M*******

L****

Naurattaa vieläkin, kun muistelen meidän juttuja sieltä menneisyydestä. Sinä sait pääni pyörälle, enkä ihmettele sitä. Olet yksi hienoimmista yksilöistä, joihin olen tutustunut elämäni aikana.

Harmittaa etten silloin uskaltanut ottaa selvää, olivatko tunteeni sinua kohtaan yksipuolisia. Olen kuitenkin onnellinen siitä, että olet vieläkin elämässäni. Pienessä roolissa mutta kuitenkin. Kiitos sinulle ystäväni.

12

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoja..

      yhteensattumia..

      "Harmittaa, ettet uskaltanut ottaa selvää hänen tunteista.." Harmittaako vielä, vaan oletko jo unohtanut hänet? Onko sinulla vielä tunteita?

      Olet ilmeisesti jo mennyt elämässäsi eteenpäin. Minä en. En päässyt hänestä yli.
      Kätken hänet tiukasti sydämeeni.

      Ilman Rakkautta, en tahtoisi elää..

      • lisäys..

        edelliseen.

        Vieläkö haluaisit selvittää niitä tuntemuksia?

        Haluaisin sinut takaisin elämääni, edes ystäväksi.

        TP:lle.


      • L****
        lisäys.. kirjoitti:

        edelliseen.

        Vieläkö haluaisit selvittää niitä tuntemuksia?

        Haluaisin sinut takaisin elämääni, edes ystäväksi.

        TP:lle.

        Harmittaa, koska en silloin uskaltanut...menetin ehkä jotain hienoa.
        En minä silti roiku hänessä enkä menneissä tunteissa. Joskus vaan jokin muistuttaa hänestä ja saa minut hymyilemään.

        Eteenpäin olen mennyt, mutta hän on ikuisesti sydämessäni, lämpöisenä ajatuksena. Salaisena sielunkumppanina :)


      • lisäys..
        L**** kirjoitti:

        Harmittaa, koska en silloin uskaltanut...menetin ehkä jotain hienoa.
        En minä silti roiku hänessä enkä menneissä tunteissa. Joskus vaan jokin muistuttaa hänestä ja saa minut hymyilemään.

        Eteenpäin olen mennyt, mutta hän on ikuisesti sydämessäni, lämpöisenä ajatuksena. Salaisena sielunkumppanina :)

        Rakastan sinua. Edelleen.

        Elämäni muuttui paljon sinun lähtösi jälkeen. En voinut jäädä entiseen. Olin rehellinen tunteilleni.

        Olen onnellinen, kun sinut tapasin. Olet ihana ihminen. Ehkä vielä jonain päivänä pääsen sinusta yli ja pääsen takaisin lentoon.

        Kuiskaan sinulle..Olen vahva. Pärjään kyllä.

        Minä salassa vuoksesi itken..


    • omin tämän

      Tää maailma täällä saa pään pyörälle :)
      Tempauduin silloin mukaan vauhdikkaammin kuin osasin odottaakaan itsestäni.
      Löysin itsestäni uusia ulottuvuuksia sekä hyvässä että pahassa.
      Välillä naurattaa, vaikka yritän pysyä tiukkana.

      • My sunshine..

        .."En ilman Rakkautta tahtoisi elää.
        Toteuta toiveeni kuiskivat tuulet...
        Kietoudu minuun ja viettejä villejä seuraa...Anna sun halusi hallita, heittäydy mereen. Sekoita sielumme meidän, tule mun vereen."

        Tahtoisin olla enemmän kuin salainen sielunkumppani. Sekin kaunis ajatus, mutta haluan sinut oikeasti elämääni.
        Annatko meille vielä mahdollisuuden? Voisiko siitä syntyä vielä jotain hienoa?

        Ikävä luoksesi on pohjaton. Joka päivä ja joka ikinen yö, sua ajattelen.

        TP:lle.

        https://www.youtube.com/watch?v=TGqs_xv7-VE


      • L****
        My sunshine.. kirjoitti:

        .."En ilman Rakkautta tahtoisi elää.
        Toteuta toiveeni kuiskivat tuulet...
        Kietoudu minuun ja viettejä villejä seuraa...Anna sun halusi hallita, heittäydy mereen. Sekoita sielumme meidän, tule mun vereen."

        Tahtoisin olla enemmän kuin salainen sielunkumppani. Sekin kaunis ajatus, mutta haluan sinut oikeasti elämääni.
        Annatko meille vielä mahdollisuuden? Voisiko siitä syntyä vielä jotain hienoa?

        Ikävä luoksesi on pohjaton. Joka päivä ja joka ikinen yö, sua ajattelen.

        TP:lle.

        https://www.youtube.com/watch?v=TGqs_xv7-VE

        Toivottavasti löydät ja saat TP: si, niin kauniisti kirjoitat hänestä, kuka lienekin.
        Rakkaus, oli se missä muodossa tahansa, on kaunis asia. Sitä ei saisi kieltää eikä rajoittaa. Se pitäisi elää todeksi.


    • EräsM*******

      Se tunne on häneen edelleen vahva. Hän jo ilmeisesti mennyt eteenpäin ja luulee minunkin menneen. En voi kuitenkaan edetä, en ilman häntä! Iltaisin olet ajatuksissani edelleen ja mietin voisitko antaa minulle mahdollisuuden?Voisiko hänkin uskaltaa ottaa askeleen, minä tunnen edelleen samoin!

      • L****

        Tavallaan olen jo vuosia mennyt eteenpäin, pakon edessä. Sinä kuitenkin olet se, johon sydämeni kiinnittyi silloin joskus eikä ole vieläkään päästänyt irti. Välimatka ja aika ovat tehneet omat tehtävänsä...ne eivät ole kuitenkaan tappaneet sitä tunnetta, minkä sinä sait aikaan silloin. Korkeintaan hioneet pahimpia särmiä ikävästäni.

        Joskus mietin, oletko sinä todellakin se toinen puolikas minulle?
        Miksi kaikki meni niin kuin meni? Miksi kumpikaan ei koskaan lausunut ääneen sitä minkä molemmat tiesivät?

        Aikaa on kulunut ja kuilu välillämme kasvanut. En edes tiedä, kuinka sinulle kertoisin, miten tärkeä olet minulle. Tätä laulua kuuntelen silti edelleen, silloin kun ikävä iskee:

        http://www.youtube.com/watch?v=kqXSBe-qMGo&feature=kp


      • My sunshine..

        Eräs mies mielessäni. Hänen vuoksi ottaisin askeleen. Ison askeleen olen ottanutkin. Voi kunpa hän tietäisikin. On asioita joita haluaisin hänelle kertoa.

        Sielunkumppani..

        On niin kova ikävä häntä..kaikki jäi niin kesken.


      • My sunshine..
        L**** kirjoitti:

        Tavallaan olen jo vuosia mennyt eteenpäin, pakon edessä. Sinä kuitenkin olet se, johon sydämeni kiinnittyi silloin joskus eikä ole vieläkään päästänyt irti. Välimatka ja aika ovat tehneet omat tehtävänsä...ne eivät ole kuitenkaan tappaneet sitä tunnetta, minkä sinä sait aikaan silloin. Korkeintaan hioneet pahimpia särmiä ikävästäni.

        Joskus mietin, oletko sinä todellakin se toinen puolikas minulle?
        Miksi kaikki meni niin kuin meni? Miksi kumpikaan ei koskaan lausunut ääneen sitä minkä molemmat tiesivät?

        Aikaa on kulunut ja kuilu välillämme kasvanut. En edes tiedä, kuinka sinulle kertoisin, miten tärkeä olet minulle. Tätä laulua kuuntelen silti edelleen, silloin kun ikävä iskee:

        http://www.youtube.com/watch?v=kqXSBe-qMGo&feature=kp

        On niin väärin...Ajattelemme, ikävöimme molemmat toisiamme omilla tahoillamme, elämättä kuitenkaan tunteita todeksi.

        Kauneinta, mitä elämässä kokea voi..tallettaa sydämeen ja yrittää unohtaa. Miksi näin.

        Kukaan ei sinun lähtösi jälkeen ole tuntunut miltään. Vain sinun vuoksi otin askeleen..ja vain sinun kanssa haluaisin ottaa seuraavan askeleen.

        Kurotaan se kuilu umpeen..tullaan toisiamme vastaan. Tehdään tästä ikävästä loppu ja kokeillaan voisiko tästä vielä tulla jotain hienoa.

        Rakkaani, kiiruhda jos tunnet Rakkautta.
        Ennen kuin on liian myöhäistä.


    • eräsM*****

      Not for me...

      Lyhyt välimatka, mutta kuilu välillämme on suuri. En uskalla enää tehdä mitään, muuta kkuin odottaa..Odottaa jos kuulisin sinusta.Hän on minulle se oikea mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4823
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4603
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4204
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3177
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2711
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2182
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe