Kokemuksia yölennosta?

nainen342

Ollaan menossa elokuussa Miamiin 3 viikoksi ja se olisi sitten yölento... Siis en lentämistä pelkää ja oon ollutki varmaa 20 kertaa, mutta en koskaan yölennolle ja nyt pelottaa vähän. Jos voisitte kertoa kokemuksia että onko ollut myrskyä yms. Ja miten on eronnut ns tavalliselta lennolta, kiitos

14

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yölento

      Valot sammutetaan/vähennetään yöksi, tarjoilua silloin vain koneen takaosan keittiöstä tarvittaessa. Muuten meno kuin päivälennollakin. Sää voi olla huono päivälläkin ,ei eroa siinä.

    • kakkapylly1

      Kannattakin pelätä, öisin on kauheita ilmakuoppia, turbulenssia, salamoita ja jopa varikset lentää yöllä niin korkealla et osuvat moottoreihin.ja eihän ne lentäjät ees nää pimeellä ulos

      • ja vielä lisäksi

        Viimeaikojen mysteerikoneet, sekä AF447 että MH370 katosivat/putosivat yölennolla. Että en kyllä lähtisi. Molemmat vielä valtameren päällä, lisää yhteensattumaa vaiko sääntöä. AF:n koneenkin tiputti näkymätön myrsky pimeällä, toki patonkin purija peräsmiehet avitti osaltaan lahjakkaasti. Tai ei ollut lahjoja lentämiseen ainakaan.


      • ei hätää
        ja vielä lisäksi kirjoitti:

        Viimeaikojen mysteerikoneet, sekä AF447 että MH370 katosivat/putosivat yölennolla. Että en kyllä lähtisi. Molemmat vielä valtameren päällä, lisää yhteensattumaa vaiko sääntöä. AF:n koneenkin tiputti näkymätön myrsky pimeällä, toki patonkin purija peräsmiehet avitti osaltaan lahjakkaasti. Tai ei ollut lahjoja lentämiseen ainakaan.

        joka päivä ja yö lentää 30 000 konetta meren yläpuolella ja jos pari 10 vuoden aikana tippuu niin 100% varmasti ei osu sinun kohdalle haaveri. Yölento on paras kun lento on pitkä...menee kuin unessa.


      • Anonyymi

        Ei ole totta.


    • lonkero5

      eiköhän toi aikaero muuta osan lennosta valoisaksi

      • lompola

        Ei muuta kun kellonaika pysyy länteen mennessä lähes samana. Jos illalla lähtee on illalla perillä. Siksi vähän oudolta tuo yölento Miamiin kuulostaakin. MIstähän olet lentämässä?


    • Nainen 32

      Lennämme idästä miamiin

      • lompola

        Hyvin se menee, mielikuvitusmatkat on tosi turvallisia.


      • Nainen 32
        lompola kirjoitti:

        Hyvin se menee, mielikuvitusmatkat on tosi turvallisia.

        Saako yöllä koneessa riisua kaikki vaatteet pois, olen tottunut nukkumaan alasti?


      • Kahdestaan kivempi
        Nainen 32 kirjoitti:

        Saako yöllä koneessa riisua kaikki vaatteet pois, olen tottunut nukkumaan alasti?

        Saa riisuuntua. Ilmoita kun olet lähdössä. Varataan viereiset paikat niin minä teen samoin


      • Löyhkäävä julkimo
        Kahdestaan kivempi kirjoitti:

        Saa riisuuntua. Ilmoita kun olet lähdössä. Varataan viereiset paikat niin minä teen samoin

        Se on varmaan Tuksu kun kysyy. Sehän ilmoitti muuttavansa takaisin Miamiin heti kun vankilatuomio on ohi. Tuksu matkustaa aina perseet olalla jolloin ei tajua mitään koko matkasta.


    • Nainen 32

      Saako yöllä koneessa laulaa joululauluja kanssa matkustajien iloksi

    • yölento

      Yöllä voi olla tasaisempaa kuin päivällä. Vähemmän liikennettä. Toki on aina olemassa mahdollisuus että lentäjä nukkuu vähän liian pitkään.

      http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2012103016268421_ma.shtml
      "Britannian lentäjien järjestö British Airlines Pilots Association (Balpa) kertoo ongelma olevan yleinen. Balpan tekemässä kyselyssä 43 prosenttia vastanneista myönsi nukkuneensa ohjaamossa. Kolmannes sanoi, että he olivat herätessään löytäneet myös toisen pilotin nukkumasta."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe