Laivamatkat

Hytti nro 405

Ei mielestäni ollenkaan aiheetta kehoitettu naisia hillitsemään juopotteluaan laivoilla ja miksei muuallakin! Pää juodaan sekaisin, keikistellään puoli alastomana ja mennään jopa vieraitten miesten hyttiin! Sitten, kun humala vähän selviää ja järki palailee pätkittäin, tullaan katumapäälle ja esitetään niin viatonta!
Pitkin iltaa on tyrkytetty itseään jokaiselle miehelle ja sitten kun saa, mitä tilaa, nostetaan raiskaussyyte!! Kyllä se ihan oikeesti näin on!!
Lapset on sitten ihan asia erikseen, mutta aikuinen tietää, mitä tekee!!

11

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieshenkilö78

      Vahva humalatila ei oikeuta raiskaamaan ketään. Minusta on kummallista, että naisten pitää pukeutua peittävämmin, juoda vähemmän, käyttää pitkiä housuja, jne. ihan vaan sen takia, että ei joudu raiskatuksi. Kyllä se vaan niin on, että idiootti-äijien on piettävä se mulkku housuissaan, näytti nainen miltä tahansa. Luuseri-miehet käyttää hyväkseen naisen humalatilaa, kun ei vät muuten saa.

    • Nähty ja naitu!

      Eiköhän se ole luonnon laki, että miehet "iskee" naisia, niin eläin- kuin ihmiskunnassa? Ja jos nainen selvästi viestittää (eläimet hajullaan) olevansa valmis parittelemaan, niin homoksihan sitä miestä epäillään ja haukutaan, joka ei ota viestiä vastaan!! Kyllä se monia nyky pimuja harmittas, jos miehet oikeesti ei huomaisi ja pitäisivät SEN housuissaan!
      Väkivalta on tietysti tuomittavaa, mutta jos itseään tyrkyttää, jopa ukkomiehille, niin olkoon sitten hiljaa, jos saa mitä halusi! Eläköön se pieni ero!

    • PIA RASK

      Minnuu saapi kaikki halukkaat vikitellä. En pahaksein pane jos joku tuskaani lievittää vaikka salapäiten livvauttamalla. Kyl mie tyykkään kahella myös homopoikien kuviloita ja elläinsekssi se vasta kuttaa tekkeekii. Tällane mie oon enkä halullein mittää maha.

    • Tasa-arvolaki?

      Tiedän naisporukoita, jotka varta vasten lähtevät laivalle ja Tallinnaan ryyppäämään ja iskemään miehiä!!
      Sitten jollakin saattaa omatunto ruveta kolkuttamaan laskuhumalassa tai mies ei osottautunutkaan niin miellyttäväksi, kuin nousuhumalassa vaikutti, niinpä
      tämä naikkonen kääntää kaikki miehen syyksi! Tunnen näitä syöjättäriä ihan omalta työpaikaltani. Ei nainen aina ole ujo, heikko, kiltti enkeli!!

    • Kovakanki1

      Eka roikutaan kaulassa ja sitten kalussa ja aamulla kun pitäis sanoo heipat niin ruvetaan vittumoisiksi!!!

    • 2888

      Jaaha! Savolaiset luulee tietävänsä jotakin ja alkaa täällä vouhkata jostain mikä ei ehkä taida olla ihan sitä omaa asiaa, mistä' edes tietäs jotain.. Onkohan kristillisen opiston porukka tätäkin taas lukenut..

    • Läpi paistaa!!

      Mitähän tuo 2888 oikein tarkoitti? Taitaa itse olla niitä punakoita peräkamarin poikia, jotka vaan haaveilevat, et joku iskis hänetkin! Tai sitten niitä, jotka ei uskalla naisia lähestyä kuin kännissä ja valitsee mielummin vielä kännisen naisen, ettei heti tunnista junttia juntiksi! Ootko monta viikkoa jo asustellut muualla, kun alat jo savolaisia mollata?

      • 2888

        Oletkos useestikin käynyt risteilyllä, taikka nähnyt sitä touhua?? Jos olet, niin sitten tiedät jotain asiasta, ettei siellä tuollasta ole tapahtunut.
        Jos joku paistaa läpi tässä, niin olet erehtynyt melkosesti. Ei peräkammarin pojut uskalla kirjotella tänne tuhmia edes..


    • Läpi paistaa!!

      En kai niin hölmö ole, että kirjoittelisin asiasta, josta en tiedä mitään!
      Olen olosuhteiden pakosta, ja myös vapaaehtoisesti, seilannut Itämerellä 80-luvulta lähtien. Hyvin usein olen talutellut umpihumalaisia naisia oikeisiin hytteihin, ja nostellut pystyyn käytävältä. Jutuista ei ole jäänyt epäselväksi halu ottaa minut myös hyttiin ns. vierihoitoon. En ole tähän sortunut, koska mielestäni humalainen nainen on kaikkea muuta, kuin haluttava!!!

      • 2888

        Kiva, että tiedät asian niin olevan. Minä taasen voin sanoa, että miten paljon siellä ukkomiehet ettii ymmärtäjää, ku vaimon kans on niin vaikeeta, eikä anna ja erokin tulee tässä ihan kohta.. Eikös se ole jokaisen oma asia, että miten paljon siellä juo ja ainakin minä meen omaan hyttiin nukkumaan, enkä mee kuin omaan hyttiini nukkumaan. Onneksi on näitä ritariässiä.. Minä en sellasia tarvitse, muualta etsin oman seurani, enkä huoli ukkomiehiä höpöttämään..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe