Kodinkoneita Parkanosta

Uusia koneita vailla

Onko joku nyt kevään korvalla kierrellyt paikallisissa kodinkoneliikkeissä Parkanossa ja tässä lähialueella? Pitäisi uusia vähän kodinkoneita ja mietin mistä kannattaisi ostaa. Joskus tästä oli keskusteluketju mutta onko tuoretta tietoa hinnoista palvelusta ja muusta mitä kannattaisi ottaa huomioon? Ostaako Parkanosta vai lähteä muualla, mihin?

Kiitän jo etukäteen vastauksista.

32

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatu maksaa

      Mieti ensin haluatko koneen jolla menee 5 vuotta vai onko tarkoitus että värkki toimii yli 10 vuotta ilman ongelmia.

    • Oma mielipide

      Laatu mielestäni ratkaisee ja takuu. Toki hintakaan ei saisi olla päätä huimaava muihin verrattuna.

      • Hymyilevä hiihtäjä

        Itse sain kuljetuksen ja asennuksen todella edullisesti, kun ostin Teknisiltä, veivät vanhatkin mennessään. Asentajakin tuli juuri sovittuna ajankohtana.


    • parkanosta ostetaan

      Ite oon ostanu kaikki uusittavat koneet Teknisiltä omaan käyttöön sekä muksuille ja palvelu on tosi hyvää. Hinnat näät varmaan mainoksista ja käymällä liikkeessä :) . No eikö kannata omaa paikkakuntaa suosia joka ostokses ettei toi kylänraitti oo kohta ihan tyhjää täynnä????? Kävin "joululahjaostoksilla" mainostetus kyläkaupas mut en löytäny kyl yhtää mitää sieltä mistä halvimmalla saadaan vaan Parkanon kaupoista löysin kaikki tarvitsemani ja varmasti edullisemmin :)

      • juuri näin

        Kiersin kaksi liikettä ja ostin Teknisiltä.Laatu ja palvelu luotettavia.


    • odisjahavsk

      Ostan kaikki kodinkoneet gigantista. Paikalliset ei pysty kilpailemaan hinnoissa ollenkaan. Jo satasen ostoksissa säästyy bensarahat.

    • Expert <3

      Expertiltä olen ostanut kaikki kodinkoneet ja jatkossakin ostan. Esim. jääkaappi pakastin hajosi ja parkanossahan nordeastahan ei saa rahaa kuin tiistaisin ja perjantaisin. Kone hajosi keskiviikkona. Soitin Expertille ja uusi kone tuotiin melkein heti ja sain maksaa koneen perjantaina kun nordeasta sai rahaa. Ei ruuat mädäntynyt. Tämä on Palvelua. Kiitos Expert!

    • Rikki meni

      Vievätkö vanhan rikkoutuneen koneen samassa kuormassa myös pois?

      • Expert<3

        Kyllä veivät.


    • Vanhuksiarahastavat

      Juu ja tuovat vaikka sunnuntaisin, ja kaikista kalleimman vanhalle ihmiselle joka ei näistä ymmärrä muuta sen että se pitää maksaa.

      • Expert<3

        Kyllä minä merkin sanoin. Ja juuri sellaisen toivat.


    • keittiössä

      muutamaa konetta kerralla kilpailutin, ei pystynyt gigantti, ei pystynyt muutkaan tamperelaiset samaan hintaan vastaavien koneiden kanssa kun paikalliset täällä, (virosta olis netistä tilaamalla saanut halvemmalla mutta) ja niistä teknisten tarjous oli sitte vielä aavistuksen parempi

    • fadfs

      Miten maallikko osaa itse sanoa merkin, en minä ainakaan niistä niin paljon ymmärrä?

      • yksinkertaista

        maallikkokin tietää siitä hyvin merkin kun menee keittiöön ja katsoo jos osaa lukea mikä on vanhan rikkoutuneen jääkaappipakastimen merkki. toki siihen edelliseen verrattuna uuteen on voinut tulla pieniä parannuksia ja muutoksia.


    • ostaja1

      expert...sieltä saa palveluakin

      • ostaja43

        totta....kaikista sitä ei saakaan...enään.


    • vaihtoa

      Ostatteko aina saman merkkisen kodinkoneen kuin oli vanha??!! En minä ainakaan.

    • verkkoon..

      Parkanon kodinkonekauppiaat ei pärjää verkossa oleville kaupoille, joka sitä väittää puhuu puppua. Tietokoneesta esim. sama merkki sama malli samoilla komponenteilla, 100 eur eroa. Ihan hyvä jos haluaa maksaa "palvelusta" tuon summan.

      • jäit verkkoon

        Kyllä sen verran pitäisi ajatella että käyttää paikallisia liikkeitä . Itse mieluummin haluan tuotteen nähdä oikeasti käsin kosketeltavana ja kyllä varmaan se myyjä osaa kertoa siitä paremmin kuin lukea ominaisuuksia jostain nettikaupan kuvista. Onhan se paljon parempi vertailla niitä laitteita siellä myymälässä paikan päällä Ja mieluummin kyllä maksan sen 100€ että saan sen laitteen siitä mukaani ja myös palvelusta jos on ammattitaitoinen myyjä kuin että lähden sitä postista hakeen tai vartoon että sen joku kiitolinja tuo.


      • vjgkkl
        jäit verkkoon kirjoitti:

        Kyllä sen verran pitäisi ajatella että käyttää paikallisia liikkeitä . Itse mieluummin haluan tuotteen nähdä oikeasti käsin kosketeltavana ja kyllä varmaan se myyjä osaa kertoa siitä paremmin kuin lukea ominaisuuksia jostain nettikaupan kuvista. Onhan se paljon parempi vertailla niitä laitteita siellä myymälässä paikan päällä Ja mieluummin kyllä maksan sen 100€ että saan sen laitteen siitä mukaani ja myös palvelusta jos on ammattitaitoinen myyjä kuin että lähden sitä postista hakeen tai vartoon että sen joku kiitolinja tuo.

        Öky?


    • -20 %

      Voihan niinkin tehdä että kiertelee katsomassa paikalliset liikkeet. Sitten katsoo netistä verkkokauppojen hinnat ja sitten tinkii hintaa vielä paikallisissa ja jos hinnanero ei ole kohtuuttoman suuri niin ostaa paikallisesta. Jos taas hintaero tosi iso ostaa verkkokaupasta.

    • katriina6

      Ostan Heinoselta. Hyvä palvelu ja yleensä saa tingittyä hinnasta. Mieluusti maksan hieman extraakin siitä että raha tulee paikalliselle yrittäjälle. Muutenkin tulee panostettua siihen että ostaa paikallista ettei kaikki palvelut hiivu täältä pois.

      • euroooo

        Minä ostan aina Teknisiltä.Hyvää palvelua ja hyviä tuotteita.Suosittelen.


    • Samppaaaa

      Kyllä Teknisillä on EHDOTTOMASTI parempi palvelu kuin Expertillä. Tampereen liikkeissä palvelu vaihtelee myyjästä riippuen tosi paljon.

      • kioski

        Kun olisi vielä sitä tavaraa mitä myydä koppi kuin r-kioski


    • Laatu ratkaisee

      Ei tavaran määrä ratkaise vaan laatu ja palvelu. Minä ostan ainakin Teknisiltä!!!

      • Fennoman

        Mistäköhän päättelit, että Teknisillä on laadukkaampia tuotteita, kuin Expertillä?
        Päämerkit kun ovat kaikilla samat. Sitten on ketjujen omia merkkejä, jotka ovat yleensä "halpamerkkejä", joiden myyntivalttina on hinta, ei laatu.

        Palvelusta on varmasti niin monta mielipidettä kun on asiakastakin.


    • yes, yes, yes

      Tekniset rulettaa!!!!

    • näinon

      Expert parempi. ostin kodinkone paketin niin useiden satasten ero verrattuna teknisten tai gigantin hintaan, siis halvempi expert.

    • Kesämökille koneet

      Itse sain paljon edullisemman paketin Teknisiltä, ostin kolme kodinkonelaitetta. Lisäksi veivät vanhat ilmaiseksi pois.

    • hhjhhjhh

      Kyllä Tekniset on selkeästi reilumpi kauppa niin hinnan kuin palvelunkin osalta.

      • vertaili

        Expertillä on pienemmät kulut, joten pystyy myymään edullisemmin. Joka kerta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe