Viikonloppu

ätmi-sinkku

Huomenna alkaa taas viikonloppu. Kuinka moni saa lämpöä ja läheisyyttä naiselta tai mieheltä? Kuinka moni taas kärvistelee yksin koko viikonlopun haaveillen omasta rakkaasta?

56

342

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

      Kai sitä vois jonkun naisen luokse mennä panemaan.

    • lottamari<3

      Kuinka ihanaa olisikaan lukea viikonlopun Iltalehteä rakkaansa kainaloon käpertyneenä.

    • En saa lämpöä mieheltä. Sen sijaan lähden yhtä Suomeen käymään tulevaa kaveria tapaamaan. Ei siinä hyvän ystävän seurassa edes tajua kehittää mitään pakonomaista "tarvetta" miehelle :) Toki kivempaa olisi jos olisi suhdekin, mutta ennemmin silti yksin kuin huonossa suhteessa väärän ihmisen kanssa ja siihen asti riittävät hyvät ystävät.

      • Buddy F.

        Hyvä panokaveri kannattelee kovienkin aikojen ylitse.


      • Buddy F. kirjoitti:

        Hyvä panokaveri kannattelee kovienkin aikojen ylitse.

        No ei ole panokaveri vaan ihan samaa sukupuolta oleva ystävä. Mutta vasta äskettäin sain tietää että sotki ajat ja missasi lauttansa joten eipä tule noista suunnitelmista mitään. Koko viikon olin tuotakin paljon odottanut, kiva kun viimetinkaan peruuntuu... Lievä vitutus päällä, tosin ehkä se osoittaa miten harmillista voi olla ihan vaan hyvän kaverinkin kauan odotetun näkemisen peruuntuminen.


    • 13+8

      kai sitä vois jollekkii huoralle soitella

    • mies 86

      En luultavasti tee kumpaakaan. Soitan pianoa ja hengailen. Ehkä otan pari olutta.

    • lottamari<3

      Menen ätmi-sinkun kainaloon.

    • Drunksoul

      No tottakai juopottelen rankalla kädellä. Hiljainen arki nollataan.

    • antidarra

      Viinaa aion juoda.

    • 1+1=2

      viikonloppu on naimista varten. Ne ketkä ovat yksin niin runkkaavat.

    • Pleikka viina runkku

      Se on taas kerran KLUNK KLUNK KLUNK ja RUNK RUNK RUNK!

    • 14+6

      En kärvistele, on runsaasti mielekkäitä aktiviteetteja :)

    • Viikonloppu menee pääasiass yksin, nautin rauhallisista aamuista lukien sanomalehden ja hyvän aamiaisen syöden. Päivästä käyn ehkä vähän kaupoilla ja kokkailen iltapäivästä. Molemmille illoille on sovittu jo, että käyn kavereiden luona kyläileen. Eli lämpöä ja läheisyyttä ei ole luvassa, mutta en kärvistele yksinkään haaveillen rakkaasta. Olen sisäistänyt sen, että kohtaloni on olla yksin ja pyrin sen hyväksymään. Elämä on rakennettava sitten muista asioista.

    • ätmi-sinkku

      Vietän koti-iltaa. Meinasin mennä salille tänään mutta en jaksa koska olen ollut 4 edellisenä päivänä. Teen makaroonilaatikkoa ja mussutan sitä ja sitten palstailen ja katson telkkaria koko illan.

    • beautiful day

      Tänään mennään baariin iskemään naisia jotta päästään panemaan.

    • life electronic

      Tänään naidaan ja nussitaan, pannaan ja painetaan joka puolella Suomea raivokkaasti ja onnellisesti. Minä aion katsoa animea, pelata ja masturboida.

    • EijjooEijtuu

      Mää vedän perseet, enkä ajattele mitään emäntiä.

      Viina ja hyvät kaverit auttaa.

      • 46t4646464

        Luin ensin: "enkä ajattele mtään emätintä". Vaikka melko samaa asiaahan tuo emäntäkin kyllä tarkoittaa...


    • Kis-kisu

      Ei täällä kärvistellä! Oon koko viikon odottanut että milloin saan olla rauhassa kotona eikä tarvi kuunnella ääniä ja puhetta eikä huomioida ketään. Sitä onnea ei nyt läheisyydellä pilata. Kahdelta mieheltä kyllä tuli jo vaihtoehtoja mutta ei kun ei.

      • Ikisinkku M

        Et sitten malttanut olla masentamatta palstan miehiä. Kehumalla kuinka hyvin teillä naisilla vientiä piisaa, tyypillisesti joka perjantai pari miestä ehdottelee kaikenlaista mukavaa, on pelkästään negatiivinen vaikutus meihin ja sinun itsetuntohan oli jo kohotettu niin en kyllä näe tuolle loppukaneetille mitään tarvetta, annan miinuksen, s..na.


      • ätmi
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Et sitten malttanut olla masentamatta palstan miehiä. Kehumalla kuinka hyvin teillä naisilla vientiä piisaa, tyypillisesti joka perjantai pari miestä ehdottelee kaikenlaista mukavaa, on pelkästään negatiivinen vaikutus meihin ja sinun itsetuntohan oli jo kohotettu niin en kyllä näe tuolle loppukaneetille mitään tarvetta, annan miinuksen, s..na.

        Kyllähän se on ihan yleisesti tiedossa, että naisille seuran löytäminen on pelkkä sormiennapsautusjuttu.


      • Kis-kisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Et sitten malttanut olla masentamatta palstan miehiä. Kehumalla kuinka hyvin teillä naisilla vientiä piisaa, tyypillisesti joka perjantai pari miestä ehdottelee kaikenlaista mukavaa, on pelkästään negatiivinen vaikutus meihin ja sinun itsetuntohan oli jo kohotettu niin en kyllä näe tuolle loppukaneetille mitään tarvetta, annan miinuksen, s..na.

        Haha! Vai ehdottelee miehet kaikenlaista mukavaa. Ehkä omalta kannaltaan mukavaa. Niinpä ei hankkeilla ole menestystä.

        Olen väsynyt, takana on kova viikko. Ainoa mukava mitä voisi tapahtua on että joku olisi tilannut ja maksanut mulle pizzan ja pizzakuski toisi sen ovelle terveisten kera. Hyvä tulinen pizza on ainoa mitä haluan. Itse pitää kaikki hoitaa taas.


      • Ikisinkku M
        Kis-kisu kirjoitti:

        Haha! Vai ehdottelee miehet kaikenlaista mukavaa. Ehkä omalta kannaltaan mukavaa. Niinpä ei hankkeilla ole menestystä.

        Olen väsynyt, takana on kova viikko. Ainoa mukava mitä voisi tapahtua on että joku olisi tilannut ja maksanut mulle pizzan ja pizzakuski toisi sen ovelle terveisten kera. Hyvä tulinen pizza on ainoa mitä haluan. Itse pitää kaikki hoitaa taas.

        No kai ne nyt jotain semmoista keksii joka sinustakin voisi olla mukavaa vai onko ne niin tyhmiä etteivät keksi kuin tympeitä ajanvittotapoja?

        Eihän tuo nyt niin paha rasti olisi, olisit laittanut palstalle pyynnön ja osoitteen mihin voi toimittaa niin nyt olisi pizzakuskeja jonoksi asti oven takana. Eikös se olisi kuitenkin ihan mukavin jos olisikin kiva mies siellä kotona eväiden kanssa valmiina odottamassa kun väsyneenä tulet kotiin...kaataisi viiniä lasiin ja syöttäisi tulisia keitoksiaan... jälkiruuaksi tarjoaisi tummaa suklaata kahvilla ja konjakilla höystäen...ruuan jälkeen kantaisi sänkyyn päikkäreille...hellästi peittelisi väsyneen raatajan untuvatäkkeihin.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Et sitten malttanut olla masentamatta palstan miehiä. Kehumalla kuinka hyvin teillä naisilla vientiä piisaa, tyypillisesti joka perjantai pari miestä ehdottelee kaikenlaista mukavaa, on pelkästään negatiivinen vaikutus meihin ja sinun itsetuntohan oli jo kohotettu niin en kyllä näe tuolle loppukaneetille mitään tarvetta, annan miinuksen, s..na.

        Siis taasko pitää huomauttaa, että ei "teillä naisilla" vaan KAUNIILLA naisilla vientiä piisaa.
        Rumalla naisellahan ei tee mitään. Ruma nainen on kuin ATM, mutta koska on nainen, on vielä pahempi kuin ATM.


      • Kis-kisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        No kai ne nyt jotain semmoista keksii joka sinustakin voisi olla mukavaa vai onko ne niin tyhmiä etteivät keksi kuin tympeitä ajanvittotapoja?

        Eihän tuo nyt niin paha rasti olisi, olisit laittanut palstalle pyynnön ja osoitteen mihin voi toimittaa niin nyt olisi pizzakuskeja jonoksi asti oven takana. Eikös se olisi kuitenkin ihan mukavin jos olisikin kiva mies siellä kotona eväiden kanssa valmiina odottamassa kun väsyneenä tulet kotiin...kaataisi viiniä lasiin ja syöttäisi tulisia keitoksiaan... jälkiruuaksi tarjoaisi tummaa suklaata kahvilla ja konjakilla höystäen...ruuan jälkeen kantaisi sänkyyn päikkäreille...hellästi peittelisi väsyneen raatajan untuvatäkkeihin.

        No viinaa kiitos, se on aina hyvä. Mutta suurimman vaikutuksen tekee jos joku selittäisi Cronbachin alphan ja sitten laskettaisiin se mun aineistosta yhdessä ihan käsin. Kun mun päässä se, että mies hemmottelee kodin hengettärenä, korreloi järjettömän mustasukkaisuuden kanssa.


      • Kis-kisu
        femnerd kirjoitti:

        Siis taasko pitää huomauttaa, että ei "teillä naisilla" vaan KAUNIILLA naisilla vientiä piisaa.
        Rumalla naisellahan ei tee mitään. Ruma nainen on kuin ATM, mutta koska on nainen, on vielä pahempi kuin ATM.

        Mulla on kyllä se teoria, että on yksi ulkonäköä tärkeämpi ominaisuus. Se on itseriittoisuus. Jos ei kaipaa ketään, niin tarjoutujia riittää. Vastaavasti kaunis takertujanainen ei saa pitkäaikaista seuraa millään.


      • Ikisinkku M
        Kis-kisu kirjoitti:

        No viinaa kiitos, se on aina hyvä. Mutta suurimman vaikutuksen tekee jos joku selittäisi Cronbachin alphan ja sitten laskettaisiin se mun aineistosta yhdessä ihan käsin. Kun mun päässä se, että mies hemmottelee kodin hengettärenä, korreloi järjettömän mustasukkaisuuden kanssa.

        Aika rahvaanomaista, siis kun vain viina ja pizza kelpaa. Tuolla näyttää olevan siitä crombachin alfasta. vaikealta näyttää:
        https://www.edu.helsinki.fi/svy/kvanti/osioanalyysi/mat/oppim_osioan.pdf
        Sävellä vain jotain niin ei ne kuitenkaan tajua vaikka menisi väärin :D

        Siis millä tavoin korreloi mustasukkaisuuden kanssa kun eikös nuo nyt luulisi olevan vastakaisuuksia, toinen hyvä toinen paha. Onko se kenties se feministi sinussa joka pelkää sitä että kun mies onkin mukava niin se sitten särkee koko idyllin miesten pahuudesta?


      • Ikisinkku M
        femnerd kirjoitti:

        Siis taasko pitää huomauttaa, että ei "teillä naisilla" vaan KAUNIILLA naisilla vientiä piisaa.
        Rumalla naisellahan ei tee mitään. Ruma nainen on kuin ATM, mutta koska on nainen, on vielä pahempi kuin ATM.

        Noo, äläs nyt masennu kun ehkä se on niin että jotkut naiset kohtaa enemmän miehiä päivän/viikon aikana ja sitäkautta niitä kyselyjä tulee enemmän.


      • Kis-kisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Aika rahvaanomaista, siis kun vain viina ja pizza kelpaa. Tuolla näyttää olevan siitä crombachin alfasta. vaikealta näyttää:
        https://www.edu.helsinki.fi/svy/kvanti/osioanalyysi/mat/oppim_osioan.pdf
        Sävellä vain jotain niin ei ne kuitenkaan tajua vaikka menisi väärin :D

        Siis millä tavoin korreloi mustasukkaisuuden kanssa kun eikös nuo nyt luulisi olevan vastakaisuuksia, toinen hyvä toinen paha. Onko se kenties se feministi sinussa joka pelkää sitä että kun mies onkin mukava niin se sitten särkee koko idyllin miesten pahuudesta?

        Pekka Rantanen on pannut parastaan. Pistetään muistiin.

        Ei miehet yleisesti ole pahoja, mutta kun ne tuntee seksuaalista halua naiseen, niin ne ei pysty näkemään sitä ihmisenä. Ilmeisesti se johtuu siitä, että miehet ei ylipäätään pysty tekemään kahta asiaa yhtä aikaa. Jos ei ole seksuaalista viritystä miehen kanssa niin kaikki menee hienosti.


      • Ikisinkku M
        Kis-kisu kirjoitti:

        Pekka Rantanen on pannut parastaan. Pistetään muistiin.

        Ei miehet yleisesti ole pahoja, mutta kun ne tuntee seksuaalista halua naiseen, niin ne ei pysty näkemään sitä ihmisenä. Ilmeisesti se johtuu siitä, että miehet ei ylipäätään pysty tekemään kahta asiaa yhtä aikaa. Jos ei ole seksuaalista viritystä miehen kanssa niin kaikki menee hienosti.

        Ei siis riitä että olet poliittisesti hakoteillä vaan lisäksi myös miehistä olet ihan pihalla mutta taidan tietää miksi, no siksi kun tuo jälkimmäinen on seurausta kokemuksista ensimmäisestä eli siis väärissä piireissä pyörimisestä. Kyllä minusta ainakin olisi juurikin sellaiselle naiselle johon tunnen seksuaalista vetoa oikeinkin mukavaa laittaa ruokaa ja hemmotella jos tietäisin hänen sitä arvostavan eikä se olisi ollenkaan pois minun miehisyydestä, ruuan kanssa vaan sitten ryyppäisin sen verran enemmän viiniä että näkee kuka on isäntä talossa.


      • Kis-kisu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Ei siis riitä että olet poliittisesti hakoteillä vaan lisäksi myös miehistä olet ihan pihalla mutta taidan tietää miksi, no siksi kun tuo jälkimmäinen on seurausta kokemuksista ensimmäisestä eli siis väärissä piireissä pyörimisestä. Kyllä minusta ainakin olisi juurikin sellaiselle naiselle johon tunnen seksuaalista vetoa oikeinkin mukavaa laittaa ruokaa ja hemmotella jos tietäisin hänen sitä arvostavan eikä se olisi ollenkaan pois minun miehisyydestä, ruuan kanssa vaan sitten ryyppäisin sen verran enemmän viiniä että näkee kuka on isäntä talossa.

        En tarkoittanut, että seksuaalinen veto estäisi hemmottelun. Mutta olen kokenut, että joskus on miehellä ollut niin kiire toteuttaa ennalta päättämäänsä täydellisen suhteen käsikirjoitusta, että minulle ihmisenä ei ole jäänyt tilaa. Ei ole ollut väliä sillä mitä olen halunnut tai en ole halunnut.


      • Ikisinkku M
        Kis-kisu kirjoitti:

        En tarkoittanut, että seksuaalinen veto estäisi hemmottelun. Mutta olen kokenut, että joskus on miehellä ollut niin kiire toteuttaa ennalta päättämäänsä täydellisen suhteen käsikirjoitusta, että minulle ihmisenä ei ole jäänyt tilaa. Ei ole ollut väliä sillä mitä olen halunnut tai en ole halunnut.

        Olet sitten varmaan tapaillut kontrollifriikkejä jotka on mielessään tosiaan käsikirjoittaneet ja aikatauluttaneet illan kulun mielessään eikä siitä voi poiketa kun menee ihan sekaisin sitten suunnitelmat, sitä se urakeskeinen ajattelutapa teettää :) Minulla on kyllä vähän vastaavaa kokemusta naisista että nekin voi ajatella niin että on asioita jotka pitää tehdä kun kaikki muutkin tekee jne. Itse kun olen hirveän huono etukäteen suunnittelemaan eikä ole edes halua muiden mallin mukaan mennä niin sehän on sitten vähn huono juttu parisuhdekannalta.


      • ...
        Kis-kisu kirjoitti:

        Mulla on kyllä se teoria, että on yksi ulkonäköä tärkeämpi ominaisuus. Se on itseriittoisuus. Jos ei kaipaa ketään, niin tarjoutujia riittää. Vastaavasti kaunis takertujanainen ei saa pitkäaikaista seuraa millään.

        No itseriittoisuutta sulla kyllä piisaa.


      • Kis-kisu
        ... kirjoitti:

        No itseriittoisuutta sulla kyllä piisaa.

        Kyllä, ei tule uutena tietona.


    • kiltti mies.

      Menen jäähälliin katsomaan jääkiekkoa.Toivon ettei kukaan ajattele mitään pahaa kun istun siellä yksinään ilman kavereita.

    • 8+10

      Joka perjantai sitä töissä haluaa helvettiin sieltä ja sitten kun tulee kotiin niin on sellainen fiilis että mitäs nyt, koko viikonloppu ilman ohjelmaa..

    • J "Jyystäri" Karjula

      Viikonloppu täyttyy jälleen pamputtamisesta. Puhelin on viestejä täynnä kiimaisilta misukoilta, mutta eihän sitä edes ehdi käydä kaikkia nykäisemässä. Toivottavasti saisi nyt edes yhden kimpan järjestettyä niin ei tulisi pirkoille pahamieli kun jäävät ilman multiorgasmejaan.
      Ei ole edes kumeja eikä millään jaksaisi lähteä ostamaankaan. Uskaltaisikohan sitä tehdä Esko83:set ja painella paljaalla vaan kaikki läpi.

      • mies 86

        Älä nyt sentään paljaalla vedä. Saatat panna ne paksuksi ja sitten tulee vaan lisää yhäreitä jotka etsii elättäjiä sun kakaroilles. Siinä pelissä ei moni voita.


      • J "Jyystäri" Karjula
        mies 86 kirjoitti:

        Älä nyt sentään paljaalla vedä. Saatat panna ne paksuksi ja sitten tulee vaan lisää yhäreitä jotka etsii elättäjiä sun kakaroilles. Siinä pelissä ei moni voita.

        Pari penskaa tiettävästi olen jo maailmaan siittänyt ja olenkin aina ajatellut asian niin, että kun ne yh-mammat sitten löytävät sen vässykkämiehen elättäjäkseen niin samaan aikaan ne mun mukulat on teinejä ja panevat niin pirusti pissiksiä ja samalla murskaavat tämän nyhverömiehen itsetunnon lopullisesti. Tämä nyhverömies voi sitten vain muistella masturbaation katkuisia teinivuosiaan kun ei omannut kunnon miehistä panovetovoimaa ja päässyt korkkailemaan tiukkoja neitsyitä.


      • mies 86
        J "Jyystäri" Karjula kirjoitti:

        Pari penskaa tiettävästi olen jo maailmaan siittänyt ja olenkin aina ajatellut asian niin, että kun ne yh-mammat sitten löytävät sen vässykkämiehen elättäjäkseen niin samaan aikaan ne mun mukulat on teinejä ja panevat niin pirusti pissiksiä ja samalla murskaavat tämän nyhverömiehen itsetunnon lopullisesti. Tämä nyhverömies voi sitten vain muistella masturbaation katkuisia teinivuosiaan kun ei omannut kunnon miehistä panovetovoimaa ja päässyt korkkailemaan tiukkoja neitsyitä.

        Man of Principle, is that you?


      • J "Jyystäri" Karjula
        mies 86 kirjoitti:

        Man of Principle, is that you?

        No!. Juhani "Jyystäri" Karjula on nimi. Monen vaimo varmaan tunnistaa. Mutta toisaalta eihän täällä näillä nyhveröillä ole edes tyttöystäviä saati vaginaa tarjolla. Mutta jos jonkinsorttinen kodinkone reiällä vasrustettuna löytyy niin kannattanee kysäistä onko Juhani tuttu. Voi olla hyvinkin että emännän pöksyt kostuu ja ehkä pääsette jopa sänkypainin pariin, mutta ette luultavasti tule välttymään siltä että muija huutaa kovaan ääneen Juhania kesken aktin.


      • Isä Timppa
        J "Jyystäri" Karjula kirjoitti:

        No!. Juhani "Jyystäri" Karjula on nimi. Monen vaimo varmaan tunnistaa. Mutta toisaalta eihän täällä näillä nyhveröillä ole edes tyttöystäviä saati vaginaa tarjolla. Mutta jos jonkinsorttinen kodinkone reiällä vasrustettuna löytyy niin kannattanee kysäistä onko Juhani tuttu. Voi olla hyvinkin että emännän pöksyt kostuu ja ehkä pääsette jopa sänkypainin pariin, mutta ette luultavasti tule välttymään siltä että muija huutaa kovaan ääneen Juhania kesken aktin.

        Vaimoni ja tyttäreni ovat monesti kirjoittaneet aikajanallesi facebookissa.


      • J "Jyystäri" Karjula
        Isä Timppa kirjoitti:

        Vaimoni ja tyttäreni ovat monesti kirjoittaneet aikajanallesi facebookissa.

        Mutta kumpaakaan en ole huolinut lemmeniloitteluihini, koska en sellaisia yöntimojen saastuttamia siiderivalaita pökkisi edes maksusta. Poikasi voin viedä tutustumaan riettaisiin vanhempiin naisiin, että ei tarvitse hakata tattiin niin kovaa että Timppa itsekin sen kuulee seinän läpi. Oppiipahan poika tosimieheltä ja parhaalta jörnijältä mitä maa päällään kantaa.


      • Isä Timppa
        J "Jyystäri" Karjula kirjoitti:

        Mutta kumpaakaan en ole huolinut lemmeniloitteluihini, koska en sellaisia yöntimojen saastuttamia siiderivalaita pökkisi edes maksusta. Poikasi voin viedä tutustumaan riettaisiin vanhempiin naisiin, että ei tarvitse hakata tattiin niin kovaa että Timppa itsekin sen kuulee seinän läpi. Oppiipahan poika tosimieheltä ja parhaalta jörnijältä mitä maa päällään kantaa.

        Niin, eihän sitä tiedä vaikka poika vielä pääsisi omaakin isäänsä opettamaan.


    • sinkkutyttö

      Samalla kaavalla kuin kaikki muutkin viikonloput. Hiukan liikuntaa, ruoanlaittoa, siivoomista, työhakemusten laatimista, luentoihin ja tentteihin valmistautumista, netissä roikkumista. Tylsää opiskelijasinkun elämää. Tänään ajattelin ehkä korkata oluen. Saatana joku päivä vielä hankin videopelilaitteet ja hyviä pelejä että olisi jotain tekemistä kotonakin.

      • piiloalfa

        Muutan luoksesi.


      • sinkkutyttö
        piiloalfa kirjoitti:

        Muutan luoksesi.

        Tuo pelit ja vehkeet mukanasi.


      • piiloalfa
        sinkkutyttö kirjoitti:

        Tuo pelit ja vehkeet mukanasi.

        Oh shiiit. :O


      • ätmi-sinkku

        Minulla on pleikka 3 ja pelejä, tuu mun luokse pelaamaan.


      • ....
        piiloalfa kirjoitti:

        Oh shiiit. :O

        Äkkiä karkuun.


    • Perjantaikierros

      Taas on perjantai..Pitäs keksiä jotain minne menis yksinään sooloilee.

      Onko se baarikierros yksillä tuopeilla. Vai kiertelyä ja kaartelua ilman mitään suunnitelmaa ja jossain vaiheessa istuksia jossain ja katsoa kun porukkaa lappaa ohi.

      Lauantaiksi olis ohjelmassa sulkkista ja sen jälkeen todennäkösesti tulee kkäytyä myös kaupungilla yksillä välipaloilla ja siitä metrolla himaan. Ja jos sää on kovin aurinkoinen, niin todennäkösesti vielä hengailua kauppakeskuksessa.

      Onko vinkkejä mitä muuta tekis yksinään. Kauhee halu tuoda itsensä "näytille" todistaakseen, että on "olemassa" :D

      • Proof of existence

        Lähtekää darkkiksen kanssa baarikierrokselle. Pääsette molemmat todistamaan oman olemassaolonne.


    • Yksin menee, lämpöistä naista ei ole näköpiirissäkään :| Jos sitä vaan nyt pari päivää ottais rennosti, kun ens viikolla alkaa kiireinen arki...

    • ätmi-sinkku

      Aika tylsää on viikonloppu taas. Tekis mieli vetää kännit mutta en jaksa kun ei se auta naista saamaan.

    • Typy Tipunen

      Eilen kävin pyörähtämässä baarissa vanhan ystäväni kanssa, olisi voinut jättää koko reissun väliin. Turhaa rahanhaastausta josta aiheutuu väsymystä.

      Tänään saan pitkästä aikaa miehen luokseni, suunnittelen mitä herkkuja tekisin meille. Kyseinen herrasmies on pitänyt minua niin hyvänä, ettei edes 9 ruokalajin illallinen sitä korvaisi, mutta yritetään nyt kuitenkin ;)

      Olo kuin lottovoiton saaneella, kaukaiselta tuntuvat surkeat palstaa lueskellen vietetyt viikonloput, vaikka tässä vasta alkuvaiheessa ollaan. Olin jo luovuttanut täysin, mutta niin se vain onni vielä potkaisi kun sitä vähiten odotti - ja yllättävästä suunnasta. Tosin en suostu uskomaan että odottamisella tai odottamattomuudella on asian kanssa mitään tekemistä, taikauskoa.

      Kyllä se valo silloin tällöin risukasaankin näköjään paistaa - aurinkoa teillekin kaikille :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe