Mikä mm. lesboudessa mietityttää juri nyt minua

petri_keckman

Ihminen rakastuu yleensä mielikuviin haaveissaan. Mistä lesbot ovat saaneet mielikuvansa miehistä, jos se on heille niin vastenmielinen, että he eivät voi rakastua mieheen? Miten verrata mielikuvan todenmukaisuutta? Muutamassa viestissä olen huomannut täällä saman ajatuksenjuoksun: lesbo kertoo ensin kokeilleensa suhdetta monien miesten kanssa ja löytänyt sitten naisen, kenen kanssa suhde on paljon tyydyttävämpää kuin miesten kanssa. Ehkä vika onkin siinä, että hän on liian kevytkenkäisesti hypännyt suhteisiin miesten kanssa. Eivät näe metsää eräällä tavalla niiltä puilta, joihin ovat törmänneet.

104

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsänhenki93

      Miten sun miesrintamalla hurisee?

      • metsänhenki93

        Ainiin ja kun kävin läpi näitä aiheita täällä palstalla, olit kirjoittanut sekä tänne että bi-puolelle. Ja kyllä, muistan sinut vuodelta 2012 joilloin kirjoittelit tänne lesbopalstalle juttujasi kuinka haluat oppia ymmärtämään naisia. Ja ymmärrän sen miksi haluat tänne päin levittäytyä, koska olet luultavasti hetero, niin tämä palsta on täynnä naisia, joten tämä vetää. Mutta vaikka kuinka kirjoittaisit juttujasi mitä en vain voi lesbona ymmärtää koska olen lesbo ja tykkään tytöistä ja naisista, en voi sinua täältä häätää, mulle on ihan sama käykö täällä kirjoittelemassa vaikka peter pan, skippaan vaan ne tekstit missä ihmiset tulevat kyseenalaistamaan seksuaalisuutensa, niinkuin minäkin esiten sinulle kysymyksen yllä.


      • Hyvin. Rakastan kypsiä miehiä henkisesti hemmetisti, en fyysisesti. Tai siinä mielessä huonosti, että en tällä hetkellä tiedä, että onko elämänystäväni ja tärkein poikakaverini edes hengissä saatikka että missä hän asuu, joten en voi ottaa yhteyttä häneen, mutta en ole veljeni vartija.


      • metsänhenki93 kirjoitti:

        Ainiin ja kun kävin läpi näitä aiheita täällä palstalla, olit kirjoittanut sekä tänne että bi-puolelle. Ja kyllä, muistan sinut vuodelta 2012 joilloin kirjoittelit tänne lesbopalstalle juttujasi kuinka haluat oppia ymmärtämään naisia. Ja ymmärrän sen miksi haluat tänne päin levittäytyä, koska olet luultavasti hetero, niin tämä palsta on täynnä naisia, joten tämä vetää. Mutta vaikka kuinka kirjoittaisit juttujasi mitä en vain voi lesbona ymmärtää koska olen lesbo ja tykkään tytöistä ja naisista, en voi sinua täältä häätää, mulle on ihan sama käykö täällä kirjoittelemassa vaikka peter pan, skippaan vaan ne tekstit missä ihmiset tulevat kyseenalaistamaan seksuaalisuutensa, niinkuin minäkin esiten sinulle kysymyksen yllä.

        "skippaan vaan ne tekstit missä ihmiset tulevat kyseenalaistamaan seksuaalisuutensa, niinkuin minäkin esiten sinulle kysymyksen yllä."

        Tarkoitat varmaan seksuaalisuutesi? Ei seksuaalisuutensa? En minä omaa seksuaalisuuttani kyseenalaista.

        "Niinkuin minäkin esiten kysymyksen yllä"

        Tarkoitatko, että kyseenlaistit seksuaalisuuteni esittämällä minulle kysymyksen? En skipannut sitä, vastasin siihen. Sinä et vastannut aloituksen kysymyksiin vaan tosiaan ohitit ne.


    • 564654

      Kyse ei ole mielikuvista vaan yksinkertaisesti siitä, ettei lesbot tunne seksuaalista vetoa miehiä kohtaan. Ehkä joidenkin miesten on vaikea tajuta sitä, että naisetkin voivat tuntea seksuaalista halua eikä heidän seksuaalisuutensa ole olemassa ainoastaan miesten tyydyttämistä varten.

      • "Kyse ei ole mielikuvista vaan yksinkertaisesti siitä, ettei lesbot tunne seksuaalista vetoa miehiä kohtaan."

        Niin, mutta mistä nämä vastenmieliset mielikuvat lesbojen tajuntaan ovat tulleet, että he eivät voi kokea seksulaaista vetoa miestä kohtaan. Kyllä minä väitän, että kyse on mielikuvista. Se on lesbojen päässä oleva mielikuva, että he eivät tunne, eivätkä halua tuntea seksuaalista vetoa kiestä kohtaan. Eihän mies ole entiteetti, mikä on alistettavissa yhden määreen alle. Vaan jotain, mistä löytyy sävyjä Vincen Van Cochista, Daavid patsaasta, Leonardo da Vincistä, suomalaisiin krapulaisiin epäsiisteihin lökäpöksyihin ja kaikkea näiden väliltä.


      • 56464
        petri_keckman kirjoitti:

        "Kyse ei ole mielikuvista vaan yksinkertaisesti siitä, ettei lesbot tunne seksuaalista vetoa miehiä kohtaan."

        Niin, mutta mistä nämä vastenmieliset mielikuvat lesbojen tajuntaan ovat tulleet, että he eivät voi kokea seksulaaista vetoa miestä kohtaan. Kyllä minä väitän, että kyse on mielikuvista. Se on lesbojen päässä oleva mielikuva, että he eivät tunne, eivätkä halua tuntea seksuaalista vetoa kiestä kohtaan. Eihän mies ole entiteetti, mikä on alistettavissa yhden määreen alle. Vaan jotain, mistä löytyy sävyjä Vincen Van Cochista, Daavid patsaasta, Leonardo da Vincistä, suomalaisiin krapulaisiin epäsiisteihin lökäpöksyihin ja kaikkea näiden väliltä.

        Onko heteromiehillä sitten vastenmielisiä mielikuvia miehistä, kun ei pippeli kiinnosta?


      • 56464 kirjoitti:

        Onko heteromiehillä sitten vastenmielisiä mielikuvia miehistä, kun ei pippeli kiinnosta?

        Ei välttämättä, mutta he ovat tehneet tietoisen, kypsän ja järkevän valinnan olla ruokkimatta maallisia himojaan sairaalla ja epäluonnolllisella tavalla. He eivät ruoki sellaisia perversioita. He eivät luo sellaisia hekumallisia mielikuvia tajuntaansa saatikka alkaisivat toteuttamaan niitä käytännössä.


      • *_*
        petri_keckman kirjoitti:

        "Kyse ei ole mielikuvista vaan yksinkertaisesti siitä, ettei lesbot tunne seksuaalista vetoa miehiä kohtaan."

        Niin, mutta mistä nämä vastenmieliset mielikuvat lesbojen tajuntaan ovat tulleet, että he eivät voi kokea seksulaaista vetoa miestä kohtaan. Kyllä minä väitän, että kyse on mielikuvista. Se on lesbojen päässä oleva mielikuva, että he eivät tunne, eivätkä halua tuntea seksuaalista vetoa kiestä kohtaan. Eihän mies ole entiteetti, mikä on alistettavissa yhden määreen alle. Vaan jotain, mistä löytyy sävyjä Vincen Van Cochista, Daavid patsaasta, Leonardo da Vincistä, suomalaisiin krapulaisiin epäsiisteihin lökäpöksyihin ja kaikkea näiden väliltä.

        Onhan sullakin kickoman mielikuva itsestäs älykkäänä, mutta kuitenkaan et sitä ole. Älykkäänä olisit jättänyt kirjoittamatta tänne, odotin jopa et olisit ollut älykäs pysymään poissa. Ainoa tarkoitus sun tänne kirjoittamiseen on trollaus, tiedäthän!

        Btw...mikä on kiestä?? Pitääköhän mun katsoo googlesta. :D


      • Anna jo olla
        petri_keckman kirjoitti:

        "Kyse ei ole mielikuvista vaan yksinkertaisesti siitä, ettei lesbot tunne seksuaalista vetoa miehiä kohtaan."

        Niin, mutta mistä nämä vastenmieliset mielikuvat lesbojen tajuntaan ovat tulleet, että he eivät voi kokea seksulaaista vetoa miestä kohtaan. Kyllä minä väitän, että kyse on mielikuvista. Se on lesbojen päässä oleva mielikuva, että he eivät tunne, eivätkä halua tuntea seksuaalista vetoa kiestä kohtaan. Eihän mies ole entiteetti, mikä on alistettavissa yhden määreen alle. Vaan jotain, mistä löytyy sävyjä Vincen Van Cochista, Daavid patsaasta, Leonardo da Vincistä, suomalaisiin krapulaisiin epäsiisteihin lökäpöksyihin ja kaikkea näiden väliltä.

        Ethän sinäkään halua tuntea seksuaalista vetoa miehiä kohtaan.
        Ja lisäksi, eivät kaikki lesbot ole samanlaisia, niinkuin tunnut luulevan.

        Mielikuvat ja todellisuus eivät aina vastaa toisiaan, esimerkkinä tästä
        voit uskoa, että minäkin käytän härskisti miehiä hyväkseni seksifantasioissani,
        vaikka olenkin 99 % lesbo. Se yksi prosentti siis heruu minulta jos se kelpaa
        - Petri, Sinulle.


      • *_* kirjoitti:

        Onhan sullakin kickoman mielikuva itsestäs älykkäänä, mutta kuitenkaan et sitä ole. Älykkäänä olisit jättänyt kirjoittamatta tänne, odotin jopa et olisit ollut älykäs pysymään poissa. Ainoa tarkoitus sun tänne kirjoittamiseen on trollaus, tiedäthän!

        Btw...mikä on kiestä?? Pitääköhän mun katsoo googlesta. :D

        Taisin tarkoittaa "miestä"

        En ehkä aina ole älykäs - tai en tiedä, sillä en ole tehnyt älyykkystesitä - mutta joskus ole luova. Mitä pidät:

        http://petke.info/aapuoli.html

        Ja jonain päivänä julkaistavan b-puolen yksi biisi hahmotelma:

        http://petke.info/duuaduetto.mp3


      • Anna jo olla kirjoitti:

        Ethän sinäkään halua tuntea seksuaalista vetoa miehiä kohtaan.
        Ja lisäksi, eivät kaikki lesbot ole samanlaisia, niinkuin tunnut luulevan.

        Mielikuvat ja todellisuus eivät aina vastaa toisiaan, esimerkkinä tästä
        voit uskoa, että minäkin käytän härskisti miehiä hyväkseni seksifantasioissani,
        vaikka olenkin 99 % lesbo. Se yksi prosentti siis heruu minulta jos se kelpaa
        - Petri, Sinulle.

        "käytän härskisti miehiä hyväkseni seksifantasioissani"

        Seksifantasiasi ja suhteesi miehiin on loukkaava, epäterve ja epäkypsä. Ei ihme, että olet lesbo.

        "kaikki lesbot ole samanlaisia"

        Ei, mutta sellainen käsite on kuin lesbo, ja mitä muuta sillä tarkoitetaan kuin naaraspuolista ihmilajin edustajaa, joka ei osaa, pysty, halua eikä uskalla luoda rakkaussuhdetta mieheen? Raakkaussuhde tarkoittaa tässä sekä henkisestä että fyysistä.


      • *_*
        petri_keckman kirjoitti:

        Taisin tarkoittaa "miestä"

        En ehkä aina ole älykäs - tai en tiedä, sillä en ole tehnyt älyykkystesitä - mutta joskus ole luova. Mitä pidät:

        http://petke.info/aapuoli.html

        Ja jonain päivänä julkaistavan b-puolen yksi biisi hahmotelma:

        http://petke.info/duuaduetto.mp3

        "Älykkyytesi" näytit juuri antamalla minuksen mulle, ja kiinni muuten jäit! :D


      • *_* kirjoitti:

        "Älykkyytesi" näytit juuri antamalla minuksen mulle, ja kiinni muuten jäit! :D

        En antanut sulle miinusta. En tosiaan. Minulla on tapana antaa plussia niille, jotka ovat saaneet miinuksia ja miinuksia niille, jotka ovat saaneet plussia.


      • höpö höpö
        *_* kirjoitti:

        Onhan sullakin kickoman mielikuva itsestäs älykkäänä, mutta kuitenkaan et sitä ole. Älykkäänä olisit jättänyt kirjoittamatta tänne, odotin jopa et olisit ollut älykäs pysymään poissa. Ainoa tarkoitus sun tänne kirjoittamiseen on trollaus, tiedäthän!

        Btw...mikä on kiestä?? Pitääköhän mun katsoo googlesta. :D

        Lesbotko eivät sitten trollaa? Älä viitsi! Moni lesbo nimenomaan trollaa, haukkuu muita hyvin rumasti, eivätkä osaa käyttäytyä ja pilaavat palstan omalla negatiivisuudellaan.


      • a jo o
        petri_keckman kirjoitti:

        "käytän härskisti miehiä hyväkseni seksifantasioissani"

        Seksifantasiasi ja suhteesi miehiin on loukkaava, epäterve ja epäkypsä. Ei ihme, että olet lesbo.

        "kaikki lesbot ole samanlaisia"

        Ei, mutta sellainen käsite on kuin lesbo, ja mitä muuta sillä tarkoitetaan kuin naaraspuolista ihmilajin edustajaa, joka ei osaa, pysty, halua eikä uskalla luoda rakkaussuhdetta mieheen? Raakkaussuhde tarkoittaa tässä sekä henkisestä että fyysistä.

        Ihan niinkuin sinun suhteesi lesboihin on loukkaava, epäterve jne.

        sääli sinua Petri jos ei noin komealla miehellä ole lainkaan seksifantasioita
        esim.lesbojen välisestä seksistä - en panisi pahakseni.
        - nehän ovat elämän suola - ja ajatus ei ole yhtäkuin teko.


      • höpö höpö
        höpö höpö kirjoitti:

        Lesbotko eivät sitten trollaa? Älä viitsi! Moni lesbo nimenomaan trollaa, haukkuu muita hyvin rumasti, eivätkä osaa käyttäytyä ja pilaavat palstan omalla negatiivisuudellaan.

        Tuokin heteromies osaa keskustella täällä huomattavasti fiksummin, aikuisemmin ja asiallisemmin kuin moni lesbo, joilla on vain tarve mollata joku toinen maanrakoon tai trollata palsta täyteen jotain aivan uskomatonta shaibaa.


      • a jo o kirjoitti:

        Ihan niinkuin sinun suhteesi lesboihin on loukkaava, epäterve jne.

        sääli sinua Petri jos ei noin komealla miehellä ole lainkaan seksifantasioita
        esim.lesbojen välisestä seksistä - en panisi pahakseni.
        - nehän ovat elämän suola - ja ajatus ei ole yhtäkuin teko.

        Rakastun naaraspuoliseen naiseen paljolti hänen kypsyytensä takia ja tässä iässä en mene enää turhaan sänkyyn epäkypsän naisen kanssa saatikka kahteen sellaiseen. Ja jos he kaksi ovat lesboja, niin mitä minä fantasioissani heidän kanssaan tekisin? Kattelisin vaan kun ne peuhaavat? Olen niin naivi ja lapsellinen, että etsin suurta rakkautta. Jos en sitä löydä, niin mieluummin olen kokonaan ilman kuin tyydyn pieneen ja niin voi käydä sillä 50 v en ole vieläkään saanut sellaista Suurta aikaiseksi. Olen minä kaksi kertaa rakastunut naiseen psykoottisesti, mutta molemmilla kerroilla jutut johtivat lähestymiskieltoon. Hui hai huvittavaa. Olen kyllä vähän harkinnut, että jos jompaa kumpaa yrittäisi lähestyä uudestaan ja alustavasti siihen suuntaan olen toiminutkin, mutta projekti on kesken.

        Kiitos kun kehuit rumaa ankanpoikasta komeaksi. Kyllä muuten ajatus on jo puoli tekoa.


      • a jo o kirjoitti:

        Ihan niinkuin sinun suhteesi lesboihin on loukkaava, epäterve jne.

        sääli sinua Petri jos ei noin komealla miehellä ole lainkaan seksifantasioita
        esim.lesbojen välisestä seksistä - en panisi pahakseni.
        - nehän ovat elämän suola - ja ajatus ei ole yhtäkuin teko.

        "sinun suhteesi lesboihin on loukkaava, epäterve jne."

        Minulla ei ole seksifantasioita, joissa kiduttaisin lesboja.


      • Penaali
        petri_keckman kirjoitti:

        Ei välttämättä, mutta he ovat tehneet tietoisen, kypsän ja järkevän valinnan olla ruokkimatta maallisia himojaan sairaalla ja epäluonnolllisella tavalla. He eivät ruoki sellaisia perversioita. He eivät luo sellaisia hekumallisia mielikuvia tajuntaansa saatikka alkaisivat toteuttamaan niitä käytännössä.

        Hei pena.....mene roskiin!


    • jättäkää vastaamatta

      Parasta on jättää vastaamatta tälle ap:lle.

      • Keino se on sekin laumalle pitää sen ryhmäegoon kohdistuva uhka loitolla. Ryhmäegoon ja samalla jokaisen sen lauman jäsenen omaan egoon. Olla noteeraamatta, sulkea pois silmistä.


      • Envihaamiehiä
        petri_keckman kirjoitti:

        Keino se on sekin laumalle pitää sen ryhmäegoon kohdistuva uhka loitolla. Ryhmäegoon ja samalla jokaisen sen lauman jäsenen omaan egoon. Olla noteeraamatta, sulkea pois silmistä.

        Niin kylähulluille yleensä tehdään ;) Tänne tuut arvostelemaan lesboja ja esittämään ihme teorioita, jotka ei pidä paikkaansa..millasia reaktioita oikeen ootit? Entä jos joku kyseenalaistais sun seksuaalisuuden?Tuntuis varmaan aika paskalta.Ihminen ite tietää kyllä mitä tuntee ja ketä rakastaa. Sen arvosteleminen on todella epäkypsää käytöstä. Tää on taas näitä mustavalkosesti ajattelevia tyyppejä, joille ei yksinkertaisesti voi väittää vastaan. Ei vaikka omat argumentit olis paljon uskottavampia. Lesboksi synnytään. Sitä ei valita. En oo valinnu, että hei rakastunpa vaan naisiin, enkä ikinä miehiin. Se on ollu mussa jo kohdusta lähtien, että romanttiset tunteet kohdistuu naisiin. Onko se niin vaikeaa ymmärtää? Paitsi, jos mun epäilykset osuu oikeaan, niin sä et edes halua ymmärtää. Jankkaat vaan samaa asiaa itsepäisesti, etkä pysty rationaaliseen tai objektiiviseen ajatteluun.


      • Envihaamiehiä kirjoitti:

        Niin kylähulluille yleensä tehdään ;) Tänne tuut arvostelemaan lesboja ja esittämään ihme teorioita, jotka ei pidä paikkaansa..millasia reaktioita oikeen ootit? Entä jos joku kyseenalaistais sun seksuaalisuuden?Tuntuis varmaan aika paskalta.Ihminen ite tietää kyllä mitä tuntee ja ketä rakastaa. Sen arvosteleminen on todella epäkypsää käytöstä. Tää on taas näitä mustavalkosesti ajattelevia tyyppejä, joille ei yksinkertaisesti voi väittää vastaan. Ei vaikka omat argumentit olis paljon uskottavampia. Lesboksi synnytään. Sitä ei valita. En oo valinnu, että hei rakastunpa vaan naisiin, enkä ikinä miehiin. Se on ollu mussa jo kohdusta lähtien, että romanttiset tunteet kohdistuu naisiin. Onko se niin vaikeaa ymmärtää? Paitsi, jos mun epäilykset osuu oikeaan, niin sä et edes halua ymmärtää. Jankkaat vaan samaa asiaa itsepäisesti, etkä pysty rationaaliseen tai objektiiviseen ajatteluun.

        Lesbous ei voi olla synnynnäinen eli geeneistä johtuva ominaisuus, sillä se olisi karsiutunut lajimme geenipoolimaljasta pois aika altayksikön.


      • lmao
        pkeckman kirjoitti:

        Lesbous ei voi olla synnynnäinen eli geeneistä johtuva ominaisuus, sillä se olisi karsiutunut lajimme geenipoolimaljasta pois aika altayksikön.

        Ei se geeneistä johdukkaan, vaan hormoneista, joille sikiö altistuu raskausaikana.


      • lmao kirjoitti:

        Ei se geeneistä johdukkaan, vaan hormoneista, joille sikiö altistuu raskausaikana.

        Tuolla: www.alli.fi/binary/file/-/id/655/fid/1058/

        sanotaan:

        "Syitä homoseksuaalisuudelle on haettu niin raskausajan
        hormonialtistuksesta, geeneistä kuin kasvatuksestakin, mutta kaikki
        selitysmallit ovat jääneet puutteellisiksi."

        Onko sinulla linkiiä ohonkin uuteen mullistavaan tutkimustietoon?


      • jatkanvielä
        pkeckman kirjoitti:

        Lesbous ei voi olla synnynnäinen eli geeneistä johtuva ominaisuus, sillä se olisi karsiutunut lajimme geenipoolimaljasta pois aika altayksikön.

        Ja muuten.. Miten herra kaikkitietävä sit selittää sen, että jotkut lesbot (mä itse mukaan lukien) on ihastunu vain ja ainoastaan naisiin/tyttöihin ihan pienestä lähtien? Eikä mulla ole miehistä mitään hirveetä mielikuvaa. Ei mitään traumoja tai muuta. Kaikki pojat ja miehet mun elämässä on todella upeita ihmisiä. Mutta en mä, eikä kukaan lesbo, voi itteään pakottaa rakastumaan tai tuntemaan seksuaalista vetoa mieheen, kun sitä ei yksinkertaisesti ole.
        Pohjimmiltaan siinä on kyse biologiasta ja kemiasta. Ehkä homoseksuaalisuus on luonnon keino vähentää syntyvyyttä ja estää tiettyjen ominaisuuksien yleistymistä? Vaikuttaa ihan järkeenkäyvältä mun mielestä. Tietenkään luontoäiti ei ole pystynyt huomioimaan sitä, että ihmiset voi nykyään lisääntyä ilman yhdyntääkin. Homoseksuaalisuutta ilmenee myös muiden eläinlajien keskuudessa.. onko niilläkin huonot mielikuvat oman lajinsa vastakkaisen sukupuolen edustajista? Kenties pikkupupun isukki raiskasi tämän pienenä ja siksi pikkupupu päätti ryhtyä lesbokaniksi? Hah, tuskin! Mä huomaan, että sulle on ihan turha yrittää antaa ajattelemisen aihetta, kun sä et halua katsoa asioita muusta näkökulmasta. Se estää sua kasvamasta ihmisenä. Henkinen kypsyys ei näemmä todellakaan automaattisesti lisäänny iän karttuessa. Ja btw ettei tule väärinkäsitystä, niin en ole hyökkäävä, koska olet mies. Olen hyökkäävä, koska tuollaiset juntit ottaa aivoon. Olivatpa miehiä, naisia tai jotai siltä väliltä. Tai vaikka apinoita.


      • jatkanvielä kirjoitti:

        Ja muuten.. Miten herra kaikkitietävä sit selittää sen, että jotkut lesbot (mä itse mukaan lukien) on ihastunu vain ja ainoastaan naisiin/tyttöihin ihan pienestä lähtien? Eikä mulla ole miehistä mitään hirveetä mielikuvaa. Ei mitään traumoja tai muuta. Kaikki pojat ja miehet mun elämässä on todella upeita ihmisiä. Mutta en mä, eikä kukaan lesbo, voi itteään pakottaa rakastumaan tai tuntemaan seksuaalista vetoa mieheen, kun sitä ei yksinkertaisesti ole.
        Pohjimmiltaan siinä on kyse biologiasta ja kemiasta. Ehkä homoseksuaalisuus on luonnon keino vähentää syntyvyyttä ja estää tiettyjen ominaisuuksien yleistymistä? Vaikuttaa ihan järkeenkäyvältä mun mielestä. Tietenkään luontoäiti ei ole pystynyt huomioimaan sitä, että ihmiset voi nykyään lisääntyä ilman yhdyntääkin. Homoseksuaalisuutta ilmenee myös muiden eläinlajien keskuudessa.. onko niilläkin huonot mielikuvat oman lajinsa vastakkaisen sukupuolen edustajista? Kenties pikkupupun isukki raiskasi tämän pienenä ja siksi pikkupupu päätti ryhtyä lesbokaniksi? Hah, tuskin! Mä huomaan, että sulle on ihan turha yrittää antaa ajattelemisen aihetta, kun sä et halua katsoa asioita muusta näkökulmasta. Se estää sua kasvamasta ihmisenä. Henkinen kypsyys ei näemmä todellakaan automaattisesti lisäänny iän karttuessa. Ja btw ettei tule väärinkäsitystä, niin en ole hyökkäävä, koska olet mies. Olen hyökkäävä, koska tuollaiset juntit ottaa aivoon. Olivatpa miehiä, naisia tai jotai siltä väliltä. Tai vaikka apinoita.

        Ok, olkaa lesboja. Ja minulta aika typerää karsinoida liian voimakkaasti tiettyjä naisia ja ihmisiä lesboiksi ihan niinkuin se olisi jokin määräävin atribuutti ihmisessä.

        Ehkä ihmisen seksuaalisuus on niin suuri entiteetti, että se löytää moninaisia erilaisia ilmenemismuotoja. Kuitenkin olen sitä mieltä, että ihmisyys korkeimmillaan toteutuu miehen ja naisen idealistisessa suhteessa.

        Kyllä minua silti lesbous ihmetyttää a haluaisin löytää siihen syitä, sillä luonnontieteitä harrastavana olen tottunut ajattelemaan, että kaikilla tapahtumilla on luonnolliset syynsä.

        Ihmisyydessä kasvaminen ei välttämättä tarkoita sitä, että luopuu vakaumuksellisistaan näkemyksistään ja muuttuu nykyaikana niin muodissa olevaksi kaikensallivaksi. Luulen, että tämä vouhotus seksuaalivähemmistöjen oikeuksista ja jopa oikeudesta avioliittoon ja sen näkeminen edistyksenä on väliaikainen vaihe, mikä tulee luomaan vastareaktion. Venäjällä, mikä on sielukas ja sivistynyt valtio rikkaane henkisine ja kulttuurisine perinteineen, onneksi ei olla niin suopeita seksuaalivähemmisöille. Toivottavasti sama kehityssuunta tulee aikanaan Suomeenkin.


      • get real
        pkeckman kirjoitti:

        Ok, olkaa lesboja. Ja minulta aika typerää karsinoida liian voimakkaasti tiettyjä naisia ja ihmisiä lesboiksi ihan niinkuin se olisi jokin määräävin atribuutti ihmisessä.

        Ehkä ihmisen seksuaalisuus on niin suuri entiteetti, että se löytää moninaisia erilaisia ilmenemismuotoja. Kuitenkin olen sitä mieltä, että ihmisyys korkeimmillaan toteutuu miehen ja naisen idealistisessa suhteessa.

        Kyllä minua silti lesbous ihmetyttää a haluaisin löytää siihen syitä, sillä luonnontieteitä harrastavana olen tottunut ajattelemaan, että kaikilla tapahtumilla on luonnolliset syynsä.

        Ihmisyydessä kasvaminen ei välttämättä tarkoita sitä, että luopuu vakaumuksellisistaan näkemyksistään ja muuttuu nykyaikana niin muodissa olevaksi kaikensallivaksi. Luulen, että tämä vouhotus seksuaalivähemmistöjen oikeuksista ja jopa oikeudesta avioliittoon ja sen näkeminen edistyksenä on väliaikainen vaihe, mikä tulee luomaan vastareaktion. Venäjällä, mikä on sielukas ja sivistynyt valtio rikkaane henkisine ja kulttuurisine perinteineen, onneksi ei olla niin suopeita seksuaalivähemmisöille. Toivottavasti sama kehityssuunta tulee aikanaan Suomeenkin.

        Okei mä ymmärrän, että tuo karsinointi ei ole kaikkien mieleen. Onhan seksuaalisuus erittäin liukuva käsite loppujen lopuksi ja monella voi olla eri näkemys esim. biseksuaalisuudesta. Eikä seksuaalisuus ole tietenkään kaikki mitä ihmisessä on, mutta on se silti hyvin merkittävä osa ihmistä. En itekkään suosi mitään karkeita jakoja, mutta asioiden ja ilmiöiden jonkinlainen luokittelu on ihmiselle tyypillistä ja kaiketi auttaa niiden ymmärtämisessä.
        Mä haluaisin myös löytää lopullisen selityksen homoseksuaalisuudelle. Uskon, että siihen saadaan selvyys ennemmin tai myöhemmin. Hyviä teorioita on jo esitetty. Niille pitäis saada vaan lisää tukea.
        Tuosta olen samaa mieltä, että tämä "vouhotus" on vain väliaikaista. Nimittäin samalla tapaa aikoinaan vouhotettiin mustien oikeuksista. Ja miten siinä kävi? He saivat samat oikeudet kuin valkoisetkin. Niin tulee myös seksuaalivähemmistöjen kohdalla käymään. Ehkä jopa Venäjän kaltaiset takapajulat alkavat kohdella kansalaisiaan tasavertaisesti ja arvokkaasti. Sadan vuoden päästä ihmiset miettivät, miten ihmeessä tällainen epätasa-arvoisuus saatettiin joskus hyväksyä.


    • f*ck

      mä haluaisin kysyä mitkä vastenmieliset mielikuvat miehistä? Mä en tunne yhtäkään lesboa joka ajattelee miestä niin paljon että kerkeäisi siinä tuntea mitään. Luulen että ne jotka jauhaa niistä miehistä on jotain ihan muuta kuin lesboja tai sitten mulla on käynyt säkä enkä ole törmännyt tällaiseen asenteeseen.

      • Olet siis tunteeton suhteessa miehiin. Välinpitämätön. Miehet eivät merkitse sinulle mitään?


      • Eivätkö edes keidenkään miesten aikaansaannokset esimerkiksi taiteen ja tieteen saralla merkitse sinulle mitään? Naisten aikaansaannoksistahan ei voida paljoa puhua - tai kyllähän ne perässähiihtelijlöinä, mutta eivät tienraivaajina, pärjäävät joillakin kulttuurin saroilla.


      • f*ck
        petri_keckman kirjoitti:

        Olet siis tunteeton suhteessa miehiin. Välinpitämätön. Miehet eivät merkitse sinulle mitään?

        enhän mä niin sanonut että olen tunteeton. On mullakin elämässä miehiä joita kohtaan tunnen tunteita, tuntemattomia kohtaan tuskin tulee tunteiden paloa suuntaan jos toiseenkaan oli kyseessä sitten mies tai nainen.
        Mä sanoin vain etten tunne lesboja jotka tuntevat sun pohdinnan mukaisia tuntemuksia miehistä.
        Mitä tulee taiteeseen, tieteeseen, mä en ole sukupuolesta kiinnostnut, enemminkin tuotoksesta.
        Kyllä sä taas koitat saada naiset näyttämään ilkeille ja sä tiedät itsekkin miksi. Kun jotain ilman on ollut ja ei saa sitä mitä haluaa, se alkaa ärsyttämään. Miksi sä tuut lesbopalstalle purkamaan naisärtymystäsi? Ajattelit että täällä tartutaan sun provoihin kun heteronaiset vain antaisivat sun hukkua sinne massaan.

        Oletko sä edistynyt yhtään sitten viime kerrasta? Vielä äidin luona, yksin, jotain kaukaisia haaveita jostain naisesta joka ei edes tiedä että olet olemassa yms? Äläkkä sano että naisia saisit, pubiruusuja ei nyt lasketa.

        Sun Pete pitäisi keksiä harrastus, mä ehdotan elämää. Nyt kun tulee kesäkin niin etsit taas jonkun kivan kepin ja sen kanssa olet paljon ulkona. Lesbot ei pysty sua auttamaan, sen huomion sä nyt saat, mutta lämmittääkö se oikeasti?

        Voi sua.


      • ilmastonmuuttaja
        f*ck kirjoitti:

        enhän mä niin sanonut että olen tunteeton. On mullakin elämässä miehiä joita kohtaan tunnen tunteita, tuntemattomia kohtaan tuskin tulee tunteiden paloa suuntaan jos toiseenkaan oli kyseessä sitten mies tai nainen.
        Mä sanoin vain etten tunne lesboja jotka tuntevat sun pohdinnan mukaisia tuntemuksia miehistä.
        Mitä tulee taiteeseen, tieteeseen, mä en ole sukupuolesta kiinnostnut, enemminkin tuotoksesta.
        Kyllä sä taas koitat saada naiset näyttämään ilkeille ja sä tiedät itsekkin miksi. Kun jotain ilman on ollut ja ei saa sitä mitä haluaa, se alkaa ärsyttämään. Miksi sä tuut lesbopalstalle purkamaan naisärtymystäsi? Ajattelit että täällä tartutaan sun provoihin kun heteronaiset vain antaisivat sun hukkua sinne massaan.

        Oletko sä edistynyt yhtään sitten viime kerrasta? Vielä äidin luona, yksin, jotain kaukaisia haaveita jostain naisesta joka ei edes tiedä että olet olemassa yms? Äläkkä sano että naisia saisit, pubiruusuja ei nyt lasketa.

        Sun Pete pitäisi keksiä harrastus, mä ehdotan elämää. Nyt kun tulee kesäkin niin etsit taas jonkun kivan kepin ja sen kanssa olet paljon ulkona. Lesbot ei pysty sua auttamaan, sen huomion sä nyt saat, mutta lämmittääkö se oikeasti?

        Voi sua.

        "Oletko sä edistynyt yhtään sitten viime kerrasta?"

        Mihin suuntaan totuudesta pitäisi edistyä?

        "Vielä äidin luona, yksin"

        Lapsuudenkodistani lähdin vuonna 1984. Lapsuuden kodissani oli äitini lisäksi myöskin isä. Kotoa lähdetyä olen asunut Viipurinkadulla, Onnentiellä, Isonniitynkadulla, Meri-Rastilan tiellä ja nyt Abraham Wetterin tiellä. Monia työpaikkoja koluttu. Jos elämäni sinua kiinnostaa, ettei tarvitse vääriä ajatuksia lähimmäisestä ajatella, niin yksi mistä löytyy jonkin verran dataa tai linkkejä sinne on facebook sivuni, joka pitäisi löytyä Google haulla.

        "Sun Pete pitäisi keksiä harrastus, mä ehdotan elämää."

        Harrastuksia on paljon. Mm. ohjelmointi ja nyt melko uutena viimepäivien aluevaltauksena musiikinteko. Tennis on tauolla.

        "Nyt kun tulee kesäkin niin etsit taas jonkun kivan kepin ja sen kanssa olet paljon ulkona."

        Kepin? Puhuisit suomea, että ymmärtäisin mitä tarkoitat. Vai tarkoititko, kuten yleensä odotan ja otaksun ihmisten tekevän, sitä mitä kirjoitit: keppiä?!

        On mulla yks. naispuolinen ystävä, koiran omistaja. Siihen voin halutessani olla yhteydessä. Aika vähän tarvetta. Parempi ystävä melkein on mulle se sen koira.

        En minä lesboilta mitään apua kaipaa. Minä vain pohdin eri asioita eri keskustelupalstoilla. Tylsän vanhanaikaisen kirjan kirjoittamisen sijasta jätän merkkejäni keskustelupalstoille. Kun kirjoitan omalla nimelläni mm. Suomi24:ssa, Tiede-lehden palstalla ja muualla niin tuotokseni on helppo löytää.


      • f*ck kirjoitti:

        enhän mä niin sanonut että olen tunteeton. On mullakin elämässä miehiä joita kohtaan tunnen tunteita, tuntemattomia kohtaan tuskin tulee tunteiden paloa suuntaan jos toiseenkaan oli kyseessä sitten mies tai nainen.
        Mä sanoin vain etten tunne lesboja jotka tuntevat sun pohdinnan mukaisia tuntemuksia miehistä.
        Mitä tulee taiteeseen, tieteeseen, mä en ole sukupuolesta kiinnostnut, enemminkin tuotoksesta.
        Kyllä sä taas koitat saada naiset näyttämään ilkeille ja sä tiedät itsekkin miksi. Kun jotain ilman on ollut ja ei saa sitä mitä haluaa, se alkaa ärsyttämään. Miksi sä tuut lesbopalstalle purkamaan naisärtymystäsi? Ajattelit että täällä tartutaan sun provoihin kun heteronaiset vain antaisivat sun hukkua sinne massaan.

        Oletko sä edistynyt yhtään sitten viime kerrasta? Vielä äidin luona, yksin, jotain kaukaisia haaveita jostain naisesta joka ei edes tiedä että olet olemassa yms? Äläkkä sano että naisia saisit, pubiruusuja ei nyt lasketa.

        Sun Pete pitäisi keksiä harrastus, mä ehdotan elämää. Nyt kun tulee kesäkin niin etsit taas jonkun kivan kepin ja sen kanssa olet paljon ulkona. Lesbot ei pysty sua auttamaan, sen huomion sä nyt saat, mutta lämmittääkö se oikeasti?

        Voi sua.

        "Äläkkä sano että naisia saisit, pubiruusuja ei nyt lasketa."

        Sanoisinkin mieluummin, että naiset eivät saa minua. Tai hankalaahan se on. Kun ei halua tyytyä vähään, niin joutuu etsimään sellaista, joka sekään ei tyydy vähään, joten vaikutuksen tekeminen kestää kauan.

        Yleisestihän ottaen naisista on enimmäkseen haittaa, ellei sitten ole löytänyt sitä yhtä ja oikeaa. Eiköhän tässä maailmassa ole ongelmana enemmänkin se, että ihmiset luovat liian pikaisia suhteita, joten kyllä tänne yksi sellainen mahtuu joka ei luo sellaisia vaan on yksin. Minulle yksinäisyys ei ole haitta. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

        Pubiruusuja ei todellakaan lasketa, sillä en muista koska olen viimeksi käynyt pubeissa ja se on vihoviimeinen paikka missä voi luoda kypsiä suhteita. On se toki parempi kuin senssipalsta. Työpaikka olisi hyvä, mutta olen mielenterveyseläkeläinen. Netti kokonaisuudessaan voi olla hyvä paikka, jos saisin jonkun jossain joskus kiinnostumaan minusta, lukemaan juttujani ja ottamaan yhteyttä. Omasta kokemuksestani tiedän, että netissäkin voi ihastua johonkuhun, sillä olen itse sen tehnyt.

        Ja puolisen viikkoa sitten lähetin alustavasti eräälle ihastukseni kohteelle viestin, että ainon lähettää hänelle 14.4 facebook kaverikutsun, joten saas nähdä. Tosin en minä sitä sillä, että mitään sellaista suhdetta tulisi. Kuhan nyt ekana edes tosiaan pääsis facebook kaveriksi. Tulevaisuus on ennustatamaton.


      • f*ck kirjoitti:

        enhän mä niin sanonut että olen tunteeton. On mullakin elämässä miehiä joita kohtaan tunnen tunteita, tuntemattomia kohtaan tuskin tulee tunteiden paloa suuntaan jos toiseenkaan oli kyseessä sitten mies tai nainen.
        Mä sanoin vain etten tunne lesboja jotka tuntevat sun pohdinnan mukaisia tuntemuksia miehistä.
        Mitä tulee taiteeseen, tieteeseen, mä en ole sukupuolesta kiinnostnut, enemminkin tuotoksesta.
        Kyllä sä taas koitat saada naiset näyttämään ilkeille ja sä tiedät itsekkin miksi. Kun jotain ilman on ollut ja ei saa sitä mitä haluaa, se alkaa ärsyttämään. Miksi sä tuut lesbopalstalle purkamaan naisärtymystäsi? Ajattelit että täällä tartutaan sun provoihin kun heteronaiset vain antaisivat sun hukkua sinne massaan.

        Oletko sä edistynyt yhtään sitten viime kerrasta? Vielä äidin luona, yksin, jotain kaukaisia haaveita jostain naisesta joka ei edes tiedä että olet olemassa yms? Äläkkä sano että naisia saisit, pubiruusuja ei nyt lasketa.

        Sun Pete pitäisi keksiä harrastus, mä ehdotan elämää. Nyt kun tulee kesäkin niin etsit taas jonkun kivan kepin ja sen kanssa olet paljon ulkona. Lesbot ei pysty sua auttamaan, sen huomion sä nyt saat, mutta lämmittääkö se oikeasti?

        Voi sua.

        "Sun Pete pitäisi keksiä harrastus, mä ehdotan elämää"

        Kyllästyn melko nopeasti johonkin harrastukseen ellei se ole luonteeltaan sellainen, että se kehittyy ja kasvaa. Ei paljo postimerkkien keräilyt innosta. Tieteenharrastuksesta olen kehittänyt itselleni omanlaisensa lajin juuri aloittamassa blogissani: http://hupitiede.blogspot.fi/ jota tuskin jaksan kauan ylläpitää. Sitten pitää keksiä taas uusi harrastus.

        Mitä tarkoitat elämän harrastamisella? Kuka ihminen sitten ei "harrasta elämää"?


      • ihan sama
        petri_keckman kirjoitti:

        Olet siis tunteeton suhteessa miehiin. Välinpitämätön. Miehet eivät merkitse sinulle mitään?

        Luin joskus jostain en muista mistä että johtui aivorakenteesta, että heteromiehillä ja lesboilla olis samanlainen aivorakenne kuin naisilla ja homomiehillä jo syntymästä asti.
        Tässä yks linkki, mut oli jotain suomalaisiakin sivuja, oisko ollu tiede.fi

        http://www.medicalnewstoday.com/articles/111663.php


      • hubelibubeli
        petri_keckman kirjoitti:

        Eivätkö edes keidenkään miesten aikaansaannokset esimerkiksi taiteen ja tieteen saralla merkitse sinulle mitään? Naisten aikaansaannoksistahan ei voida paljoa puhua - tai kyllähän ne perässähiihtelijlöinä, mutta eivät tienraivaajina, pärjäävät joillakin kulttuurin saroilla.

        Ja tähän mennessä on jo selvinnyt että ap on joko trolli tai oikeasti elää jossain omassa kivassa pikku kuplassaan c:


    • *_*

      Itse asiassa naisten aikaansaannoksia on paljon, mutta harvat tietävät sen. Esimerkkinä, mitähän käyttäisit auton tuulilasin puhdistamiseen tai sateella kuivaamiseen! Nainen muuten tämänkin keksinyt!

      Entäpä Marie Curie tai Florence Nightingale

      • En ole automiehiä, joten en käytä mitään autolasin puhdistamiseen tai sateella kuivaamiseen. Jos olisi auto, niin ehkä puhdistaisin tuulilasin vanhalla T-paidalla. Marie Curie löysi - huom! miehensä kanssa - sontakasasta vähän radioaktiivisia aineita. Wikipedian mukaan Florence Nightingale oli pätevä tilastotieteiliä ja käsittääkseni ennekaikkea sairaanhoitaja, mikä toki on arvokasta työtä, mutta onko se uutta luovaa?

        Naisilla ovat omat avunsa. Ovat empaattisempia (mikä ei tarkoita, että miehet olisivat epäempaattisia). Enhän minä muuten heitä rakastaisi, mutta minun havaintojen mukaan enimmmäkseen miehet ovat luoneet uutta. Naiset kyllä pitävät hyvää huolta monesti siitä miehen luomasta uudesta ja hoivaavat sitä.


      • f*ck
        petri_keckman kirjoitti:

        En ole automiehiä, joten en käytä mitään autolasin puhdistamiseen tai sateella kuivaamiseen. Jos olisi auto, niin ehkä puhdistaisin tuulilasin vanhalla T-paidalla. Marie Curie löysi - huom! miehensä kanssa - sontakasasta vähän radioaktiivisia aineita. Wikipedian mukaan Florence Nightingale oli pätevä tilastotieteiliä ja käsittääkseni ennekaikkea sairaanhoitaja, mikä toki on arvokasta työtä, mutta onko se uutta luovaa?

        Naisilla ovat omat avunsa. Ovat empaattisempia (mikä ei tarkoita, että miehet olisivat epäempaattisia). Enhän minä muuten heitä rakastaisi, mutta minun havaintojen mukaan enimmmäkseen miehet ovat luoneet uutta. Naiset kyllä pitävät hyvää huolta monesti siitä miehen luomasta uudesta ja hoivaavat sitä.

        ahaa, käy Pete sanomassa tuo äideille miten hienosti niiden miehet on luoneet uutta ja miten ne ädit nyt sitte tekevät pienen oman osuutensa eli hoitavat miehen luomuksen.
        Tuolla käy kokeilemassa mitä mammat sanoo miesten luomisesta http://www.vauva.fi/


      • *_*
        petri_keckman kirjoitti:

        En ole automiehiä, joten en käytä mitään autolasin puhdistamiseen tai sateella kuivaamiseen. Jos olisi auto, niin ehkä puhdistaisin tuulilasin vanhalla T-paidalla. Marie Curie löysi - huom! miehensä kanssa - sontakasasta vähän radioaktiivisia aineita. Wikipedian mukaan Florence Nightingale oli pätevä tilastotieteiliä ja käsittääkseni ennekaikkea sairaanhoitaja, mikä toki on arvokasta työtä, mutta onko se uutta luovaa?

        Naisilla ovat omat avunsa. Ovat empaattisempia (mikä ei tarkoita, että miehet olisivat epäempaattisia). Enhän minä muuten heitä rakastaisi, mutta minun havaintojen mukaan enimmmäkseen miehet ovat luoneet uutta. Naiset kyllä pitävät hyvää huolta monesti siitä miehen luomasta uudesta ja hoivaavat sitä.

        Siis tä??? Hyppäisit siis konepellin päälle kesken ajamisen kuivaamaan vettä tuulilasista. :D

        Florence uudisti sairaanhoitajien koulutusta ja uudisti hoitajien ammatillista asemaa.

        Ja mitä sitten vaikka miehensä kanssa. Marie Curie tunnetaan kuitenkin paremmin ja myöskin palkittiin. Tyypillistä miehistä ajattelutapaa saada kunniaa naiselta itselleen.


        Jos miehelle annetaan pyssy, niin sen luovuus todellakin alkaa kukoistaa. Pitää päästä kehittämään siitä vieläkin suurempi ja voimakkaampi. En nyt sanoisi Oppenheimeriä kovinkaan luovaksi, enkä niitäkään tiedemiehiä jotka vetypommin kehitti, puhumattakaan neutronipommista.


      • f*ck kirjoitti:

        ahaa, käy Pete sanomassa tuo äideille miten hienosti niiden miehet on luoneet uutta ja miten ne ädit nyt sitte tekevät pienen oman osuutensa eli hoitavat miehen luomuksen.
        Tuolla käy kokeilemassa mitä mammat sanoo miesten luomisesta http://www.vauva.fi/

        Tosiaan. Unohdin tuon naisten roolin synnyttäjänä kokonaan. Se kun ei mun hommia ole, niin unohtui.


      • *_* kirjoitti:

        Siis tä??? Hyppäisit siis konepellin päälle kesken ajamisen kuivaamaan vettä tuulilasista. :D

        Florence uudisti sairaanhoitajien koulutusta ja uudisti hoitajien ammatillista asemaa.

        Ja mitä sitten vaikka miehensä kanssa. Marie Curie tunnetaan kuitenkin paremmin ja myöskin palkittiin. Tyypillistä miehistä ajattelutapaa saada kunniaa naiselta itselleen.


        Jos miehelle annetaan pyssy, niin sen luovuus todellakin alkaa kukoistaa. Pitää päästä kehittämään siitä vieläkin suurempi ja voimakkaampi. En nyt sanoisi Oppenheimeriä kovinkaan luovaksi, enkä niitäkään tiedemiehiä jotka vetypommin kehitti, puhumattakaan neutronipommista.

        Innovatiivisuus ja uuden luominen on niin vahva kyky, että sitä voi tosiaan käyttää pahankin luomiseen. Tuo on totta tosiaan painolastina ja syntinä meillä miehillä. Mutta ei minulla, ja kiinnitän huomioni vain hyviin keksintöihin, jotka ovat siunauksellisia ihmiskunnalle. Kuten ydinvoima, joka kehitettiin sen opin perusteella mitä atomipommin kehittämisestä saatiin.


      • *_* kirjoitti:

        Siis tä??? Hyppäisit siis konepellin päälle kesken ajamisen kuivaamaan vettä tuulilasista. :D

        Florence uudisti sairaanhoitajien koulutusta ja uudisti hoitajien ammatillista asemaa.

        Ja mitä sitten vaikka miehensä kanssa. Marie Curie tunnetaan kuitenkin paremmin ja myöskin palkittiin. Tyypillistä miehistä ajattelutapaa saada kunniaa naiselta itselleen.


        Jos miehelle annetaan pyssy, niin sen luovuus todellakin alkaa kukoistaa. Pitää päästä kehittämään siitä vieläkin suurempi ja voimakkaampi. En nyt sanoisi Oppenheimeriä kovinkaan luovaksi, enkä niitäkään tiedemiehiä jotka vetypommin kehitti, puhumattakaan neutronipommista.

        "Siis tä??? Hyppäisit siis konepellin päälle kesken ajamisen kuivaamaan vettä tuulilasista. :D"

        Ai nainen on keksinyt tuulilasin pyyhkimet? Käytännöllistä ja fiksua, mutta irtoaako siitä Nobelin palkinto? Kyllä me miehetkin muuten arkisissa askareissamme teemme lähes päivittäin näppäriä keksintöjä. Ainakin minä.


      • *_* kirjoitti:

        Siis tä??? Hyppäisit siis konepellin päälle kesken ajamisen kuivaamaan vettä tuulilasista. :D

        Florence uudisti sairaanhoitajien koulutusta ja uudisti hoitajien ammatillista asemaa.

        Ja mitä sitten vaikka miehensä kanssa. Marie Curie tunnetaan kuitenkin paremmin ja myöskin palkittiin. Tyypillistä miehistä ajattelutapaa saada kunniaa naiselta itselleen.


        Jos miehelle annetaan pyssy, niin sen luovuus todellakin alkaa kukoistaa. Pitää päästä kehittämään siitä vieläkin suurempi ja voimakkaampi. En nyt sanoisi Oppenheimeriä kovinkaan luovaksi, enkä niitäkään tiedemiehiä jotka vetypommin kehitti, puhumattakaan neutronipommista.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Marie_Curie

        "Pierre ja Marie Curie saivat jaetun Nobelin fysiikanpalkinnon vuonna 1903"


      • 12+1
        pkeckman kirjoitti:

        Tosiaan. Unohdin tuon naisten roolin synnyttäjänä kokonaan. Se kun ei mun hommia ole, niin unohtui.

        sun hommia ei ole myöskään täällä käydä kyseenalaistamassa asiota.


      • 12+1 kirjoitti:

        sun hommia ei ole myöskään täällä käydä kyseenalaistamassa asiota.

        Ei mul oo mitään hommia. Oon eläkeläinen. Saan tehdä ihan melkein mitä huvittaa ja mihin varat riittää. Tosin idealistina pyrin tekemään vain hyviä tekoja, joten tuo "ihan mitä tahansa" ei silloin automaattisesti pidä sisällään mitään laittomuuksia. Keskustelupalstoilla pitäisi olla ilmaisunvapaus, vaikka se ei aina toteudukaan, kuten tuosta käy ilmi:

        http://personal.inet.fi/koti/keckman/poistettu.html


    • *_*

      Niin tekee naisetkin, mut ne ei tee numeroa niin kuin miehet. :) Toisekseen mies ei kykene moneen asiaan samaan aikaan, vaan korkeintaan kahteen hyvänä päivänä.

      • Ja se on siis sinun mielestäsi miehelle haitta? Ja naisen etu, josta hän voi olla ylpeä, että hän sählää tuulisviirinä siellä täällä ja sinne tänne? Ehkäpä juuri näiden pieneten ominaisuuserojen takia hieman ailahtelevainen nainen tarvitsisi miehen vakaata päätä ohjaamaan impulssejaan?


      • "Niin tekee naisetkin, mut ne ei tee numeroa niin kuin miehet. :)"

        Näppäriä käytännöllisiä kotitalouskeksintöjä? Kannattaa niistä numeroa jonkin verran tehdä, jos ne ovat hyviä. Tossa yks mun:

        http://petke.info/suoja.jpg

        Tollasella sauvalla tai vatkaimella kun sekoittaa tai survoo, niin tahtoo tulla präiskeitä, mutta leikkasin puolentoista litran limupullosta suojan. Ei tuu räiskeitä.


      • *_*
        petri_keckman kirjoitti:

        "Niin tekee naisetkin, mut ne ei tee numeroa niin kuin miehet. :)"

        Näppäriä käytännöllisiä kotitalouskeksintöjä? Kannattaa niistä numeroa jonkin verran tehdä, jos ne ovat hyviä. Tossa yks mun:

        http://petke.info/suoja.jpg

        Tollasella sauvalla tai vatkaimella kun sekoittaa tai survoo, niin tahtoo tulla präiskeitä, mutta leikkasin puolentoista litran limupullosta suojan. Ei tuu räiskeitä.

        Pitää osata käyttää sauvasekoitinta niin ei tarvitse limupullosuojia. Ei mulla vaan tuu roiskeita. :)


      • *_* kirjoitti:

        Pitää osata käyttää sauvasekoitinta niin ei tarvitse limupullosuojia. Ei mulla vaan tuu roiskeita. :)

        Tohon härveliin saa kiinnitettyä myöskin vispilän ja sillä kyllä tulee räiskeitä...eiku tarkoitin roiskeita.


      • Kuuluuko muuten tuo, että nainen pystyy tekemään useampaa asiaa yhtäaikaa kuin mies samanalaisiin urbaaneihin myytteihin, kuin se, että naisella olisi vilkkaampi vasemman ja oikean aivopuolisikon välinen data liikenne? Kun todellisuudessa:

        "Tunnetun myytin mukaan naisilla aivokurkiainen olisi suurempi kuin miehillä. Tosiasiassa miesten aivokurkiainen on sekä suhteellisesti että absoluuttisesti suurempi kuin naisten, samoin kuin aivot kokonaisuutena."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Aivokurkiainen


      • my 5 cents
        pkeckman kirjoitti:

        Kuuluuko muuten tuo, että nainen pystyy tekemään useampaa asiaa yhtäaikaa kuin mies samanalaisiin urbaaneihin myytteihin, kuin se, että naisella olisi vilkkaampi vasemman ja oikean aivopuolisikon välinen data liikenne? Kun todellisuudessa:

        "Tunnetun myytin mukaan naisilla aivokurkiainen olisi suurempi kuin miehillä. Tosiasiassa miesten aivokurkiainen on sekä suhteellisesti että absoluuttisesti suurempi kuin naisten, samoin kuin aivot kokonaisuutena."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Aivokurkiainen

        Aivokurkiaisen on todettu olevan suurempi vasen- ja kaksikätisillä ihmisillä kuin oikeakätisillä sekä esim. muusikoilla. Aivokurkiaisen kokoerot ovat siis yksillölliset kuin sukupuoleen viittaavat.


      • kiinnostaa1
        petri_keckman kirjoitti:

        Tohon härveliin saa kiinnitettyä myöskin vispilän ja sillä kyllä tulee räiskeitä...eiku tarkoitin roiskeita.

        Upean ironista, koska koko keittiö on jo valmiiksi paskan peitossa :D

        PS. *_* on oikeessa. Ainakin mun keittiö on täysin roiskevapaa ilman mitään tommosia kikkailuja. Eiköhän se oo tekniikasta kiinni. Kokeile käyttää sun aikaa seuraavaksi sen opetteluun. Ja keittiön siivoamiseen.


    • optimist

      Tuolla logiikalla heteromiehetkin ovat saaneet vastemielisen kuvan miehistä.

      • Kyllä, miesten välisestä seksuaalisesta kanssakäymisestä. Mielikuvani sellaisesta on kehittynyt vastenmieliseksi, kun olen seuraillut järkeviä, ihmiskunnan ikuisia miehen ja naisen välisen romanttisen rakkauden ihanteita, jotka vain ja ainoastaan toteutuessaan voisivat toteuttaa ihmisen kokonaisvaltaisen maksimaalisen onnen.


      • who cares
        pkeckman kirjoitti:

        Kyllä, miesten välisestä seksuaalisesta kanssakäymisestä. Mielikuvani sellaisesta on kehittynyt vastenmieliseksi, kun olen seuraillut järkeviä, ihmiskunnan ikuisia miehen ja naisen välisen romanttisen rakkauden ihanteita, jotka vain ja ainoastaan toteutuessaan voisivat toteuttaa ihmisen kokonaisvaltaisen maksimaalisen onnen.

        Hoh hoijaa. Mitä jos oikeesti hankkisit sen elämän.


      • who cares kirjoitti:

        Hoh hoijaa. Mitä jos oikeesti hankkisit sen elämän.

        Tarkoittaa mitä? Eikö isäni ja äitini aikaisempien vuosimilljardien evolutionistisen kehityksen avulla ole hankkineet minulle elämän?


      • who cares
        pkeckman kirjoitti:

        Tarkoittaa mitä? Eikö isäni ja äitini aikaisempien vuosimilljardien evolutionistisen kehityksen avulla ole hankkineet minulle elämän?

        Sun vanhemmat on antaneet sulle elämän, mutta selkeästi sulla ei ole "elämää" pitääkö tämänkin sanonnan merkitys vääntää sulle rautalangasta.


      • who cares kirjoitti:

        Sun vanhemmat on antaneet sulle elämän, mutta selkeästi sulla ei ole "elämää" pitääkö tämänkin sanonnan merkitys vääntää sulle rautalangasta.

        Kyllä. Olen kuullut usean käyttäneen sitä, mutta en ole koskaan ymmärtänyt sen sanonnan merkitystä, että hanki itsellesi elämä. Kerroppa.Onko esimerkiksi sellaisella eirtyisen hyvin hankittu elämä, joka on päässyt julkkikseksi (en siis minä)? Vai sellainen, joka on tyytyväinen, kuten minä, omaan elämäänsä. Sellainen, kuten minä, joka on saanut kokea paljon ja on ollut monessa mukana? Vai mitä sillä tarkoitetaan? Sellaista, joka tiedostaa paljon aikaansa, kuten minä? Mitä? Selainen, jolla on paljon "ystäviä" vai sellainen, jollamon vain yksi tai kaksi (kuten minä) ystävää?


      • Nainen puskista
        petri_keckman kirjoitti:

        Kyllä. Olen kuullut usean käyttäneen sitä, mutta en ole koskaan ymmärtänyt sen sanonnan merkitystä, että hanki itsellesi elämä. Kerroppa.Onko esimerkiksi sellaisella eirtyisen hyvin hankittu elämä, joka on päässyt julkkikseksi (en siis minä)? Vai sellainen, joka on tyytyväinen, kuten minä, omaan elämäänsä. Sellainen, kuten minä, joka on saanut kokea paljon ja on ollut monessa mukana? Vai mitä sillä tarkoitetaan? Sellaista, joka tiedostaa paljon aikaansa, kuten minä? Mitä? Selainen, jolla on paljon "ystäviä" vai sellainen, jollamon vain yksi tai kaksi (kuten minä) ystävää?

        Oletko koskaan ajatellut, että nämä sinun kommentit voivat aiheuttaa paljon
        ahdistusta herkimmille yksilöille, riippumatta mitä seksuaalista suuntautumista ovat.
        Kun sinulla on itselläsi mielenterveysongelmia,niin ihmettelen miten julmasti
        kehtaat kohdella sanallisesti muita. Pieteetti puuttuu.
        Joten antaisit jo olla.Please.


      • Nainen puskista kirjoitti:

        Oletko koskaan ajatellut, että nämä sinun kommentit voivat aiheuttaa paljon
        ahdistusta herkimmille yksilöille, riippumatta mitä seksuaalista suuntautumista ovat.
        Kun sinulla on itselläsi mielenterveysongelmia,niin ihmettelen miten julmasti
        kehtaat kohdella sanallisesti muita. Pieteetti puuttuu.
        Joten antaisit jo olla.Please.

        En oo paljo ajatellu. Me miehet emme ehkä ole sillä tavalla niin empaattisia kuin te naiset, että säälisimme toisia. Emme tunne armoa. Sanon mielipiteeni ronskisti. Jos joku on eri mieltä, niin saa esittää vastalauseen, niinkuin moni on tehnyt.


      • Galtsus
        petri_keckman kirjoitti:

        En oo paljo ajatellu. Me miehet emme ehkä ole sillä tavalla niin empaattisia kuin te naiset, että säälisimme toisia. Emme tunne armoa. Sanon mielipiteeni ronskisti. Jos joku on eri mieltä, niin saa esittää vastalauseen, niinkuin moni on tehnyt.

        Niin, mä tunnenkin sinut! Olet se tyyppi, joka tulee minua vastaan melkein joka päivä.

        Petri, petri, petri voi voi !!!!


      • Galtsus kirjoitti:

        Niin, mä tunnenkin sinut! Olet se tyyppi, joka tulee minua vastaan melkein joka päivä.

        Petri, petri, petri voi voi !!!!

        En käy edes joka päivä ulkona. Nyt kun ruokaakin saa tilattua netistä, niin ei tarvi niin usein kaupassakaan käydä, joten sekoitat minut johonkin toiseen.


      • nainen roskiksesta
        petri_keckman kirjoitti:

        En oo paljo ajatellu. Me miehet emme ehkä ole sillä tavalla niin empaattisia kuin te naiset, että säälisimme toisia. Emme tunne armoa. Sanon mielipiteeni ronskisti. Jos joku on eri mieltä, niin saa esittää vastalauseen, niinkuin moni on tehnyt.

        Turha sinun on puolustella sanomisiasi vedoten miehen luontoon.

        Ja olen eri mieltå; miehet voivat olla empaattisia.

        armo on sakramentti jonka toivon mysö ulottuvan sinuun. Tulet tarvitsemaan sitä.


      • Galtsus
        petri_keckman kirjoitti:

        En käy edes joka päivä ulkona. Nyt kun ruokaakin saa tilattua netistä, niin ei tarvi niin usein kaupassakaan käydä, joten sekoitat minut johonkin toiseen.

        Tuskinpä vaan!!!!!


      • Galtsus
        petri_keckman kirjoitti:

        En käy edes joka päivä ulkona. Nyt kun ruokaakin saa tilattua netistä, niin ei tarvi niin usein kaupassakaan käydä, joten sekoitat minut johonkin toiseen.

        Mä, en sekoita ikinä ketään.


      • nainen roskiksesta kirjoitti:

        Turha sinun on puolustella sanomisiasi vedoten miehen luontoon.

        Ja olen eri mieltå; miehet voivat olla empaattisia.

        armo on sakramentti jonka toivon mysö ulottuvan sinuun. Tulet tarvitsemaan sitä.

        Tottakai miehet ovat empaattisia. Me emme pelkästään voi olla, kuten sinä sanot, vaan olemme. Sanoin vain, että emme ole niin empaattisia kuin naiset, mikä tarkoittaa tietysti sitä, että keskimääräisestio ottaen naiset ottavat toisten tunteet enemmän huomioon kuin miehet, keskimäärin. Mikä ei tarkoita etteikö maailmasta voisi löytyä 200 miljoona empaattisempaa miestä kuin 200 miljoonaa naista.


      • petri_keckman kirjoitti:

        Tottakai miehet ovat empaattisia. Me emme pelkästään voi olla, kuten sinä sanot, vaan olemme. Sanoin vain, että emme ole niin empaattisia kuin naiset, mikä tarkoittaa tietysti sitä, että keskimääräisestio ottaen naiset ottavat toisten tunteet enemmän huomioon kuin miehet, keskimäärin. Mikä ei tarkoita etteikö maailmasta voisi löytyä 200 miljoona empaattisempaa miestä kuin 200 miljoonaa naista.

        Naiset ovat eräällä tavalla usein alistuvampia. Keskimääräisesti ottaen.


      • roosis4
        petri_keckman kirjoitti:

        En käy edes joka päivä ulkona. Nyt kun ruokaakin saa tilattua netistä, niin ei tarvi niin usein kaupassakaan käydä, joten sekoitat minut johonkin toiseen.

        Olisi hyvä käydä tuulettamssa tunkkaisia ajatuksia.


      • roosis4 kirjoitti:

        Olisi hyvä käydä tuulettamssa tunkkaisia ajatuksia.

        Käyn mä partsilla röökillä. Riittääkö se?


      • No orja
        petri_keckman kirjoitti:

        Naiset ovat eräällä tavalla usein alistuvampia. Keskimääräisesti ottaen.

        Puppua, keskimäärin.


      • 122
        petri_keckman kirjoitti:

        Käyn mä partsilla röökillä. Riittääkö se?

        Aattelepa ite


      • Galtsus
        petri_keckman kirjoitti:

        Naiset ovat eräällä tavalla usein alistuvampia. Keskimääräisesti ottaen.

        Niin, mä tunnenkin sinut! Olet se tyyppi, joka tulee minua vastaan melkein joka päivä.

        Petri, petri, petri voi voi !!!! Sinun juttusi on ohi " HALLE LUJAA"!!

        Etkö sä tajua, että sinä olet " PELLE KAIKKI SINULLE NAURAA" !!!!


      • 122 kirjoitti:

        Aattelepa ite

        No nyt on sellainen kausi. Enköhän mä lähe taas liikkeelle kun kesä tulee. Pari vuotta sitten pyöräilin ympäri ämpäri lähiseutuja Porkkalasta Porvooseen. Tossa kuvia http://petke.info/luontomatkakuvia/index.html todistusaineistoksi.


      • Galtsus kirjoitti:

        Niin, mä tunnenkin sinut! Olet se tyyppi, joka tulee minua vastaan melkein joka päivä.

        Petri, petri, petri voi voi !!!! Sinun juttusi on ohi " HALLE LUJAA"!!

        Etkö sä tajua, että sinä olet " PELLE KAIKKI SINULLE NAURAA" !!!!

        Tajuan, että minulle nauretaan ja tajuan myös mistä se lauman naurureaktio sisäisen ahdistuksen torjuana kumpuaa.


      • MMMMCCCCCCCC
        petri_keckman kirjoitti:

        Tajuan, että minulle nauretaan ja tajuan myös mistä se lauman naurureaktio sisäisen ahdistuksen torjuana kumpuaa.

        Sinuna olisin vähän varovaisenpi sanoissa, kun et tiedä kenen kanssa leikit vai tiedätkö?


      • MMMMCCCCCCCC kirjoitti:

        Sinuna olisin vähän varovaisenpi sanoissa, kun et tiedä kenen kanssa leikit vai tiedätkö?

        En, sillä olette kaikki kasvottomia pelkureita minulle. Olen ainoa, joka uskaltaa täällä kirjoittaa ja esiintyä omalla nimellään ja kasvoillaan.


      • MMMMCCCCCCCC
        petri_keckman kirjoitti:

        En, sillä olette kaikki kasvottomia pelkureita minulle. Olen ainoa, joka uskaltaa täällä kirjoittaa ja esiintyä omalla nimellään ja kasvoillaan.

        Petri keckman vasikka karsinaan siitä!!!!!!!


      • MMMMCCCCCCCC kirjoitti:

        Petri keckman vasikka karsinaan siitä!!!!!!!

        Mitäs tuo sanonta "vasikka karsinaan" sitten tarkoittaa? Vasikka tarkoittaa sorkkaeläimiin kuuluvan naudan poikasta. Karsina on navetassa tai tallissa oleva aitaus eläimille. Minähän olen liian kanssakin aitauksessani eli kotona.


      • MMMMCCCCCCCC
        petri_keckman kirjoitti:

        Mitäs tuo sanonta "vasikka karsinaan" sitten tarkoittaa? Vasikka tarkoittaa sorkkaeläimiin kuuluvan naudan poikasta. Karsina on navetassa tai tallissa oleva aitaus eläimille. Minähän olen liian kanssakin aitauksessani eli kotona.

        Vasikka, vasikka , vasikka PETRI!


      • MMMMCCCCCCCC kirjoitti:

        Vasikka, vasikka , vasikka PETRI!

        Oletko lehmä ja haaveilet, että Petri vasikka imisi sun utareita? Eiku mitä?


      • MMMMCCCCCCCC
        petri_keckman kirjoitti:

        Oletko lehmä ja haaveilet, että Petri vasikka imisi sun utareita? Eiku mitä?

        Viimeinen varoitus äijä, olet vasikka.


      • MMMMCCCCCCCC kirjoitti:

        Viimeinen varoitus äijä, olet vasikka.

        ?? Voisitko käyttää Suomen kieltä? Joskus vasikoijalla tarkoitetaan henkilöä, joka kertoo esim. kytille rikoksista, mutta en näe tällä määritteelä mitään yhteyttä minuun. Mistä varoitat minua? Mitä tarkoitat sillä, että olen vasikka?



      • petri_keckman kirjoitti:

        Kenelle mitä?! Vastasit MMMMCCCCCCCC:n viestiin. En käytä alkoholia juuri ollenkaan. Pari pulloa olutta lerran kuukaudessa. Huumeita en käytä kuin kahvia ja tupakkaa.

        Ainiin, eihän täällä alimmalla tasolla noi vastauslinkit enää näykään...Vastasit ilmeisesti mulle?


      • täältä apua
        petri_keckman kirjoitti:

        Ainiin, eihän täällä alimmalla tasolla noi vastauslinkit enää näykään...Vastasit ilmeisesti mulle?

        Ei sulle Petri, vaan sille toiselle...


    • Loanheittäjä

      MIKSI TÄSSÄ KETJUSSA ON NÄIN PALJON VIESTIÄ? MISTÄ OLETTE NIIN INNOISSANNE? HYPPÄÄN SEKAAN.

      Mie oon lesbo ja ihailen monia miehiä ja miehet saattavat olla ihan mahtavia. Lempi elokuvahahmoni sekä näyttelijäni ovat pääosin miehiä (mahtaa johtua siitä että miehet saavat elokuvissa uskottavampia rooleja kuin naiset). Tykkään Lord Of The Rings:n sankarihahmoista sekä Kapteeni Koukusta sekä isonenäisestä Cyrano de Bergeracista!!

      Lempimiehiäni ovat kuitenkin isäni sekä isoveljeni!

      En ole myöskään törmännyt puuhun vaikka metsässä usein kävelenkin.... Aivolohkoistani en tiedä mitään... Mistä aivotukiaisista te puhutte?? Onko minulla Tukiainen aivoissa? Erikokoinen kuin miehillä? Saattaa olla...

      En tiedä tarkkaan miksi olen lesbo, mutta sen voin sanoa, että se on MAHTAVAA.

      Kun vain näen seksikkään naiseni.. Jonka kanssa en nyt ole suhteessa sattuneista syistä (se on tavallaan on/off suhde..) alkaa mielessäni vaeltelemaan mitä ihmeellisimpiä mielikuvia.. Hänestä alasti... Meistä alasti yhdessä.. Hänen pienet, kiinteät rintansa, tumma hipiä.. Sitrukselta tuoksuvat hiukset... Kiinteä pylly ja reidet.. Mustat silmät... Aaah. Tahdon vain suudella ja naida häntä aamun tunneille asti.. Hän hikoaa ja tärisee syleilyssäni kun sormitan ja nuolen hänet orgasmiin asti monta kertaa....uuuh... Aaaaah.. Ajatuskin... Saa alapääni märäksi ja turvonneeksi.

      NO HUUHHU menipä rivoksi.. HEI ALOITTAJA!! Toivottavasti luet tän ja mietit uudestaan... (ja ehkä sunkin ajatukset alkaa levottomasti vaellella.. Hmm?)

      • Kyllähän sitä ihminen oppii suuntaamaan libidonsa ja himonsa vaikka pieneen lampaaseen tai possuun jos niin kovasti haluaa.


      • täti-ihminen
        petri_keckman kirjoitti:

        Kyllähän sitä ihminen oppii suuntaamaan libidonsa ja himonsa vaikka pieneen lampaaseen tai possuun jos niin kovasti haluaa.

        Oot sä niin mahdoton tapaus. Kirjoittaa sulle, mitä tahansa, sä saat sen asian aina väännettyä jollain ihmekonstilla oman näköiseksi. "Taito" tietysti sekin...meinaa jo vähän hymyilyttää. Noita samoja possuja sä kauppasit mulle jo eilen, jos muistat.


      • lmao.again.
        petri_keckman kirjoitti:

        Kyllähän sitä ihminen oppii suuntaamaan libidonsa ja himonsa vaikka pieneen lampaaseen tai possuun jos niin kovasti haluaa.

        Hei pönäkkä pete! Mähän sanoin jo aiemmin sulle, että tollasen setin heittäminen on aika alhaista. Kertoopi siitä, että hyvät argumentit alkaa loppua. Kannattais vaan myöntää reilusti häviönsä ja väistyä takavasemmalle. Mutta ei.. tampio mikä tampio.
        Ei sillä.. sulle on kivaa nauraa, kun oot niin tosissas ja luulet olevas oikeessa. Näytin muutamalle miespuoliselle heterokaverille näitä keskusteluja, joissa oot päällepäsmärinä. Ne nauro ja totes, että oot aika juntti. Myötähäpeän määrä oli myös suuri. Yks niistä sano, että sä olet joko hyvin epävarma omasta seksuaalisuudestasi, sulla on jotai traumoja lapsuudesta TAI pelkäät lesboutta, koskaet ymmärrä sitä. Surullista on, ettet edes vaikuta haluavan ymmärtää ja tuomitset meikäläiset tietämättömyyttäsi. Mutta hei antaa tulla vaan sitä bullshittiä! Jauha vaan hyvä mies paskaa.. se ei muuta todellisuutta. Lesboja on aina ollut ja tulee aina olemaan niin kauan, kun ihmisiäkin on.
        Miks mä edes vaivaudun vastaa sulle.. onnitteluni, onnistuit taas provosoimaan mua! Yhtä tyhjän kanssahan tää mun vastailu on. Hullun kanssa ei voi väitellä.


    • kiinnostaa1

      50-vuotias mies on löytänyt vapaa-ajalleen sellaisen ajanvietteen kun tutkia lesboutta. Mistä moinen kiinnostus.

      • Ai miksi? Miksi ei?


      • hekoheko
        petri_keckman kirjoitti:

        Ai miksi? Miksi ei?

        Ethän sä sitä oikeasti edes tutki. Esität vaan omia harhaisia kuvitelmias lesboudesta, joille ei ole mitään uskottavia perusteita.
        Saahan sitä olla kiinnostunut mistä haluaa, mut jos julkisuuteen tuo niitä omia mielipiteitään, niin olis hyvä
        saada niille edes kriittisen tarkastelun kestävät perusteet. Siltä osin oot epäonnistunut tässä lesbo -asiassa melkoisen lahjakkaasti.


      • hekoheko kirjoitti:

        Ethän sä sitä oikeasti edes tutki. Esität vaan omia harhaisia kuvitelmias lesboudesta, joille ei ole mitään uskottavia perusteita.
        Saahan sitä olla kiinnostunut mistä haluaa, mut jos julkisuuteen tuo niitä omia mielipiteitään, niin olis hyvä
        saada niille edes kriittisen tarkastelun kestävät perusteet. Siltä osin oot epäonnistunut tässä lesbo -asiassa melkoisen lahjakkaasti.

        Yritän järkeni avulla hahmottaa ilmiötä, muodostaa siitä kuvaa ja ymmärtää sitä - eikö se ole eräänlaista ilmiön tutkimusta?


      • amatööritutkimusta
        petri_keckman kirjoitti:

        Yritän järkeni avulla hahmottaa ilmiötä, muodostaa siitä kuvaa ja ymmärtää sitä - eikö se ole eräänlaista ilmiön tutkimusta?

        Mä ymmärrän tutkimuksen kyllä vähän toisella tavalla.. toi mitä sä teet on vaan oman mielipiteen muodostamista. Sulla on täysi oikeus siihen, mutta kuten jo sanoin, sulla ei ole mitään vakuuttavia tieteellisiä perusteita tukemaan teorioitas. Joten ne on vaan mielipiteitä. Ei faktoja. Ja niiksi sun on turha juttujas väittää niin kauan, kun sinä/joku _pätevä_ tutkija on luotettavilla ja helposti toistettavilla menetemillä todistanut, että lesbous on omaksuttu piirre tai valinta tai mikä hemmetti se olikaan sun mielestä. Eikä ominaisuus, joka on ihmisessä jo valmiiksi ilman ympäristön vaikutusta.
        Tällä hetkellä on vaan sana sanaa vastaan. Jokainen voi valita, mille kannalle asettuu. Mä pidän edelleenkin lesboutta synnynnäisenä ominaisuutena. Enkä kantaani muuta ellei toisin todisteta. Ja siinäkin tapauksessa, että lesbous todistettaisiin omaksutuksi piirteeksi, en ikinä, ikinä, menis mihinkään terapiaan tai eheytyskurssille. Syystä että: mä olen onnellinen tällaisena kuin olen. Eikä sitä muuttais lesbouden todistaminen ei-synnynnäiseksi ominaisuudeksi.


      • my 5 cents
        petri_keckman kirjoitti:

        Yritän järkeni avulla hahmottaa ilmiötä, muodostaa siitä kuvaa ja ymmärtää sitä - eikö se ole eräänlaista ilmiön tutkimusta?

        Jos homoseksuaalisuutta esiintyisi ainoastaan ihmisten keskuudessa niin silloin ehkä voitaisiin puhua ilmiöstä. Homoseksuaalisuutta esiintyy yli 450 eläinlajissa, joten silloin se ei ole ilmiö.
        Homofobia näyttää olevan vain ihmisille ominainen asia ja täten sitä voidaan tulkita ihmiskunnassa esiintyvänä ilmiönä.


      • hetero-m
        petri_keckman kirjoitti:

        Yritän järkeni avulla hahmottaa ilmiötä, muodostaa siitä kuvaa ja ymmärtää sitä - eikö se ole eräänlaista ilmiön tutkimusta?

        oot säälittävä rääpäle keckman


    • Omiki.

      Jahas, sama tyyppi, joka etusivulla kritisoi naisten meikkaamista ym. ehostusta.

    • Idän tyttö

      No omalta kohdaltani voin sanoa, että yksikään mies ei ole koskaan herättänyt halua tutustua muuta kuin kaverina. Syytä en osaa sanoa, mutta en koe miehiä kohtaan minkäänlaista vetovoimaa: fyysistä tai psyykkistä...En pysty kuvittelemaan romanttisia hetkiä miehen kanssa, saati yhteiselämää.

      Maskuliinisuus, niin miehissä kuin naisissakin, on minulle aikamoinen turn-off. Rakastan naisen vartaloa, tuoksua, kauneutta, sitä miten toinen nainen ymmärtää toista naista. Mies ei voi koskaan olla nainen ja minä pidän naisista.

    • kaikelrakkauvella

      Petri, mikä siinä Jurissa nyt mietityttää ;) ?
      Anteeks, kunhan vinoilin...rakkautta sullekin elämään :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe