Lyhyet miehet

Vaniljapilvi

En ymmärrä minkä takia kaikki naiset aina haluaa pitkän miehen.
Itseäni viehättävät sellaiset 160-176 cm pitkät miehet.

26

1999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti mies.

      Hei sinä, olen 167cm. Kaikki yli 170 cm miehet on pitkiä.

      • Vaniljapilvi

        Ootko varattu?


      • kiltti mies.
        Vaniljapilvi kirjoitti:

        Ootko varattu?

        En tietenkään.


      • Vaniljapilvi
        kiltti mies. kirjoitti:

        En tietenkään.

        Mistä päin olet?


    • Lyhytmies

      Onneksi löytyy tämmöisiä ihaniakin naisia :) Itse olen 168cm pitkä mies. En ymmärrä nykypäivän suomalaisia naisia, jotka jopa kännipäissään huutelevat minua kääpiöksi eivätkä kelpuuta miestä, ellei ole vähintään se 180cm, omista Audia ja ole töissä lääkärinä...

      • ...........

        Naisille kelpaa vain lyhyet mustat miehet ja pitkät suomimiehet ovat sitten aisureita.


    • Atonis

      Joo, lyhyet miehet on ihania kun niillä on niin suuri kxlli. 160 senttisellä adoniksella on vähintään 22 cm pitkä vehje. Mitä pienemi mies sitä suurempi. Sehän on siis fakta, että isoilla miehillä on pieni varustus. Parimetrisillä on vain vajaa 10 cm.

      Näin se on. On se näin. Näin se on, on, on, ihan just näin eikä mitenkään muuten päin.

      • Anonyymi

        Kuinka lyhyt miehen oltava, et penis on jo suurempi kuin mies itse?


    • hfdsdh

      kääpiöillä ja sairailla on suurin. vaimo kerto.

    • Miun mielipide

      Kyllä keskimittaisen miehen alaraja on tuossa 176 cm:n kohdalla kuten avaaja kertoi. Edes 170 cm pitkä nainen ei ole vielä "pitkä".

    • mies 35

      Kun tuollaisen naisen itselleen jostain löytäisikin.

      Yleensä kun ei naisia oikein säväytä tämä oma pituuteni.

    • suolikaasupilvi

      paljonkos aloittaja itse on pitkä, 140cm...

      • Vaniljapilvi

        158 cm.


      • haiseva läski

        Haista sinäkin ummetuspilvi!


    • --m79

      Kyllähän sitä nettitreffiprofiileita katsellessa kokee itsensä aivan liian lyhyeksi näin 173 senttisenä, kun lähes kaikilla on minimipituusvaatimuksena 175 tai 180cm. No onneksi kaikki eivät vaadi tuota pituutta, mutta väittäisin, että parisuhteen löytäminen olisi huomattavasti helpompaa jos olisi vaikka vain 5cm enemmän pituutta.

    • Panokarju 195/100/25

      Tommone 170cm "mies" on kiva panopuu.. semmonen "spinner" ;)

      • Ou jesh!!

        Kiva semmosta on pökitellä!


      • lyhyt hetero

        ainahan se on tietty että tommoset neitikarjut on homoja. ja laiskoja kaikensuhteen jos hetero on..


      • Hei vaahtosammutin:
        lyhyt hetero kirjoitti:

        ainahan se on tietty että tommoset neitikarjut on homoja. ja laiskoja kaikensuhteen jos hetero on..

        Se jota työnnetään=homo


      • Panokarju 195/100/2

        Niin ja mun mun mies on nimenomaan lyhyt, gay-mies kun olen ;)


      • Panokarju195/100/25

        Pienet miehet ovat ketteriä ja kestäviä... ja ne voi nostaa naaman päälle istumaan ;)


      • lyhyt "hetero"
        Panokarju195/100/25 kirjoitti:

        Pienet miehet ovat ketteriä ja kestäviä... ja ne voi nostaa naaman päälle istumaan ;)

        Karpaasin pökkiessä pienet rupiset nyyttini heiluvat kivasti ;)


    • Anonyymi

      noh ei kait sillä pituudella ole mitään väliä itse olen vain 182cm pitkä ja olen seurustellut saman pituisen naisen kanssa :D

    • Anonyymi

      Tämän on pakko olla provo. Itse olen alle 170cm mies ja eipä ole naiset kiinostuneet.

      • Anonyymi

        Niin ite oon 175cm ja aika lyhyeltä tuntuu. Keskipituus kai 180cm nykyään. Toivottavasti kasvaisin vielä vuos sitten olin 173cm. Jos kasvaisin 179cm niin se ois iha hyvä mutta ei hirveen hyvät mahollisuudet taida olla.


    • Anonyymi

      Ei kaikki pitkää halua. Olen kerran ollut ihastunut pitkään. Ei sillä pituudella ole mitään väliä. Kaikki kumppanini ovat olleet minua suunnilleen 10- 15 senttiä pidempiä. Itse olen 164cm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe