ONKO SUSANNA MENNYT PALAUTTAMAAN NASSUN JOSSULLE??????

Voi nassu parka

Tämmöinen löytyi numbasa ennenkuin poistettiin ::


21 minuuttia sitten | Livekäyttäjä2715

Mia Mari Johanna Tukiainen 21 minuuttia sitten Nassu on nyt pelastettu!!!

32

1422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymysmerkkinä tääl

      Tämä oli eilinen uhkailu.....


      Mia Mari Johanna Tukiainen ja se töpselinenä Susanna hanhi voisi alkaa maksamaan mulle anastamastaan koirasta ja vähän vitun äkkiä!!!!!!
      Eilen 16:56

      • Jasmin kertoo koiris

        Kun Rakkain siskoni ja luotettavin ystäväni Julia menehtyi. Otin kaikki koirat huostaani ensin yhdestä syystä. Siitä että ne oli juuri Julialla hoidossa, Julia piti eläimistä huolta. -usein! Johanna jätti ne Jollaksen asuntoon perjantaina Julian hoitoon sen jälkeen kun oli riidellyt taas Julian kaa. Siellä ne oli maanantaihin asti. (Sen jälkeen YMMÄRRÄN jos J ei niistä pystynyt pitää huolta surun ja katumisen keskellä.) Mutta olin Tukholmassa itse ja puhuin puhelimessa J ”ystävän” kanssa joka kertoi että J on asunut sen luona viimeiset päivät ja jää sinne. J (Johanna en jaksa kirjoittaa) sanoi mulle sanan tarkkaan (haukkumisen jälkeen) ”tee mitä haluat, mua ei kiinosta ***** ne p****koirat. Kai nyt MUN henki on tärkeämpi kun joidenkin eläinten -kuolkoot sinne” =ELI hädissäni hoidin ystävän hakemaan kaikki eläimet Jollaksesta jossa ne oli ilman vettä ja ruokaa monta päivää. -täysin ”dehydrated”! Tämän jälkeen ei kuulunut mitään viikkoon, ja pidin ne hoidossa toistaseks. Lopulta juttelin taas J kaa puhelimessa ja se sano että ”Tee mitä haluat, ota eläimet, mua ei kiinosta, anna ne pois. jne” (jätän huudon ja haukkumisen pois kirjoituksestani) =JOTEN, etsin kaikille eläimille uudet, pysyvät ja rakastavat kodit. Kaikki sai eläinlääkärin käynnit, hoidot, ruuat, rokotukset, madotukset, jne jne. Ainiin, todisteita siitä että jotkut oli aivan liian laihoja, yksi oli J:n TIETÄMÄTTÄ raskaana, yhdellä matoja, yksi ollut tassu-leikkauksessa SIITÄ syystä että PERUShoitoa – eli kynsien leikkausta ei oltu tehty. Takkuiset turkit, jne jne jne… Ainut mitä kerroin J:lle oli että niillä on nyt rakastavat hyvät kodit. Piste. Ja hän vastasi ”hyvä”.
        EläinLääkärintodisteet, J:n omat ystävät todistavat jos tarvitsee, lukuisia muita todistajia on koko tapahtuneesta ja kuinka hän itse luovutti eläimet täysin mulle. Taustoista ja eläinten aikaisemmista olotiloista ja kohtelusta on myös todisteita. Tälla tavoin, kolmen kuukauden päästä muuttaakin mielensä ja haluaa ne ”takaisin”? -Ei onnistu mun kiristäminen, ehkä siksi en ole saanut yhtäkään puhelua :) mutta niille, kenestä välitän eniten jopa viattomille tässä asiassa saa kärsiä kiristyksestä, uhkailusta ja öisistä humala puheluista.


      • Jossun"totuus" tapah
        Jasmin kertoo koiris kirjoitti:

        Kun Rakkain siskoni ja luotettavin ystäväni Julia menehtyi. Otin kaikki koirat huostaani ensin yhdestä syystä. Siitä että ne oli juuri Julialla hoidossa, Julia piti eläimistä huolta. -usein! Johanna jätti ne Jollaksen asuntoon perjantaina Julian hoitoon sen jälkeen kun oli riidellyt taas Julian kaa. Siellä ne oli maanantaihin asti. (Sen jälkeen YMMÄRRÄN jos J ei niistä pystynyt pitää huolta surun ja katumisen keskellä.) Mutta olin Tukholmassa itse ja puhuin puhelimessa J ”ystävän” kanssa joka kertoi että J on asunut sen luona viimeiset päivät ja jää sinne. J (Johanna en jaksa kirjoittaa) sanoi mulle sanan tarkkaan (haukkumisen jälkeen) ”tee mitä haluat, mua ei kiinosta ***** ne p****koirat. Kai nyt MUN henki on tärkeämpi kun joidenkin eläinten -kuolkoot sinne” =ELI hädissäni hoidin ystävän hakemaan kaikki eläimet Jollaksesta jossa ne oli ilman vettä ja ruokaa monta päivää. -täysin ”dehydrated”! Tämän jälkeen ei kuulunut mitään viikkoon, ja pidin ne hoidossa toistaseks. Lopulta juttelin taas J kaa puhelimessa ja se sano että ”Tee mitä haluat, ota eläimet, mua ei kiinosta, anna ne pois. jne” (jätän huudon ja haukkumisen pois kirjoituksestani) =JOTEN, etsin kaikille eläimille uudet, pysyvät ja rakastavat kodit. Kaikki sai eläinlääkärin käynnit, hoidot, ruuat, rokotukset, madotukset, jne jne. Ainiin, todisteita siitä että jotkut oli aivan liian laihoja, yksi oli J:n TIETÄMÄTTÄ raskaana, yhdellä matoja, yksi ollut tassu-leikkauksessa SIITÄ syystä että PERUShoitoa – eli kynsien leikkausta ei oltu tehty. Takkuiset turkit, jne jne jne… Ainut mitä kerroin J:lle oli että niillä on nyt rakastavat hyvät kodit. Piste. Ja hän vastasi ”hyvä”.
        EläinLääkärintodisteet, J:n omat ystävät todistavat jos tarvitsee, lukuisia muita todistajia on koko tapahtuneesta ja kuinka hän itse luovutti eläimet täysin mulle. Taustoista ja eläinten aikaisemmista olotiloista ja kohtelusta on myös todisteita. Tälla tavoin, kolmen kuukauden päästä muuttaakin mielensä ja haluaa ne ”takaisin”? -Ei onnistu mun kiristäminen, ehkä siksi en ole saanut yhtäkään puhelua :) mutta niille, kenestä välitän eniten jopa viattomille tässä asiassa saa kärsiä kiristyksestä, uhkailusta ja öisistä humala puheluista.

        Mia Mari Johanna Tukiainen Tämä jatkuu näin: Jasmina siskoni ei suostu kertomaan, minne on piilottanut kalliin, vajaan 2000e possuni, sekä rakkaan minikokoisen chihuahuani sekä Madeleine yorkkini. Soitin juristilleni ja hänen mukaansa asia on hyvin yksioikoinen: kyseessä on kavallus ja petos. Minulla on mm. Esmeraldan passi tallessa jonka kautta voin todistaa, että omistajana olen minä. Te jotka olette kiintyneitä eläimiini, OSTAKAA ITSE OMAT ELÄIMENNE NETISTÄ VAIKKA!!!!!! Ei tämä ole mikään koirien ilmaisjakelulaitos! Bonzo mopsi vietiin kiireen vilkkaa Tukholmaan, mutta en ole sitä protestoinut, sillä hän vietti Julian elinaikana paljon aikaa Tukholmassa Julian kanssa. Eläinsuojeluviranomaisten sekä julkisten tahojen myötä olen saanut moneen otteeseen kirjalliset paperit siitä, että hoidan eläimiäni hyvin, he saavat parasta mahdollista ruokaa, unta, liikuntaa, kotona olevat tilat ovat suuret, sekä heitä viedään useita kertoja päivässä ulos. Tämä on nyt todisteena paperilla, joten hyvät ihmiset: LOPETTAKAA SE PERÄTTÖMIEN ILMIANTOJEN TEKEMINEN!!!!!!! Kun kerran äitiini ei voi luottaa koirieni suhteen, niin en tule koskaan esittelemään vanhemmilleni vauvaa. jonka saan. Isälleni voin hänet näyttää, mutta en äidilleni enkä Jasminelle. Kusitte omaan nilkkaanne!


      • Osa 2
        Jossun"totuus" tapah kirjoitti:

        Mia Mari Johanna Tukiainen Tämä jatkuu näin: Jasmina siskoni ei suostu kertomaan, minne on piilottanut kalliin, vajaan 2000e possuni, sekä rakkaan minikokoisen chihuahuani sekä Madeleine yorkkini. Soitin juristilleni ja hänen mukaansa asia on hyvin yksioikoinen: kyseessä on kavallus ja petos. Minulla on mm. Esmeraldan passi tallessa jonka kautta voin todistaa, että omistajana olen minä. Te jotka olette kiintyneitä eläimiini, OSTAKAA ITSE OMAT ELÄIMENNE NETISTÄ VAIKKA!!!!!! Ei tämä ole mikään koirien ilmaisjakelulaitos! Bonzo mopsi vietiin kiireen vilkkaa Tukholmaan, mutta en ole sitä protestoinut, sillä hän vietti Julian elinaikana paljon aikaa Tukholmassa Julian kanssa. Eläinsuojeluviranomaisten sekä julkisten tahojen myötä olen saanut moneen otteeseen kirjalliset paperit siitä, että hoidan eläimiäni hyvin, he saavat parasta mahdollista ruokaa, unta, liikuntaa, kotona olevat tilat ovat suuret, sekä heitä viedään useita kertoja päivässä ulos. Tämä on nyt todisteena paperilla, joten hyvät ihmiset: LOPETTAKAA SE PERÄTTÖMIEN ILMIANTOJEN TEKEMINEN!!!!!!! Kun kerran äitiini ei voi luottaa koirieni suhteen, niin en tule koskaan esittelemään vanhemmilleni vauvaa. jonka saan. Isälleni voin hänet näyttää, mutta en äidilleni enkä Jasminelle. Kusitte omaan nilkkaanne!

        Julia kuoli äkillisesti ja odottamatta. Jouduin shokkitilaan, enkä pystynyt liikkumaan Jollaksessa ollenkaan. Jätin sinne Esmeralda chihuahuani ja Paris Hilton possuni, heillä oli tarpeeksi ruokaa ja juomaa. Ex-keikkamyyjäni Jarna tuli hakemaan minut ja sanoi tuovansa minut takaisin samana iltana. Hän kuitenkin ajoi Nurmijärvelle asti, eikä minulla ollut rahaa taksiin. Soitin äidilleni, että hän hoitaa eläimeni Jollaksesta väliaikaiseen hoitoon perhetragedian takia. Nassun ja Madeleinen oli jo toimittanut eräälle sairaanhoitajalle. Sain soiton, että possu ja chihuahua on toimitettu hoitoon joulun ja uudenvuoden ajaksi. Lähdin hyvillä mielin Tukholmaan, jossa sain kuunnella henkistä kiusaa lähestulkoon koko joulun. Pakenin sieltä Juhan kanssa Marokkoon hermolomalle. Eläinteni hoitajat olisivat kokoajan voineet olla yhteydessä minuun. Jossain vaiheessa Susanna niminen hoitaja ilmoitti että hän haluaa ostaa Nassun. Sanoin hänelle, että puhutaan siitä myöhemmin, mutta uskon, että kauppa käy niin että hän esim. laittaa minulle yhden huultentäytteen. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, etteivät huuleni tarvitse enää lisää täytettä. Pyysin Nassusta minimimaksun, mitä sekorotuisesta koirasta voi pyytää. Kyseinen nainen itki ja huusi puhelimessa, vaikka tiedän ihan tasan tarkkaan, ettei joku 400e ole hänelle raha eikä mikään. Olin juuri ennen joulua maksanut Nassun tassujen leikkauksen joka maksoi 2400e, joten ei tässä myöskään mitkään pikkurahat pyöri (puhumattakaan tunne-arvosta!!!!!) Susannan alkoi vaatimaan minulta jotain vajaat 3000e takaisin koska oli "syöttänyt Nasulle erikoisruokavaliota." Koko tilanne oli absurdi ja äitini asettui minua vastaan olevan sairaanhoitajan puolelle. Sanoin, että mikrosirujen kautta jäljitämme Esmeraldan ja Madeleinen, ellei heitä ole kidnapattu Ruotsiin. Äidiltäni tuli yksioikoinen viesti: "Raahaa ne lihasi Marokon lentokentälle ja sure yksin Juliaa! "


      • Mhymystä.......

        Susanna Gärdström on nykyisin Hanhineva. Ilmeisesti Nassu on siirretty Tuksun ulottumattomiin, vaikka tämä väittää muuta. Toivottavasti niin.

        Susanna Hanhineva
        Perheemme pienenee - Nassu-ystävämme muuttaa uuteen kotiin.. Pitkällisen vainoamisen seurauksena päätin viisaammaksi lopettaa tämän taistelun ja antaa periksi. En suostu kiristettäväksi missään tilanteessa, enkä voi loputtomiin antaa käyttää itseäni hyväksi. Ainakin Nassu saa hyvän kodin eikä joudu toivon mukaan "kapakkakaveriksi". Saimme kuitenkin pitää tuota pientä karvapalloa perheenjäsenenä viitisen kuukautta ja meillä oli suurta iloa toisistamme


        I


        Susanna Hanhineva
        Annika, otin koirat (kaksi) hoitoon joulukuun puolivälin paikkeilla, pidin uuden vuoden yli ja toinen lähti muualle hoitoon, koska tarvitsi erityistä hoivaa. Toinen jäi ja se luovutettiin minulle. Myöhemmin koirasta alettiin pyytää vastiketta johon suostuin, vaan tämäkään ei riittänyt vaan koko ajan pyydettiin lisää. Kun en suostunut kiristykseen, alkoi julkinen herjaaminen. Tätä prosessia on nyt kestänyt viisi pitkää kuukautta lukuisine puheluineen, tekstiviestein, sähköpostiviestein, facebookviestein jne. Joten alkaa tuo taisteluväsymys painaa, kun ei näytä johtavan mihinkään. Kuten sanottu, kiristämiseen en suostu joten toivon, että joku toinen kestää ja jaksaa.


      • Possun hinta pilviin
        Osa 2 kirjoitti:

        Julia kuoli äkillisesti ja odottamatta. Jouduin shokkitilaan, enkä pystynyt liikkumaan Jollaksessa ollenkaan. Jätin sinne Esmeralda chihuahuani ja Paris Hilton possuni, heillä oli tarpeeksi ruokaa ja juomaa. Ex-keikkamyyjäni Jarna tuli hakemaan minut ja sanoi tuovansa minut takaisin samana iltana. Hän kuitenkin ajoi Nurmijärvelle asti, eikä minulla ollut rahaa taksiin. Soitin äidilleni, että hän hoitaa eläimeni Jollaksesta väliaikaiseen hoitoon perhetragedian takia. Nassun ja Madeleinen oli jo toimittanut eräälle sairaanhoitajalle. Sain soiton, että possu ja chihuahua on toimitettu hoitoon joulun ja uudenvuoden ajaksi. Lähdin hyvillä mielin Tukholmaan, jossa sain kuunnella henkistä kiusaa lähestulkoon koko joulun. Pakenin sieltä Juhan kanssa Marokkoon hermolomalle. Eläinteni hoitajat olisivat kokoajan voineet olla yhteydessä minuun. Jossain vaiheessa Susanna niminen hoitaja ilmoitti että hän haluaa ostaa Nassun. Sanoin hänelle, että puhutaan siitä myöhemmin, mutta uskon, että kauppa käy niin että hän esim. laittaa minulle yhden huultentäytteen. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, etteivät huuleni tarvitse enää lisää täytettä. Pyysin Nassusta minimimaksun, mitä sekorotuisesta koirasta voi pyytää. Kyseinen nainen itki ja huusi puhelimessa, vaikka tiedän ihan tasan tarkkaan, ettei joku 400e ole hänelle raha eikä mikään. Olin juuri ennen joulua maksanut Nassun tassujen leikkauksen joka maksoi 2400e, joten ei tässä myöskään mitkään pikkurahat pyöri (puhumattakaan tunne-arvosta!!!!!) Susannan alkoi vaatimaan minulta jotain vajaat 3000e takaisin koska oli "syöttänyt Nasulle erikoisruokavaliota." Koko tilanne oli absurdi ja äitini asettui minua vastaan olevan sairaanhoitajan puolelle. Sanoin, että mikrosirujen kautta jäljitämme Esmeraldan ja Madeleinen, ellei heitä ole kidnapattu Ruotsiin. Äidiltäni tuli yksioikoinen viesti: "Raahaa ne lihasi Marokon lentokentälle ja sure yksin Juliaa! "

        Koskas possun hinta on noussut kahteen tonniin, kun sekin muistaakseni maksoi 700€.......
        Tuksu on kyllä sellainen patologinen valehtelija, ettei paremmasta väliä......


      • Jossun"totuus" tapah kirjoitti:

        Mia Mari Johanna Tukiainen Tämä jatkuu näin: Jasmina siskoni ei suostu kertomaan, minne on piilottanut kalliin, vajaan 2000e possuni, sekä rakkaan minikokoisen chihuahuani sekä Madeleine yorkkini. Soitin juristilleni ja hänen mukaansa asia on hyvin yksioikoinen: kyseessä on kavallus ja petos. Minulla on mm. Esmeraldan passi tallessa jonka kautta voin todistaa, että omistajana olen minä. Te jotka olette kiintyneitä eläimiini, OSTAKAA ITSE OMAT ELÄIMENNE NETISTÄ VAIKKA!!!!!! Ei tämä ole mikään koirien ilmaisjakelulaitos! Bonzo mopsi vietiin kiireen vilkkaa Tukholmaan, mutta en ole sitä protestoinut, sillä hän vietti Julian elinaikana paljon aikaa Tukholmassa Julian kanssa. Eläinsuojeluviranomaisten sekä julkisten tahojen myötä olen saanut moneen otteeseen kirjalliset paperit siitä, että hoidan eläimiäni hyvin, he saavat parasta mahdollista ruokaa, unta, liikuntaa, kotona olevat tilat ovat suuret, sekä heitä viedään useita kertoja päivässä ulos. Tämä on nyt todisteena paperilla, joten hyvät ihmiset: LOPETTAKAA SE PERÄTTÖMIEN ILMIANTOJEN TEKEMINEN!!!!!!! Kun kerran äitiini ei voi luottaa koirieni suhteen, niin en tule koskaan esittelemään vanhemmilleni vauvaa. jonka saan. Isälleni voin hänet näyttää, mutta en äidilleni enkä Jasminelle. Kusitte omaan nilkkaanne!

        """ Minulla on mm. Esmeraldan passi tallessa jonka kautta voin todistaa, että omistajana olen minä."""

        Mä tiedän, että teitä inhottaa, kun sanon taas ja ties monenneko, että sillä koiran passilla ei voi todentaa omistajuutta. Sillä voidaan jäljittää omistaja, mikäli koira on mm. Kennelliiton rekisterissä, mutta jos ei ole, niin omahan on omistajansa vika.

        Käyttäessäni koiraani eläinlääkärillä passia sille hakiessa, minulla oli koiran rekisterikirja ja omistajatodistus mukana. Eläinlääkäri ei edes vilkaissut niitä muutoin, kuin rekisterikirjasta rokotukset. Ite mä täytin jälkikäteen omat yhteystietoni passiin. Siksipä nuo asiakirjat pitää olla passin mukana liitteenä liikuttaessa vaikkapa ulkomailla.

        Jos koiran omistajasta tulee kiistaa, niin luovari (samanlainen, kuin autostakin tehdään) sanelee sen kuka koiran omistaa.

        PS. Sillä sirulla ei voi koiraa jäljittää mitenkään, mikäli ei laita "etsintäkuulutusta" kaikille Suomen eläinlääkäreille.


      • hohhoijjaaaaaaaaaaaa
        RailiSuominen kirjoitti:

        """ Minulla on mm. Esmeraldan passi tallessa jonka kautta voin todistaa, että omistajana olen minä."""

        Mä tiedän, että teitä inhottaa, kun sanon taas ja ties monenneko, että sillä koiran passilla ei voi todentaa omistajuutta. Sillä voidaan jäljittää omistaja, mikäli koira on mm. Kennelliiton rekisterissä, mutta jos ei ole, niin omahan on omistajansa vika.

        Käyttäessäni koiraani eläinlääkärillä passia sille hakiessa, minulla oli koiran rekisterikirja ja omistajatodistus mukana. Eläinlääkäri ei edes vilkaissut niitä muutoin, kuin rekisterikirjasta rokotukset. Ite mä täytin jälkikäteen omat yhteystietoni passiin. Siksipä nuo asiakirjat pitää olla passin mukana liitteenä liikuttaessa vaikkapa ulkomailla.

        Jos koiran omistajasta tulee kiistaa, niin luovari (samanlainen, kuin autostakin tehdään) sanelee sen kuka koiran omistaa.

        PS. Sillä sirulla ei voi koiraa jäljittää mitenkään, mikäli ei laita "etsintäkuulutusta" kaikille Suomen eläinlääkäreille.

        kyllä inhoittaa...miksi jäälleen avauduit.
        KUKAAN ei ole täällä kiinnostunut sun "asiantuntija lausunnoistas".
        Samanlainen trolli olet kuin Johan Bäckmankin.


      • hehheeeeee
        RailiSuominen kirjoitti:

        """ Minulla on mm. Esmeraldan passi tallessa jonka kautta voin todistaa, että omistajana olen minä."""

        Mä tiedän, että teitä inhottaa, kun sanon taas ja ties monenneko, että sillä koiran passilla ei voi todentaa omistajuutta. Sillä voidaan jäljittää omistaja, mikäli koira on mm. Kennelliiton rekisterissä, mutta jos ei ole, niin omahan on omistajansa vika.

        Käyttäessäni koiraani eläinlääkärillä passia sille hakiessa, minulla oli koiran rekisterikirja ja omistajatodistus mukana. Eläinlääkäri ei edes vilkaissut niitä muutoin, kuin rekisterikirjasta rokotukset. Ite mä täytin jälkikäteen omat yhteystietoni passiin. Siksipä nuo asiakirjat pitää olla passin mukana liitteenä liikuttaessa vaikkapa ulkomailla.

        Jos koiran omistajasta tulee kiistaa, niin luovari (samanlainen, kuin autostakin tehdään) sanelee sen kuka koiran omistaa.

        PS. Sillä sirulla ei voi koiraa jäljittää mitenkään, mikäli ei laita "etsintäkuulutusta" kaikille Suomen eläinlääkäreille.

        Hovisiko sun postauksias käy täällä klikkailemassa, vai sinä...kun olet saanut ilmoituksen, että viestiisi on vastattu?


      • hehheeeeee kirjoitti:

        Hovisiko sun postauksias käy täällä klikkailemassa, vai sinä...kun olet saanut ilmoituksen, että viestiisi on vastattu?

        Siis täh?


      • hohhoijjaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        kyllä inhoittaa...miksi jäälleen avauduit.
        KUKAAN ei ole täällä kiinnostunut sun "asiantuntija lausunnoistas".
        Samanlainen trolli olet kuin Johan Bäckmankin.

        Kukahan tuo Johan on? Mulla ei ole siitä aavistustakaan, eikä edes kiinnosta.

        Kertoisitko kuitenkin, että mikä tuossa vastineessani on väärin.


      • joopajoo totta
        Osa 2 kirjoitti:

        Julia kuoli äkillisesti ja odottamatta. Jouduin shokkitilaan, enkä pystynyt liikkumaan Jollaksessa ollenkaan. Jätin sinne Esmeralda chihuahuani ja Paris Hilton possuni, heillä oli tarpeeksi ruokaa ja juomaa. Ex-keikkamyyjäni Jarna tuli hakemaan minut ja sanoi tuovansa minut takaisin samana iltana. Hän kuitenkin ajoi Nurmijärvelle asti, eikä minulla ollut rahaa taksiin. Soitin äidilleni, että hän hoitaa eläimeni Jollaksesta väliaikaiseen hoitoon perhetragedian takia. Nassun ja Madeleinen oli jo toimittanut eräälle sairaanhoitajalle. Sain soiton, että possu ja chihuahua on toimitettu hoitoon joulun ja uudenvuoden ajaksi. Lähdin hyvillä mielin Tukholmaan, jossa sain kuunnella henkistä kiusaa lähestulkoon koko joulun. Pakenin sieltä Juhan kanssa Marokkoon hermolomalle. Eläinteni hoitajat olisivat kokoajan voineet olla yhteydessä minuun. Jossain vaiheessa Susanna niminen hoitaja ilmoitti että hän haluaa ostaa Nassun. Sanoin hänelle, että puhutaan siitä myöhemmin, mutta uskon, että kauppa käy niin että hän esim. laittaa minulle yhden huultentäytteen. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, etteivät huuleni tarvitse enää lisää täytettä. Pyysin Nassusta minimimaksun, mitä sekorotuisesta koirasta voi pyytää. Kyseinen nainen itki ja huusi puhelimessa, vaikka tiedän ihan tasan tarkkaan, ettei joku 400e ole hänelle raha eikä mikään. Olin juuri ennen joulua maksanut Nassun tassujen leikkauksen joka maksoi 2400e, joten ei tässä myöskään mitkään pikkurahat pyöri (puhumattakaan tunne-arvosta!!!!!) Susannan alkoi vaatimaan minulta jotain vajaat 3000e takaisin koska oli "syöttänyt Nasulle erikoisruokavaliota." Koko tilanne oli absurdi ja äitini asettui minua vastaan olevan sairaanhoitajan puolelle. Sanoin, että mikrosirujen kautta jäljitämme Esmeraldan ja Madeleinen, ellei heitä ole kidnapattu Ruotsiin. Äidiltäni tuli yksioikoinen viesti: "Raahaa ne lihasi Marokon lentokentälle ja sure yksin Juliaa! "

        Tässäkö tämä juttu! "Julia kuoli äkillisesti ja menin shokkiin Jollaksessa" jätti sinne koiransa, possunsa ym? siiskö silloin 13.12?? sitte haki harha autolla jne. kaikki koirathan olivat juuri jätetty Jollakseen ja olivat kuolleen Julian kanssa siellä 3 pv. jossain luki, että annoin Julialle pari pilleriä....palapeli siis. pala sieltä toinen täältä


    • Kirves Lehti

      Ihmettelen vain minuun kohdistuvaa dissausta, sillä en ole tehnyt teille mitään pahaa, en ole tappnut ketää, pettänyt isänmaatani jne. Olen suomalainen nainen ja silti minua halveksitaan.
      Oli ihan miten tahansa, onneksi saan paljon ihailua osakseni ulkomailla, miehet suorastaan hyökkäävät kimppuuni. Joten vedän tästä tietyt johdannaiset kaikkeen. Meillä kaikilla on omia lahjakkuuksia, esim. tämä kuuluisa kielityttö Sara joka on nyt Losissa, hänellähän on ihan ilmiselvä lahjakkuus, oli se sitten kielten leikkimistä ja muuntamista aksentilla, vai todellakin totta, niin on kiistämätöntä, että hän on suuri lahjakkuus. Ihailen lahjakkuuksia, mm. Charice, lapsilaulaja, on kertakaikkiaan ihan käsittämätön ilmestys! Uskon näiden kaikkien olevan armolahjoja ihmiselle Jumalalta! Kaipaan rakkautta ja seksiä rinnalleni, mutta toisaalta taas en kaipaa. Tämä on hyvin ristiriitaista, syön Optipar nimistä masennuslääkettä, joka vie seksihalut totallisesti pois. Mutta pelkään, että romahdan, jos lopetan kyseisen lääkkeen syömisen.
      Lääkärit jättivät kertomatta, että Ketinor lihottaa noon 20kg, ja optipar vie seksihalut kokonaan pois! Hieno bisnes teillä!

      Johanna Tukiainen

      • Väärin meni taas

        Dissausta?
        Totuuden kertominen ei ole dissausta.....


    • ruma-susanna

      Susannan kirjoitus on niin sekavaa, että epäilisin koiran päätyneen taas jollekin vieraalle ja sitäkautta Johannalle. Susanna pesaisi kätensä paskasta. Pelkuri ämmä!

      • rumaelsa3

        Ja ainut pelkuri on mielestäni se, joka kirjoittaa muista anonyymisti..


    • ruma-susanna

      Ja näinhän se sitten olikin.

    • Jalopeura5

      Voi helkatti sentään! Pakkoko sen Tuksun on riepotella pieniä eläinparkoja ympäri kyliä ja kaiken lisäksi suoranaisesti rääkätä niitä??? Miksei Tuksu voi vain synnyttää vaikka lasta ja leikkiä sillä? Anteeksi nyt vain, mutta ihmiset ovat jo lähtökohtaisesti paha ja luontoa tuhoava laji. Jätettäisiin koirat ja muut eläimet luontoon elämään rauhassa keskenään ja lopetettaisiin niiden rääkkääminen!!!

      • Minä

        Jalopeura; Sä oot enemmän sekasin ku Tuksu! "- Tee lapsi ja leiki sillä" ?! Parempi olis kaikille, ettei tolle Tuksulle annettas edes kiveä!


    • Poliisin poikanen

      Miksei tuota Johannaa saada kuriin?????

    • ikävä käänne

      Nasu kohtalo surettaa.

      • johdannaiset

        Tussu kertoo vetävänsä johdannaiset. Sitä ei olisi tarvinut kenellekkään ilmoittaa, se on huomattu. Vetäisi nyt saamastaan palautteesta sen johtopäätöksen, että se vuosia jatkunut jauhaminen ulkomaille muutosta tapahtuisi ASAP linna reissun jälkeen.


      • koirapuistossa kato

        ilmeisesti on palautettu nassu jossulle.

        Olisi nyt helvetissä niiden elukoiden kanssa ulkona!
        Ei ole koirapuistossa läskiä koirineen näkynyt........


      • tyhmyyttä

        Eikö sitä pientä koiraa saada nyt hoidettua kunnon omistajille ja sais elää jo vihdoinkin rauhassa.


      • CANCANCAN

        Nassu on hyvässä kodissa - mutta se koti ei ole Tuksulassa, vaan aivan muualla, joten ei syytä huoleen!


    • onko tämä totta

      Hymyn keskutelupalstalta poimittua,
      Huhujen mukaan huostaanottamattomat pikkukoirulit söivät nälissään suuren osan Jollaksen hitaimman kylmenneestä elonkehästä.
      Hautajaisissa oli määräys: ARKKUA EI SAA AVATA
      Homma etenee Julian muistostripteasella sekä tuopinhintaisilla pikapanoilla niin kauan kuin sydän lyö

    • Voi eläinparat

      Onko Hesassa eläinsuojeluvalvojaa?

      • ei vaikutusta

        On, mutta reagointi aika on kuukausi...
        itse olen joutunut soittelemaan myös ja viitsivät sähkärillä kysyä kuukauden kuluttua, onko tilanne vielä akuutti........
        että sellainen juttu


      • Huolestuttaa
        ei vaikutusta kirjoitti:

        On, mutta reagointi aika on kuukausi...
        itse olen joutunut soittelemaan myös ja viitsivät sähkärillä kysyä kuukauden kuluttua, onko tilanne vielä akuutti........
        että sellainen juttu

        Mistähän saisi todellisen vastauksen tähän asiaan, mikä on sijoituspaikka.


    • Voi Nassua

      Ettei olis Albertilla yksinään...? Johannan fb:n mukaan on saanut Nassun takas.

    • Aaltonen, J.
    • Missä on nassu?

      Susanna Gärdström kai väsyi Tuksun harjoittamaan terroriin, ja antoi Nassun pois? Mutta missä koira nyt sitten on? Tokoillako?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe