Johdon sihteerin/assistentin palkka

N30

Minkälaista palkaa maksetaan johdon sihteereille/assistenteille?

Itse olen tradenomi/HSO, 30 v, kansainvälisessä firmassa, rahoitusalalla, PKS ja saan eilut 2400 puhelin lounas.

32

11322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tj:n assistentti

      Pks, 2850 puhelin auto päivärahat

      • TTT

        eiks päivärahat kuulu kaikille,jotka on työmatkalla ja oikeutettuja siihen. Ei siis mikään etu!

        Itse yliopiston hallinto/osastosihteeri ja osastopäällikön assistentti. Palkka 2200 e puh joustava työaika ja etätyömahdollisuus kotona, jota arvostan suunnattomasti. Voin tehdä 4 päivää työpaikalla ja päivän kotosalla.


      • Tj:n assistentti
        TTT kirjoitti:

        eiks päivärahat kuulu kaikille,jotka on työmatkalla ja oikeutettuja siihen. Ei siis mikään etu!

        Itse yliopiston hallinto/osastosihteeri ja osastopäällikön assistentti. Palkka 2200 e puh joustava työaika ja etätyömahdollisuus kotona, jota arvostan suunnattomasti. Voin tehdä 4 päivää työpaikalla ja päivän kotosalla.

        että kyseessä oli etu????? Onko palkkakin sitten eriteltynä etu??? Sopisi opetella lukemaan ennen kuin alkaa viisastelemaan. Päivärahat kun tulevat kk-liksan päälle eli vaikuttavat palkkaan. Kaikilla ei ole päivärahoja kun eivät matkustele sihteerin töissä. Vai paljonkos TTT matkustelee?


      • uuuik

        jepswust


    • maisterismies

      Tsekkaapas nuo vastaukset; kaikki taatusti liioiteltuja. Sihteerin täytyy olla Nokian pääjohtajan assari, ennen kuin vetää 2,5 tonttua tai liki 3. Myöskin tuo yliopiston sihteerin liksa on liioiteltu, täytyy sisältää sitten kaikki ikälisät ja olla ns. reittä pitkin-suhde...

      • TTT

        eipä muuten ole liioiteltua ja osastosihteerin työtehtävät vastaavat jo osin talouspäällikön hommia.

        Palkkaluokkani yliopistolla on A 18 ja 2 ikälisää vielä tulossa eli tarkka palkka 2142,46 ekeä. Osastosihteereitten palkat ovat meillä luokassa A15-A19.

        Ja yksityisillä palkat ovat parempia, ei sille mitään voi.

        et silleen!


      • TTT

        ja että enemmän sinua harmittaisi niin vieläpä 2200 ekee ja pelkkä merkonomi


      • ihmettelijä
        TTT kirjoitti:

        eipä muuten ole liioiteltua ja osastosihteerin työtehtävät vastaavat jo osin talouspäällikön hommia.

        Palkkaluokkani yliopistolla on A 18 ja 2 ikälisää vielä tulossa eli tarkka palkka 2142,46 ekeä. Osastosihteereitten palkat ovat meillä luokassa A15-A19.

        Ja yksityisillä palkat ovat parempia, ei sille mitään voi.

        et silleen!

        Merkonomi pistää nyt kyllä omiaan. A18 ikälisineen on max. 2153,80. Tietty jos pomo maksaa hyvän tytön lisää palveluksista. Tai kyseessä wanna be sihteeri...


      • duunari
        TTT kirjoitti:

        ja että enemmän sinua harmittaisi niin vieläpä 2200 ekee ja pelkkä merkonomi

        noi hääppösiä duunaritkin vetelee yli 3000 euron palkkoja


      • Piu

        Eivät kuitenkaan taida keksiä päästään noita lukuja. Nokian pj:n sihteeri saa varmaan 3 tai 4-alkavaa palkkaa ja yleisestikin toimareiden sihteerit saa 2500->


      • Xxxx
        Piu kirjoitti:

        Eivät kuitenkaan taida keksiä päästään noita lukuja. Nokian pj:n sihteeri saa varmaan 3 tai 4-alkavaa palkkaa ja yleisestikin toimareiden sihteerit saa 2500->

        Kerrankin joku asiallinen viesti. Aina joka palstalla on joku joka häiriköi asiattomilla viesteillä. Näille pitäisi tehdä oma palsta, jossa voisivat mollata, epäillä ja kehuskella keskenään.


      • N30

      • Piu
        N30 kirjoitti:

        http://www.aek.fi/index.cgi?mode=2&newsid=1063347647

        Hso-sihteereiden keskipalkka 2003 oli 2580 euroa.

        Edelleen, en puhunut keskipalkoista, vaan toimitusjohtajien assistenteista, jotka voivat todella tienata reilusti yli 3000e. Se ei toki tarkoita sitä, että kaikki tienaavat sen verran.


      • saa 2500?
        N30 kirjoitti:

        http://www.aek.fi/index.cgi?mode=2&newsid=1063347647

        Hso-sihteereiden keskipalkka 2003 oli 2580 euroa.

        Ne on ne muutamat huiput jotka nostaa keskiarvoa kummasti.Kantseis opetella lukeen tilastoja. Sitä paitsi HSO:t on nimenomaan Helsingin sihteeriopiston kasvatteja, mietippä palkkoja pääkaupunkiseudun ulkopuolella.


    • Toimihenkilö

      Minä ainakin tunnustan, että olen maisterisihminen ja tienaan 2200 e/kk, ja mun tuttavapiirissä se on huikean hyvä palkka.
      Voin vilpittömästi sanoa, että kaveripiirissäni ei juuri tämän isompia palkkoja tunneta. En tiiä missä sfääreissä te kaikki liikutte.
      Ja kaiken lisäksi olen ihan onnellinen, ja tuntuu että rahaa on vaikka muille jakaa. Mihin tämä maailma on menossa, ja ihminen ei pärjää kymppitonnilla mummonmarkoissa kuukaudessa?! Suosittelen teitä "palkkamonttulaiset" vierailemaan jossain vähän idempänä tai etelämpänä Suomesta, ja ehkä sitten hoksaatte, että olette oikeastaan varsin hyväosaisia.

      • N30

        Kiitos kaikista asiallisista vastauksista. Sihteereiden/assistenttejen palkkahaitari on suuri, toisaalta toimenkuvatkin vaihtelevat laidasta laitaan. Omasta mielestäni 2,5 ei ole mikään ihmeellinen palkka. Myös edeltäjäni tienasi enemmän, tosin toimenkuva oli hieman erilainen, ei mielestäni kuitenkaan vaativampi, mutta hän oli ekonomi.

        Laittakaa ihmessä lisää vastauksia! Alkuperäisen viestin tarkoituksena ei todellakaan ollut lietsoa mitään sisarkateutta vaan herättää ihan asiallista keskustelua johdon sihteereiden/assistenttien palkoista ja miksei työstä muutenkin.


      • PUTKARI

        tekemään noi9n halvalla minäkin tienaan noin 3200-4000 euroo kuukaudessa riippuen vähän hommasta ja eikö ainakin ekonomiliiton minimi vastavalmistuneelle ole 2500 euroa


      • muuta työtä!
        PUTKARI kirjoitti:

        tekemään noi9n halvalla minäkin tienaan noin 3200-4000 euroo kuukaudessa riippuen vähän hommasta ja eikö ainakin ekonomiliiton minimi vastavalmistuneelle ole 2500 euroa

        Valitettavasti näin. En saa parempipalkkaista työtä, vaikka kovasti olen hakenut. Ilmeisesti mun karisma ei työmarkkinoilla pure. Vaan silti olen ihan onnellinen, elämässä kaikki kohdallaan. Ei raha ole pääasia.


      • Kathryn
        N30 kirjoitti:

        Kiitos kaikista asiallisista vastauksista. Sihteereiden/assistenttejen palkkahaitari on suuri, toisaalta toimenkuvatkin vaihtelevat laidasta laitaan. Omasta mielestäni 2,5 ei ole mikään ihmeellinen palkka. Myös edeltäjäni tienasi enemmän, tosin toimenkuva oli hieman erilainen, ei mielestäni kuitenkaan vaativampi, mutta hän oli ekonomi.

        Laittakaa ihmessä lisää vastauksia! Alkuperäisen viestin tarkoituksena ei todellakaan ollut lietsoa mitään sisarkateutta vaan herättää ihan asiallista keskustelua johdon sihteereiden/assistenttien palkoista ja miksei työstä muutenkin.

        Hei!

        Toimin lääkealalla johdon assarina ja toimitusjohtajan sihteerinä ja peruspalkkani on 3000 euroa puhelinetu. Lisäksi tulevat vuotuiset bonukset, jos tulos sen sallii. Työkokemusta näistä töistä minulla on noin 15 vuotta.


      • Huonotajat

        Joo ajat ovat näköjään muuttuneet surkeammiksi jos 2200 on maisterille mielestäsi hyvä palkka - tosin kyllähän sillä syö ja asuu paremmin kuin moni maapallon köyhä. Ensimmäiseen työpaikkaan just ja just ok mielestäni, riippuen tietenkin teetkö toimistotöitä vain suunnittelijatason töitä.
        Täällä alanvaihtajamaisteri ja esim.jo v. 2008 ennen viimeisintä hallintopuolen paikat syönyttä taantumaa oli palkka normihallintotyöstä 2800 yhdellä silloisella ikälisällä. Paljon korkeampiakin on joissan kunnallishallinnon paikoissa, mutta nehän vähenivät myös kuin pyy maailmanlopun edellä.


    • :o)

      Jos joku haluaa helposti kartuttaa kokemusta ja saastaa vahan rahaa, kannattaa harkita sihteerin toita Lontoossa. Minulla on historian kandidaatin tutkinto, ja vuoden yleisella pankkiapulais kokemuksella sain ihan helposti sihteerin paikan, jossa palkka n. 3150 Euroa / kk. Taalla tuntuu olevan tosi paljon vapaita sihteerin paikkoja, ja ehka taalta hankitun kokemuksen avulla on helpompi saada toita myos suomessa.

      • Vaikka heti

        Lähtisin mielelläni Lontooseen töihin vaikka heti. Olen etsinyt sieltä töitä, mutta Suomesta saakka on vaikea löytää. Miten kantsee etsiä ja mistä? Kerro kaikki, pliis.


      • ...
        Vaikka heti kirjoitti:

        Lähtisin mielelläni Lontooseen töihin vaikka heti. Olen etsinyt sieltä töitä, mutta Suomesta saakka on vaikea löytää. Miten kantsee etsiä ja mistä? Kerro kaikki, pliis.

        Helpoiten normaaleja toimistotoita Lontoossa loytaa rekrytointi firmojen kautta. Naihin firmoihin kannattaa ensin lahettaa CV emaililla, odottaa pari viikkoa ja sitten soittaa peraan ja yrittaa jarjestaa rekisterointi haastattelu. Rekisterointi haastattelut ei ole kovin vaikeita, vahan rupattelua ja yleensa aina testaavat word, excel, powerpoint taidot ja konekirjoitus nopeuden.

        Mun mielesta paras keino suomesta kasin olisi yrittaa varata joku viikko parin kuukauden paassa ja yrittaa varata sille viikolle niin monta rekist.haastattelua rekrytointifirmoissa kun vaan onnistut saamaan. Ja sitten lahtea vasta paikanpaalle tuoksi viikoksi.

        Jos kay hyva tuuri lyhempia (temporary) toita voi saada jo haastattelua seuraavaksi paivaksi. Tallaset hommat vaihtelee paivasta kuukausiin. Niihin ei tarvitse kayda erikseen haastatteluissa kyseisissa firmoissa, vaan rekry firma lahettaa sut sellasiin paikkoihin missa katsoo sun parjaavan. Viimeksi kun hain vakituisia paikkoja rekist.haastattelusta viikon paasta minulla oli 1. haastattelu nykyisessa tyopaikassa ja parin paivaa siita 2. haastattelu ja samana paivana tarjosivat paikkaa... eli en kovin kauaa joutunut odottamaan. Lyhyt aikaisia temporary hommia olen aina saanut ihan muutamassa paivassa :o)

        Ei kannata lannistua jos jotkut rekry firmat vaikuttaa vahan huonosti organisoiduilta. Moniin firmoihin soitin lukuisia kertoja kun yritin selvittaa oliko joku jo ehtiny katsoa CV:tani. Aina tuntui puhelimen maasta loytyvan joku joka ei tieda mistaan mitaan. Mutta kannattaa vaan yrittaa tyrkyttaa itseaan, yrittaa kysya hen kohtaista email osotetta ja puh numeroa, lahettaa CV ja soittaa pian peraan :O)

        Jos sulla on aikaisempaa toimisto kokemusta selva englannin kieli, hommia on varmaan ihan helppo loytaa. Varsinkin jos on sihteerin kokemusta. Jos aikaisempaa kokemusta on vahemman, temporary hommien kautta sita saa helpommin lisaa jos ei heti vakituista paikkaa tunnu saavan.

        Nailla firmoilla on mun mielesta ollu tosi hyva ote tahan palveluun.

        www.tayassociates.co.uk
        www.angelamortimer.com
        www.cronecorkill.co.uk

        Naista paikosita etsimalla saa hyvan yleiskuvan mahdollisista paikoista ja palkoista. Laitoin tolle ekalle sivulle mun cv:n ja tayassociates otti muhun yhteytta nykyista paikkaa varten, eli ei kovin vaikeeta ollut.

        www.officerecruit.co.uk
        www.secsinthecity.co.uk

        noi paikat mita ne mainostaa on monesti jo menny. mutta kannattaa kattoo kuka mainostaa mielenkiintoselta nayttavia paikkoja, etsia sen firman netti sivu, ja meilata sinne cv suoraan, ja sit soittaa.

        Palkat on korkeempia yleensa isoissa investointi pankeissa, laki firmoissa (tarvii laki kokemusta) ja yleensakin lontoon cityssa/docklandsissa, west endissa ja muualla lontoossa yleensa alemmat, mutta loytyy muualtakin keskustasta kuin citysta ihan hyvia palkkoja :O)

        (parilla rekry firmalla Adecco ja Reed on toimistoja vahan joka paikassa, mutta ite en ainakaan loytanyt niiden kautta mukavia hommia, ja kaytan mieluumin noita muita, secsinthe city ja officerecruit sivuilta loytyy listatkin monista recruitment agencyista)

        Hups... vahan paasi juttu venahtaa... kysy vaan jos tarviit viela apua..


      • avuliaalle!
        ... kirjoitti:

        Helpoiten normaaleja toimistotoita Lontoossa loytaa rekrytointi firmojen kautta. Naihin firmoihin kannattaa ensin lahettaa CV emaililla, odottaa pari viikkoa ja sitten soittaa peraan ja yrittaa jarjestaa rekisterointi haastattelu. Rekisterointi haastattelut ei ole kovin vaikeita, vahan rupattelua ja yleensa aina testaavat word, excel, powerpoint taidot ja konekirjoitus nopeuden.

        Mun mielesta paras keino suomesta kasin olisi yrittaa varata joku viikko parin kuukauden paassa ja yrittaa varata sille viikolle niin monta rekist.haastattelua rekrytointifirmoissa kun vaan onnistut saamaan. Ja sitten lahtea vasta paikanpaalle tuoksi viikoksi.

        Jos kay hyva tuuri lyhempia (temporary) toita voi saada jo haastattelua seuraavaksi paivaksi. Tallaset hommat vaihtelee paivasta kuukausiin. Niihin ei tarvitse kayda erikseen haastatteluissa kyseisissa firmoissa, vaan rekry firma lahettaa sut sellasiin paikkoihin missa katsoo sun parjaavan. Viimeksi kun hain vakituisia paikkoja rekist.haastattelusta viikon paasta minulla oli 1. haastattelu nykyisessa tyopaikassa ja parin paivaa siita 2. haastattelu ja samana paivana tarjosivat paikkaa... eli en kovin kauaa joutunut odottamaan. Lyhyt aikaisia temporary hommia olen aina saanut ihan muutamassa paivassa :o)

        Ei kannata lannistua jos jotkut rekry firmat vaikuttaa vahan huonosti organisoiduilta. Moniin firmoihin soitin lukuisia kertoja kun yritin selvittaa oliko joku jo ehtiny katsoa CV:tani. Aina tuntui puhelimen maasta loytyvan joku joka ei tieda mistaan mitaan. Mutta kannattaa vaan yrittaa tyrkyttaa itseaan, yrittaa kysya hen kohtaista email osotetta ja puh numeroa, lahettaa CV ja soittaa pian peraan :O)

        Jos sulla on aikaisempaa toimisto kokemusta selva englannin kieli, hommia on varmaan ihan helppo loytaa. Varsinkin jos on sihteerin kokemusta. Jos aikaisempaa kokemusta on vahemman, temporary hommien kautta sita saa helpommin lisaa jos ei heti vakituista paikkaa tunnu saavan.

        Nailla firmoilla on mun mielesta ollu tosi hyva ote tahan palveluun.

        www.tayassociates.co.uk
        www.angelamortimer.com
        www.cronecorkill.co.uk

        Naista paikosita etsimalla saa hyvan yleiskuvan mahdollisista paikoista ja palkoista. Laitoin tolle ekalle sivulle mun cv:n ja tayassociates otti muhun yhteytta nykyista paikkaa varten, eli ei kovin vaikeeta ollut.

        www.officerecruit.co.uk
        www.secsinthecity.co.uk

        noi paikat mita ne mainostaa on monesti jo menny. mutta kannattaa kattoo kuka mainostaa mielenkiintoselta nayttavia paikkoja, etsia sen firman netti sivu, ja meilata sinne cv suoraan, ja sit soittaa.

        Palkat on korkeempia yleensa isoissa investointi pankeissa, laki firmoissa (tarvii laki kokemusta) ja yleensakin lontoon cityssa/docklandsissa, west endissa ja muualla lontoossa yleensa alemmat, mutta loytyy muualtakin keskustasta kuin citysta ihan hyvia palkkoja :O)

        (parilla rekry firmalla Adecco ja Reed on toimistoja vahan joka paikassa, mutta ite en ainakaan loytanyt niiden kautta mukavia hommia, ja kaytan mieluumin noita muita, secsinthe city ja officerecruit sivuilta loytyy listatkin monista recruitment agencyista)

        Hups... vahan paasi juttu venahtaa... kysy vaan jos tarviit viela apua..

        Kylläpä olet ihana ihminen!


      • Kriitikko

        Kai muistat nyt kertoa, että 3150 Euroa kuussa ei ole LONTOOSSA kovin suuri raha. Ihan vain siksi, että ei tulisi harhakäsityksiä ruusuisista Britannian työmarkkinoista ja siitä millaisen elintason siellä saavuttaa. Eipä silti, ei Suomessakaan tilanne niin ruusuinen ole ja onhan isossa maassa paljon mahdollisuuksia.


      • 60's
        Kriitikko kirjoitti:

        Kai muistat nyt kertoa, että 3150 Euroa kuussa ei ole LONTOOSSA kovin suuri raha. Ihan vain siksi, että ei tulisi harhakäsityksiä ruusuisista Britannian työmarkkinoista ja siitä millaisen elintason siellä saavuttaa. Eipä silti, ei Suomessakaan tilanne niin ruusuinen ole ja onhan isossa maassa paljon mahdollisuuksia.

        Näissä asioissa tuppaa käymään kuten 60-luvulla, kun maalaisia rekrytoitiin Ruotsiin autotehtaalle ison rahan perään. No, saihan sieltä moni toki jopa auton tuotua monen vuoden uurastuksen jälkeen, mutta vähintään yhtä moni palasi takki tyhjänä.

        En ymmärrä sairaahoitajien vouhkotusta Norjan työmarkkinoista. Pakkoko sitä ylipäätään on kouluttautua matalapalkka-alalle kun tietää ettei se lyö leiville. Korkeammasta kustannustasosta johtuen edes Norjassa.


      • :-)
        Kriitikko kirjoitti:

        Kai muistat nyt kertoa, että 3150 Euroa kuussa ei ole LONTOOSSA kovin suuri raha. Ihan vain siksi, että ei tulisi harhakäsityksiä ruusuisista Britannian työmarkkinoista ja siitä millaisen elintason siellä saavuttaa. Eipä silti, ei Suomessakaan tilanne niin ruusuinen ole ja onhan isossa maassa paljon mahdollisuuksia.

        Elaminen voi tosiaan Lontoossa olla ihan liian kallista jos haluaa asua & elaa korkeatasoisesti. mutta jos on joustava ja lahtee lyhyella tahtaimella silla periaatteella, etta tavoitteena on saastaa rahaa, valitsee aina halvempia ruoka-aineita, kokkaa paljon itse, asuu ydessa muutaman ihmisen kanssa samassa asunnossa ja kayttaa hyvaksee ilmaisia vapaa-ajan vietto vaihto ehtoja, rahaa saa kylla tuosta palkasta ihan hyvin saastymaan. Mielestani ainakin paremmin kuin aloitteleva sihteeri suomessa saisi. ja tietysti jos harkitsee muita aloja, palkat voivat olla paljon paljon korkeampia. Monet ihmiset selviavat lontoossa paljon pienemmillakin palkoilla kuin 3000E/kk. matkustamisesta pitaville ihmisille saastoja tuo myos halvat matkat joita lontoosta saa helposti muualle eurooppaan :o) ja jos kokemusta etsii, sita mielestani on helpompi saada kuin suomessa :)

        jos sihteerina haluaa maximoida elintasonsa, mielestani kannattaa kituuttaa taalla jokunen vuosi, saastaa hyva alkuraha asunonostoa varten ja sitten muuttaa suomeen :o) mutta ymmarran, etta lontoo pienella budjetilla ei valttamatta ole ihan se kaikkein ihanteellisin paikka elaa ;)


      • :-)
        :-) kirjoitti:

        Elaminen voi tosiaan Lontoossa olla ihan liian kallista jos haluaa asua & elaa korkeatasoisesti. mutta jos on joustava ja lahtee lyhyella tahtaimella silla periaatteella, etta tavoitteena on saastaa rahaa, valitsee aina halvempia ruoka-aineita, kokkaa paljon itse, asuu ydessa muutaman ihmisen kanssa samassa asunnossa ja kayttaa hyvaksee ilmaisia vapaa-ajan vietto vaihto ehtoja, rahaa saa kylla tuosta palkasta ihan hyvin saastymaan. Mielestani ainakin paremmin kuin aloitteleva sihteeri suomessa saisi. ja tietysti jos harkitsee muita aloja, palkat voivat olla paljon paljon korkeampia. Monet ihmiset selviavat lontoossa paljon pienemmillakin palkoilla kuin 3000E/kk. matkustamisesta pitaville ihmisille saastoja tuo myos halvat matkat joita lontoosta saa helposti muualle eurooppaan :o) ja jos kokemusta etsii, sita mielestani on helpompi saada kuin suomessa :)

        jos sihteerina haluaa maximoida elintasonsa, mielestani kannattaa kituuttaa taalla jokunen vuosi, saastaa hyva alkuraha asunonostoa varten ja sitten muuttaa suomeen :o) mutta ymmarran, etta lontoo pienella budjetilla ei valttamatta ole ihan se kaikkein ihanteellisin paikka elaa ;)

        pitaa viela lisata etta korkeatasoisella tarkoitin vain keskiverto suomalaista asumisen tasoa, jota suurinosa suomalaisista odottaisi (mahdollisuus halutessaan asua yksin asunnossa, kokolattiamatottomat lattiat, kunnon vuotamattomat ikkunat, rauhallinen & turvallinen asuinalue ja ehka viela helpohko tyomatkat ja vahan luontoakin kodin lahela)


      • vakkariduunia
        60's kirjoitti:

        Näissä asioissa tuppaa käymään kuten 60-luvulla, kun maalaisia rekrytoitiin Ruotsiin autotehtaalle ison rahan perään. No, saihan sieltä moni toki jopa auton tuotua monen vuoden uurastuksen jälkeen, mutta vähintään yhtä moni palasi takki tyhjänä.

        En ymmärrä sairaahoitajien vouhkotusta Norjan työmarkkinoista. Pakkoko sitä ylipäätään on kouluttautua matalapalkka-alalle kun tietää ettei se lyö leiville. Korkeammasta kustannustasosta johtuen edes Norjassa.

        Ottaisit vähän paremmin asioista selvää ennen kuin nolaat itsesi julkisesti. Katseleppa huviksesi tilastoja: kuinka helppo on eri puolilla Suomea sairaanhoitajan saada vakkarityö? Saatikka esim. päivätyö. Monissa muissa maissa suomalainen sairaanhoitaja saa jopa vähän valita, ja saa jonkinlaista arvostusta. Vaan eipä kannata arvostusta odottaa kun maa on täynnä sinunkaltaisiasi ihmisiä.


    • tietämätön

      Mikä on tilanne tänä päivänä? Uskaltaako joku paljastaa?

    • u_tube

      Minä olen tiimiassistentti suomalaisessa firmassa (4000 työntekijää) pks-seudulla. Työkokemusta sihteerin/assistentin työstä yli 20-vuotta. Palkkani 2600 euroa, puhelinetu sekä mahdolliset bonukset.. Mahdollisuus työpaikkaruokailuun, työterveyshuoltoon (sis.lääkkeet) sekä kultturiseteleihin. Ja se tärkein: työn ehtii tekemään työaikana ja assistentin työpanosta myös arvostetaan tässä yrityksessä. Eli palkka ei aina ole se tärkein asia.

    • talous2014

      Miten taloudellinen tilanne on vaikuttanut palkkoihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe