Uusi ystävä

Ystävä Sinulle

Hei,

Olen 28 vuotias sinkku nainen Rovaniemeltä ja kaipaisin uutta (naispuolista) ystävää. Muutin tänne vuosi sitten, eikä minulla ole ikäistäni naisystävää jonka kanssa viettää aikaa ja mietiskellä elämää. Mennään yhdessä vaikka shoppailemaan, ulos liikkumaan, viettämään iltaa kaupungilla tai voisimme vain istuskella kotona kahvikupposen kanssa ja jutella mukavia. Jos siellä on toinen yksinäinen nainen, ota rohkeasti yhteyttä:

[email protected]

14

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen lepakko

      Ookko nää lepakko?

    • Ystävä Sinulle

      Täysin, ehdottomasti hetero nainen olen :)

      • toinen lepakko

        Ai jaa mä oon lepakko ja luulin että säkin oot ku naista etsit.


      • yksi lisää
        toinen lepakko kirjoitti:

        Ai jaa mä oon lepakko ja luulin että säkin oot ku naista etsit.

        Täällä yksi lepakko,vasta vähän aikaa täällä asuneena seura kelpaisi, ihan kavereina siis :)


    • etelämpänä

      Joko olet löytänyt ystävän olisihan se hauskaa tosiaan jos olisi sellanen tosi ystävä jonka kanssa voisi jutella kaikesta ja kulkea muuten vaan kaupoissa ja baareissa mutta on kovin vaikeeta löytää sellasta,minä en asu sielläpäin mutta ei minullakaan ole ketään oikeeta kaveria olen asunut täällä jo yli vuoden asun yksiössä keskellä kaupunkia.

      • Ystävä Sinulle

        Hei,

        Kaveria ei ole löytynyt, ei ole tullut minkäänlaista yhteydenottoa suuntaani. Eli täällä on edelleen hyvää seuraa tarjolla :)

        Harmi että sinullakaan ei ole kaveria seuraksesi. Jos tulet joskus Rovaniemelle niin ota yhteyttä ja käydään tsekkaamassa tämän kylän huudit! :D


    • etelämpänä

      Näin tehdään otan vaikka tämän palstan kautta sitten yhteyttä sinuun etukäteen :)

    • Minä

      Hei!

      Sinulle on postia:)

    • tsirppu27v

      harrastatko mitään? mulle kelpaa ystävä mutta mielellään aktiivinen ja puhelias sellainen! tykkäätkö eläimistä, liikunnasta, opiskeletko...? en turhaa laita postia jos kiinnostuksen kohteet erilaisia, ite koko ajan menossa mutta samanhenkistä kaveria mahtuu aina mukaan :)

    • etelämpänä

      Joko sait ystävän tästä tsirppu27v,stä kun et oo enää kirjoitellut, no sehän olisikin hyvä jos löytyi samanhenkinen kaveri sinulle minulla ei oo vielä oikeen kunnon ystävää ainoastaan joitain kenen kaa käyn joissain paikoissa joskus.

    • minä kaipailisin kans uimaan,sauvakävelylle.leffaan,kahvilaan,teatteriin. Kirppikselle,kirjastoon.pyöräileen,salille.rullaluisteleen,tennikseen.shoppaileen.keilaan.retkelle.rannalle ja kellariin seuraan lätkää
      lähetä sähköpostia [email protected] jos kiinnostuit
      huom:oon kans sinkku

    • Ystävä Sinulle

      Yksi oikein hyvä tyyppi on löytynyt kaveriksi. Jos siellä ruudun äärellä on vielä joku yksinäinen nainen vailla kaveria, saa ottaa yhteyttä. Keksitään tekemistäö vaikka porukalla :)

      [email protected]

      PS. En lue palstaa usein, joten laittakaa mieluummin sähköpostia

    • N21

      Täälläkin kavereita/ystävää vailla 2 pienen lapsen äiti..

      • Tallu

        Minäkin kahden pienen tytön äiti. Vasta muutettu paikkakunnalle eikä tuttuja entuudestaan ole. Ikää minulla 30v. Tytöt 2v ja toinen 4kk.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3598
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1692
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1337
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      147
      1213
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      53
      827
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe