Tapparan logo

LukkoFAN.

8

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • LukkoFAN.

        Älä sinä homopoika sössötä. Taisit kirjoittaa vahingossa nahkavaateviestisi väärälle palstalle? :))))))

        Nyt se tuli väärälle palstalle ja kaikki tietävät sinun olevan homo.


      • Kirves yksi
        LukkoFAN. kirjoitti:

        Älä sinä homopoika sössötä. Taisit kirjoittaa vahingossa nahkavaateviestisi väärälle palstalle? :))))))

        Nyt se tuli väärälle palstalle ja kaikki tietävät sinun olevan homo.

        Lue nyt tarkkaan tuo käyttöohje ketullesi :)

        "Lelusta on helppo ja mukava ottaa kiinni ja kevyenä myös kantaminen yms. riehuminen lelun kanssa on ..."

        Se on kevyt, ihan sulle tehty..kiva riehua..tilaa ny jo


    • Tapparan miäs

      "Anustappi, neljä diatsepaamitablettia ja H-kirjain (=homo)."

      Nuo asiat ovat selvästi LukkoFanin mielenkiinnon kohteita. No eipä siinä mitään laita se anustappi pyllyysi ja ota vähän diatsepaamia ettei tappio vituta niin paljoa kunhan et tule tänne Tampereelle homoilemaan. Äläkä poika sässätä.

      • Kirves yksi

        Mikähän h..tti on anustappi?...

        No enivei LukkoFun, jos luet oman aloituksesi, ymmärrät (no....saatat ymmärtää), miksi jäät aina hopealle ja kiljumasi urrot todennäköisesti neljänneksi.

        Mutta ei se mitään, pitäkää mukava raumam boikain Faniristeily, jolla reissulla tuskin ketään yhtään ketuttaa..

        Ja jos nyt kumminkin sattuu ketuttamaan, niin onhan siellä tilaamasi kevyt ja pehmeä ja mukava peuhattava mukana...lainaat sitä aina sille, joka teeskentelee kaveriasi.
        Kannattaa toki viruttaa välillä Rauman kanaalissa...Ettei kukaan luule sitä reissun jälkeen Arvon penaaliksi.


    • Baloun

      Olen Hervannasta, olen työtön. Synnyin vuonna 1950, eli 63 vuotias nyt. Synnyin Ilves-sukuun, minua aivopestiin joka päivä koulun jälkeen, n. 3h päivässä minulle näytettiin viiksiinsä pissaavan, rauhoitetun, "peto" eläimen eläinfilmejä, sekä entisten jääpallo/jääkiekko ilves-joukkueen harjoituksia sota-ajalta, kun muut olivat sodassa. Voitimme jopa mestaruuden silloin kun miehet olivat sotimassa, lisäksi yhden mestaruuden voitimme kabinetissa, lahjoimme päättäjät ilmaisnakeilla. Kuljen sukuni kanssa Hervannasta joka ilta hallin viereen, arvomme suvustamme 5 henkilöä jotka pääsevät halliin sisälle. Loput jäävät hallin ulkopuolelle kokoontumisiin muiden sukujen kanssa, jos vaikka tulisi kadunvarsikysely niin voisimme päteä siinä. Toki halliin emme kaikki mene vaikka äänemme annammekin. Sedälläni on 2 lasta jotka pelaavat Ilveksen junioreissa, Heidät pakotettiin ostamaan kausikortti Ilveksen peleihin vaikka asuvat keskellä Tamperetta ja eivät kerkiä ruuhkien takia peliin kumminkaan. Lisäksi viimekaudella heille tuli Ilvekseltä monen tuhannen euron lasku, joka oli kuulemma lähetetty "vahingossa" perheille vaikka Ilveksen laskut piti maksaa. Eli lyhennettynä, Olen työtön, kuljen työttömyysalennuksella hervannasta bussilla hakametsään, siellä ostän työttömyys-alennetun lipun, halliin sisään mentäessä syön ensin Ilmaisnakin, jonka jälkeen menen katsomaan kun vastustaja hakkaa kaudessa yli 200 börsää meidän "lupauksen" taakse. "OMIA" junnuja meillä on kokoonpanossa joka kausi n.15, mutta kokoonpanossa heitä nähdään n.4. MINÄ,ME, ILMAISNAKIT, PIKAVIPIT.

    • magge93

      Taitaa ottaa Lukko-FUNia vähä koville nää välieräpelit ku pitää purkaa pahaa oloo täällä ja vielä monilla eri nimimerkeillä.

      • Kirves yksi

        Siihen vaivaan olis helppo ja yksinkertainen lääke.
        Kääntyy vaan suosiolla Tappara-FANiksi, sitten ei ole enää mitään rajaa riemulla.

        Näin o :)

        ps. eikä tarvi edes vaihtaa kaupunkia, tämän tomberelaisen Lukko-FIINIn.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe