Abu fuad

Kebab haisee

Mistä johtuu hehkutus ?

35

2642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Baapel

      Ainakin mielestäni Abulla Tampereen parhaat kebabit.

      • Morro

        Vatsa kuralla, aivan p...... Ihmettelen miksi esim. Aamulehti tätä hehkuttaa


      • Turkkitar
        Morro kirjoitti:

        Vatsa kuralla, aivan p...... Ihmettelen miksi esim. Aamulehti tätä hehkuttaa

        Kuraa ilman veroja , pimeetä


      • ei ole

        On sinulla erkoinen maku.
        Abufuadin kebabit oli hyviä joskus 80-90-luvuilla, nykyinen on täyttä pas:aa.
        "Liha" on sitä samaa tukun pas:aa kuin lähes kaikissa muissakin kebabpaikoissa.

        Mutta ellet koskaan ole syönyt kunnolista, et tietenkään ymmärrä kuikna huonoa tuo nykyinen on.


      • ei ripulia abulta
        Morro kirjoitti:

        Vatsa kuralla, aivan p...... Ihmettelen miksi esim. Aamulehti tätä hehkuttaa

        Ei taida jalapenot sopia ruokavalioosi.


      • keskossa olin töissä
        ei ole kirjoitti:

        On sinulla erkoinen maku.
        Abufuadin kebabit oli hyviä joskus 80-90-luvuilla, nykyinen on täyttä pas:aa.
        "Liha" on sitä samaa tukun pas:aa kuin lähes kaikissa muissakin kebabpaikoissa.

        Mutta ellet koskaan ole syönyt kunnolista, et tietenkään ymmärrä kuikna huonoa tuo nykyinen on.

        Voin kertoa sinulle, että myös 80-luvulla lihat tuli tukuista. Olin itse Keskon tukussa ja näin miten kebab"liha" tehtiin. Siinä oli lihaa n. 20% kaikki muu oli luuta, rustoa, ym. käytettäväksi kelpaamatonta. Ja tämä siis 80-luvulla.

        Enpä usko että enää tuosta huonommaksi olisi "liha" mennyt 2010 luvulla.


      • jaskajaskaqwwef CRH hhhh
        ei ole kirjoitti:

        On sinulla erkoinen maku.
        Abufuadin kebabit oli hyviä joskus 80-90-luvuilla, nykyinen on täyttä pas:aa.
        "Liha" on sitä samaa tukun pas:aa kuin lähes kaikissa muissakin kebabpaikoissa.

        Mutta ellet koskaan ole syönyt kunnolista, et tietenkään ymmärrä kuikna huonoa tuo nykyinen on.

        Kerro toki mistä löytyy Tampereen paras niin viisastutaan mem muutkin


      • ei ole
        keskossa olin töissä kirjoitti:

        Voin kertoa sinulle, että myös 80-luvulla lihat tuli tukuista. Olin itse Keskon tukussa ja näin miten kebab"liha" tehtiin. Siinä oli lihaa n. 20% kaikki muu oli luuta, rustoa, ym. käytettäväksi kelpaamatonta. Ja tämä siis 80-luvulla.

        Enpä usko että enää tuosta huonommaksi olisi "liha" mennyt 2010 luvulla.

        80-luvun puolivälissä pispalassa, Ahjolan vieressä, oli Tampereen parhaat kebabit. Siellä tehtiin vartaat itse, 1/3 nautaa, 1/3 sikanautaa ja 1/3 lammasta.
        Voi jos tuollaista vielä jostain saisi, niin vois kebabiakin syödä.


      • ei ole
        jaskajaskaqwwef CRH hhhh kirjoitti:

        Kerro toki mistä löytyy Tampereen paras niin viisastutaan mem muutkin

        Ei taida enää syöntikelpoista löytä mistään.


    • hyibabbia

      En ole koskaan käynyt yhdessäkään kebabbipaikassa. En ymmärrä miten kukaan voi syödä moisissa paikoissa, kun ei tiedä hygienian tasosta mitään.

      • turhaa hysteriaa

        Ihan turhaan olet ennakkoluuloinen kebabin suhteen. Paikan siisteystason kyllä näkee, kun katselee ympärilleen ;)


      • Tartab
        turhaa hysteriaa kirjoitti:

        Ihan turhaan olet ennakkoluuloinen kebabin suhteen. Paikan siisteystason kyllä näkee, kun katselee ympärilleen ;)

        Aivan kamala sotku, ei Hyg.passeja, porukkaa pimeästi töissä yleensäkin kebab. Ei kuitteja


      • kebabbia jees

        Voi mitä ennakkoluuloja, mihin mahtaakaan perustua? Abu on Tampereen siisteimpiä paikkoja. Paljon siistimpi kuin hampurilaisketjut. Et ole tainnut käydä paikanpäällä koskaan.


      • 099q1

        Korjasin aikanaan ravintola laitteita,En voi sanoa minkälaisia.Voisin kä
        rytä.Siisteimpiä.puhtaampia paikkoja olivat Tampereella ulkomaalais
        ten ravintolat.Pizzeriat,kebabpaikat.Kävin ns Huippuravintoloissa,taso
        oli toista,laitteiden alta löytyi vaikka mitä.Tietenkin tämä on täysin kuvit
        teellista.?


      • jaskajaskaqwwef CRH hhhh

        Sun ei kannata lähteä esim Aasiaan, voisi nälkäkuolema korjata satoa


    • mää mää ja sää sää

      Urpo Rytilahti myi aikanaan aitoa lampaanlihaa, "tykitettynä" vartaaseen. Kannattaa kysyä häneltä,vieläkö alalla! Nautaa myytte, Turkkilaisilla nimillä, väitätte sen olevan lammasta,heh heh. Onko yhtään paikkaa mansessa, missä saa lammasta kebapissa?

      • kallupirvanen3

        Jokipohjantiellä. Neljäs puutalo vasemmalta.


      • fabuuad

        Kukaan ei kyllä tietääkseni väitä että kebabeläin olisi lammasta. Missä kebabbilassa muka sinulle on väitetty että he myisivät lampaanliha kebabbia ?

        "Alkuperämaissa kebap voi tarkoittaa mitä tahansa paahdettua naudan-, sian- tai lampaanlihaa tai kanaa, ja kebablajeja on useita." tietää wikipediakin.

        Ja lisäksi tämä kotimaassamme kebab nimellä tunnettu döner kebab on ihan jokapuolella maailmaa pääasiassa nautaa.

        Tiedän erään jo edesmenneen kebabbiloitsijan joka aikanaan 90 luvun puolivälissä myi itse lampaanlihasta tekemiään kebabbeja, mutta asiakkaat kun valittivat lampaanlihan mausta, niin hän joutui siirtymään takaisin naudanlihaan. Naudanlihakebabitkin hän teki itse ja oli kyllä perhanan hyvää.


      • Anonyymi

        Tykitettynä..? Oli niitä naitu ?


    • Lenkkimakkarakebu

      Ylhäältä vai alhaalta katsottuna?

    • sinä olit

      Se olit kuule sinä joka siellä silloin haisi. Kuset housussa ja ne 6 kk pesemättä, arvaas mikä lemu. Satuin nääs oleen siellä samaan aikaan.

      • Erster

        Työharjoittelussa näin ettei kaikki mene ohjeiden mukaan, en enään syö kebabia


    • p.pupu

      Yhden ainoan kerran olen Abun kebabin syönyt ja en tykännyt. Makuasia kai tämäkin, minä haen kebabini muualta.

      • Kuormajulle

        Noh miten tämän nyt toisi ilmi, heh. Työni vuoksi asioin paikassa usein mutta minusta ei ole kehumaan tätä paikkaa.


    • Keppanamies

      Viimex kun käytiin mustapartasella (alkuperäisellä omistajalla Hanafilla) oli "paha päivä". Tai sitten sillä on joka päivä paha päivä. Huusi henkilökunnalle ja mökötti asiakkaille. Makua en edes muista kun oltiin niin järkyttyneitä. Tarttis varmaan kokeilla nyt uudestaan kun hänen sisarenpoikansa pyörittää firmaa.

    • Eilen käynyt

      No jos nyt sanon 7 niin jokanen voi itse miettiä onko se hjyva vai huono.

    • hggf

      Nyt voi käydä uudessa Lielahtikeskuksessa Abu fuad:dissa

      • ei enää ikinä

        Eilen kävin, aivan täyttä paskaa. Vielä huonompaa kuin Foodstationissa.


    • gsgg

      Hirveet hinnat annoskokoon nähden. Ostan mielummin ison rullan muualta ja maksan siitä 10 €, kun tollanen pieni läntti kebab ranskalaisilla 8-9e, sillä pärjäät 3 h, rullalla koko päivän. Tosin ton abun rullakin voi olla puolet muitten paikkojen rullasta, maksaa 15 e :D

      • Höh

        Kaveri on pimeästi hommissa


    • ostahjuvakeba

      Abun kepsut on ihan ok (vain ok, ei siis mitenkään supersuper, liha ei ole maustettu omaan makuuni sopivaksi), ja annoskoko passeli. Enemmän haluavat ovat niitä sotanorsuja joiden ei terveydellisistä syistä tulis edes syödä kebabbia.

      Rasvaissempaa ja suolaisempaa se on kuin muilla, mutta kun ottaa 50/50 suhteella kana/liha kebsun niin se kana mukavasti keventää. Tuosta rasvaisuudesta johtunee jos menee maha sekaisin.

      Abun soossit on imo paremmat kuin muilla tampereella ja salaati on ok.

    • dodde mäläskä

      Paskapuhetta, että döner olisi pääosin nautaa. Döner on turkkilaisten maahanmuuttajien Saksassa kehittämä tuote ja siinä lihassa on lammasta eikä se ole sitä mureketta, mitä tänne tulleet myyvät muka kebabbina.

      • faktatkuntoon

        voe mahoton, tuossa ei ollut ainoatakaan faktaa. Döner ei ole saksassa kehitetty ja saksassa käytännössä kaikki döner kebab on nautaa,vasikkaa,kanaa tai kalkkunaa.

        Kyllä minä sentään ihan muutaman kebabin saksassakin olen syönyt.


    • Anonyymi

      Alkuperäinen Abu Fouad pita kebab ei ollut pelkästään parasta kebabia vaan paras ruoka-annos mitä ole ikinä missään syönyt. Leipä, liha, salaatti, kastikkeet, kaikki täydellisiä. Se oli silloin 90-luvulla. Sen jälkeen en osa vastaavaa saanut mistään,m. Sittemmin uudelleen perustettu Abu Fouad ei yltänyt samalle tasolle. Nyt Uros, eiku sori sehän meni konkurssiin, siis Nokia Areenalle on avattu taas Abu Fouad. En ole vielä testannut. Olisipa se edes puoliksi yhtä hyvä kun alkuperäinen.

    • Anonyymi

      Kebsu rannekarvoilla ja mällit väliin !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe