Tavoitteena lihaksikas hyvinvoiva kroppa

oksentavapuntti

Joo-o otsikko kertoo mun tavotteista, mutta en oikee tiiä miten se onnistuu se tän bulimian kanssa.
Tiedän paljon ravinnosta ja terveellisestä ruoasta, siitä mitä pitäisi syödä ja kuinka paljon ja kuinka usein, jotta pysyy terveenä. Ainoa ongelma on se, että en itse osaa toteuttaa sitä. Oksentelua siis päivittäin ja kalorien laskemista. Liikuntaa harrastan ja koht rupeen salillaki käymää ja uskottelen ittelleni, että oon hyvässä kunnossa ja pystyn kasvattamaan kunnon lihakset yms. mut tuski se tulee onnistumaan tän oksentelun kanssa ku vähä siltä tuntuu et noi lihakset vaa surkastuu. Emmä kuitenkaa haluu lihoo jote en haluu syödä liikaa ja jos vähänki syön jotain epäterveellistä (herkkuja, vaaleeta leipää, rasvaista ruokaa yms.) nii pakko sit oksentaa.
Haluisin tästä eroon mut yrittäny jo parin vuoden ajan mut oikee edistystä ei oo tapahtunu, mulla rupee olee keinot lopus ja en yhtää tiiä mitä tehä itteni kaa..

1

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bulimia itselläkin :/

      Ei oikeen onnistu treenit bulimian kanssa.. pelkästään jo kehon suolot ja nestetasapaino on onkentelun kanssa aina päin vittua ja olo on sen mukanen. Lisäks jos oksennat proteiinit veks, nenyt tuppaa aina helpoiten tulemaan johtuen ruuan koostumuksesta, samoin kasvikset, niin sun kroppaas jää vaan se gluteiinimössö mistä ei pahemmin lihasta muokata :/. Jätä oksentelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe