Parivuotias terrierimix Milu etsii kotia tosi tarkoituksella

Milu-

Hau!
Minä olen Milu ja etsin omaa loppuelämän rakastavaa kotia! (linkki kotihoitajani fb-kansioon jossa minusta on hurrjasti kuvia sekä pari videota; https://www.facebook.com/jenny.mero.9/media_set?set=a.10152217282520842.1073741828.672870841&type=1 ) Olen n. 2-vuotias energinen tyttö ja pallot ovat suurin intohimoni! Jaksaisin niillä leikkiä päivästä toiseen jos saisin. Olen jonkin sortin terrierimix ja innokkuudessani se näkyykin. Minun on kovin vaikea malttaa olla rauhallisena jos tiedän jotain kivaa tapahtuvan! Tiedän kuitenkin etten sitä kivaa tule saamaan ennen kuin rauhoitun, mutta yritän kuitenkin usein kokeilla josko tällä kertaa saisin nopeammin asioita tapahtumaan jos hoitajani ymmärtäisi kuinka palavasti niiden haluan tapahtuvan!
Ihanat ihmiset pelastivat minut varmalta kuolemalta, tuhma ihminen jätti minut junaraiteille kaikki tassut sidottuina pääni päälle, mutta onneksi minut löydettiin ajoissa. Olen saanut tämän kokemuksen jälkeen hierontaa lihaksilleni ja se on palauttanut hyvän olon tunteen minulle. Olen tarmoa täynnä uusiin asioihin ja rakastan kaikenlaista touhuamista ihmisten kanssa. Iltaisin tykkään hypätä ihmisen syliin ja nukahtaa siihen – tietenkin vasta valtaisten rakkauden osoitusten jälkeen. Olen hoidossa tällä hetkellä kolmen muun koiran kanssa ja ne kaksi poikaa siellä ovat aivan ihania kavereita! Jaksan leikkiä ja telmiä päivät pitkät teini-ikäisen toverin kanssa, kunhan aika ajoin saan ottaa voimanokoset. Talouden vanhan nartun kanssa piti ensin ottaa mittaa toisistamme, en ihan tuosta noin vain voinut olla hänen tossunsa alla. Otin opikseni kyllä heti kun kärhämässä jäin jalkoihin ja olimme yhtä mieltä siitä että tullaan toimeen. Vähän hän on jo suostunut minun kanssani leikkimäänkin ja meistä on kovaa vauhtia tulossa kavereita. Hoitajani mielestä muistutan kuulemma ihmistä tässä suhteessa, olen valikoiva kuka saa olla mun kamu. Minut on steriloitu ja hoidettu eläinlääkärissä asianmukaisesti. Viimeksi eläinlääkäri kehaisi minun olevan vallaton luonteinen tyttö mutta se ei mikään uusi asia minulle ollut! Tarvitsen elämääni semmoisen ihmisen joka todella osaa arvostaa minun tarmokkuuttani ja innostuneisuuttani. Olen hoidossa maaseudun rauhassa, osaan aika hyvin jäädä yksin, mutta uskon etten kerrostaloelämään sopeutuisi. Nautin suunnattomasti kaikenlaisesta huomiosta itselleni ja yritän sitä kovasti saada kiehnäämällä.
Etsin kotia tositarkoituksella, olisiko Sinulla tarjota sellainen minulle? Olen pitkään ja kovasti etsinyt, mutta en vielä ole kohdannut sitä minulle tarkoitettua ihmistä. Tiedän että jossain on Milun mentävä kolonen jossa minua kaivataan!
Lisätietoa minusta saat tämän linkin kautta johon voit laittaa kyselyitä jos minun touhukas olemukseni sinua kiehtoo, tai voit laittaa lisätietokyselyja minusta suoraan kotihoitajalleni sähköpostiin [email protected] Karvakuonoterkuin, Milu
http://rescuekoirat.com/Milu.html
http://rescuekoirat.com/adoptio.html

1

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öashrkjhbiorsj

      Voi että kun ihana koira, ja sopisi niin meidän laumamme jatkoksi.
      Luonne ja energia näyttäisi sopivan meidän porukkaan. Meillä on lasten lisäksi 2koiraa, toinen kodinvaihtaja.
      Vaikkakin Milulle etsitään kotia jossa olisi ainut koira, niin luulen että meille Milu sopeutuisi hyvin ja saisi kaiken tarvittavan huomion vaikka onkin muitakin koiria.

      En vain voi tarjoutua Milun kotivaihtoehdoksi, koska tämänhetkisen elämäntilanteen vuoksi tiedän että mieheni ei olisi valmis uuteen kodinvaihtajaan.

      Toivon sydämeni pohjasta että Milu saa ansaitsemansa tyyppisen energisen ja positiivisen kodin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      412
      4377
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2151
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1590
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      260
      1159
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1087
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      949
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe