Mul on jättitissit

Auttakaaaaaa

Saako tissejä mitenkää muuten pienemmiks ku laihduttamalla? Oon tyttö 15v 170cm ja 112kg ja mul on ehk maailma isoimmat tissit.
Kaikki huomauttelee niist kokoaja ja miehet kyylää niit ja mun on vaikee löytää sopivii rintsikoit ja jos mul ei oo rintsikoit pääl ni mua sattuu rintoihi ku ne sillee venyy alaspäi. En tiiä kuppikokoo mut veikkaan et isommat ku D


Häpeen näit yli kaiken ja en seksiikää kehtaa harrastaa ku sit jätkä salee tukehtuu näihi ku oon pääl

23

1109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boyyyy
      • -.-

        Joo iha heti lähetän


    • giiiirl15

      no jos niin isot ovat kun annat ymmärtää on varmasti yli F koska siskolla on E-kuppi ja mulla D eikä oo ongelmia(: toki riippuu varmaan ruumiinrakenteesta. mut asiaan: en oikein tiedä muuta kun täysi-ikäisenä pääsee aikaisintaan rintojen pienennys leikkaukseen.. tsemppii sulle!

      • Sdksk

        Okei, kiitos:)


    • JättiTissit

      Laihduttamalla saatanan läski

      • Sdksk

        Kysyin et saako näitä pienimmiks muuten ku laihduttamalla, mutta kiitos kuitenkin!


      • jjj__
        Sdksk kirjoitti:

        Kysyin et saako näitä pienimmiks muuten ku laihduttamalla, mutta kiitos kuitenkin!

        Ei saa, koska rinnat on rasvakudosta. Laihduttaminen on hyvä vaihtoehto terveydenkin kannalta


      • Sdksk
        jjj__ kirjoitti:

        Ei saa, koska rinnat on rasvakudosta. Laihduttaminen on hyvä vaihtoehto terveydenkin kannalta

        Alkaaks nää sit roikkuu ? :d


      • 1 + 1
        Sdksk kirjoitti:

        Alkaaks nää sit roikkuu ? :d

        Kun laihdutat maltillisesti etkä pidä kiirettä, sun iho kerkeää 'kiinteytyä' mukana. Jos lauhdutat paljon lyhyessä ajassa, sekä sun rinnat että muu iho jää löysäksi. Älä siis kiirehdi, se on yks tärkeimmistä asioista muistaa :)


      • rintsikkatyttö 13v
        Sdksk kirjoitti:

        Alkaaks nää sit roikkuu ? :d

        Terve Sdksk!
        Sanoit,että et tiedä rintsikoittesi kokoa!
        No, vilkaiseppa jokaisissa liiveissä olevaan pieneen lappuun ja lue siitä rintsikoittesi koko!
        Isompi, ku D ei sano mitään, mutta esimerkiksi 95DD kertoo kaiken.

        Sillon, kun on isot rinnat, on hyvien ja oikeankokoisten rintaliivien merkitys ratkaiseva.

        Sulla on nyt sellainen tilanne, että sä joudut sijoittamaan rahaa itseesi, eli rintaliiveihisi.

        Mene paikkakuntasi parhaaseen liivilikkeeseen ja sano, että olet täysin kyllästynyt sopimattomiin halpisliiveihin ja haluat semmoiset liivit, jotka pienentävät rintojasi ja tuntuvat hyvältä päällä.

        Sellaiset rintsikat odottavat sinua jo siellä liiviliikkeessä, sinun ja liiviliikkeen myyjän tehtävä on vain sovittamalla ja sovittamalla ja sovittamalla löytää ne.

        Hyviin rintsikoihin kannattaa satsata ehkä 50-100€, sillä se on sijoitus omaan mukavuuteen, sitten, kun tiedät oman liivikokosi ja liivimallisi, jossa viihdyt, voi niitä halvempiakin versioita ruveta metsästämään.

        Seksiä voi ja pitää harrastaa aina, ei haittaa, jos jätkä meinaa tukehtua tisseihisi, sillä sellaista kokemusta se varmasti on tullut hakemaankin.
        Ei sun niin kannata välittää jätkien orkuista, paljon tärkeämpää on sun orgasmit ja hyvät rintsikat, joihin kumpaankin kannattaa satsata.

        Terveisin rintsikkatyttö 13v


      • Jaahas!
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Terve Sdksk!
        Sanoit,että et tiedä rintsikoittesi kokoa!
        No, vilkaiseppa jokaisissa liiveissä olevaan pieneen lappuun ja lue siitä rintsikoittesi koko!
        Isompi, ku D ei sano mitään, mutta esimerkiksi 95DD kertoo kaiken.

        Sillon, kun on isot rinnat, on hyvien ja oikeankokoisten rintaliivien merkitys ratkaiseva.

        Sulla on nyt sellainen tilanne, että sä joudut sijoittamaan rahaa itseesi, eli rintaliiveihisi.

        Mene paikkakuntasi parhaaseen liivilikkeeseen ja sano, että olet täysin kyllästynyt sopimattomiin halpisliiveihin ja haluat semmoiset liivit, jotka pienentävät rintojasi ja tuntuvat hyvältä päällä.

        Sellaiset rintsikat odottavat sinua jo siellä liiviliikkeessä, sinun ja liiviliikkeen myyjän tehtävä on vain sovittamalla ja sovittamalla ja sovittamalla löytää ne.

        Hyviin rintsikoihin kannattaa satsata ehkä 50-100€, sillä se on sijoitus omaan mukavuuteen, sitten, kun tiedät oman liivikokosi ja liivimallisi, jossa viihdyt, voi niitä halvempiakin versioita ruveta metsästämään.

        Seksiä voi ja pitää harrastaa aina, ei haittaa, jos jätkä meinaa tukehtua tisseihisi, sillä sellaista kokemusta se varmasti on tullut hakemaankin.
        Ei sun niin kannata välittää jätkien orkuista, paljon tärkeämpää on sun orgasmit ja hyvät rintsikat, joihin kumpaankin kannattaa satsata.

        Terveisin rintsikkatyttö 13v

        "Ei sun niin kannata välittää jätkien orkuista, paljon tärkeämpää on sun orgasmit ja hyvät rintsikat, joihin kumpaankin kannattaa satsata."

        Vai niin! Ettei jätkien orkut ole niin tärkeitä!? Missäs sinulle on tuollaista opetettu nuori tyttö?


      • rintsikkatyttö 13v
        Jaahas! kirjoitti:

        "Ei sun niin kannata välittää jätkien orkuista, paljon tärkeämpää on sun orgasmit ja hyvät rintsikat, joihin kumpaankin kannattaa satsata."

        Vai niin! Ettei jätkien orkut ole niin tärkeitä!? Missäs sinulle on tuollaista opetettu nuori tyttö?

        Netissä, täti on opettanut?


      • Jaahas!
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Netissä, täti on opettanut?

        Tätisi on aivopesty feminismipropagandalla. Sano tädillesi ettei nyt usko kaikkea mitä naisten mediat ja sinkkuelämää -sarjat syöttää!

        Mediakriittisyys on se mikä sinunkin kannattaisi opetella ja varsinkin feminismi -aate, kyseenalaista sekin!


    • läskien vihaaja täykkäri

      Hyi vittu alottaja oot käski, satuta ittees

      • 12+15

        Käy sinä ensin koulut loppuun, jotta kirjoittaminen onnistuu.


      • Randomukko

        mitä tarkoittaa käski?


    • Jätärasvaamuillekin

      170cm ja 112kg? Voi hyvä luoja...

    • entiedä123

      "oon tyttö 15v" "ja en seksiikää kehtaa harrastaa ku sit jätkä salee tukehtuu näihi ku oon pääl" huh huh! No sori mut en ainakaan itse haluais noin ylipainosen kanssa muutenkaa harrastaa... laihduta ihmeessä. Ainoa keino päästä eroo, ja ihan vitun sama trollaatko, vai et, sinulle on ainoa keino laihduttaminen.

    • 3+6

      ei ainakaan mun tietämyksellä oo muuta keinoa kuin laihduttaminen. ja sehän on ihan sun oman terveydenki kannalta hyväksi. mieti sun omia elämäntapoja, voisko niitä parantaa? lisätä liikuntaa, vähentää herkkujen syöntiä? koulussaki tästä on varmasti jauhettu terveystiedon tunnilla, ainaki meillä. ja sitten niinku joku aiemmin sano, kannattaa mennä rintsikkaliikkeeseen, semmonen löytyy varmaan joka kaupungista :) rohkeasti vaan sinne, sitä varten ne myyjät siellä on, auttamassa.
      tsemppiä! :)

    • laihdutaläski

      jumalauta oon 170cm pitkä jätkä ja treenannu varmaa sen 6v ja en siltikää paina kui 79kg, kuin saatanan läski oot :D

      • 6vuotta?lol

        Kuin saatanan laiha ite oot?


      • anonyyminyymi69
        6vuotta?lol kirjoitti:

        Kuin saatanan laiha ite oot?

        Ei 170cm ja 79kg ole mikään liian laiha, painoindeksiä jos kattois se olis aika reilukin paino.


      • nasuttaja
        anonyyminyymi69 kirjoitti:

        Ei 170cm ja 79kg ole mikään liian laiha, painoindeksiä jos kattois se olis aika reilukin paino.

        Ite painan 40kg ja oon niinkin pitkä kuin 165cm ja ikää 13vuotta mutta sulle suosittelen hyviä elämän tapoja ja kyllä sä pystyt siihen onnee...ps:oon tyttö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe