Lihava mies ei sytytä.

Hoikistu kiitos.

Olen tavannut useita mukavia miehiä nettideitin kautta.
En ymmärrä miksi miehet eivät voisi edes vähän pitää huolta olemuksestaan laihduttamalla. Itse hoikkana ja urheilullisena en voi kuvitella olevani muuta kuin kaveri sellaisen miehen kanssa, joka painaa kaksi kertaa minun verran.
En viehäty kaksoisleuasta ja möhömahasta.
Ei tarvitse olla timmiä lihaksikasta kroppaa, mutta ne ylempalttiset laardit harmittaa. Miksi pitää syödä hirmuisen paljon enemmän kuin kuluttaa...?
Onko liika vaadittu, että mies hoitaisi läskit kropastaan pois? Miten sellaisesta voi toiselle sanoa?

68

1960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hgfdgjj

      Ymmärrän. Sama kun koskee naisiakin.

      Ei siitä kannata sanoa. Luulisi miehen sinut nähdessään tiedostavan asian itsekin. Tietty jos vakavissasi olet kiinnostunut, niin sitten... Mutta vuosien projektihan sellainen laihduttaminen on ja vaikka alkuun jaksaa, niin palaako vanhat tavat? Syyn laihduttamiseen pitäisi lähteä miehestä itsestään, ei sinusta.

    • kiltti mies.

      Kelpaako lihavalle naiselle lihava mies? Ei kelpaa.
      Kelpaako normi painoiselle naiselle normi painoinen mies? Ei kelpaa
      Kelpaako tavis naiselle tavis mies? Ei kelpaa.
      Kelpaako naisille huonosti kohteleva juoppo mies? Kelpaa.

      Seun ei ole pakko kelpuuttaa ketään ketä et halua. Miksi edes tapailet lihavia miehiä jos ei kelpaa?

      • kiltti mies.

        Lihotan itseni 120 kiloiseksi ja lopetna kuntoilun koska ei salilla käymisesta ole mitään hyötyä naisten saannissa. Rahaa menee mutta mutta hyötyä siitä ei ole. Eikä oma terveys ole tärkeää enää.


      • ttorvi

        Aika erityisenä pidät suomalaisia, jos suurin osa niistä reilusta 80 prosentista suomalaisista miehistä jotka on parisuhteessa, eivät ole taviksia. Jos et kelpaa kenellekään, et ole tavis, vaan olet jotai muuta.


    • ub hutrwuhuyw

      Pinnallisuus nettideittailussa avauksessa kertoo sinullekin sen faktan mihin kategoriaan kuulut. Et hyväksyisi edes sitä normi painoista miestä jos naama ei miellytä joten miksi ylipäätään huolehdit täällä pulskien miesten asioista. Olet pinnallinen ja sillä selvä!

      • 2+19

        Sinäkin olet pinnallinen. Ei sinulle kaikki kelpaa.
        Jos lihavuus, joka on ihmsen itse itselleen hankkima ongelma, on ainoa ongelma toisessa, ei se ole pinnallista.
        Lihavuus on alkoholismiin tai huumeiden käyttöön verrattavaa, se on ihmisen itse itselleen hankkima ongelma.
        Se ettei välitä lihavuudesta ei ole pinnallista.
        Lihavuus johtaa usein ennenaikaiseen kuolemaan...., kuten alkoholismi ja huumeet.


      • 9+12
        2+19 kirjoitti:

        Sinäkin olet pinnallinen. Ei sinulle kaikki kelpaa.
        Jos lihavuus, joka on ihmsen itse itselleen hankkima ongelma, on ainoa ongelma toisessa, ei se ole pinnallista.
        Lihavuus on alkoholismiin tai huumeiden käyttöön verrattavaa, se on ihmisen itse itselleen hankkima ongelma.
        Se ettei välitä lihavuudesta ei ole pinnallista.
        Lihavuus johtaa usein ennenaikaiseen kuolemaan...., kuten alkoholismi ja huumeet.

        Ap.n on turha syyttää lihavia kun he eivät häntä edes kiinnosta. Avauksesta tulee lähinnä mieleen yhden ihmisryhmän pilkkaaminen ei deittaaminen saati parisuhde.


    • Siis valehtelevatko he profiilissaan olevansa normaalipainoisia ja sitten treffeille ilmestyykin lihava mies vai etkö sinäkään osaa käyttää hakukriteerejä?

      Valehtelijoita netissä tulee varmasti olemaan mutta paljon auttaa jo se, että rajaat ne ylipainoiset pois hausta ja ilmoitat profiilissasi, ettei ylipainoisten kannata ottaa yhteyttä.

    • läskimaha.

      Oon läski ja ylpeä siitä.

    • uuhhhhuujhvcgytgcffg

      Miksi ihmisten pitäisi laihduttaa jonkun nirppanokan takia?

      • Terveys tärkeintä

        Liikalihavien ei pidä laihduttaa kenenkään muun kuin itsensä vuoksi - siitä huolimatta, että minäkin maksan lihavien ihmisten lääkäreissä juoksut veroeuroistani!!!

        Läskimahalle:
        Sanomasi on vain ja ainoastaan puolustelua, sillä tiedät olevasi ihminen, joka ei hallitse syömistään!
        Katsokaa mitä tahansa painonhallinta ohjelmaa telkusta niin näette, miten suuria kärsimyksiä liikalihavuus aiheuttaa ylipainoaan kantaville, joten ollaanpa rehellisiä!


    • eikka3

      Hienoa, kun joku tietää, mitä haluaa! Niin usein miehet haluaa timmiä naista, vaikka itse eivät ole sitä lainkaan!

    • rumilus.

      Timmi mies ei saa naista jos naama on ruma.

    • huokaisuni

      Luulin hyväksyväni kaikenlaiset miehet,mutta tapasin nettitreffienkautta hakukriteereihini sopivan miehen eli sai olla painoa 120kg tukaton tai tukallinen sai olla oma itsensä ja juuri sellaiseen sitten treffipaikalla törmäsin..kohteliaasti juttelin muutaman hetken ja kun pääsin omille teilleni tunnustan,kyllä miehen kannattaisi ekoille treffeille panostaa hieman oloaasua parempaan vaatetukseen.Se ensinmäinen reagtio kertoo jo niin paljon.Vaikka sieltä löytyi leikkisä ja asenteen omaava mies,en voi kuvitella itseäni huonosti julkisellapaikalla kulkevan miehen matkassa liikkuvani. Enkä todellakaan ole viimeisen päälle muotiasiantuntija. puhtaus ei lähde vain käymällä suihkussa.
      Treffit auttoivat minua huomaamaan mitä todellisuudessa haluan ja aion tehdä kaikkeni että sen yhden vielä isomman miehen itselleni saan...olen sopivan pieni ja sopivan iso .
      Tämä isomies on kuitenkin kiinteä jokapaikasta!

      • Netta1

        Heh.. ettei vaan miehen etunimen eka kirjain olisi ollut P.

        Siinä herttainen mies muuten mutta.. Ilmeisesti olettaa kokonsa ja luonteensa puolesta olevan täydellinen mies ilman yhtään itseensä panostamista. :)
        - vaatii naisen olevan hyvin hoikkakin kaiken päälle vaikka oma BMI onkin reilusti yli normien.


    • liika painava

      80 kg mies on naiselle jo liikaa

      • höpö höpö

        Riippuu naisesta. Alle 90 kiloiset punnitaan neuvolassa. En pidä 80 kg painavaa miestä miehen kokoisena ellei pituutta ole 160 cm.


      • siinä tapauksessa ei

        jos pituutta on 185 tai yli.


    • Just näin

      Jos mies tuntee olonsa hyväksi lihavana ollessaan niin miks hänen pitäisi lähteä laihduttamaan?

      • nainen 47wwwwwwl

        Olen samaa mieltä. Mä henkilökohtaisesti en pidä hoikkia tai lihaksikkaita miehiä mitenkään viehättävänä. Salilla itseään treenavaat ovat mulle kauhistus. Jos näin ulkonäöllisiä seikkoja vain ajatellaan niinkuin ap tekee.

        Jokainen hakee mitä haluaa. En kuitenkaan tajua, miksi ap edes vaivautuu treffeille miehien kanssa, jotka eivät vastaa hänen ihannettaan? Kiusaa suorastaan heitä ilmestymällä treffeille ja sitten sanoo, että kiitos mutta ei kiitos.


      • ei pidäkään

        Vaikka periaatteessa lihavuus ei oo mikään pysyvä ominaisuus mitä ei vois muuttaa, niin siksi en ala seurusteluja lihavien kanssa, kun tuntus kohtuuttomalta vaatia toiselta muutosta vaan mun takia jos ei tee sitä oma-alotteisesti.
        En vaan tunne minkäänlaista eroottista kiinnostusta muihin kun hoikkiin/normaaleihin, ja sama vastenmielisyys koskee liian lihaksikkaita. Pitäisi siis odotella puutteessa ties miten kauan että alkaa olla kiinnostavassa kunnossa.
        Lihavat tyytyväiset (?) pysyköön koossaan, mutta turha sitten vinkua täällä että "miksi en saa muuta kun lihavia naisia".


    • Rek Nik

      Ongelmahan on siinä, että itsetyydytys on liian helppoa ja liian hyvä naisenkorvike. Mieluummin runkataan, kuin kuntoillaan. Jos ei runkattaisi, niin olisi varmasti enemmän motivaatiota kuntoillakin.

    • hintintin

      Höpö höpö. Profiilissani olen kertonut olevani 165 cm pitkä ja painavani 100 kg. Silti sain kahdelta viehättävältä naiselta postia:

      Hei! Katsotaanpa tutustua? Aion olla helpompaa. Vastaa minulle minun henkilökohtainen osoite. ( [email protected] ) Tulee opiskella. Kiitos.

      Hei rakas ystava! Nimeni on Victoria. Naytatte minusta hyvin lupaava ja mielenkiintoinen
      ihmisia. Voin lyhyesti kertoa itsestani: olen yksi tytto, joka on nyt
      etsivat suhdetta. Haluaisin loytaa joku, joka
      vakavaa suhdetta. Ja uskon, etta voimme yrittaa! Toivon, etta voimme alkaa seurustella.
      Ja mina odotan nopeasta vastauksesta! my e-mail-
      [email protected]

      Siitäkin huolimatta että kerroin hakevani miestä.

      • Voi jessus

        Hah-hah! Venakot haluavat leveämmän leivän ääreen eli elätettäväksi Suomeen.


    • Ma$$iMake

      Korjataan sen verran otsikkoa, että KÖYHÄ ja lihava mies ei sytytä. Jos rahaa ja statusta löytyy niin ei lihavuus ole ennenkään ollut esteenä.

    • ihraurpo

      Tämä ihrakaljamaha vois kerran vetäistä tollasta kupla valuen painan 150 kg painan sua kokoyön rahaa on niin ettei paskalle taivu tänne vaan munanpäälle tissit hytkyen Nussimaan

      • urpo3

        Juu mikään komeempaa oo kattoo kun ihramaha nussii laihaa naista hikisenä läskimaha hölskyen


    • ottajia on

      lihava voi olla oikea "makupala", sillä joissakin kulttuureissa lihavuus on rikkauden merkki

      • mä ainakin ottaisi

        Mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa. Mun mielestä miehellä pitää olla mahaa. Ja missä on todistettu, ettei mahakas mies olisi kykenevä seksiin? Itselleni on suotu ilo komean ja mahakkaan miehen kanssa peuhata sängyssä ja mahtavaa oli. Upea mies, kaikinpuolin.


    • 80kg mies.

      Jos tavallinen 162-170 cm , 53-65 kg nainen saa 20 punnerrusta niin se on jo ihme.
      Jos minä vedän 35 punnerrusta 80 kiloisena niin olen aika pask.assa kunnossa varmaan.

      • 80kg mies

        Sellaset 80 kg naiset ei edes halua samankokoisia miehiä. 80kg naiset saa korkeintaan 4 punnerrusta. Ja naiset nyt ei edes kehtaa tulla salille joten turha lässyyttä kunnosta mitään.


    • laiha ei saa kipinää

      Ihme aloitus, sillä etsi niitä kaltaisiasi ja jätä muut omaan
      rauhaansa. Erittäin yksinkertaista, eikä tuollainen
      neurootikko muutenkaan, jaksaisi kiinnostaa.

      Olen normaalipainoinen, enkä itse kyllä mikskään luikuksi
      halua, vain siksi, että joku sellaista haluaa.

    • tyttö

      Minäkin olen neurootikko. Lihavat isomahaiset miehet on mun neuroosi. Olen laiha 22vuotias tyttö

    • voi sytyttää

      Minäkään en halua lihavaa miestä itselleni, mutta kyse ei ole miehen ulkonäöllisistä seikoista van terveysseikoista..Haluan toisen välittävän ja rakastavan itseään, se välittäminen lähtee liiikenteeseen ravinnosta mitä syö. Ylipaino on taasen riski moniin sairauksiinkin.
      Vielä kun pidän oikeasti monesta liikuntamuodosta, pyöräilystä, pitkistä metsälenkeistä, vaellukseen asti. Haluaako /kykeneekö lihava mies yhdessä harrasteluun kanssani? Se kun olisi myös toiveenani.

      • ulkonäkö pettää

        Monikin kykenee. Itse seurustelin miehen kanssa 187 cm pitkä, painoa 125 kg.

        Oli erittäin hyväkuntoinen. Meni Lapissa edelläni luisteluhiihtoa niin etten perässä pysynyt, hän joutui aina odottamaan minua mäen päällä. Harrasti pesäpalloa, kiekkoa, hiihtoa, pyöräilyä, sauvakävelyä, uintia ja Lapissa vaellettiin, oli oikea erämies. Seksi oli loistavaa, ei väsynyt koskaan. Oli nuorempana suomen mestaruustason kiekkoilija (siis kiekon heittäjä vai mikä se nyt on ;))
        Harmi että päästin hänet hukkumaan elämästäni.


    • läskimaha.

      Olin joskus 30 kg painavampi ja minulla oli tyttöystävä. Sitten laihduin ja eipä ole naisia ollut enää.

    • ujhgtttttttttttttttt

      Siis jos olet tavannut monia mukavia miehiä jotka ovat olleet liian lihavia kelvatakseen sinulle, niin eiköhän se suurin vika ole omassa asenteessasi.

    • jakki6

      niinkö...........Tiesitkö muuten että ihan hiljattain oli eräs kysely, siitä millanen mies miellyttää Suomineidon silmää,,yllättäen lyhyt , tukeva ei hiuksia eikä partaa tai viiksisä, pukeutuu tavallisesti,, kyselyyn osallistu pojoismaista yli 10 000 naista ja Suomalaisen nainen mieltymykset poikkesi dramaattisesti kaikista muista, muulla miesihanne oli normaali, pitkä hoikka ,, partaakin sai olla

    • dilly

      et siten voi valita vain niitä mittoihisi sopivia?!

    • Naisenmielipide29

      Minua sytyttää. Itse olen muutaman kg ylipainoinen nainen ja hoikat miehet ei kiinnosta yhtään. Saa ja pitää olla mahaa ja massaa, tosin joku raja on esim 20-30 kg ylipainoa ok mutta sitä enemmän jo liikaa. Vaikkapa 185cm/100kg mies olis hyvä (vähän enemmänkin voi olla). Itse 163/68kg. Mut korvien väli tietysti tärkein.

      • miehenmielipide

        Eli tuossakin on ratkaiseva tekijä todellisuudessa miehen pituus!
        Eli itse olet 163cm ja miehen pitää olla vähintään sen 185cm ja tuossa pituudessa kun painoa on sen 100kg niin monesti ei ole sitä ylipainoa.


      • hyi yökötys
        miehenmielipide kirjoitti:

        Eli tuossakin on ratkaiseva tekijä todellisuudessa miehen pituus!
        Eli itse olet 163cm ja miehen pitää olla vähintään sen 185cm ja tuossa pituudessa kun painoa on sen 100kg niin monesti ei ole sitä ylipainoa.

        185cm:n 100 kilossa on noin 20 kiloa ylipainoa.


      • mies45v
        hyi yökötys kirjoitti:

        185cm:n 100 kilossa on noin 20 kiloa ylipainoa.

        185 pituisessa naisessa on sadassa kilossa vähintään 20 kiloa ylipainoa, miehessä ei välttämättä yhtään. Mulla on pituutta 10 senttiä vähemmän ja tavoitteena on päästä 93 kilosta kahdeksikolla alkavaan lukemaan, reilusta sadasta viime loppukesästä aloitin. Moni ihmettelee jo et mitä oikein laihdutan. Olen lihaksikas vaikka salilla en ole kuunaan käynyt. Olen aina ollut ja tavoitepainossanikin olen painoindeksissä lähellä kolmeakymmentä.


      • höpö höpö.
        mies45v kirjoitti:

        185 pituisessa naisessa on sadassa kilossa vähintään 20 kiloa ylipainoa, miehessä ei välttämättä yhtään. Mulla on pituutta 10 senttiä vähemmän ja tavoitteena on päästä 93 kilosta kahdeksikolla alkavaan lukemaan, reilusta sadasta viime loppukesästä aloitin. Moni ihmettelee jo et mitä oikein laihdutan. Olen lihaksikas vaikka salilla en ole kuunaan käynyt. Olen aina ollut ja tavoitepainossanikin olen painoindeksissä lähellä kolmeakymmentä.

        "185 pituisessa naisessa on sadassa kilossa vähintään 20 kiloa ylipainoa, miehessä ei välttämättä yhtään"

        Näinhän ne tukevat jätkät haluaa kuvitella kun omaa lihavuutta puolustellaan... nykyaikana ihmisillä vaan käsitys normaalista on jo niin pahasti hämärtyny että tosi läskejäkin pidetään sellasina. Valitettavan monet on plösööntyneitä jo alle 30v ja 40v normaalipainoiset on jo todella harvinaisuuksia. Jossainhan se ylimääränen paino kuitenkin on, miehillä useimmiten mahassa.. ja niissä muka-lihaksissa. No lihaksiakin voi olla, mutta myös sitä mahaa, jollei nyt ole joku raskaansarjan bodari (ei yhtään toivottavampaa kun läskitkään). Painoindeksissä kuitenkin 185cm miehen maksimi normaali paino on 85kg. Usein jo tässäkin painossa näyttää mun mittaapuulla hieman pönäköityneeltä, tai sitten aika monet miehet on valehdellu painonsa alakanttiin..


      • seksiäseksiä

        Etsin seksiseuraa netistä ja chattailin tosi mukavan tuntuisen miehen kanssa...valitettavasti vaan seksihalut katosivat kun mies lopulta lähetti kuvansa...
        niin lihavaa miestä en ollut koskaan nähnyt...ja jäi kyllä se seksiseikkailu kokematta! Joku raja kuitenkin...


    • Irina. 19. v

      Mitä isompi maha ja hikisempi meikä kostuu kybällä ja nännit kovettuu. Kun is omaavien pikkupaksu munainen ukko katsoo silmät kiiluen

      • Suomikana-aivoja riittää

        "Voi jessus",Mitä ne kyömyt turkkilaiset ja afrikanloisjätkät
        muuta haluaa kuin idioottihölmön suomilehmän elättäjäkseen!


    • akka mangneetit

      Toisia vaan sytyttää, sillä naapurin mies on lihava,
      tupakoi ja olut maistuu, mutta naisia riittää joka
      sormelle. Yks kun lähtee, niin toinen tulee.

      Ihan on tavallisessa duunissa, ettei ainakaan raha
      naisia vedä. Ovat kaikki vieläpä laihasta normi painoisiin
      olleet. Höh.

    • 77uyggui778iuhgcjii7

      Harva nainen mistään salirääpäleistä oikeasti tykkää.

    • Joopa joo

      Rasittavinta on nämä omasta mielestään ruumiinrakenteeltaan sporttiset miehet, joilla onkin sitten treffeille kehittynyt muhkea massu. Tuo on jo liiottelua! Mulla ei ole massua nimeksikään, mutta en kehtaisi siltikään laittaa sporttinen vaan laitan mieluummin normaali. Mutta minä olenkin nainen, joka katsoo peilistä itseään hieman kriittisemmin kuin nämä sporttipullerot.

    • Rajansa kaikella

      Ei se maha mitään haittaa niin kauan kun kalulle on esteetön pääsy. Jos sitä joutuu jostain poimujen alta etsimään, niin ei kiitos.

      • No se siitä....

        Huoh,,katsoin yksi ilta "nolot vartalot"ohjelmaa ja siinä
        oli mies, jonka maha viisti, melkein maata.

        Kunnes hän pääsi leikkaukseen ja 36kg vatsaa heitettiin
        roskikseen. Yyääk.

        Ei ollut nähnyt kikuliaan aikoihin ja kuskin seisaaltaan,
        niin että, tulee se raja jossain vastaan.


    • rampamies

      Eiköhän se ole muutenkin, että vain kauniilla ja täydellisellä on mahkut mihinkään ja rampojen on syy pysyä pimeässä metsässä pois kauniiseen silmistä.

      Mutta maailma ei ole muuttunut miksikään. Ihmiset kohdataan aina livessä. Netissä vain kavereita.

    • Testattu on

      Olen 175/100 ja vaikka minulla vatsaa onkin niin saan 20 punnerrusta aika helposti samoinkuin 30 vatsalihasta minuuttiin. Käyn myös lenkillä eikä monikaan täällä olevista normaalipainoisista mimmeistä pysy perässä kävellen tai pyörällä.

    • kostunutvittu

      Aaahnuuuh vittu koostui jo heti .Saanko tulla ja imeä isoa mahaasi sitten munaasi

    • Isot miehet ihania

      Ei pieni lihavuus miehessä haittaa, jos muutenkin on kokoa ja näköä. Jos pituutta on yli 180 cm, niin kyllä paino saa olla satasen luokkaa. Itse en oikein innostu "himpuloista", yksi poikakaverini harrasti pitkän matkan juoksua ja oli myös sen näköinen. Mies, jolla on voimaa ja lihaksia ja rasvaa siinä päällä, on mukavampi halailtava! Kokonaisuus ratkaisee. Lisäksi lihava ei välttämättä ole huonokuntoinen, tuttavapiirissä on pari 110-120 kg painavaa ja pitkää miestä, jotka liikkuvat säännöllisesti, eivät kuitenkaan ole mitään bodareita.

      BMI on muuten kehitetty väestön tilastolliseen tutkimiseen eli edustaa suuren ihmisjoukon keskiarvoja! Sitä ei tulisi sokeasti käyttää yksilön arvioimiseen, koska se ei huomioi ruumiinrakenteen ja -koostumuksen eroja. "Normaalipaino" on vaan taulukon teossa sovittu/havaittu juttu ja siten myös muuttuva.

      • koulutettu nainen 32

        Kyllä vaan mies saa olla vähän tukeva jos on iso, mutta kasvojen pitää olla kapeat. Hyi yök leveäposkisia miehiä, ehdoton turn off.


      • no jaa..
        koulutettu nainen 32 kirjoitti:

        Kyllä vaan mies saa olla vähän tukeva jos on iso, mutta kasvojen pitää olla kapeat. Hyi yök leveäposkisia miehiä, ehdoton turn off.

        naaman pyöreys saattaa olla jopa söpöä, mutta sehän vasta hassun näköstä ois jos naama ois laiha mutta sit karsee one-pack, leveenä lyllyvä naismainen velttop'*rse (YÖK) ja manboobsit..... huhhuh xp


    • laiha tyttö 18, v

      Uuuh Uuuh kun tekee gutaa saada isolta mieheltä kunnon kyrpää. Tuntuu vatsan pohjassa. Kyrvän työnnöt

    • horos aasss

      Polle älä aisalle kaki

    • Ei kannata sanoa

      Ei kannata sanoa painosta, kyllä ylipainoinen tietää varmasti olevansa ylipainoinen.

      • ähkynpuhkun

        Ei kaikki tiedä, he näkevät peilistä sen, mitä haluavat
        nähdä, tai oikeesti heillä ei ole edes kokovartolopeiliä,
        tai vaakaa.

        Tosin turhaa tälläisille on mitään sanoa, koska ovat
        tyytyväisiä kroppaansa.


    • sinkkumies.

      Eipä naisetkan kovin hoikkia nykyään ole eivätkä naiset jaksa salille lähteä vaan mussuttavat pullaa kotona ja haluavat hoikan timmin miehen vaikka itse eivät kuntoile juuri lainkaan. Naiset ei kehtaa edes salille tulla koska läskit pursuää housujen ulkopuolelle. Salilla on aina ne samat pari hoikkaa tyttöä ollut pari vuottta mutta uusia naamoja ei ole näkynyt.

    • Juuri näin. Itsellä nyt rasvaprosentti nyt 25, mikä on 20 liikaa. 15 kiloa vielä fläsää vekka niin ollaan optimissa. Se että laihtuu kilon viikossa tuottaa varmasti vähemmän tuskaa kuin viettää loppuikänsä yksin kaljamahansa kanssa.

    • lunairmeli

      Kyl miehellä pitää mahaa olla hyväneaika! Mitä isompi sen seksikkäämpi! ;)

      • en huolis, yök

        Nää on näitä kaljamahasten vätysten trollailuja naisen puutteessaan :D
        Oma bmi kun on siinä 19 tuntumassa niin hoikkuutta tai edes (todellista) normaalia vartaloo on kai ihan oikeutettua edellyttää mieheltäkin.


    • lunairmeli

      Eikun ihan nainen olen. Ja ite vähän alipainonen. Mut en ikinä haluis itelleni laihaa miestä tai sikspäkillistä. En huolis, yök :)

    • pullava4

      Isoilla, on taipumus vaan paisua entisestään, joten ei
      kannata ottaa kovin lhavaa, niin jääpi kasvunvaraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe