Hulkki Tanskassa

-ASGHASGASGAS-

9

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska.

      hulkki mulkki hevonp*rseessä sorry ei kiinnosta hulkkijutut..

      minä olen suomessa

      • Yatex-HH

        Ketään ei kiinnosta yliplösön entisen roinarin asiat, joka ei nostanu roinilla koskaan yli kahtasataa penasta, jonka muija lähti kiitää ja joka tumputtaa joka päivä. Ethän sä ole kuin jotain ylijäämä biomassaa.

        T:Yarex-HH


    • Jaska.

      Joopajoo, hulkki oli minuun verrattuna pelkkä kynäniska, jos sinun asenteesi on nimitellä isoja äijiä yliplösöiksi niin siitä vaan. livenä et kehtaisi aukoa päätä kuitenkaan millekään mutta netissä kaikki on helpompaa.

      ei nouse hulkilta vieläkään kahta sataa.

      mee ite vaan tumputtamaan laiheliini..

      ps. isot on aina etusijalla, pienet ulisee netissä äks dee

      • Jaska.

        "joka ei nostanu roinilla koskaan yli kahtasataa penasta"

        tätä en kans ymmärrä. Yleensä 200kg riittää. Jos sinun mielestäsi se pitäisi ylittää muutamalla kilolla, niin taitanee olla päivästä/viikosta kiinni jotta sen nostaisi, mutta menee aika hifistelyksi.... eli aivan sama.

        ei ole tarvekaan korottaa.

        mitä tuollainen v*ttuilu sieltä äidin läppärin takaa mahtanee oikein tarkoittaa?

        tulisit paukuttamaan leukojasi jonnekin ulos, mulla on tässä viikonloppu aikaa hakata susta aivot pihalle jos vaan kerrot ajan sekä paikan ja voin jättää meilinkin.

        äkkiä tulee jarexillekin toteen elämän tosiasiat ja jarexin penkki on alle 100kg ja koko ukko on neuvolassa punnittava pelle.

        minun on aina tehnyt mieli tappaa kaikki netissä anonyymisti meuhkaajat takaraivoon reikä tekemällä, et ole ensimmäinen.


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        "joka ei nostanu roinilla koskaan yli kahtasataa penasta"

        tätä en kans ymmärrä. Yleensä 200kg riittää. Jos sinun mielestäsi se pitäisi ylittää muutamalla kilolla, niin taitanee olla päivästä/viikosta kiinni jotta sen nostaisi, mutta menee aika hifistelyksi.... eli aivan sama.

        ei ole tarvekaan korottaa.

        mitä tuollainen v*ttuilu sieltä äidin läppärin takaa mahtanee oikein tarkoittaa?

        tulisit paukuttamaan leukojasi jonnekin ulos, mulla on tässä viikonloppu aikaa hakata susta aivot pihalle jos vaan kerrot ajan sekä paikan ja voin jättää meilinkin.

        äkkiä tulee jarexillekin toteen elämän tosiasiat ja jarexin penkki on alle 100kg ja koko ukko on neuvolassa punnittava pelle.

        minun on aina tehnyt mieli tappaa kaikki netissä anonyymisti meuhkaajat takaraivoon reikä tekemällä, et ole ensimmäinen.

        kolmas asia mitä en ymmärrä on täällä tämä roinaajien nälviminen.

        mitä v*ttua kenenkään pitäisi pyrkiä nostamaan mitään tiettyä kun kyseessä on harrastus jossa merkkaa monet asiat.

        kenenkään ei ole automaattisesti kyykättävä 300 tai penkattava 200 jne.

        roinan tarkoitus on nopeuttaa kehitystä, ei siinä muuten mikään kiire mihinkään ole ollut koskaan.

        ihmeen lapsellista isottelua.

        tuskin kukaan roinaaja kiinnostuu siitä mitä sen pitäisi nostaa jotta jarex olisi tyytyväinen.

        otin penkistä tuon pari markkaa alle vuodessa, lähtötaso oli 90-110kg, ettei kovin huonot geenit taida olla meikällä. enkä valehtele yhtään.

        joku pikkupoika voi tästä tehdä omat johtopäätelmänsä kuka on kuka.

        itse haastaisin kenet tahansa k*sipään olipa mua isompi tai vahvempi mutta asenne ratkaisee!!


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        kolmas asia mitä en ymmärrä on täällä tämä roinaajien nälviminen.

        mitä v*ttua kenenkään pitäisi pyrkiä nostamaan mitään tiettyä kun kyseessä on harrastus jossa merkkaa monet asiat.

        kenenkään ei ole automaattisesti kyykättävä 300 tai penkattava 200 jne.

        roinan tarkoitus on nopeuttaa kehitystä, ei siinä muuten mikään kiire mihinkään ole ollut koskaan.

        ihmeen lapsellista isottelua.

        tuskin kukaan roinaaja kiinnostuu siitä mitä sen pitäisi nostaa jotta jarex olisi tyytyväinen.

        otin penkistä tuon pari markkaa alle vuodessa, lähtötaso oli 90-110kg, ettei kovin huonot geenit taida olla meikällä. enkä valehtele yhtään.

        joku pikkupoika voi tästä tehdä omat johtopäätelmänsä kuka on kuka.

        itse haastaisin kenet tahansa k*sipään olipa mua isompi tai vahvempi mutta asenne ratkaisee!!

        Jos nostat 300kg niin heti on porukka ulvomassa " sun pitää nostaa 310kg ".


        ketä v'ttua tuollainen kiinnostaa?

        menisit pelle itse edes yrittämään 180kg niin tiedät mitä se painaa?

        Olen jarex sellainen kaveri että mulle on netissä huudeltu vaikka mitä p*skaa mutta voin sanoa sen että jos haluaisin niin yksikin tällainen mass nutrition pikkup*ska kuolisi yhdestä lyönnistä ohimoon.

        pikkup*skoja on koko p*ska netti täynnä täydellisiä pikku v*ttupäitä jotka lutkutti tuttia kun minä aloittelin treenaamista natuna.

        Sitten tulee 18 vuotta ikää ja aletaan v*ttuilemaan ja luullaan olevansa kovempi jätkä. näitä riittää.

        yksi ote kurkusta ja kantele laulaa.


      • Yarex-HH
        Jaska. kirjoitti:

        Jos nostat 300kg niin heti on porukka ulvomassa " sun pitää nostaa 310kg ".


        ketä v'ttua tuollainen kiinnostaa?

        menisit pelle itse edes yrittämään 180kg niin tiedät mitä se painaa?

        Olen jarex sellainen kaveri että mulle on netissä huudeltu vaikka mitä p*skaa mutta voin sanoa sen että jos haluaisin niin yksikin tällainen mass nutrition pikkup*ska kuolisi yhdestä lyönnistä ohimoon.

        pikkup*skoja on koko p*ska netti täynnä täydellisiä pikku v*ttupäitä jotka lutkutti tuttia kun minä aloittelin treenaamista natuna.

        Sitten tulee 18 vuotta ikää ja aletaan v*ttuilemaan ja luullaan olevansa kovempi jätkä. näitä riittää.

        yksi ote kurkusta ja kantele laulaa.

        Tiliti tiliti tiliti. Kuka näitä sun tilityksiä jaksaa lukee.

        "Olen jarex sellainen kaveri että mulle on netissä huudeltu vaikka mitä p*skaa"

        Ootko koskaan miettiny, et miks sulle huudellaan netissä vaikka mitä paskaa?

        Minäpä kerron. Siksi ku sä oot vaan niin vitun tyhmä vajakki.

        p.s. ei tarvii tumputtaa, ku ajaa taas kesällä uudella iso pannusella GSX-R:llä. Kiree T-paita päällä ku ajelee ja kireet lihakst ja suonet pullottaa käsivarsista ni ämmät on niin märkinä et ne liukuu alamäet alas.

        HAHAHAHAHAA!

        Mites sulla? Sä tumputat ja pelaat nintsikkaa kesällä ja kirjottelet keskustelupalstoille miten kova naistenmies oot.

        HAHAHAHAHAAA!

        T:Yarex-HH


    • -ASFGHAHHA-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe