jotka ovat olleet monta vuotta uskossa.

        Se että Jumala on Rakkaus ei tarkoita sitä että hän rakastaisi kaikkia.

        Mieti, miksi Jeesus tuli. Mikä oli hänen motiivinsa? Eiköhän vaan rakkaus häntä ristille vienyt!


    • Netpunk

      Minun maailmassani ei ole syntiä. Jos joku jossain kovalla kädellä editoidussa kirjassa väittää jotain sellaista, niin epälän ko. väitteen esittäjän perusteita. Ai niin, minun maailmassani on vain yleisinhillisiä moraalittomia tekoja ja laittomuuksia. Näistä olen vastuussa ihan muulle instanssille kuin jonkin kultin henkiolennolle.

    • Mutkaton mies

      Siinä on pelastuksen ydin ja perusta.

    • Jeesukseen uskova

      Ilman Jumalan rakkautta ei meillä ihmispoloisilla olisi mitään mahdollisuutta.

    • Jumalaonlaupias

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

      • Vai.laupias

        "Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."


    • Armoriittää

      Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.

    • Hänarmahtaa

      Käänny minun puoleeni, ole minulle armollinen, niinkuin on oikein niitä kohtaan, jotka sinun nimeäsi rakastavat.

    • Hänarmahtaa

      Minä olen liian halpa kaikkeen siihen armoon ja kaikkeen siihen uskollisuuteen, jota sinä olet palvelijallesi osoittanut; sillä ainoastaan sauva kädessäni minä kuljin tämän Jordanin yli, ja nyt on minulle karttunut kaksi joukkoa.

    • Hänarmahtaa

      Mutta he sanoivat toinen toisellensa: "Totisesti, me olemme syylliset sentähden, mitä teimme veljellemme; sillä me näimme hänen sielunsa tuskan, kun hän anoi meiltä armoa, emmekä kuulleet häntä. Sentähden on meille tullut tämä tuska."

    • Hänarmahtaa

      Ja siinä minä ilmestyn sinulle ja puhun sinulle armoistuimelta, niiden kahden kerubin välistä, jotka ovat lain arkin päällä, kaiken sen, minkä minä sinun kauttasi israelilaisille säädän.

    • Hänarmahtaa

      Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

    • Hänarmahtaa

      Jos siis olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ilmoita minulle tiesi, että tulisin tuntemaan sinut ja tietäisin saaneeni armon sinun silmiesi edessä; ja katso: tämä kansa on sinun kansasi."

    • Hänarmahtaa

      Sillä mistä muutoin tiedetään, että minä olen saanut armon sinun silmiesi edessä, minä ja sinun kansasi, ellei siitä, että sinä käyt meidän kanssamme, niin että me, minä ja sinun kansasi, olemme erikoiset kaikkien kansojen joukossa, jotka maan päällä ovat?

    • Hänarmahtaa

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi.

    • Hänarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

    • OnARMOsuuri

      Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."

      • Anonyymi

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."

        Sen hän tekee!


    • Armonvarassa

      Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."

    • Hänarmahtaa

      Jos vihollinen voittaa sinun kansasi Israelin, sentähden että he ovat tehneet syntiä sinua vastaan, mutta he palajavat sinun tykösi, kiittävät sinun nimeäsi, rukoilevat sinua ja anovat sinulta armoa tässä temppelissä,

      • Se.todettu.on

        Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.


    • Hänarmahtaa

      mutta jos he sitten menevät itseensä siinä maassa, johon heidät on viety vangeiksi, kääntyvät ja anovat sinulta armoa vankeutensa maassa, sanoen: 'Me olemme tehneet syntiä, tehneet väärin ja olleet jumalattomat',

    • Aamenaamenaamen

      Aamen! Väkevää Jumalan Sanaa!

    • Hänarmahtaa

      Oi Herra, tarkatkoon sinun korvasi palvelijasi rukousta ja niiden palvelijaisi rukousta, jotka tahtovat peljätä sinun nimeäsi! Anna tänä päivänä palvelijasi hankkeen menestyä ja suo hänen saada armo sen miehen edessä." Minä olin näet kuninkaan juomanlaskija.

    • Hänarmahtaa

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • Jumalaonhyvä

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • Jumalaonhyvä

      Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,

    • Jumalaonhyvä

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

      • Ex-vl.Jumalan.armosta

        Oikein hyvä, että olet innostunut noiden, sinänsä tyhjänpäiväisten lorujen palstalle kopioimiseen. Myönteistä siinä on nimenomaan se, että se älytön veren kanssa sottaaminen on jäänyt vähemmälle.


    • Jumalaonhyvä

      Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

      • AamenkiitosJeesus

        "Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat."


    • Jumalaonhyvä

      ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

    • Jumalaonhyvä

      Kuinka kallis on sinun armosi, Jumala! Ihmislapset etsivät sinun siipiesi suojaa.

    • Jumalantuomio

      Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

    • Jumalaonhyvä

      Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.

      • Yksivastuullinen

        Niin, meillä on hengellinen vastuu pelastumattomista.


      • Anonyymi
        Yksivastuullinen kirjoitti:

        Niin, meillä on hengellinen vastuu pelastumattomista.

        Miten se vastuu käytännössä ilmenee. Omalta kohdaltani vapautan sinut vastuusta tällä päivämäärällä. 😂


    • Jumalaonhyvä

      Auta minut oikeuteeni, Jumala, ja aja minun asiani armotonta kansaa vastaan. Päästä minut kavaloista ja vääristä ihmisistä.

    • Jumalaonhyvä

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, me tutkistelemme sinun armoasi sinun temppelissäsi.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta minä olen kuin viheriöitsevä öljypuu Jumalan huoneessa, minä turvaan Jumalan armoon aina ja iankaikkisesti.

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, ole minulle armollinen, sillä ihmiset minua polkevat, joka päivä he sotivat minua vastaan, ahdistavat minua.

    • Jumalaonhyvä

      Ja sinun, Herra, on armo; sillä sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä sinun armosi on parempi kuin elämä, minun huuleni ylistäkööt sinua.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi: Herra antaa armon ja kunnian: ei hän anna hurskailta mitään hyvää puuttua.

      • AamenkiitosJeesus

        Jumalan huolenpito on taattu.


    • JeesusOnHerraamen

      Jeesus on Herra!

    • Jumalanonarmojatuomio

      Vanhurskaus ja oikeus on sinun valtaistuimesi perustus, armo ja totuus käy sinun kasvojesi edellä.

    • Jeesus on Herra.

      Herra on arameaksi Mar-ya, Jeesus taas Ee-sho. vähän kuin Esau.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Kerrotaanko haudassa sinun armostasi, manalassa sinun uskollisuudestasi?

    • Jumalanonarmojatuomio

      Joka viisas on, se ottakoon näistä vaarin ja ajatelkoon Herran armotekoja.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.

    • JeesusonihanaHerra

      Minä sanon: ikiajoiksi on armo rakennettu, sinä olet perustanut uskollisuutesi taivaisiin.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Herra, sinun laupiutes ulottuu niin leviältä kuin taivas on, ja sinun totuutes niin avaralta kuin pilvet juoksevat.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.

      • Jeesusarmahtaa

        Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
        Aamen!


    • Jeesukseenluottava

      Ja hän sanoi heille: tämä on minun vereni, sen Uuden Testamentin, joka monen edestä vuodatetaan.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Kaikki Herran tiet ovat hyvyys ja totuus niille, jotka hänen liittonsa ja todistuksensa pitävät.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Jumalattomalla on monta vitsausta; mutta joka Herraan toivoo, hänen hyvyys ympäri piirittää.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Olkoon sinun laupiutes, Herra, meidän päällämme, niinkuin me sinuun uskallamme!

    • Jumalanonarmojatuomio

      En minä salaa vanhurskauttas sydämessäni: minä puhun sinun totuudestas ja autuudestas: en minä peitä laupiuttas ja vakuuttas suuressa seurakunnassa.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Päivällä on Herra luvannut hyvyytensä, ja yöllä minä hänelle veisaan, ja rukoilen elämäni Jumalaa.

      • Kaupunkilainen.3.kerros

        Eipä sinusta olisi kerrostalossa asujaksi. Ihmistenilmoilla asuvien ei näet sovi kovin paljon yöllä veisailla.


    • Jumalaanvoiluottaa

      Anna kasvos paistaa palvelias päälle: auta minua laupiutes kautta.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni uskaltaa, ja sinun siipeis varjon alle minä turvaan siihenasti, että ahdistukset ohitse käyvät.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Tuomitse minua, Jumala, ja ratkaise minun asiani armotointa kansaa vastaan, ja päästä minua kavaloista ja vääristä ihmisistä.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Mutta minä veisaan sinun väkevyyttäs, ja varhain kerskaan sinun laupiuttas; sillä sinä olet minun varjelukseni ja turvani minun hädässäni.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Noa löysi armon Herran edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja sanoi: kiitetty olkoon Herra, minun herrani Abrahamin Jumala, joka ei ottanut pois laupiuttansa ja totuuttansa minun herraltani: minua on Herra johdattanut tällä tiellä, minun herrani veljen huoneesen.

    • Jeesusarmahtaa

      Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Moses rukoili hartaasti Herran Jumalansa edessä, ja sanoi: Herra, miksi sinun vihas julmistuu sinun kansan päälle, jonkas Egyptin maalta johdatit ulos, suurella voimalla ja väkevällä kädellä?

    • Jeesusarmahtaa

      Ja aseta armoistuin lain arkin päälle, joka on kaikkeinpyhimmässä.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja he veisasivat vuorottain ylistäissänsä ja kiittäissänsä Herraa, että hän on hyvä ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti Israelin ylitse. Ja kaikki kansa huusi korkialla äänellä ja kiitti Herraa, että Herran huoneen perustus oli laskettu.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinun armos on suuri hamaan taivaisiin asti, ja sinun totuutes pilviin asti.

    • Jeesusarmahtaa

      Laupias ja armollinen on Herra, kärsiväinen ja aivan hyvä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta sinä, Herra, Herra, auta minua nimesi tähden, sillä sinun armosi on hyvä, pelasta minut.

    • Jeesusarmahtaa

      Eivät meidän isämme Egyptissä painaneet mieleensä sinun ihmeitäsi, eivät muistaneet sinun monia armotekojasi, vaan niskoittelivat meren rannalla, Kaislameren rannalla.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

    • Jeesusarmahtaa

      Armelias mies tekee hyvää itsellensä, mutta armoton syöksee onnettomuuteen oman lihansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.

    • Jeesusarmahtaa

      Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

    • Jeesusarmahtaa

      Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Sylkykuppi

      Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet sen nähnyt, sillä sinä havaitset vaivan ja tuskan, ja sinä otat sen oman kätesi huomaan; sinulle onneton uskoo asiansa, sinä olet orpojen auttaja.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

      • Tuo oli kyllä Jesajaa.


    • "ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä. "

      Edelleen ilmoitan puolustavani Juudasta, hänestä Jeesus teki syyllisen, vaikka itse halusi kuolla.
      Ei Jeesus voi sitä antaa anteeksi, hän on syyllinen kuten tekin, koska olette Kristuksen ruumis.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinun käsiis annan minä henkeni, sinä olet minun lunastanut, Herra, sinä totinen Jumala.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.

    • Totisestitotisesti

      Totisesti!

    • Jeesusarmahtaa

      Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän on myös vahvistava teitä loppuun asti, niin että te olette nuhteettomat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen päivänä.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

    • AamenkiitosJeeus

      Tätä Jumalan sovinnon tarjousta jumalattomat pelkäävät ja hylkivät. Miksiköhän?

      • Siitä.se.johtuu

        Terveellä itsetunnolla varustetun ihmisen ei tarvitse hakea tukea taruolennoilta.


    • Siitäsejohtuu

      Pelkäävät tunnustaa syntinsä.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän antaa heidän olla turvassa, ja heillä on vahva tuki; ja hänen silmänsä valvovat heidän teitänsä.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.
      Aamen!

    • päähäntaottu

      Hyvin sanottu, armoitetut veljet.

    • AamenkiitosJeesus

      "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      'Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta sinuun, Herra, minä turvaan; minä sanon: "Sinä olet minun Jumalani."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."

    • Anonyymi

      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."

      • Anonyymi

        Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt."


    • Anonyymi

      Kyllä se noin on.
      Huomioitavaa kuitenkin on, että kaikki eivät halua tuota.
      Jotkut haluaa yhä rypeä synnissään. Eivät halua parannusta elämään.
      Emme voi heille mitään.
      Kyllä sillä per*eleelläkin on joukkonsa vaikka vihaakin Jeesuksen tekoa yli kaiken.

      • Anonyymi

        ja jotkut, "puhdistaa vadin ulkokuoren, ja sisältä ovat täynnä raatelevia susia"


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe