viharikokset kuriin

s.partacus

Tervetuloa Setäkertoo...takaisin palstalle. Aloituksesi kuvasi täsmällisen tarkasti tavaran syntymisen "mysteerin" työläisten työn tulokseksi.
Älä missään tapauksessa poistu, ainakaan pitkäksi aikaa. Asiantuntemustasi tarvitaan ja siitä on hyötyä lukijoille arvaamattoman paljon.

Nimimerkki antipunikki alkoi välittömästi henkilöön kohdistuvan parjauksen ja tavanomaisen nettihäirinnän olemalla vastaamatta asiaan mutta ottamalla esille aivan muita juttuja.
Antipunkin ihmisulosteiden avulla suoritettu henkilöparjaus on suorassa yhteydessä Perussuomalaisen puolueen suojissa majaileviin äärioikeistolaisiin ryhmiin. Niiden taktiikka on kaikilla Suomi 24 poliittisilla palstoilla tuhota vastuvan mielipiteen persoona lokajournalismilla.
Meidän ei tule sallia sitä. Antipunikin ihmisulosteparjaus on vihaviestintää. Siitä tulee ilmoittaa nettipoliisille. Se pitää tehdä jokaisen parjauksen kohdalla. Ei väliä vaikka nettipoliisi saa useampia ilmoituksia samasta vihaviestistä.
Ulosteparjaajat tai sitä vastaavat ovat sairaita persoonia ja voivat hautoa väkivallantekoja. Nettipoliisi arkistoi vihaviestit ja ja niiden avulla voi paljastua rikos ja jopa ehkäistä niitä.
Ohessa nettipoliisin nettiosoite,
https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/feedbacktip?openform&l=1

53

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle ei täällä ketään parjaa - hän vain on marxin oppeihin tukeutuen osoittanut sinun ja Änkyrän OmaanPesäänPaskojan vääristelleen marxin oppeja palstalla.

      Lisäksi sinä olet esittänyt törkeitä valheita Kallesta ja hänen viestiensä sisällöstä sekä uhannut Kallen fyysistä hyvinvointia.

      Kalle ei ole valehdellut mitään eikä puhunut perättömiä marxin opeista tai muiden keskustelijoiden viesteistä.
      Jos olet erimieltä asiasta niin toimi Kallen tavoin perustellessasi Kallen puhuneen pehmoisia palstalla:
      Linkki Kallen viestiin ja lainaus kohdasta, jonka katsot olevan virheellinen. Sitten kerrot omat käsityksesi asiassa sekä annat lähdetiedot mukaan. Väittäessäsi Kallen vääristelleen marxin sinun tulee myös marx-lainauksin lähdetietoineen korjata Kalleln virheellinen väite.

      ................

    • "Nimimerkki antipunikki alkoi välittömästi henkilöön kohdistuvan parjauksen ja tavanomaisen nettihäirinnän olemalla vastaamatta asiaan mutta ottamalla esille aivan muita juttuja."

      Höpöjä.
      Kallehan otti esille Änkyrän aikaisemmin huonoiksi todetut tiedot marxin opeista joten palstalaisten on hyvä tietää, että hänen marxin tiedot eivät aina ole olleet 100% oikeat eikä hän ole edes faktan edessä pystynyt marxin vastaisia väitteitään ottamaan takaisin.
      Tällä kertaa marx-lainaukset ovat taas aivan yhtä onnetonta tasoa. Änkyrä yritti osoittaa marx-lainauksin Kallen olleen väärässä sanoessaan, ettei työläinen omalla työllään korvaa tuotannossa kuluttamiaan tuotantovälineitä. Mutta yhdessäkään marx-lainauksessa ei sanota Kallen vastaan.

      Joten Änkyrän tiedot ja ymmärrys marxin opeista ei liene paljon lisääntynyt sitten hänen edellisen käynnin. Silloin hän väitti kiven kovaan ihmisen jonkun jälkistalinistisen höpöhöpön määränneen DDR:n pääsosialistikihon tajunnan eikä siis marxin mukaisesti hänen yhteiskunnallinen olemisensa DDR:n pääsosialistikihona.

      .....................

    • birtta

      Yhdyn aloituksen kantaan.

    • pienen tumman puoles

      Lapset keksivät kaikenlaisia pilkkanimiä tarkoittamatta niillä mitään ihmisyyden vastaisia oppeja. Aikuiset ihmiset, palstalla persut ja jokut oikeistolaiset noudattavat uusoikeistolaisten vihaoppeja lokaviesteillä. Lokanimitykset ovat suora viittaus natsien luteisiin ja torakoihin heidän mustatessaan juutalaisuskoista väestönosaa.
      Suomalainen sivistys ei sallia sellaisen yleistymistä. Poliisi pyytää ilmoittamaan rasistiset ja viharikokset myös jos niitä tehdään kirjallisesti.
      Poliisin huoli on aiheellinen. Rasistiset rikokset ovat noususuunnassa ja erään puolueen suojista niiden levittämistä suositaan.

    • ei rotuopeille

      Ihmisen persoonaan kohdistuva lokaaminen on natsilaista henkistä terroria.
      Sitä ei tule missään muodossa hyväksyä. Jokainen lokaviesti nettipoliisille.
      On yritettävä luottaa poliisiin. Se on huolestunut vihapropagandan lisääntymisestä.
      Palstalla tunnettu ulosteagitaattori on tyypillinen vihaan kiihottaja jo teksteissäänkin.
      Ilmoitus aina vihaviestistä. Ei mitään sääliä. Hänkään ei tunne sääliä tai hänellä ei ole käsitystä ihmisyydestä
      https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/feedbacktip?openform&l=1

    • lessi

      Hyvä että puututaan vihaviestintään. Se on puhtaasti persuissa majailevien oikeistolaisten yleinen tyyli. He pyrkivät vihalla kiihottamaan kansalaisia demokraatteja vastaan. Niillä on syntinä hampaissa jopa ruotsin kieli.

      • Mitähän sinäkin "lessi" demokraatilla tarkoitat? Kommunisteissa ei ole koskaan ensimmäistäkään löytynyt. Sen sijaan keskustassa ja oikeistossa demokratiaa pidetään arvossaan ja siihen pyritään.


      • Kremlin kellot

        eikö muka vasemmisto koko ajan kiihdytä vihaa oikeistoa ja niitä joilla on rahaa vastaan. Omaisuudesta ja varakkuudesta on tehty rikos joka mukamas on on muilta pois vaikka niistä maksetaan veroja.


    • Enitenhän täällä komupuoli setä mukaan lukien parjaa niin yksilöitä kuin historiaakin.

      Vihaviestejä en ole oikeasti nähnyt mutta komujen tapana on nimitellä muita kaiken maailman nimityksillä joilla ei ole perää meidän tavisten osalta. En tosin tiedä ketään johon ne sopisivat joten komut saisivat alkaa korjaamaan omaa kielenkäyttöään.

      Itse saat miettiä mitä nimityksiä tarkoitan. Komulla ei mielestäni ole varaa tällaiseen toruun ennen kuin itse korjaavat kielenkäyttöään.

      Kielenkäytön sanastoa voi korjata vaikka lukemalla Turun Sanomia tai Hesarikin taitaa osin kelvata. Jätät vain komupropagandakirjoitukset väliin!

      Ota myös huomioon, että "omaanpesäänpaskoja" ei ole mitään henkilökohtaista vaan varsin yleinen ilmaisu henkilöstä joka pilaa omaa pesäänsä johon kommunistit ovat sitten 1918 alkaen syyllistyneet ja mikä ei vieläkään näin taviksen silmissä ole ohi joskaan nyky kannatuksella siitä viis veisataan.

    • aherman

      "rinne=ihramaha:-(
      13.4.2014 11:17"

      Tämä viesti löytyi Vasemmistoliiton palstalta. PRO-ammattiliiton puheenjohtaja ja demari leimataan ihramahaksi. Yhtymäkohta natsien propagandaan on selvä. Ihminen halutaan halventaa nimityksillä mutta ei hänen väärillä tai oikeilla näkemyksillään.
      Kirjoittajan yhteys perussuomalaisiin näkyy viestissä.
      Vasemmistoliittolaisten ei pitäisi sietää tuollaista kielenkäyttöä.

      • Jos jonkun mielestä joku on ihramaha tai nälkävuoden heinäseiväs niin ei moisista aivotuhnuista pääse oikeasti mitään poliittista linjaa löytämään. Tyhmyys ei ole poliittinen linjaus vaan jotain ihan muuta.

        Se mitä lankun pitäisi tehdä on pakottaa jokainen osallistuja rekisteröitymään. Se varmasti vähentäisi noiden aivopierujen määrää sekä estäisi monella nikillä osallistumisen tai ainakin hankaloittaisi sitä.

        Jos katsot tekstin osoittavan jonkun perussuomalaisuutta niin entä sitten? Olet voinut tulkita väärin, kirjoittaja on vain persujen kannattaja mutta onko hänellä poliittista painoarvoa valtakunnallisesti jää sinulta huomioimatta. Jos kuvittelet jonkun harrastavan natsi propagandaa niin miten se eroaa kommunistisesta? Samaa jaskaahan ne ovat natsit ja punanatsit! Molemmat saa haudata puuceen taakse tunkioon.

        Sinunkin tekstisi on halventava kun osoitat sen tietylle ihmisryhmälle joka on lähes 100 kertaa kommunismia suositumpi, ettet vaan ole kadekin muun tyhmyytesi lisäksi?

        Miksi arvostelet toista samasta asiasta johon näppiksen näppäilyssä itse syyllistyt, arvoisa "aherma"?


      • Työeläkeläinen kirjoitti:

        Jos jonkun mielestä joku on ihramaha tai nälkävuoden heinäseiväs niin ei moisista aivotuhnuista pääse oikeasti mitään poliittista linjaa löytämään. Tyhmyys ei ole poliittinen linjaus vaan jotain ihan muuta.

        Se mitä lankun pitäisi tehdä on pakottaa jokainen osallistuja rekisteröitymään. Se varmasti vähentäisi noiden aivopierujen määrää sekä estäisi monella nikillä osallistumisen tai ainakin hankaloittaisi sitä.

        Jos katsot tekstin osoittavan jonkun perussuomalaisuutta niin entä sitten? Olet voinut tulkita väärin, kirjoittaja on vain persujen kannattaja mutta onko hänellä poliittista painoarvoa valtakunnallisesti jää sinulta huomioimatta. Jos kuvittelet jonkun harrastavan natsi propagandaa niin miten se eroaa kommunistisesta? Samaa jaskaahan ne ovat natsit ja punanatsit! Molemmat saa haudata puuceen taakse tunkioon.

        Sinunkin tekstisi on halventava kun osoitat sen tietylle ihmisryhmälle joka on lähes 100 kertaa kommunismia suositumpi, ettet vaan ole kadekin muun tyhmyytesi lisäksi?

        Miksi arvostelet toista samasta asiasta johon näppiksen näppäilyssä itse syyllistyt, arvoisa "aherma"?

        Harvoin jos koskaan olen samaa mieltä kuin nimimerkki "TE". Se ei johdu siitä ettenkö tavallaan pitäisi hänestä. Mielipiteistään yleensä en. Niissä kuvastuu käsittämättäömän suuri elämänkokemuksen ja empatian puute. Siitä huolimatta pidän hänestä; juuri hänen tapaisten tähden tässä maassa tarvitaan niin vasemmistopuolueita kuin vahvaa ay-liikettäkin. Jos hänenlaisensa saisivat päättää, täältä kuolisi niin työväki, pienyrittäjät kuin eläkeläisetkin. Hänen tapaisten ihmisten vuoksi minä kuulun puolueeseen. Silti minä pidän hänestä.

        Ja nyt olen tavoistani poiketen vielä samaa mieltä kuin kelpo TE; tyhmyys ei ole poliittinen linjaus vaan jotain aivan muuta. Jos ihmisiä aletaan haukkumaan heidän ulkonäkönsä eikä tekojensa tähden niin minun puolesta siitä vaan; tuollaisiin saavutuksiin pystyvät kirjoittajat eivät pääse vaaliuurnille asti, eivät omaa ideologiaa, eivät suhteita eivätkä välityskanavia. Ääntä heistä lähtee, ei tekoja.

        Jollei muita kandeja tule, minä olen Rinteen kannalla. Naiset ja opettajattaret ja ylenpalttinen sivistys ja suvaitsevaisuus on nyt saanut näyttää ne lakatut kyntensä. Minusta pitää palata juurilleen. Kova tie meillä on edessä mutta läpihän se on tallustettava.


      • avarakatsanto kirjoitti:

        Harvoin jos koskaan olen samaa mieltä kuin nimimerkki "TE". Se ei johdu siitä ettenkö tavallaan pitäisi hänestä. Mielipiteistään yleensä en. Niissä kuvastuu käsittämättäömän suuri elämänkokemuksen ja empatian puute. Siitä huolimatta pidän hänestä; juuri hänen tapaisten tähden tässä maassa tarvitaan niin vasemmistopuolueita kuin vahvaa ay-liikettäkin. Jos hänenlaisensa saisivat päättää, täältä kuolisi niin työväki, pienyrittäjät kuin eläkeläisetkin. Hänen tapaisten ihmisten vuoksi minä kuulun puolueeseen. Silti minä pidän hänestä.

        Ja nyt olen tavoistani poiketen vielä samaa mieltä kuin kelpo TE; tyhmyys ei ole poliittinen linjaus vaan jotain aivan muuta. Jos ihmisiä aletaan haukkumaan heidän ulkonäkönsä eikä tekojensa tähden niin minun puolesta siitä vaan; tuollaisiin saavutuksiin pystyvät kirjoittajat eivät pääse vaaliuurnille asti, eivät omaa ideologiaa, eivät suhteita eivätkä välityskanavia. Ääntä heistä lähtee, ei tekoja.

        Jollei muita kandeja tule, minä olen Rinteen kannalla. Naiset ja opettajattaret ja ylenpalttinen sivistys ja suvaitsevaisuus on nyt saanut näyttää ne lakatut kyntensä. Minusta pitää palata juurilleen. Kova tie meillä on edessä mutta läpihän se on tallustettava.

        Kyllä minulla arvoisa ak on elämänkokemusta mutta tulkinnen sitä toisella tapaa kuin sinä. 70 vuotta olen maailmaa katsellut työläisen ja pienyrittäjän näkökulmasta joten siitäkin on kokemusta. Aina olen työnantajieni kanssa pärjännyt ilman ay liikkeen apua, en ole siihen tosin myöhemminkään tarvinnut yrittäjäjärjestöjenkään apua.

        En tiedä paljonko sitä elämänkokemusta pitäisi ak:n mielestä olla jotta se riittäisi?

        Kun itse ajattelee ja suunnittelee niin on tehtävä se kunnolla koska ei ole muita syyllisiä jos epäonnistuu haukuttavaksi.

        Tänään me näemme mikä vika on ay liikkeessä, se ei osaa solmia sopimuksia jotka eläisivät tilanteessa kuten yrittäjät joutuvat tekemään. Tasaus on siten tehtävä aina työttömyyden kustannuksella vaikka parempi olisi työajan muuttaminen entisellä kappale/tuntikustannuksella. Tällöin jokaisella tai lähes ainakin olisi työpaikka eikä tarvitsisi lorvia. Olisimme myös tällaisessa järjestelmässä nopeammin bvalmiita vastaamaan markkinoiden muutoksiin.

        SDP:n pj:n hommaan en osaa oikein ottaa kantaa koska Rinne on minulle varsin tuntematon tyyppi mutta jos hänellä on ay tausta niin olisin varovainen hänen suhteensa ja Jutta on petrannut aika lailla sen hieman takkuisen alun jälkeen.


      • Työeläkeläinen kirjoitti:

        Kyllä minulla arvoisa ak on elämänkokemusta mutta tulkinnen sitä toisella tapaa kuin sinä. 70 vuotta olen maailmaa katsellut työläisen ja pienyrittäjän näkökulmasta joten siitäkin on kokemusta. Aina olen työnantajieni kanssa pärjännyt ilman ay liikkeen apua, en ole siihen tosin myöhemminkään tarvinnut yrittäjäjärjestöjenkään apua.

        En tiedä paljonko sitä elämänkokemusta pitäisi ak:n mielestä olla jotta se riittäisi?

        Kun itse ajattelee ja suunnittelee niin on tehtävä se kunnolla koska ei ole muita syyllisiä jos epäonnistuu haukuttavaksi.

        Tänään me näemme mikä vika on ay liikkeessä, se ei osaa solmia sopimuksia jotka eläisivät tilanteessa kuten yrittäjät joutuvat tekemään. Tasaus on siten tehtävä aina työttömyyden kustannuksella vaikka parempi olisi työajan muuttaminen entisellä kappale/tuntikustannuksella. Tällöin jokaisella tai lähes ainakin olisi työpaikka eikä tarvitsisi lorvia. Olisimme myös tällaisessa järjestelmässä nopeammin bvalmiita vastaamaan markkinoiden muutoksiin.

        SDP:n pj:n hommaan en osaa oikein ottaa kantaa koska Rinne on minulle varsin tuntematon tyyppi mutta jos hänellä on ay tausta niin olisin varovainen hänen suhteensa ja Jutta on petrannut aika lailla sen hieman takkuisen alun jälkeen.

        Hyvät näkemykset mutta meillä vaan on erilaiset; sinä näet vikaa ay-liikeessä, minä näen vikaa työnantajassa. Itse asiassa tänään näin lehtijutun missä työnantaja oli potkaissut kasvoihin työntekijää, joka oli peräänkuuluttanut palkkanauhaa.

        Kapitalismi täytyy saada terveelle pohjalle. Tänä päivänä se ei ole sitä.


      • avarakatsanto kirjoitti:

        Hyvät näkemykset mutta meillä vaan on erilaiset; sinä näet vikaa ay-liikeessä, minä näen vikaa työnantajassa. Itse asiassa tänään näin lehtijutun missä työnantaja oli potkaissut kasvoihin työntekijää, joka oli peräänkuuluttanut palkkanauhaa.

        Kapitalismi täytyy saada terveelle pohjalle. Tänä päivänä se ei ole sitä.

        Niin työnantajissa kuin tekijöissäkin on kaikenlaista porukkaa kuten poliiseissa ja lääkäreissäkin. Joidenkin yksilöiden käytös ei leimaa koko porukkaa vaan on yksilön käytöshäiriö.

        Kyllä ay liikkeellä on oma osansa joustamattomilla työehtosopimuksilla jotka aiheuttavat työttömyyttä kaventamalla kilpailumahdollisuuksia. Nykyään ei enää riitä jonkun tekeminen vaan se on tehtävä paremmin tai halvemmalla.


    • pilka
    • turka

      Ihmisten persoonaan kohdistuva lokanimittely on uusnatsien hommia. Oppi on Saksan natseilta. Juutalaisuskoisten, romaanien, homojen, kehitysvammaisten, kommunistien ym. nimittely loisiksi ja epäsosiaaliseksi ainekseksi oli tarkoitettu moraalin alentamiseksi käydä tuhoamaan näitä ryhmiä fyysisesti.
      Samaa mallia palstalla käyttävät muutamat porvarit.

      • Mahtavatko mitkään uudet tai vanhat natsit pärjätä tälle:

        "Tehtaiden yövuorot olivat kerääntyneet kokouksiin paitsi Moskovassa, myös Leningradissa ja Kiovassa. Kaikkien julkilausumien sävy oli yhteinen, samoin käytetyt kielikuvat: suomalaisia nimitettiin 'variksenpelättimiksi' , 'marioneteiksi' ja 'liian pitkälle menneeksi soltuiksi' ja heille vaadittiin 'tappavaa iskua' tai 'kolminkertaista iskua'. 'On aika suitsia mitätön kirppu', vaati kiovalaisen 'Bolsevik'- tehtaan työläinen Zaharevits ja lukemattomat muut toistelivat kiihtyneitä ja epäkunnioittavia iskulauseita pienestä naapurimaasta. Arvovaltaisia Pravdan artikkeleita mukaillen suomalaisia verrattiin taas kaikkialla Puolan entisiin vallanpitäjiin."

        Olisivatkohan punanatsit kuitenkin se oikea kohde kun noita puheita retostellaan?


    • turhapu

      "ryssäläishyysärit
      19.4.2014 11:01

      bopereilla ei ole mitään moraalia vain
      suuri halua toimia ja patsastella julkisuudessa valtaa pitäen
      kun ihramaha Kyllösellä"

      Tällaista tänään Vasemmistoliiton palstalla. Kyllösellä tarkoitetaan entistä ministeriä Merja Kyllöstä. Liekohän tämän palstan jonkun porvarin sorvaama juttu.
      Pari viestiä alempaa löytyi "Työeläkeläisen" viesti, jossa tuettiin vahvasti viestin sotaintosanomaa mutta sanaakaan ei tullut epäsiveellisyyttä vastaan.

    • jerikko

      "ihramaha Kyllönen" kuulostaa aika läheiseltä erään täällä kirjoittelevan henkilösolvaukselta. Haiskahtaa samasta kynästä laaditulta. Sama ideologinen lähde joka tapauksessa.
      Noinhan kauan sitten eräät mainostivat juutalaisuskoisista ja pistivät heitä sittemmin kaasukammioihin.

    • Krimin miehityksen yhteydessä otin esiin faktan, että Krimin tataarit eivät miehitystä hyväksy ja pakenevat joukoittain Ukrainaan. Eräs palstan kommunisti totesi, että menköön vaan kun saavat mennä. Eikö tämä ole vihapuhetta?

      Epäilen, että sama kommunisti palstalta otti itse puheeksi, että jos Ahvenanmaan kansalaiset haluavat mennä Ruotsiin, niin juoskoot vain. Jäi vähän epäselväksi miksi heidän pitäisi Ruotsiin mennä. Tarkoittiko kommunisti mahdollisesti Suomen tai Venäjän invaasiota saarimaakuntaan? Mutta joka tapauksessa; eikö tämä ole vihapuhetta?

      Että juoskaa vaan karkuun miehittäjää.

    • siinpä

      "Että juoskaa vaan karkuun miehittäjää. "

      Tuskinpa noin on ilmaistu. Pikemminkin on kyse vapaasta maahanmuutosta ja maahanpäästämisestä. Myös valtiollisella tasolla.
      Espanjan Katalonia pyrkii itsenäistymään. Saa nähdä millainen kahina siellä tulee ja miten EU ja Espanja siihen suhtautuu. Jugoslavian aluetasavallat halusivat itsenäistyä. EU:n Ukrainakäsityksen mukaan niin ei olisi saanut tapahtua. NL:n tasavallat itsenäistyivät. Etelä-Sudan itsenäistyi. Pohjois-Irlanti on Englannin miehittämä ja odottaa ratkaisua. Itä-Timor itsenäistyi.
      Ahvenanmaalla on autonomia. Siellä ei ole liikettä itsenäistyä tai liittyä Ruotsiin mutta jos tulee....mitä sitten ja kuka päättää.
      Puola käsitti 1917 alueen, länsiraja hieman idempänä, Liettua ja Valkovenäjä Puolaan kuuluvana ja Ukraina lähes Kiovaa myöten Puolan valtiossa. Haluavatko ko. alueet takaisin Puolaan? Olisiko aikanaan pitänyt estää niiden irtaantumisen Puolasta. Mitä jos Puolassa syntyisi nationalistinen liike aluevaatimuksineen!

      Näistä asioista puhuminen ei ole vihapuhetta. Henkilösolvaus göbbelsimäisellä tyylillä on sitä. Sillä tähdätään tiettyihin henkilöihin käymiseen väkivaltaisin keinoin.
      Kyllä sä tiedät puhtaan parjaamisen merkityksen.
      Henkilöön kohdistuvasta vihanimittelystä ilmoitus nettipoliisille. Nettipoliisin puuttuminen voi estää vastaisia viharikoksia.

      • "Näistä asioista puhuminen ei ole vihapuhetta. Henkilösolvaus göbbelsimäisellä tyylillä on sitä. Sillä tähdätään tiettyihin henkilöihin käymiseen väkivaltaisin keinoin."

        Olet aika väärässä jos tästä palstasta puhut. Se, että joku anonyymi kirjoittaja käyttää toisesta anonyymistä kirjoittajasta uloisteisiin viittaavaa ilmausta, kertoo vain kirjoittajan verbaalisesta lahjattomuudesta. Sen sijaan jos joku kirjoittaja puhuu päivänpolitiikasta viitaten esimerkiksi Krimin tataareihin, että jättäköön vaan kotinsa ja omaisuutensa ja juoskoon Ukrainaan niin tuollainen kirjoitus ilmentää vihaa ja suvaitsemattomuutta. Samoin kuin viittaus suomaisiin Ahvenanmaalla. En vieläkään käsitä mitä kirjoittaja moisella ajoi takaa mutta mitään hyvää se voi ennakoida. Joku taka-ajatus hänellä täytyi olla usuttaessaan Ahvenmaalaisia ulos kodeistaan ja kotiseudultaan. Ehkä viha suomenruotsalaisuutta kohtaan? En tiedä mutta pelottaa; tuollaiset ajatukset ovat selvästi lisääntymässä.


    • sekast

      "Se, että joku anonyymi kirjoittaja käyttää toisesta anonyymistä kirjoittajasta uloisteisiin viittaavaa ilmausta, kertoo vain kirjoittajan verbaalisesta lahjattomuudesta."

      Tuosta ei ole lainkaan kysymys. Kyseinen kirjoittaja on älykäs ja tekee tekoaan tietoisesti tarkoitusperät hallinnassa.
      Normaali väittelijä ei solvaa. Et sinäkään. Ymmärrän että haluat tukea tietyistä syistä solvauskirjoittelua mutta se ei tee sitä yhtään göbbelsittömäksi.

    • toimitusmaksu

      "Kattokaapa tuota vasuriloista....
      4 Vastausta 14 Lukukertaa

      Kommari=hulluloinen.
      23.4.2014 14:28"

      Aloitus on tänään ilmestynyt palstalle.
      Suoraan Halla-ahon ja Tampereen Lehdon ideologiasta.
      Itseään sivistyneeksi arvostama "Työeläkeläinen" tukee sivusta viestissään.

    • outoa!!

      Vapaa, itsenäinen ajattelija, demokraatti "Työeläkeläinen" yhtyy tuhkatiheään milloin ammattliittoja milloin työväenliikettä vastaan. Sekään ei riitä. Hän katsoo tarpeelliseksi tukea henkilösolvauksia.

      • Enhän minä ammattiliittoja vastaan ole ollut vaan ainoastaan halunnut ne niihin rajoihin jotka niille demokratiassa kuuluvat.

        Olisi viisasta, jos siis ei halua ehdon tahdoin työttömyyttä, tehdä sopimukset siten, että ne työttömyyden kohdatessa isompaa määrää olisivat joustavia eivätkä estäisi toimintaa.

        Sinähän se juuri osallistut henkilösolvaukseen arvoisa "outoa!!"!

        Eikä näy toimitusmaksunkaan aivojen toiminta olevan parhaimmillaan noissa hänen vertailuissaan. On todella solvausta yhdistää minut noihin hänen mainitsemiinsa! Ei tosin komulta voi mitään hyvää odottaakaan, se on tiedetty jo kohta vuosisadan verran.


    • outoa!!

      Älä kiertele. Mielelläsi annoit sivustatukea palstahäirikön räävittömälle henkilöparjaukselle.

      • Sinä nyt taas osallistut henkilöni parjaukseen ilman mitään todellista syytä!

        Miksi itse syyllistyt siihen mitä pyrit muilta kieltämään? Vai oletko tyypillinen komu joka saa aina sanoa mitä vaan ja muiden on oltava hiljaa jottei joudu ainakin virtuaaliseen Siperiaan?

        Tämän keskustelun aloittanutta palstahäirikkö s.p:tä en todellakaan tue!


    • teppu

      "Vai oletko tyypillinen komu joka saa aina sanoa mitä vaan ja muiden on oltava hiljaa jottei joudu ainakin virtuaaliseen Siperiaan?"

      Olet olevinasi fiksu. Toimittelet työväkeä Siperiaan, keskitysleireille, ammattiliittoja lakkautettavaksi milloin mitäkin. Tuet pornografista henkilösolvausta.
      Porvarina en pissaa puoleesi pisaraakaan.

      • En minä työväkeä vaan komut, sehän se oli Siperia se kommunismin paratiisi jonne yksi pääkomu lkähetti kansaansa oppiin.

        Sinäkö se olet porvari? Enpä ole yhtäkään aiemmin tavannut edes näin virtuaalitasolla, olen kuvitellut porvareiden olevan jo historiaa.

        Tuota sinun yhtä päätelmääsi minun tuestani pidän päättömänä etkä pysty sitä osoittamaan vaan taas jauhat tyhjää kuin kunnon komu konsanaan.

        PS. työväki ja kommunisti eivät ole synonyymeja vaikka joku komu työssä kävisikin. Meillä on kansasta työväkeä, tulevaa, nykyistä ja eläköitynyttä ainakin 90% kansasta mutta komuja äänesti viimeksi vain luokkaa alle puoli prosenttia. Älä siis yritä johtaa harhaan!!!


    • perisynti

      Tässä taas mallinäyte palstaporvarien siveellisyyden tasosta.

      "No mutta meidän
      25.4.2014 19:13
      pikkuinen h-luuseri, miten sulla menee näin keväällä :)) Taitaa olla samaapaskaa kuin talvellakin..."

      Samaa ulosteiden levittelyä, taitaa maistua hyvälle, kuin eräällä palstapersulla. Olipa myös ulosteita levittelevän persun aloituksen allakin.

    • kelo

      - "lahtari"
      27.4.2014 11:57
      vitun punikit, menkää hirteen -

      Viestissä ilmiselvästi kehoitetaan fyysiseen väkivaltaan kommunisteja! kohtaan.

    • kelo

      "antipunikki
      27.4.2014 12:12
      Niin, ja ei kannata kysyä asiasta Änkyrältä OmaanPesäänPaskojaltakaan. "

      Saksan natsien tyyli solvata vastustajia esittämällä heidät epäihmisiksi. Kirjoittaja ei ole salannutkaan vihaansa kommunisteja kohtaan.

    • kelo

      "heheh:))
      27.4.2014 02:25
      Tuota listaa voisi jatkaa; lesbot, hintit, pedofiilit, eläimiinsekaantujat, rikolliset, työtävieroksuvat, työkyvyttömät, loiset jne.... Niin koko (pieni) vasemmisto olisi kutsuttu kokoon... "

      Tässä vihaviestissä koko vasemmisto leimataan halpamaisesti. Uusnatsit eivät erottele kommunisteja, sosiaalidemokraatteja, vasemmistoliittolaisia eikä demokraattisia porvareitakaan, joskin kommunistit ovat ensisijaisia vihan kohteita.

    • makese

      "Vasurit ovat häpeä kaikille
      1 Vastausta 7 Lukukertaa

      Häpeä työläiselle
      27.4.2014 09:16
      Homojen, lesbojen ja juoppojen loisijoiden asioden puolesta meuhkaava yhdistys. "

      Näyte Vasemmistoliiton palstalta. Sama tekijä tai sama lähde kuin edellä olevassa.
      Vihanlietsonta kohdistuu vasemmiston persoonaan halventamalla heitä likaisen journalismin keinoin. Oletettuun väärään politiikkaan tai asiaan ei puututa, puututaan vasemmistolaisten persoonan.

      ps. Onko teillä palstaporvarit mainitunlainen kielenkäyttö arkisen jokapäiväistä keskuudessanne.

    • sivistys

      "Muista seuraava;
      28.4.2014 09:31
      kommunisti on aina seinähullu.

      Se selittää kaiken muun. "

      "Kysyn..." aloituksen alla ylläoleva viesti.
      Ei mitään asiaa. Ei vastausta mihinkään. Puhdas vihaviesti. Yllättäen tässä ei ollut ulosteita.
      Asialla ei ole mielenterveyshäiriöinen. Usea palstaporvari on antanut tällaiselle viestinnälle tuen.

    • julkihomo

      "Olet oikeassa !
      29.4.2014 18:58
      0
      Sulje
      Siinä että olet seinähullu, mutta ei se ketään kiinnosta, akaton ja munaton hluuseri,.."

      Uusnatsilaisen tyylinen kansalaisen solvaaminen. He tarkoittavat viestintätyylillään nimenomaan vastustajiensa halveeraamista.
      Sanottakoon selvästi, että tyyli kuuluu Immosen ja Halla-ahon (ps) oppien tyyliin vaikka ko. herrat eivät itse suoraan uskalla noin törkeästi.

    • porvopervo

      "kommarin kaiku
      30.4.2014 19:28
      0
      Sulje
      Niinkuin ennenkin, voimme todeta, jotta KOMUKKA ON TYHMÄ !
      Vallankumous ei sitte satu olemaan "IN"....nyt näillä lakeuksilla !
      Menkää kommarit >>sanankäänteitänne käyttäen< Punaiseen pers.seeseenne! "

      Kumpiko palstaporvari on kirjoituksen takana, "antipunikki" vai "Työeläkeläinen" vai peräti "Timo Espoosta"?
      Peräreikä viittaa ulosteisiin ja viha yhdistää kaikkia kolmea. Punaisiin kohdistuva viha kulminoituu persujen suojissa oleviin oikeistojärjestöihin.
      Porvarien sivistystasosta malliesimerkki.

      • Vanha Masi

        Vaikuttaa eniten "porvopervo":n omilta aikaansaannoksilta! Sivullisen silmissä!


    • porvokervo

      "Tätä hulluutta..
      1 Vastausta 9 Lukukertaa
      Vasuripaskat!
      30.4.2014 16:06"

      Tämänpäiväinen aloitus Vasemmistoliiton palstalla.
      Vasemmistolaisten leimaaminen ulosteilla ei ehkä olekaan SKP:n palstan ja tietyn yksilön erikoisuus. Se näkyy olevan yleinen ilmaisumuoto.
      Eri palstoilla esiintyvät samankaltaiset ilmiöt viittaavat tiettyyn lähteeseen, josta halventamispolitiikkaa johdetaan. Yhdet tekevät ala-arvoista journalismia ja toiset antavat sivustatukea.

    • shopnow

      "MIKSI PUNIKKI RAISKAA?

      Punikki pelkää....punikki pelkää nahkaansa ! Punikin pelko on hyvin aiheellista . Työväki HUOMASI, JOTTA KOMUKKA EI AJA..."

      Aloitus Perussuomalaisten palstalla. Tässä annetaan mielikuva, että vasemmistolainen on aattensa vuoksi raiskaaja.
      Aloitus muistuttaa SKP:n palstan massarobottialoittajan kynänjälkeä.

    • klikkari

      Maailman menoa, Suomi 24. Viestiketju somaleista:
      "laumojen lunnaat
      2.2.2014 22:16
      -1
      Sulje
      kun kerran rosmo moham-med ootti kokkolassa bussia, tuli hälle pakkomielle nyt täytyy heti nuss... hän katsoi ensin oikeaan ja sitten vasempaan. näki neidon siellä kulkevan minihameessaan. tää on surullinen tarina rosmosta moham-med nimeltään. joka nuorena jo joutui vaasan merihotelliin.."

      Viestiketjussa somalipakolaiset leimataan yleisesti Suomen rahojen syöjäksi ja laiskoiksi ketaleiksi.
      Viesti viestittää somalit kansallisuutena raiskaajiksi. Yllä oleva viesti viestittä vasemmistolaiset raiskaajiksi. Linja on sama.
      Tiedämme mitkä porukat lietsovat tietyssä puolueessa rasistista vihaa vasemmistoa että ulkomaalaisia kohtaan. Se ei jää pelkästään puolueen kansanedustajien siivottuihin viha-aloitteisiin. Netissä mustat voimat saavat vallan tuoda vihaa laajaan julkisuuteen.

    • zem

      "antipunikki
      30.4.2014 20:55
      0
      Sulje

      Onkohan Änkyrä OmaanPesäänPaskoja kanssasi samaa mieltä?"

      Palstalla usein esiintyvä ulostekasa. Kirjoittajan sivistystaso on peräpäässä.
      Viha kommunisteja kohtaan täytyy olla suuri, kun pakulat putoaa pöksyihin heitä ajatellessa.
      Kirjoittaja on luultavasti perussuomalainen. Niille on tyypillistä peräpään jutut.

    • Tuohon arvoiosa "zem" lienet itsekin jollain muulla nikillä puuttunut aiemminkin. Ei se siitä tokene vaikka jauhat maailman tappiin eikä tee kenestäkään persua.

      Jos oikein olen ymmärtänyt niin nuo persut ovat ainakin 20 - 30 kertaa suuremmassa suosiossa kuin kommunistit (liioittelua vältääkseni) joten ehkä kannattaakin olla mustasukkainen.

      OmaanPesäänpaskojahan on varsin yleisesti käytetty ilmaisu henkilöstä joka tuhrii omaa pesäänsä jos nyt ei ihan konkreettisesti niin ainakin virtuaalisesti harrastamalla toimia ja ajatuksia joista on pelkkää vahinkoa kuten kommunismista.

    • zem

      Aloitus Vasemmistoliiton palstalta:
      "Vasurihomot ovat paskasakkia
      Olette jätettä
      2.5.2014 16:44
      0
      Vasurit ovat homoja, loisia ja narkkareita. Pysykää kaukana kunnollisista työläisistä"

      Aloitus leimaa vasemmistoliittolaisia yhtä sivistymättömästi kuin SKP:n palstalla kommunisteiksi ajateltuja.
      Viestin linja on yksi yhteen nimimerkki "antipunikki" linjaa tai samasta taustalähteestä.
      Kokonainen puolue saatetaan Hitlerin opin tyyliin epäilyksenalaiseksi. Ruotsinkielisiä leimataan samoin. Kokoomuslaiset jostain syystä ovat ulosteleimaamisen ulkopuolella.

    • Yhteenvedon aika.
      Täysin barbaarimainen lokakirjoittelu kohdistuu työväenliikettä vastaan. Joko henkilö tai asiatasolla. Henkilösolvaus ulosteiden ja muiden iljettävyyksien avulla on suoraan natsien propagandan toisinto juutalaisuskoisista loisina ja täinä. Lokakirjoittelu työväenliikettä vastaan vahvistetaan enimmäkseen viime sotien fasismin tukemisen kieltämisen kautta ja liittoutuneiden leimaaminen syylliseksi. Talouden puolella perusajatuksena on työläisten syöminen yli varojensa ja siksi heidät pitää laittaa kapitalismin vararikkoisen talouspolitiikan maksumiehiksi.

      Henkilösolvauksesta huomioita:
      - Palstalla 3 oikeistolaista kirjoittelee myös KTP:n, STP:n ja Vasemmistoliiton palstoilla, samoin lokasolvausaloitusrobotti.
      - Kaikilla puolue ja kuntapalstoilla on joko kopioita SKP:n palstalle laitetuista lokaviesteistä tai saman linjan mukaisia. Viesteistä voidaan päätellä, että äärioikeistolaiset määrätietoisesti jakavat kirjoittajat eri Suomi 24 palstoille.
      Pa.ska ja muut ulosteet, henkilön ulkonäköä myöten kelpaavat solvauksen aiheiksi.
      Kuten olemme nähneet, varsinaiset lokakirjoitukset varsin vähän keskittyvät asioihin. Tarkoitus on joko solvata tai häiritä asiallista keskustelua.
      - Suomi 24 palstojen lokakirjoittajat ovat juoksupoikia. Varsinaiset aivot kehittävät näille aineistoa ja tyyliä mutta pysyvät poissa.
      - Aika usein lokaviestit nostavat persut esiin myönteisessä valossa. Lokakirjoittelua ohjataan persuista tai niissä majailevista äärioikeistolaisista piireistä. Näiden innoittamana saattaa spontaanisti syntyä muiden oikeistolaisten uskallus näyttää sivistymättömyytensä.

      Voisi kysyä, että käyttävätkö lokailijat keskenään toisistaan samanlaista kieltä. Pystyväkö he muuntumaan törkeyksistään takaisin normaaleihin ihmissuhteisiin.
      Jollekin sosialogian opiskelijalle olisi tuhannen taalan paikka tehdä opinnäytetyö lokakirjoittajien poliittisista päämääristä, kirjoittajien sivistyksellisyydestä ja puolueyhteyksistä.

      • Niin. Yksi pahimmista lokakirjoittajista on jatkuviin törkeisiin valehteluihin syyllistyvä punikki, joka latelee törkeitä valheita sekä omistaan että muiden viesteistä.
        Toveri on myös hyvin ahkera puhumaan jätöksistä.

        ............


      • Niin, kyllä vihaviestit pitäisi saada täällä kuriin jotta päästäisiin asialliseen keskusteluun kommunistisen kuopueen ideologiasta.
        Mutta tämä yksi onneton kommunisti törkeästi valehtelee aivan solkenaan omiensa ja myös muiden viestien sisällöstä niin asiallista keskustelua on mahdoton saada aikaan palstalla.

        .....................


      • Tuohan olikin hyvä ehdotus.
        Kalle kokeilee KTP:n palstaa - josko siellä joku osaisi laskea tavaran arvon reaalimaailmassa, täällä SKP:n palstalla ei kukaan tunnu siihen pystyvän.

        Katsotaanpa kuinka käy - onko KTP:n väki tietoisempia marxin opeista kuin nämä meidän SKP:n palstapunikit:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12225848

        ....................


      • Taas on löytynyt salaliittoteorioiden rakastaja s.p. Ei millään yhteisöllä ole niin paljoa vaivaa tämän päivän komuista jotta ne edes viitsisivät kuvailemasi kaltaiseen ryhtyä. Kyllä me, ei niin "kovat komut" jos lainkaan, olemme individuaaleja jotka yritämme opastaa teitä komujuoniin langenneita takaisin sivistyneen ihmiskunnan pariin.

        En tiedä mutta arvelen tuon sinun eritemainostuksesi johtuvan vain siitä, ettei sinulla ole mitään oikeaa sanottavaa jolla voisit puolustella kommunismin rikoksia ihmiskuntaa vastaan. Onhan se vanha koettu keino johdattaa ajattelu muille maille kun oma aate on hankaluuksissa.

        Samaahan yrittää Putin tällä hetkelläkin ja on siihen tarkoitukseen lainannut mallin vanhalta Aadolf vainaalta vuosikymmenten takaa. Ei vaan oikein suju, maailma kun ei ole sama kuin 1930 luvulla vaan riippuvaisuus toisistamme on kasvanut roimasti jota asiaa ei uusi Aadolfin reinkarnaatio tullut ajatelleeksi.

        Loukkaavaa ja pahempaa kuin sonnittelu on tuo sinun väitteesi juoksupojista kun kyseessä ovat omiin aivoihinsa luottavat kansalaiset jotka eivät tarvitse uskoaan voimistamaan mitään tuhoon tuomittua poliittista aatetta kuten kommunismia. Se vain osoittaa jottei sinulla tuo arvio ympäröivästä maailmasta ole oikein mallillaan.


    • main

      Siveettömiä kirjoituksia esittelevä viestiketju on taas poistettu. Valitettavasti.
      Kaikilla yhteskuntaelämän aloilla tulisi pyrkiä korkeaan moraaliin ja edistää sitä.

      Vasemmistoliiton palstalla oli tämä törkeä vihaviesti. Iljettävyyttää lisää se että samainen viestittäjä leimaa vasemmistoliittolaiset kommunisteiksi.
      Minkään puolueen jäsenet eivät ole läpeensä rikollisia. Kaikkien puolueiden jäsenissä voi olla rikollisia.

      "Vasurivarkaat
      17.7.2014 11:00
      Vasurit ovat ammattirikollisia. "

    • dicba

      Suomi24-palveluissa ei saa:
      Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan
      Käyttää rasistista tai muuten toisille ihmisille vahingollista tai haitallista kieltä
      Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia
      Linkittää sivuille tai tiedostoihin, jotka sisältävät ihmisiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa
      Kirjoittaa, kuvata tai linkittää pornografista tekstiä, kuvia tai videoita (poislukien Seksi-keskustelut ja Seksichat)
      Tarjota tai tiedustella seksipalveluita
      Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki
      Massapostittaa viestejä useille eri palstoille
      Hyökätä toisia käyttäjiä vastaan tai uhkailla toisia käyttäjiä
      Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä
      Esittää perättömiä väitteitä
      Rikkoa tai yllyttää muita rikkomaan Suomen lakia
      ym.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4230
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4142
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      611
      3927
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2755
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2485
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      191
      1970
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1629
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe