18 v tyttö vastaa kysymyksiin :)

Tyttö 18v

Laittakaa tänne kysymyksiä mitä mielenpäällä vaan on :)

22

442

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut1

      Oletko kiimanen, kiihotutko helposti, minkälaisia orgasmeja saat valuuko vai suihkuaako, missä kaikkialla olet sormettanut.

      • tyttö 18v

        Oon kiimanen, todellaki kiihotun helposto, valuu :D


    • jeijeijei

      Tykkäätkö ottaa suihin? tai kenties deepthroata

      • Tyttö 18v

        En niinkään siitä hommasta tykkää :D


    • Mitat?
      Lempiruoka? Syötkö aamupalaa?
      Sinkku/seurustelet?
      Neitsyt vai ei?

      • Tiitu 18v

        Naiselta ei mittoja kysellä jos sitä tiesit mut oon 165 cm pitkä
        Lempiruoka : jauhelihakastike ja spagetti
        Syön aamupalan aina
        Sinkku ainaki hetki aikaa
        En oo neitsyt muutaku horoskoopiltani :D


    • ehd

      mitkä asiat kiihottaa sua ?:)

      • Tyttö 18v

        Noo ainaki oikeen iso kalu :)


      • jussi_95
        Tyttö 18v kirjoitti:

        Noo ainaki oikeen iso kalu :)

        kuinka iso se oikein iso sitte on? itsellä ei taida olla mitään toivoa tyydyttää koskaan ketään naista? :/


      • Tyttö 18v
        jussi_95 kirjoitti:

        kuinka iso se oikein iso sitte on? itsellä ei taida olla mitään toivoa tyydyttää koskaan ketään naista? :/

        No todellaki on toivoa :) ei se kovin iso tartte olla että naiset tykkää , suurimmalla osalla miehistä kummiski on iha sopivan pituset ja kokoset :) ja loppupeleissä koolla ei oo väliä kuha sitä vaan oikeen osaa käyttää ;)


    • jussi_95

      mites on mikä olis sun mielestä ihannekoko kalulle, tarviiko olla pitkä ja paksu vai paksu pelkästään? :( ku itsellä semmonen ongelma että musta tuntuu että mul on aika pieni penis ku se on erektiossa 16 cm pitkä ja ympärysmittaa 12-12,5 cm että eihän tämmönen kai mitenkään riitä naisille että sais orgasmeja? vai miten se on tuntuu jo että on aika toivoton :/ t: 18v jätkä

      • Tyttö 18v

        No ei välttämättä tartte olla pitkä ja paksu jos oikeen osaa käyttää ;) ite tykkään kaikista eniten paksuista . Ei sulla nyt mitää hätää oo , muutenki monet naiset ei tykkää kovin hirveen pitkistä , koska muute seksi menee helposti sellaseksi suorittamiseksi , koska miehen pitää koko aja varoa ettei työnnä liian pitkälle ettei satuta :) nii monille naisille riittää tuo 16 cm ja muutenki jos toisesta oikeesti välittää nii ei sillä peniksen koolla oo mitää väliä :) varmasti saa vähä pienemmänki omistava tyydytettyä oman naisensa:)


    • sjdjsk

      voitko kikata ;) beatenpotato

    • Melamiesonainavalmis

      Tahtoisitko panna mun kaa? Olen kans 18 ;)

      • Tyttö 18v

        Sun kanssa :D? En kyllä harrasta mitään seksisuhteita et en :D


    • Melamiesonainavalmis

      Mm :( Käsitin et harrastat voi vittu sä dikkaat pitkistä suhteista?

      • Tyttö 18v

        Niihä mä dikkaan :)


    • nee213131

      Oletko avoin yhden illan suhteisiin?

      • Tyttö 18v

        Enn ku en harrasta sellasia :)


    • poika16v1

      Mitähän sisko (22v ei asu kotona) tykkää kun oon varastanu siltä 9pikkarit kahet stringit ja 4rintsikat? :D ei se ainakaa oo sanonu mitää :D ei varmaa kehtaa. Kaverin siskolta 5pikkarit ja 5rintsikat :D oon koukussa niide keräämiseen :S Osaakko neuvvoa miten pääsen eroo siitä? :D
      Oisko kivaa jos joku kattoo sun kuvaa ja tyydyttää itseään? :)

      • Tyttö 18v

        no sun ikäselle tollanen on suhteellisen normaalia :D kyllä se siitä ohi menee ku ikää vaan tulee :) en kyllä suosittele varastamaan naisten alusvaatteita, eivät tykkää :D no voehan:D


      • boyyyyy
        Tyttö 18v kirjoitti:

        no sun ikäselle tollanen on suhteellisen normaalia :D kyllä se siitä ohi menee ku ikää vaan tulee :) en kyllä suosittele varastamaan naisten alusvaatteita, eivät tykkää :D no voehan:D

        Kikkaatko ???

        Boyfromfinland01


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe