Esinahka... APUA

helppiä

Eli siis minun esinahkani ei ole vielä mennyt terskan taakse... en ole sitä kyllä niin yrittänytkään paljoa... Mitä pitäisi tehdä? Murrosikä ei ole vielä alkanut ja olen siis 12v.

50

1462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppii

      Nin ja vielä että penis ei ole kasvanut...

    • Vastaus1

      No ei se 12v.eenä mee terskan taakse.

      • Helppiä

        Okei kiitos! Onko sulla tietoa milloin sen sitten pitäisi mennä?


      • asdewqi
        Helppiä kirjoitti:

        Okei kiitos! Onko sulla tietoa milloin sen sitten pitäisi mennä?

        Mä oon 12 ja mulla menee.


      • 12v

        No meneehä mul menee ja mul meni jo pari vuot si et sitä pitää vaa venytellä :)


    • kyllä se menee jopa nuoremmilla kun painaa. Ei se iästä kiinni ole siinä suhteessa. Rauhallisesti otat kalun päästä kiinni ja alat painaa esinahkaa alas (taakse). Voi alussa tuntua kiristävälle, mutta alkaa pikkuhiljaa antaman periksi ja koko terska tulee kohta esille. Siis esinahka on hyvä saada nin alas että koko terskan reuna tulee hyvin esiin, silloin se on helppo pitää puhtaana aina kun käyt pesulla.

      • helppiä

        Okei! Kiitos pitää kokeilla... :)


    • helppiä

      Niin ja siis en ole pessyt terskaani koskaan "kunnolla" pitäisikö?

    • jhj

      niin iin pitäisi kyllä

    • helppiä

      Olen nyt siis joka päivä alkanut vähän "venytellä" sitä. Noin 10min per päivä... riittääkö se?

      • kokemusta on :(((

        Kannattaa varoa terskarepeämiä


    • kokeile itse mikä aika tuntuu sopivalle. joskus voi venytelä pitempään kerrallaan, joskus taas lyhyitä aikoja mut useita kertoja päiväs. valitse siis ite mikä tuntuu sopivalle.

      • helppiä

        Se on kyllä löystynyt! Mielestäni aika lyhyessä ajassa kylläkin... mitä sitten kun se sitten menee terskan taakse?? Saatan mennä paniikkiin... :(


    • Helppiä

      Niin ja että jos se ei sinne lähiaikoina mene niin milloin pitäisi hakeutua lääkäriin?

    • no ei nyt heti tartte miettiä lääkärille menoa. kokeile nyt rauhassa useita kuukausia jos ei ala mennä niin sit pitää miettiä mitä sen kans tehdä. yks vaihtoehto on näyttää sitä koulun terkkarillle

    • helppiä

      Mutta olen myös kuullut että yleensä löystyy murrosikäån mennessä

    • esinahka löytyy ainoastaan jos sitä liikuttelee tai venyttelee tai harrastaa esim itsetyydytystä. Ei se itsestään juurikaan löysty

      • helppiä

        Eli siis menee takaisin taakse erektio laskee vai kuinka?


    • Helppiä

      Tänään kun yritin sitä venytellä se meni erektiossa 3/4 ja olisi ehkä mennyt kokonaankin mutta en sitä uskaltanut sinne taakse vetää... :/

    • jos kerran oli noin lähellä niin uskallapas nyt sitten rohkeasti vain painaa se sinne alas kokonaan. Kyllä se sitten alkaa venyttyään luistaa ihan eri tavalla kuin tähän asti. Ei siinä ole mitään pelättävää.

      • Helppiä

        Kysyn vielä kerran että onko VARMASTI turvallista laittaa se sinne taakse meinaan lähinnä sitä että murrrosikä ei ole vielä alkanut ja vielä että mitensen saa takaisin sitten sinne terskan etupuolelle... (aAnteeksi että kyselen näin paljon :(


      • 12v
        Helppiä kirjoitti:

        Kysyn vielä kerran että onko VARMASTI turvallista laittaa se sinne taakse meinaan lähinnä sitä että murrrosikä ei ole vielä alkanut ja vielä että mitensen saa takaisin sitten sinne terskan etupuolelle... (aAnteeksi että kyselen näin paljon :(

        No se murroikä ei siihe nii paljo vaikuta ja vedät si vaan sielt ylös ku se sinne menee :)


    • kyllä on ihan turvallista painaa esari aivan alas/taakse. alussa se voi tuntua kiristävälle, mutta löystyy kyllä kun veneytelee sitä tai painelee useasti taakse. mitä enemmän "käytät"esinahkaasi, sen paremmin se venyy ja alkaa liikkua helpommmin.
      ja esarin voi ihan yhtä helposti painaa takaisin terskan päällekin eli työnnä sormien avulla esaria kohti terskaa, se luiskahtaa takaisin terskan päälle kyllä ja rullaa se sinne terskan päälle sitten.
      kysy rohkeasti joko palstan kautta tai privaatisti [email protected]
      tyhmiä kysymyksiä ei ole.

      • Helppiä

        Kävi nyt sitten näin että meni melkein (TODELLA) helposti mutta se oli sieltä pippelin "takaa" kiinni terskassa ja meni niinkuin puoliksi sinne taakse?? Onko kyseessä frenulum? :/


      • helppiä
        Helppiä kirjoitti:

        Kävi nyt sitten näin että meni melkein (TODELLA) helposti mutta se oli sieltä pippelin "takaa" kiinni terskassa ja meni niinkuin puoliksi sinne taakse?? Onko kyseessä frenulum? :/

        Vähän huono selitys niin se esinahka meni melkeen terskan taakse puoliksi/toiselta puolelta...


      • helppiä
        helppiä kirjoitti:

        Vähän huono selitys niin se esinahka meni melkeen terskan taakse puoliksi/toiselta puolelta...

        Siis meinaan että ongelma on vaihtunut kireästä esinahasta siihen että se on kiinni terskassa


    • terskan alapinnalla on ohut ihopoimu (sellanen "nauhamainen"), se on frenulum ja sen kuuluukin olla siellä. älä siis yritä repiä sitä irti. sen ehtävä on just auttaa esaria palautumaan helpommin takaisin terskan päälle.
      mutta hienoa, että uskalsit painaa sen nyt taakse. muista nyt joka kerta kun muutenkin peseydyt, pestä sieltä esinahan alta myös kunnolla eli paina esari kokonaan alas ja pese sekä terska että esinahan alunen ja terskan reunan alta myös kunnolla ja huuhtele hyvin sekä kuivaa. sitten voit taas rullata esarin takaisin terskan suojaksi

      • Helppiä

        No uskalsin tehdä koska toinen puoli ei mennyt taakse


      • helppiä
        Helppiä kirjoitti:

        No uskalsin tehdä koska toinen puoli ei mennyt taakse

        Siis se niinkun jäi sinne ylös toiselta puolelta ja meni hyvin alas "etu" puolelta... en usko että frenulum oli kyseessä


      • Helppiä
        helppiä kirjoitti:

        Siis se niinkun jäi sinne ylös toiselta puolelta ja meni hyvin alas "etu" puolelta... en usko että frenulum oli kyseessä

        Se terska meni niinkuin vähän poikkittain (ei ihan poikkitain kuitenkaan) mutta jos se on frenulum onko se liian lyhyt??


      • helppiä
        Helppiä kirjoitti:

        Se terska meni niinkuin vähän poikkittain (ei ihan poikkitain kuitenkaan) mutta jos se on frenulum onko se liian lyhyt??

        Vai että onko sen edes tarkoitus mennä koko peniksen ympärys mitalta sinne taakse?? Anteeksi että kysylen näin paljon... :(


      • Helppiä
        helppiä kirjoitti:

        Vai että onko sen edes tarkoitus mennä koko peniksen ympärys mitalta sinne taakse?? Anteeksi että kysylen näin paljon... :(

        Ja siis jos kaikki vaikuttaa normaalilta niin asia kunnossa :) kiitos avusta


    • tyhmiä kysymyksiä ei ole joten kysy rohkeasti vain jos joku asia sua vaivaa. voit aina myös halutessasi kysyä privaatistikin: [email protected]
      mutta itse kysymykseen:
      voit reilusti yrittää painaa sormien avulla koko matkalta esaria taakse alas. Jos se ei men, siellä saattaa olla joku pieni kiinnike jossain kohtaa. Mutta venyttelemällä (siis oikeastaan sormien avulla rauhallisesti painelemalla) se alkaa pikkuhiljaa antaa periksi ja irtoaa jolloin esinahka pääsee menemään kokonaan taakse.

    • frenulumin kohdalla venytys voi tehdä hiukan kipeää, mutta se ei ole vaarallista sinällään. terska myös taipuu jonkun verran silloin kun frenulum ottaa vastaan, sitä ei tartte säikähtää, se on ihan normaalia. Frenulum ei ole kovin pitkä ihokaistale, mutta sekin venyy hiukan kun jaksaa venytellä esaria tai esim itsetyydytyksen kautta myös. mahdolliset kiinnikkeet joita terskan reunassa saattaa olla, näkyvät kyllä tai ainakin huomaat missä kohtaa ne ottaa kiinni. Siitä kohdasta kannattaa sormeilla enemmän ja rohkeammin painaa esaria alas, tuolloin mahdollinen kiinnike irtoaa helpommin.

      • helppiä

        Joo, se on se frenulum... mutta se vaan eo meinaa millään irrota ja tuntuu olevan sen verran kiinni että en sitä juurikaan edes uskalla venyttää


      • helppiä
        helppiä kirjoitti:

        Joo, se on se frenulum... mutta se vaan eo meinaa millään irrota ja tuntuu olevan sen verran kiinni että en sitä juurikaan edes uskalla venyttää

        Siis se nahka ei frenulum... :D


    • älä yritä venyttää frenulumia. mutta esinahkaa soi siitä frenulumin kahden puolen yrittää tauhallisesti venytelä, se alkaa joustamaan pikkuhiljaa ja venyy. sitten esarin liikkuminen tulee helpommaksi. samalla itsetyydytyksen harrastamin alkaa tuntua miellyttävämmälle myös.

      • helppiä

        Minun erektio on suoraan eteenpäin joten sieltä takaa on vaikea venytellä


      • helppiä

        Minun erektio on suoraan eteenpäin joten sieltä takaa on vaikea venytellä


    • voi kuulostaa oudolle ehkä, mutta sormin voi siitä frenulumin kahden puolen voi yrittää painaa esaria taakse. eli laita sormet esinahan reunaan, paina sitä hitaasti alaspäin, kunnes terska paljastuu. jos esari ei painu alas, siellä alla saattaa olla kiinnike joka estää esarin liikkumisen.

      • hekppiä

        Mites sen kiinnikkeen kanssa sitten... lähteekö itsestään vai pitääkö mennä lääkäriin


      • hekppiä kirjoitti:

        Mites sen kiinnikkeen kanssa sitten... lähteekö itsestään vai pitääkö mennä lääkäriin

        no yleensä kiinnike irtoaa ihan itsekseen kun vain jaksaa venytellä riittävästi. eli ei tarvitse lääkäriä välttämättä läääkärille näyttää.


      • Helppiä
        hoitsukundi kirjoitti:

        no yleensä kiinnike irtoaa ihan itsekseen kun vain jaksaa venytellä riittävästi. eli ei tarvitse lääkäriä välttämättä läääkärille näyttää.

        Ongelma ratkaistu meni sinne taakse :) kiitos avusta


    • heno juttu. Onnea! olet tulossa pikkuhiljaa mieheksi.

    • vinkkikolmonen

      Tästä vielä yksi vinkki jonka olen itse todennut erittäin toimivaksi. Eli siis pieni taustatietopläjäys. Olen parikymppinen miehen alku ja itse painiskellut tiukahkon esinahkaongelman kanssa. Täydessä seisokissa kokonaan esinahan taaksevetäminen kiristi hieman ja oli epämukava mutta ei kivulias (löysänä ei ongelmaa vetää terskan taakse). Tämä kuitenkin pysäytti seksuaalisen nautinnon kokonaan jolloin ei voinutkaan kuvitella että hommia olisi voinut jatkaa siinä tilanteessa. Esinahka myös tuppasi rullautumaan omia aikojaan takaisin terskan päälle jos oli hiemankaan innostunut.

      Noh kokeilin sitten tuossa pari viikkoa takaperin että mitä jos jätänkin esinahan taaksepäin rullatuksi suihkun jälkeen niin ehkäpä se siitä pikkuhiljaa venyy ja rentoutuu ettei olisi niin epämukava kun seuraavan kerran hommat lähtee käyntiin. Oleskelin siinä sitten jonkun aikaa ja huomasin kuinka terska tuppaa jäämään boksereiden kankaaseen kiinni ja epämukavoittamaan oloa entisestään. Siinä samalla huomasin kuinka kuiva terskani ja esinahkani onkaan. Otan yleensä aika kuumia suihkuja joten prinssinakki oli päässyt sisältä sitten hieman kuivahtamaan. Noh siihen sitten pieni pläjäys hyvin vetistä kasvorasvaa ja kas kummaa ei millään tavalla epämukava enään. Nyt on pari viikkoa menty tällä linjalla ja seisokissa ei ole enään mitään epämukavuuden tunnetta Esari antaa hyvin periksi ja vedettäessä rullautuu hyvin sulavasti terskan taakse.

      Eli siis koko stoorin pointtina oli se että jos otatte todella kuumia suihkuja niin kuin minä ja on onkelmia tiukan esarin kanssa varsinkin suihkujen jälkeen niin tehkääpäs niin että hieraisette hieman kasvo-/jotakin muuta hyvin vetistä, kevyttä, hajusteetonta rasvaa PUHTAAN terskan päälle ja esinahan alle ja sitten hieman liikuttelette että pääsee joka paikkaan niin ainakin itselläni helpotti oloa huomattavasti. Ei möyskään tee pahaa jos laitatte kyseistä rasvaa myös esinahan ulko-osalle koska itselläni on joskus kuivahtanut sekin erittäin pahasti ja hieman revennyt jota on seurannut pienen pieni haava (todella arka kosketukselle eikä haavettakaan että seksiä/omaa kivaa voisi miettiäkkään haavan ollessa auki). Koska tavara on hajusteetonta niin eivät bokseritkaan tuoksu millekkään avomaan kurkuille.

    • Poika12v

      Itselläni ei ole muuta, kuin en ole niinkään viitsinyt / uskaltanut vetää esinahkaa taakse kun lääkäri repi sen oikein kirpaisevasti sinne taakse lääkärintarkastuksessa, päähän koski sekä oksetti sen jälkeen.

    • Anonyymi

      Sama

      • Anonyymi

        Moro!
        Etipä sillane ketju kun "Apua esinahan kanssa!"
        täältä murrosikä palstalta, löytyy googlella.
        Siinä vaiheessa ku pojilla alkaa kikkeli kasvaa ja tulee karvoja niin yleensä se on helppo sillon saada löystymään. Meneekö löysänä taakse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro!
        Etipä sillane ketju kun "Apua esinahan kanssa!"
        täältä murrosikä palstalta, löytyy googlella.
        Siinä vaiheessa ku pojilla alkaa kikkeli kasvaa ja tulee karvoja niin yleensä se on helppo sillon saada löystymään. Meneekö löysänä taakse?

        ELikkä rupeet vaa runkkaamaa varovasti joka päivä, laita vaikka jotaki käsirasvaa terskaan ja vedät joka kerta vaa vähä alemmas sitä. Muutamas päiväs tai paris viikos pitäis tulla hyvä.


    • Anonyymi

      Odottaa pari vuotta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe