Olen niin tuuliajolla

myrskytuuli43

kun vain ihminen olla voi, toinen on varastanut sydämeni, ajatukseni ja kaiken huomioni. Haluan vain häntä ja kaipaan hänen läheisyyttään- kaikkea sitä, mitä hän on. Joskus kerroin hänelle, että kirjoitan täällä- muistaakohan? Haluaisin päästä tästä palstasta eroon ja sanoa asiat hänelle suoraan. Varattuna varattua, on vain todella huono yhtälö. Hän tietää tunteeni ja mieheni tietää, että en rakasta häntä enään. Olen puhunut pois muuttamisesta ja erosta. Sydämeni vaan kuuluu nyt toiselle, enkä voi rakastaa kahta samalla aikaa. Mutta tiedän, että en myöskään saa sitä toista, joten jään yksin.

16

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsesi tähden

      Älä pelkää yksinäisyyttä. Jos oikeasti on noin, että haluat erota, älä jää odottelemaan ketään toista vapautuvaksi omasta liitostaan. Uskon, että joskus vain on pakko tehdä rohkeita tekoja oman onnellisuutensa eteen. Ei koskaan tiedä mitä elämällä on vielä tarjottavanaan. Sinun pitää kuitenkin olla varma, että et ole onnellinen nykyisessä liitossasi. Olen omalla kohdalla huomannut, että sitä katuu enemmän tekemättömiä tekoja kuin niitä, jotka on tehnyt itseään kuunnellen.. ehkä uhkarohkeastikin sen hetkisestä tilanteesta katsottuna.

      • aito tunneko?

        Kannatan tunteiden puhumisesta eri osapuolien välillä. Vain niin tiedät itsekin missä mennään. Erota ei tietenkään kannata vain rakastumisen vuoksi jos vanha liittosi muuten kunnossa. Mutta eroprosessissa kaikkien läheisten tuki myös uuden rakkautesi tuki tulee kyllä tarpeeseen jos tunteenne nyt ovat molemminpuolisia. jos tunteet ei oo molemminpuolisia tms. Voi olla itsellesi helpompi irrottautua kummastakin osapuolesta. Kax varattua ei helppo homma, mut riippuu teistä.


    • Aloittajalle

      Onko tuo ikäsi, nimimerkissäsi?

      • myrskytuuli43

        Taitaapi olla ;)


    • Rakastunutväärään

      Minulla aivan sama tilanne, kun ap:llä, erona vaan se, että en tahdo jäädä yksin. Jos en voi saada sitä kenet haluan, etsin sitten jonkun muun ;-)
      Kuulostaa niin helpolta, vaikka se niin taida vaan enää onnistua, sitten jatkan varmaan vielä riutumista rakkaudettomassa suhteessani. :-/

      • myrskytuuli43

        En minäkään oikeasti halua olla yksin. Mutta en rakasta miestäni, joten jotain pitäisi tehdä. Jos oikeasti tietäisin tämän miehen tunteet, jota nyt rakastan - ja hänellä olisi samoja tunteita kuin minulla- olisin valmis yrittämään hänen kanssaan, vaikka sitten siinä kävisikin kuinka vain. Vaikka vain päivä hänen lähellään. Rakastan häntä ja hän kyllä tietää sen. Haluaisin yrittää hänen kanssaan, mutta ehkä hänellä ei ole samanlaisia tunteita ja ajatuksia. Varattu myös.


      • 6+19
        myrskytuuli43 kirjoitti:

        En minäkään oikeasti halua olla yksin. Mutta en rakasta miestäni, joten jotain pitäisi tehdä. Jos oikeasti tietäisin tämän miehen tunteet, jota nyt rakastan - ja hänellä olisi samoja tunteita kuin minulla- olisin valmis yrittämään hänen kanssaan, vaikka sitten siinä kävisikin kuinka vain. Vaikka vain päivä hänen lähellään. Rakastan häntä ja hän kyllä tietää sen. Haluaisin yrittää hänen kanssaan, mutta ehkä hänellä ei ole samanlaisia tunteita ja ajatuksia. Varattu myös.

        Miten sinulla ja miehelläsi se rakkaus pääsi loppumaan, vai oliko sitä koskaan? Aika vaikea on kyllä semmoinenkin tilanne, jossa rakastaa niin omaa kumppaniaan kuin jotakuta toistakin.


      • myrskytuuli43
        6+19 kirjoitti:

        Miten sinulla ja miehelläsi se rakkaus pääsi loppumaan, vai oliko sitä koskaan? Aika vaikea on kyllä semmoinenkin tilanne, jossa rakastaa niin omaa kumppaniaan kuin jotakuta toistakin.

        Se vain loppui ja toisaalta nyt tunnen tätä toista miestä kohtaan sellaisia tunteita, mitä en ole koskaan ennen kokenut. Toiselle olen tunteeni kertonut ja nyt kun viimeksi nähtiin- olin tuntevinani jotakin myös vastapuolelta. Mutta kun on kyse todella huomaavaisesta ja ystävällisestä miehestä...voi se hämätä rakastunutta. Vai mitä mieltä te miehet olette. Jos nainen kertoo rakastavansa ja mies sen jälkeen on ystävällinen ja aivan ihana naista kohtaan- voiko siinä olla tunteita miehellä, vai kiusaako nyt vain?


      • miehen mielipide123
        myrskytuuli43 kirjoitti:

        Se vain loppui ja toisaalta nyt tunnen tätä toista miestä kohtaan sellaisia tunteita, mitä en ole koskaan ennen kokenut. Toiselle olen tunteeni kertonut ja nyt kun viimeksi nähtiin- olin tuntevinani jotakin myös vastapuolelta. Mutta kun on kyse todella huomaavaisesta ja ystävällisestä miehestä...voi se hämätä rakastunutta. Vai mitä mieltä te miehet olette. Jos nainen kertoo rakastavansa ja mies sen jälkeen on ystävällinen ja aivan ihana naista kohtaan- voiko siinä olla tunteita miehellä, vai kiusaako nyt vain?

        Eipä sitä tiedä varmaksi kuin se mies itse. Jotkut nyt vaan on pohjimmiltaan ystävällisiä luonteita. En itsekään ole ikinä muuttanut omaa käytöstäni omasta mielestäni mihinkään suuntaan vaikka toinen on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan ja itsellä ei ole ollut samanlaisia tuntemuksia.

        Ei siis välttämättä tarkoita että olisi tunteita eikä myöskään sitä että kiusaisi. En aina ihan ymmärrä miksi jotkut ihmiset alkavat toisessa ääripäässä suorastaan v*ttuillemaan ja muutenkin käyttäytymään kylmästi toista kohtaan tuollaisessa tilanteessa. Ei kai siitä kumpikaan hyödy mitään.

        Toisaalta onhan se sanonta olemassa että kaikilla ihmisillä on rajansa, mutta jos siis kyse on vain kerrasta eikä toinen siitä huolimatta tule tämänkin jälkeen päälle kuin yleinen syyttäjä... Miksei voisi käyttäytyä normaalisti.


      • myrskytuuli43
        miehen mielipide123 kirjoitti:

        Eipä sitä tiedä varmaksi kuin se mies itse. Jotkut nyt vaan on pohjimmiltaan ystävällisiä luonteita. En itsekään ole ikinä muuttanut omaa käytöstäni omasta mielestäni mihinkään suuntaan vaikka toinen on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan ja itsellä ei ole ollut samanlaisia tuntemuksia.

        Ei siis välttämättä tarkoita että olisi tunteita eikä myöskään sitä että kiusaisi. En aina ihan ymmärrä miksi jotkut ihmiset alkavat toisessa ääripäässä suorastaan v*ttuillemaan ja muutenkin käyttäytymään kylmästi toista kohtaan tuollaisessa tilanteessa. Ei kai siitä kumpikaan hyödy mitään.

        Toisaalta onhan se sanonta olemassa että kaikilla ihmisillä on rajansa, mutta jos siis kyse on vain kerrasta eikä toinen siitä huolimatta tule tämänkin jälkeen päälle kuin yleinen syyttäjä... Miksei voisi käyttäytyä normaalisti.

        Niin sen täytyy olla. Hän on niin ihana, eikä halua loukata. Rakastan häntä vain niin paljon, että ajatukset "sekoilee". Järki johonkin hävinnyt. Ja sit kun ikävissään miettii asioita kuvittelee jo kaikenlaista. Nytkin niin ikävä, että jos saisin häneltä viestin lähtisin heti hänen luokseen ;) Miksi ihminen rakastuu väärään ja vielä näin voimakkaasti


    • ...................

      Ketä kaipaat?

      • myrskytuuli43

        Käytän jossain aloituksessa samaa nimimerkki ja siinä on kerrottu kenelle, mut tulkoon se nyt tähänkin....Hannulle


      • Saapiko kysyy
        myrskytuuli43 kirjoitti:

        Käytän jossain aloituksessa samaa nimimerkki ja siinä on kerrottu kenelle, mut tulkoon se nyt tähänkin....Hannulle

        Millos näitte?


      • myrskytuuli43
        Saapiko kysyy kirjoitti:

        Millos näitte?

        Sain katsella häntä eilen päivällä parin tunnin ajan


    • ihan sama

      Eihän tuo selviä kuin puhumalla, voi elämän kevät. Mitä jaarituksia.

      • vierestä

        Mitä hittoo se sua haittaa, mitä tänne joku kirjoittaa. Älä hyvä ihminen lue, jos on niin kauheata tekstiä. Vai oletko mustasukkainen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe