kysyn empaattiselta selvänäön omaavalta katsantoa tilanteeseeni.

naispeipponen

-koska mun kysymyksiini ei ole saatu vastauksia suomi 24 ilmais-sivuilta.kaiekti niin energiaton tylä henkilö... eli nainen olen ja 40 plussaa päälle-olen hakemassa uutta suuntaaa mm asuntoa etsien muualta päin.miten näkyy kevtä talven aika tapahtumia ja saanko kodinvaihtoa ja millasta?

20

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei saa vastausta

      elikä kutsun selvänäkijän lahjottua avuliasta henkilöä katsomaan miten mun asuntoasia etenee ja tapahtumia elämääni...kiitos

    • eräs vaan

      Kuules nyt. ei kai kukaan jaksa iän kaiken istua koneella tällä palstalla vastailemassa ilmaiseksi. Se on loputon suo, ehkä sillä saa aikaansa kulumaan, mutta kun huomaa että elämä on pelkkää hyvätekeväisyyttä niin ei kukaan sitä jaksa.

      On monta hyvää näkijää jotka pientä korvausta vastaan katsovat. Joten ota sellaisiin yhteyttä

    • nainen isoola n llä

      terävä kommentti sulta,,,ihanko tosi?

    • pimpommeja

      tällä palstalla on typeriä kommentoijia tosiaankin,tosi tyhmiä

    • Totuudentorvettaja

      Tässä epäempaattinen ennustukseni sinulle:

      Olet kirjoituksen perusteella todennäköisesti kännissä (sekava kirjoitus ja kirjoitusvirheet)

      En näe kovin valoisaa tulevaisuutta keski-ikäiselle naiselle, joka uskoo ennustuksiin tai ennustajiin. Ymmärrän kyllä jos lapsi uskoo vielä joulupukkiin, mutta 40 vuodessa pitäisi olla ymmärtänyt jotain tästä maailmasta.

      Ennustuksissa ja selvännäkemisissä käytettävät menetelmät ovat jokaisen opeteltavissa. Ne muistuttavat hyvin pitkälti taikureiden taikatemppuja tekniikoiltaan. Jos pitää tuota viihteenä on ja valmis kyseisestä hassutuksesta maksamaan, niin se on jokaisen oma asia, mutta pelkästä viihteestä siinä on kyse, ei mistään oikeasta tulevaisuudesta.

      Jos masentaa, säännöllinen päivärytmi ja liikunta auttavat tutkitusti ongelmaan. Jos ei jaksa tai ei huvita, niin se on sitten oma ongelma jonka voit korjata vain itse.

    • hulluja ootte

      hah haha ,raitis työssä käyvä nainenko päihtynyt ja sairas? mikä sinä sit olet? täys ääliö ,kysyn ennustajaa huviksseni,ei pidä ola sun päänsärkysi aihe vajakki!!!

    • sivusta seuraaja

      täällä on tollasia pika diagnooseja tekevia maalliikoja ,erittäin tyhjää sieluaelämäää viettäviä viikonloppujuoppoja ,nasevai akkija ja ukkoja usein kommentoimassa.et saanut näkijää katsomaan,pyytävät kaiketi aina rahaa...ahneita ku ovat

      • eräs näkijä

        Sivusta seuraaja: itse olen näkijä ja se miksi en katsonut tälle aloittajalle on tuo hänen asenteensa muihin ihmisiin. Eilinen viesti kertoo todellisen luonteen.

        Ei hän tarvitse ilmais apua. Mutta on heitä joilla on todellinen hätä
        itse katson kyllä ilman veloitusta hädässä olevalle/oleville ja sitten on niitä joille en katso ollenkaan koska energiat ei kohtaa

        Aloittajalle sanoisin että asennemuutos toisiin ihmisiin ja myös itse elämään hieman positiivisemmaksi niin asiat voisivat alkaa sujumaankin.


    • jopas nyt

      kiitos palautteesta.ja muitakos tässä minun täytyisi ymmärtää ,jos pelkkkaa negatiivista haukkua saan vastauksena? olen kuules näkijä positiivinen,rakastettu ihminen tuttavapiirissä.älä analysoi ,et edes tiedä minusta mitään,pelkkää sanaa halinää,olet täysi sokea ,ja itse negatiivinen noita

      • soopaa

        kaamea näkijä,pelkkää negatiivista ja vallanhaluista teksitä,ennennäkemätöntä herjaa jo,muka auttaja?


      • tilulilulei...
        soopaa kirjoitti:

        kaamea näkijä,pelkkää negatiivista ja vallanhaluista teksitä,ennennäkemätöntä herjaa jo,muka auttaja?

        mitä tuossa oli vallanhaluista? tai herjaa, ei kyllä mikään. Mutta aloittajan kommentit on muiden solvaamista ja pahaa sellaista. Mutta kyllä karma hoitaa tälläiset


    • höpsis

      kysymys oli tarkoitettu ns empaattiselle näkijälle,eikä sivusta huutelijoille tyhmiä kommenttejaan,nyt tämä muka näkijä arvosteli alkuperäistä kysyjää,joka puolusti itseään hyökkäjiään vastaan.näkijä ei vakuuttanut

    • ite muumi

      se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa. Itekkin jo pystyy tekemään johtopäätöksen aloittajasta. ei oo kaikki muumit laaksossa

    • sanomasta päätellen

      toi on jo vanhentunut sanonta,sä olet tavis,täys tylsä tavis,muumimamma,herää kysymys että taustahuutelijaoilla on toosi tylsä elämä,pelkkää salkkareita

    • alakulttuuria

      kun lukee suomi 24 sivustoja,totean että surkeaa keskutelupalstoja,kauheeta negatiivisuutta ja tuollaisia maallikko diagnoosia tekijöitä sivustot täynnä,ihan sivistymätöntä ja alaalle katsottuna surkeita vastauksia ,aloittajat saavat luusereilta typeyyttä niskoilleen ,pimeetä sakkia

    • Jöpleeni

      En halua tylyttää mitään, mutta paljon helpommin se asunnon vaihto tapahtuu, kun katsot vaikka netistä asuntovuokra/myynti sivuilta asuntoja ja otat yhteyttä, käyt katsomassa, hoidat paperit ja muutat asumaan :)

      Mitä hyötyä siitä on että maksat jollekin selvänäköjälle 20,- ja se sanoo juuta tai jaata? Yhtä hyvin voisit noppaa heittää tai sitten kirjoittaa tuonne yläpalkkiin etuovi.com tai vuokraovi.com tai joku muu sivu. Hyvää kesää :) :)

    • aurinko paistaa

      jess,näinki voi toimia.kiitos ensimmäisestä positiivisesta vastauksesta,jess,alkaa aurinko paistaa ...hyvää ja aurinkoista jatkoa sulle myös,hymyillään auringon kanssa kilpaa,ei tässä näkijää tarvita,asenne ei kohillaan selevän näkijälläkkään

      • #))))))

        Annoithan sinä aloittaja hyvän ja positiivisen luonteesi tulla esiin....metsä tuppaa niin vastaamaan kun sinne huudetaan......


    • unissa näen

      jep.elikä tässä on positiivinen nainen joka oddottaa jotain positiivisen ja avoimen milelen omaavaa näkijää katsomaan tapahtumia...postiivisuutta löytyy,ei mua tunneta ja mä olen erittäin pidetty henkilö muuten ....en suvaitse negativiisutta enkä kapeakatseisia ihmisiä,olen nänyt ja koknue paljon ...suvaitsen suuressa sydämessäni niitäkin,keitä halveksitaan,koska näen aina pintaa syvemmälle,,,aitin epäkohteliaat henkilöt ja koen oikeutwni ollA SAMANLAINEN HEILLEKIN....kuten edellinen fiksu ilmaisikin ,niin metsä vastaa kun sinne huutaa,kyseenalaistan tämän ns näkijän kommenttia,hän meni ihan harakoille metsään arvostellen mut sen perusteella ,millasia typeryksiä tässä on taustahuutelijoilla,ei vakuuttanut tämä ns näkijä ,aistin sen tyhjä näkijäksi

      • topias5

        Eikö selvä näkö kyky kasva
        kun ei käytä alkoholia
        eli on selvinpäin
        sitä kö se tarkoittaa

        minulle voi laittaa viestiä...

        oon ollut täällä ennenkin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe