Pitäisikö minun olla lopunelämääni yksin??

Yksinäisyys painaa.

Miksi yksinäiset naiset vieroksuvat yksinäistä ja masentunutta miestä? Onko siinä jotakin pahaa jos käyttää jännitykseen rauhoittavia? Olen noin 20 vuotta jo syönyt jännitykseeni rauhoittavia, mutta pysynyt aina siinä määrässä jota saan käyttää. En koskaan ole ollut väkivaltainen ja vihaan ylitse kaiken sitä. Voin sanoa ettei tämä ole mitään elämisenarvoista elämää edes kunnei ole ketään joka odottaisi/rakastaisi minua. Tuppa linssissä tätäkin tähän koitan kirjoitella. On vain jokaikinen päivä sitä yhtä ja samaa. Itsemurha-asiat pyörivät päässäni lähes päivittäin. En tosiaankaan jaksa tälläistä elämää enää. Tietää jo mitä huominenkin taas tuo tullessaan. Eli sitä samaa pahanolontunnetta ja täältä poies pääsyä. En todellakaan kaipaa keneltäkään mitään sääliä, sillä se tuottaa enemmän vielä minulle mielipahaa. Enkä oikein usko että täällä ketään muukaan jännittäjä/yksinäinen/masentunut ihminen sitä haluaa?? Erosin noin vouosi sitten eikäpä silloin ollut ollenkaan tälläinen pahanolontunne. Oli sentään joku joka rakasti/odotti minua. Oli aina ilo mennä kotiinkin jossa toinen jo odotti. Nytten elämällä ei ole mitään tarkoitusta jonka vuoksi jaksaisin enää elää ja elämäni olisi sen arvoista. Pitääkö tätä siis sietää päivästä päivään? Minä en ainakaan enää tätä jaksa. Olisi kiva josko joku samankaltainen ihminen jaksaisi minulle tähän vastata ja te naiset kirjoitelkaa tuohon minun kysymykseeni myöskin rehellisesti. Ei mieskään aina ole vahva luonne, kyllähän miehelläkin tunteet on siinäkuin teilläkin ja saahan mieskin välillä itkeä. Vai saako. Niin minäainakin itken jos on todella paha olla. Toivon että vastaatte minullekin. Kaikkea hyvää teille jännittäjät, yksinäiset, masentuneet ja ennenkaikkea lämmintä kevättä!

40

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsensä löytänyt

      Hei, tässä ajatuksiani. Joku voi olla eri mieltä, mutta oman kokemukseni pohjalta näitä kirjoittelen.

      Yksinäisen miehen vieroksuminen saattaa johtua siitä, että jos on yksinäinen itsekin, niin toisen sellaisen ihmisen kanssa eläminen tai pelkkä toisen kohtaaminen voi olla melko rankkaa, jos tämä ihminen kärsii masennuksesta. Ikäväähän se on, jos kukaan ei välitä, mutta omista kokemuksista olen oppinut, että jos rakentaa elämänsä ajatellen, että vaan toinen ihminen voi tehdä siitä elämisen arvoista, niin se on aika huono lähtökohta. Elämässä täytyy olla jotain omaa ja löytää niitä iloja muualtakin kuin yhdestä tärkeästä ihmisestä.

      Tiedän, että jännittäminen tekee sellaisesta vaikeaa. Mutta sitten kun löytää elämälleen jotain muutakin sisältöä kuin rakkauden tai toisen ihmisen, niin huomaamatta alkaa niitä ihmisiäkin löytymään ympärille. Senhän ei tarvitse edes olla mitään erityisen vaativaa, vaan yksinkertaisesti jokin pieni asia tai harrastus tms., joka tekee iloiseksi huolimatta siitä, onko ketään muuta paikalla. Vaikea kommentoida, kun en toisaalta tiedä tilannettasi kovin tarkkaan. Mutta eron jälkeen voi muutenkin olla aika hukassa ja ehkä tämä voisi olla hyvä hetki miettiä, että mikä muu asia voisi tehdä siitä elämästä elämisen arvoista. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, niin ensin pitää löytää itsensä, ennen kuin voi olla onnellinen toisten kanssa.

      Kyse ei ehkä siis ole siitä, että käyttää jännitykseen rauhoittavia, vaan siitä, että jos koet ettei elämällä ole tarkoitusta ilman yhtä tiettyä läheistä ihmistä niin se on sille kyseiselle ihmiselle todella suuri vastuu. Siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi, että olen itsekin ollut yksinäinen ja todella pohjalla, niin en haluaisi ottaa tällaista vastuuta harteilleni. On ok olla masentunut ja surullinen jos on yksinäinen, mutta siinä vaan huijaa itseään, jos ajattelee, että yksi ihminen voisi sen tilanteen muuttaa. Se muutos pitää lähteä itsestä ja sen jälkeen toinen ihminen voi tehdä siitä vielä parempaa.

      Toivottavasti löydät itsellesi monenlaisia onnenlähteitä ja jonkun lopulta myös sen tärkeän ihmisen ja jaksat uskoa ja tehdä töitä sen eteen, että asiat muuttuvat paremmiksi. Töitä se nimittäin vaatii paljon, vaikka kuinka toivoisi, että joku päivä heräisi ja kaikki olisikin yhtäkkiä hyvin.

      • HS:n kartta osoittaa

        HS:n kartta osoittaa: Nuorista sinkkumiehistä on ylitarjontaa lähes joka kaupungissa

        Suomen vanha pääkaupunki kuhisee parhaassa pariutumisiässä olevia nuoria.

        Jos sen sijaan haluaa välttää turhaa kilpailua parisuhdemarkkinoilla, kannattaa tilastoja tutkia tarkemmin.

        Koska miehet pariutuvat hiukan naisia myöhemmin, olemme verranneet yksinasuvien 29–31-vuotiaiden miesten ja 26–28-vuotiaiden naisten määrää.

        Suomessa naisilla on mistä valita.

        Pääkaupunkiseudun tilannetta tasoittavat Espoo ja Vantaa, joissa on selvästi enemmän nuoria sinkkumiehiä kuin -naisia. Espoossa miesenemmistö on maan suurin, johtuneeko sitten Otaniemen teekkarikeskittymästä.

        Sinkkumiesten suurkaupunkeja ovat niin ikään Tampere, Oulu, Kouvola, Lappeenranta, Vaasa, Kotka, Lohja, Salo, Hyvinkää ja Joensuu sekä Vaasa. Myös maaseudulla ja pikkukaupungeissa on enemmän miehiä kuin naisia vapailla markkinoilla.

        Tarjolla olevien miesten ja naisten epäsuhdalla on vakavampikin puoli, tietää Väestöliiton tutkija Lassi Lainiala.

        Suomessa on eurooppalaisittain harvinaisen paljon sinkkuja ja lapsettomia. 1960-luvulla syntyneistä naisista joka viidennellä ja miehistä joka neljännellä ei ole lapsia.

        pikkukaupungeissa ja maaseudulla on vahva miesenemmistö. Tämä ero on vielä jyrkentynyt 2000-luvulla.

        http://www.hs.fi/sunnuntai/HSn kartta osoittaa Nuorista sinkkumiehistä on ylitarjontaa lähes joka kaupungissa /a1305680279629?ref=tf_iHShuutoboksi_etusivu&jako=161ce119eae450d1b6f9ae2c434e50bd


      • kyllästynyt mies
        HS:n kartta osoittaa kirjoitti:

        HS:n kartta osoittaa: Nuorista sinkkumiehistä on ylitarjontaa lähes joka kaupungissa

        Suomen vanha pääkaupunki kuhisee parhaassa pariutumisiässä olevia nuoria.

        Jos sen sijaan haluaa välttää turhaa kilpailua parisuhdemarkkinoilla, kannattaa tilastoja tutkia tarkemmin.

        Koska miehet pariutuvat hiukan naisia myöhemmin, olemme verranneet yksinasuvien 29–31-vuotiaiden miesten ja 26–28-vuotiaiden naisten määrää.

        Suomessa naisilla on mistä valita.

        Pääkaupunkiseudun tilannetta tasoittavat Espoo ja Vantaa, joissa on selvästi enemmän nuoria sinkkumiehiä kuin -naisia. Espoossa miesenemmistö on maan suurin, johtuneeko sitten Otaniemen teekkarikeskittymästä.

        Sinkkumiesten suurkaupunkeja ovat niin ikään Tampere, Oulu, Kouvola, Lappeenranta, Vaasa, Kotka, Lohja, Salo, Hyvinkää ja Joensuu sekä Vaasa. Myös maaseudulla ja pikkukaupungeissa on enemmän miehiä kuin naisia vapailla markkinoilla.

        Tarjolla olevien miesten ja naisten epäsuhdalla on vakavampikin puoli, tietää Väestöliiton tutkija Lassi Lainiala.

        Suomessa on eurooppalaisittain harvinaisen paljon sinkkuja ja lapsettomia. 1960-luvulla syntyneistä naisista joka viidennellä ja miehistä joka neljännellä ei ole lapsia.

        pikkukaupungeissa ja maaseudulla on vahva miesenemmistö. Tämä ero on vielä jyrkentynyt 2000-luvulla.

        http://www.hs.fi/sunnuntai/HSn kartta osoittaa Nuorista sinkkumiehistä on ylitarjontaa lähes joka kaupungissa /a1305680279629?ref=tf_iHShuutoboksi_etusivu&jako=161ce119eae450d1b6f9ae2c434e50bd

        Muuta sinä linkittäjä Turkuun tai Helsinkiin, siellähän niitä sinkkunaisia riittää, vaikka muille jakaa. "Ansiokkaasti" olit tietysti jättänyt sen kohdan copypastestasi pois, näinhän uhriutuja-marttyyrilla usein on tapana toimia.


      • Yksinäisyys painaa.

        Huomenta löytänyt.
        En kylläkään allekirjoittane tuota sinun kirjoittamaasi. Sanotaanpa nyt näin että minull on muuten kaikki aikahyvin tässä elämässä. Enkä kadu ollenkaan sitä että aikoinani hain apua psykiatrilta ja noihin xanoreihin jotka ainakin lievittävät tätä jokapäiväistä elämääni ainakin josakinmäärin. Lääkkeitä noudatan aina niinkuin niitä on määrätty minulle. En siksi että niillä saisin pääni vain sekaisin kuin monetkin sitä luulevat, vain niin että pystyn elämään edes jotenkuten tässä maailmassa. Jos on sellainen nainen kuten minäkin että jännittää jatkuvasti, niin se ei tarkoita sitä etteikö siitä mukamas tulisi mitään ja vaan pahentaisi asioita. Itse minä olen kyllä puhelias ja ymmärrän sitä toistakin osapuolta enemmän kuin hän sitä edes tiedostaisikaan. Osaan kuunnella toista ja mielellänk kuuntelenkin ja tottakai osaan myöskin tukea parhaalla tavallani myöskin häntä. Se on niin helpottava tunne että pystyy tekemään toisenkin osapuolen paljon varmemmaksi ja iloisemmaksi ja vieläpä yhdessä harrastamaan es lenkkeilyä. En ole tuossa kirjoituksessani tarkoittanutkaan sitä että naisen vain joutuisi tukemaan pelkästään minua. Vaan kummatkin ovat toisiemme tukena. Ilman muuta kummatkin tarvitsevat tietenkin omaakin rauhaa olla ja mennä ja luottamus kummankinpuolista. Kivempi on harrastaa asioita yhdessä kuin yksin samoin aivan luottamuksellisesti jutella kaikista asioista jotka jäävät vain meidän kahdenkeskisiksi asioiksi. Ei niistä kukaan muu tarvitse eivätkä saa tietää mitään. Harrastuksiahan minulla on kyllä ihan laidasta laitaan varsinkin kesä on sitä parhainta aikaa. Muttei sekään ole yksinään mitään mitään kivaa/innostavaa. Tuon jonka kirjoitin aikaisemmin niin ei ehkä anna minusta mitenkään kaunista kuvaa ihmisenä. Se oli yksi niistä huonoimmista päivistäni. Kyllä sen samanlaisen vastapuolen löytäminen olisi oikea lottovoitto. Sanoo kuka sanoo ja mitä. Kiitos että otit kantaa tuohon. Hyvää Kevättä sinulle.


    • siili1

      Masentunut, jännittäjätyyppiä oleva ihminen tarvitsee nimenomaan sen tutun kumppanin siihen rinnalle. On liian raskasta nähdä ihmisiä satunnaisesti, koska tilanne on liian intensiivinen ja sosiaalinen kanssakäyminen raskasta. Sellaisista ihmissuhteista tämäntyyppinen ihminen ei saa mitään iloa. Yhdessäolon tulee olla vaivatonta, luontevaa ja jännitteetöntä, jotta tällainen ihminen pystyy siitä nauttimaan.

      On fakta, että valtaosa ihmisistä kaipaa kontaktia toisiin ihmisiin ihan vain senkin vuoksi, että pysyy kiinni todellisuudessa ja pää pysyy terveenä. Ihminen ei myöskään oikein kehity henkisesti ilman peilausta toisiin ihmisiin. Asioiden jakaminen tuo niihin merkitystä suurimmalle osalle ihmisistä. Ja kun satunnaiset kontaktit tuovat tietyntyyppiselle ihmiselle lähinnä stressiä, ainoa mielekäs elämäntapa on silloin olla parisuhteessa.

      • Yksinäisyys painaa

        Huomenta Siili1!
        No niin nyt sentään tulee sellaista tosiasiaakin jota mintuossa jo tarkoitinkin. Masentunut/jännittäjätyyppi ei tarvitse kylläkään mitään tuttua vastakkaista sukupuolta, vaan kyllä samanlaiseen vastapuoliseen jännittäjäänkin pystyy ihan hyvin tutustua sillä olen kuitenkin aika avoin ja pystyn juttelemaankin kaikenmaailman asioista toisenkanssa kunhan tietystikin hiukan opin ensin toisen tuntemaan. Satunnaiset suhteet eivät tuota tosiaankaan kuin vain sitä ressiä. Sinä ainakin ymmärrät tälläisiä ihmisiä. Jotenka kiitoksia sinulle. Hyvää ja lämmintä kevättä sinulle.


    • piru merrassa

      Tätä akkaikn marmatusta ja alistamista, siihen kehitetyn mantran hokemista.
      Ukkohan ny toteuttaa luonnettaan ku pyrkii jatkamaan sukuaan ja geenejään
      mahdollisimman monen naaraan kanssa.

      Akat taas pyrkivät alistamaan sen ukon niille mahdollisille jälkeläisille isähahmoksi,
      on vähän niin kuin sen lauman suojelija, vartija ja vahti pahaa maailmaa vastaan.
      Jos se sitten kantas vielä sieltä metästysreissuilta keihällä ja jousilla kaatamaansa
      riistaa ravinnoksi akalle ja laumalle. Luolaihmisen käyttäytymismallit edelleen.

      Mitä varten te ny enää yritättä alistaa sitä ukkoa siihen muottiin, nykyäänhän
      akat tienaa monin paikoin enemmän kuin ukot, nyt se on sitten muuttunut se
      touhu ukon alistamiseksi, nyrkin ja hellan väliin.
      Oi näitä ääriaktivismi feminismi aikoja. Mihin tässä vielä mennään ennen
      lopun aikoja.

    • Oravankuvaaja

      Älä välitä,kyllä sinä vielä löydät jonkun kivan ystävän. Rupeat harrastamaan. Kiinnostaako luontokuvaus, lintubongaus. Saman alueen harrastajista voi löytää ystäviä.
      Sitten voi tehdä seuramatkoja tutustua paikkoihin, muiden mukana. Kansalaisopistosta löytyy kursseja ja tanssikursseilla voi käydä opettelemassa tanssimaan.

      Kannattaa käydä lenkillä, eikä käpertyä itseensä. kevät on tullut ja luonto herännyt.

      Koita piristyä tee elämästäsi mukavempaa.. kyllä sinä pystyt siihen.
      Hyvää kevättä sinulle.

      • Yksinäisyys painaa

        Huomenta Oravankuvaaja!
        Tuossa mitä tänään olen joillekin jo kirjoitellut, niin kyllä minulla noita harrastuksiahan riittäänee näin kesäaikaan. Luontokuvausta harrastan kyllä jonkunverran ja lintubongaustakin. Sillä rakastan luontoa ja sen eläimistöä. Maalailen myöskin lintuaiheisia tauluja jonkinverran öljyväreillä. Rullaluistelua, postimerkkejä, kalastusta, telttailua ja aiemmin perhosia, uintia, lenkkeilyä, painoja ym. Eikös tuossa jo ole aika paljon noita harrastuskohteita minulla jo? Jännittäminen toki estää suurimmaksi osaksi nuo tanssikurssienkäymiset ym muut yhteiset retket. Kun en oikein enää uskalla luottaa itseeni ja kavereita on siksi vaikeata minun löytää noidenkautta. Kiitos että otit kantaa tuohon ensimmäiseen kirjoitukseeni. Ei silloin ollut se kaikkein parhain päivä minulla kun tuon kirjoitin. Hyvää lämmintä kevättä sinulle 2014.


    • yksinäinen.

      Mies voi olla yksin vaikka sillä on kavereita. Naiset ei halua sellasia miehiä tapailla kuitenkaan jolla ei ole sosiaalista elämää. Mies voi olla yksin vaikka sillä olis sosiaalista elämää mutta kaverit ei sellasta noteraa mitenkään.

      • rätnääjä

        Ei kannata välittää sellaisista, jotka ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet.
        Henkisesti voi olla yksin seurassakin, jos ei ole samanhenkistä seuraa.

        Kaikki ei ole yhtä henkisesti älykkäitä kuin itse on. Sille ei voi mitään. Joskus kestää pitempään löytää samanhenkistä seuraa.


      • Yksinäisyys painaa
        rätnääjä kirjoitti:

        Ei kannata välittää sellaisista, jotka ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet.
        Henkisesti voi olla yksin seurassakin, jos ei ole samanhenkistä seuraa.

        Kaikki ei ole yhtä henkisesti älykkäitä kuin itse on. Sille ei voi mitään. Joskus kestää pitempään löytää samanhenkistä seuraa.

        Hei rätnääjä.
        Olet tuossa kyllä aivan oikeassa. Kiitos vastauksesta ja hyvää kevättä!


    • MIksi erosit?

      Miksi erosit? Vastaapa itsellesi ensin rehellisesti tähän kysymykseen? Oliko alkoholilla asiaa? riitelyllä, tai kompromissikyvyttömyydellä, työttömyys vai mikä?Kuulostaa siltä että tyttöystäväsii /vaimosi lähti? ei vuodessa uutta löydy monelle. Jatka opiskeluja ja hae töitä. Hanki koira, ja hakeudu vaikka agilityyn joidenkin muiden koiranomistajien kanssa, saat uusia ystäviä. Itse sinä itseäsi rajoitat.

      • Yksinäisyys painaa

        Hei Miksi erosit?
        Alussa meillä kummallakin oli alkoholiondelma, siitä kuitenkin pääsimme vähitellen eroon, mutta sitten tuli kumppanilleni sen alkoholin korvaaminen lääkkeillä, kaupasta näpistyksiä ja ainakin keran hän minua pettikin toisenkanssa jonka annoin silloin vielä anteeksi. Tuskimpahan teistä sitä monikaan olisi anteeksi antanut? Se meni aikojensaatossa siihenpisteeseen että hänen lääkkeitään kävi hakemassa pimeästä kaupastakin useita kertoja, kun omat loppuivat jo ennenaikojaan. Kyllä koitin järkeä hänelle puhua muttei mennyt perille mitenkään. Kyllä katsoin itse paremmaksi jättää koko suhteen siihen. Kun ei ollut muutakuin pillerit mielessä ja valitusta siitä etteivät ne auta ollenkaan aamusta iltaan sitä sai kuulla. Siksi katsoin ettei tämä yhteinen elomme voi enää näinkään jatkua. Koitin kyllä tukea häntä monella tavalla. Siitäkin huolimatta rakastan häntä yhä vieläkin. Enkä syytä häntä mistään. Olihan meillä niitä ihaniakin aikoja joita vieläkin muistelee mielessään monestikin. Harmi vain että se sitten meni siihenpisteeseen mihinkä meni. Pelkkää hyvää minä hänelle vain toivon. Kiitos että otit kantaa tuohon kirjoitukseeni. Lämmintä kevättä sinulle.


    • sanonpa tän taas

      Naiset osaa olla niin hiton korneja välillä :D

    • Harva meistä haluaa olla loppuelämäänsä yksin, mutta ei ketään voi liioin pakottaa suhteeseen kanssaan. Vuosi on loppujen lopuksi lyhyt aika, omasta parisuhde-erostani on kohta kahdeksan vuotta.

      Itselleni yksinäisyydestä ja masennuksesta kärsivä mies ei varmasti olisi sopiva vaihtoehto siksi, että tuollainen mies tuskin voisi olla onnellinen kanssani. En pystyisi tyydyttämään hänen läheisyydentarpeitaan ja sitä, että hänellä "olisi aina joku joka odottaa".

      Jos oman onnellisuutensa rakentaa toisen ihmisen varaan niin siinä väistämättä käy niin, että jos sen toisen ihmisen menettää niin menettää myös sen, mikä teki onnelliseksi. Kannattaa etsiä kestävämpiä asioita, joiden varaan perustaa onnellisuutensa.

    • hei rakas

      Vaikka ei olis masentunut ja olis ihan terve niin ei naisia kiinnosta yksinäiset miehet.

    • Onnellinen sinkkuN

      Vinkiksi vaan, ettei naista saa, jos

      a. asettaa naiselle korkeat vaatimukset
      b. roikkuu naisessa kiinni ja on sitä mieltä ett' nainen ratkaisee ongelmasi
      c. on kovin masentunut ja toivoton, koska se on oikeasti rasittavaa ja vaarallista mielenterveydelle
      d. on omistushaluinen ja mustasukkainen

      Ja oikeasti en ymmärrä tätä valittamista. Kannattaa harrasta jotain mistä saa edes ystäviä. Ja masturbointia voi harjoitella.

      Tunnetusti miesten onnellisuus ja elinikä ja terveys paranee jos ovat parisuhteessa, mutta naisten oiotila ei keskimäärin parisuhteessa parane. JOten miehet tarvitsevat edelleenkin naista pitämään itseään pystyssä, vaikka naiset kuulema pääsevät naimisiin.. Kuka jaksaa pitää miestä pystyssä vuosikausia?

    • Propralia

      Hei nimim.yksinäisyys painaa

      Ehdottomasti mies saa itkeä ja näyttää tunteensa niinkuin nainenkin. Koeta miettiä mikä olisi kivaa tekemistä tai mistä puuhasta pidät. Itsekkin käytän jännittämisen takia lääkettä (tarvittaessa)ja siinä ei ole mitään huonoa. Päinvastoin oot viisas kun oot hakenut apua siihen vaivaan. Mieleeni tulee sellainen että mitäpä jos menisit tk.n mielenterveystoimistoon jutteleen asioista mille sinusta tuntuu, voisi helpottaa ja antaa selvyyttä asioihin mitä mietit. Pohdi ehdotustani.

    • anninaaaaaaa---

      Pitää! Ellet heti lopeta tuota surkuttelua ja ota itseäsi niskasta kiinni. Me naiset halutaan seurustella voittajien kanssa joilla on hyvä itsetunto ja pääkoppa kondiksessa. En pystyisi ikimaailmassa edes kuvitella hankkivani lapsia jonkun mielenterveyspotilaan kanssa!

      • ...

        mutku mä ny oon vaa tämmöne


      • oigfhkäfty
        ... kirjoitti:

        mutku mä ny oon vaa tämmöne

        Ihan kivalta kuullostat, ja ujous ei ole mikään mielisairaus vaan luonteenpiirre.. sitä saa lääkkeillä helpottaa.


    • karutotuus

      wautzi minä ainakin kartan itsemurhaa hautovia yksinäisiä miehiä, nekun ei kertakaikkiaan kykene ajattelemaan tulevaisuutta päivää pitemmälle...

      • viiru6

        Kirjoitit tuolla että oli aina "ilo palata kotiin kun oli joku odottamassa"? No minusta ei ainakaan ole mikään ilo palata kotiin jos kotona oottaa pettävä, alkoholisti, pillerihumalaa poteva akka. Hoitoon ja eroon siittä o päästävä sehän oli sun pelastus et se läks. :))


      • karutotuus
        viiru6 kirjoitti:

        Kirjoitit tuolla että oli aina "ilo palata kotiin kun oli joku odottamassa"? No minusta ei ainakaan ole mikään ilo palata kotiin jos kotona oottaa pettävä, alkoholisti, pillerihumalaa poteva akka. Hoitoon ja eroon siittä o päästävä sehän oli sun pelastus et se läks. :))

        Niin ja neuvoksi vielä et pidä ne itsariaikeet psykiatris ja itsesvälisenä tietona ei sillä kannata yrittää "säälisuhteita" solmia.


      • paskanaama1
        karutotuus kirjoitti:

        Niin ja neuvoksi vielä et pidä ne itsariaikeet psykiatris ja itsesvälisenä tietona ei sillä kannata yrittää "säälisuhteita" solmia.

        ei sille psykiatrille kannata kaikkia kertoo voin kokemuksesta sanoa että kyllä se näkyy muuallakin taholla mitä siellä on höpissy ja vaikuttaa sitten muualla.


      • tinseli
        paskanaama1 kirjoitti:

        ei sille psykiatrille kannata kaikkia kertoo voin kokemuksesta sanoa että kyllä se näkyy muuallakin taholla mitä siellä on höpissy ja vaikuttaa sitten muualla.

        Yksinäisyys käsitetään jostakin syystä omaksi valinnaksi vaikka en itse sellaista allekirjoittaisi. Olen ihmisten parissa ulospäin suuntautunut, empaattinen ja ihan hömelö välillä :). Yksinäisyys on kai osa minua kun kaikkien ihmisten keskelläkin olen yksin. Toiset tuntuvat löytävän sen yhteisen sävelen niin helposti? Minä tarkkailen tahattomasti.
        Ihan varmasti saat ystävän jos haluat. Ne sielunkumppanit odottavat sun aloitetta :).


      • karumpitotuus

        Jos ei tunne empatiaa ei kannata vastata ja lannistaa toista..Ap:lle sanoisin vielä että tänne palstalle ei kannata kirjoittaa, kun täällä on sellaisiakin, että voi tulla pahamieli, jos on herkempi luonne.

        Itseltä meni kauan ennenkuin totuin. Nykyisin tiedän jo millaisia voi ihmisten jutut olla täällä ja muilla palstoilla ja jätän ne omaan arvoonsa.


    • normi mies.

      Naiset ei halua terveitä normaaleja suomalaisia miehiä ellei mies ole pitkä ja komea. Pitkä komea mies saa naisen vaikka olis hullu ja vajakki mielenvikainen.

    • martina3

      jos haluat,että joku aina rakasta ja odotta sinua,hanke koira.ja koiranpuistossa aina helposti tutustua muuiden koiran omistajen kanssa,monet niistä yksinaiset sinkkut,eri ikääisiä ja erilaisiä ihmisiä,niin miehiä myös :)

    • ei kelpaa naisetkaan

      En ymmärrä tuota valitusta, että naisille ei kelpaa tavallinen suomalalinen mies, sillä miksi meitä tavallisia suomalaisia naisia sitten on yksin? Omalla kohdallani vaatimustaso ei todellakaan ole korkea kunhan toisen kanssa synkkaisi se olisi tärkein asia.

      Toki jos mies vain ruikuttaa ettei kelpaa niin eihän sitäkään kukaan kauaa jaksa kuunnella ja jos ruikutat siitä naiselle joka hiemankin on sinusta kiinnostunut niin kyllä se kiinnostus loppuu siihen ruikutukseen kun huomaa, ettei itse ko. miehelle näytä kelpaavan.

    • orgasismi

      Sinä saat naisen tai et saa;veikkaisin että saat.

    • Vapaus

      Oletteko huomanneet että nykyään voi ostaa eksoottisia päihteitä/lääkkeitä (lue: huumeita) netistä. Tähän tarvitaan tor-selain jolla pääsee .onion osoitteisiin, sekä selaamaan internettiä anonyymisti. Onko teillä kokemuksia tästä? Auta tekemään kieltolaista historiaa vierailemalla sivustolla ja kerro kavereille myös:

      silkkitie.net - ohjeet tor-selaimen käyttöön
      silkkitiehdg5mug.onion varsinainen kauppasivusto.

    • Yksinäisyys

      Täälläkin yksinäisyys vaivaa. Mies kuoli vuosi sitten yllättäen ja melko nuorikin oli. Ystävoä minulla on, työ on mukavaa, samoin työtoverit.. Harrastuksiakin on....mutta kotona ole ykisn, niin kamalan yksin. Itkettää vain ja tosiaan tekee mieli lähteä miehei luo.

      Mutta kevät tulee ja me sinnittelemme, eikö niin! Kai se aurinko paistaa risukasaankin joskus

      • egjoegje

        Häh? Eihän sun tarvitse kuin hengittää jotain miestä päin niin oot jo parisuhteessa! Mikään ei v*tuta enempää kuin yksinäisyyttään valittavat NAISET, joilla mikään muu ei ole niin helppoa elämässä kuin miehen saaminen.


    • eij jymmarra

      ööh..siis mihin hittoon tarvii jotain lapsellista "lämpöä ja hellyyttä"? olen 30v mies ja en ikinä seurustellut..ei tarvetta kuunnella akan jäkättämistä..hja jos kylmä..raahaan patjan vasten patteria

    • ,.,.,.,.

      Useimmat naiset kaipaavat miehestä jonkinlaista tukea ja turvaa. Yksinäinen mies voi olla hyvinkin turvallinen, mutta jos yksinäinen on masentunut ja elämää valitteleva, niin sellaiseen mieheen on hankala tukeutua. Jos osaat pitää nuo ominaisuudet piilossa ja kävisit purkamassa niitä vaikkapa terapiassa, niin tilanne olisi jo aika hyvä.

      Se on kyllä ihan totta, että nainen on merkittävä parantava voima miehen elämässä. Eli nuo oireesi voisivat naisen myötä kadotakin kokonaan ja olisit aika erilainen ihminen naisen kanssa. Niitä oireita ei vaan saisi näkyä silloinkaan, kun olet naista etsimässä. Yksinkin pitäisi siis pystyä olemaan vahva, mutta onhan se monesti vaikeaa...

    • Nainen 59

      Hei sinä yksinäinen. Kovin on tuttuja ajatuksia nuo jotka toit esille. Koen itse aivan samoja asioita elämässäni. Minäkin olen yksinäinen ja vieläpä hyljätty sellainen. Koen niin suurta arvottomuuden tunnetta että välillä ei jaksais aamulla nousta uuteen päivään. Että onko tätä pakko sietää niin vastaukseni on vain että ON . Toivon edelleenkin että vielä löytyisi se ihminen joka minut hyväksyy kaikkine vikoineni ja puutteineeni.Mahtava juttu että osaat itkeä, sillä se ei todellakaan ole mikään huono asia kun mies osaa näyttää tunteensa. sinä saat olla heikko ja juuri sellainen kun sinusta tuntuu. Toivon sinulle ja myös itselleni että löytäisimme elämän toverit.

    • Juttuseuraa

      Yksinäisyys mietityttää täälläkin. Onko täällä ketään Oulun seudulta, joka haluaisi lähteä vaikka kävelylle tai kahville 27-vuotiaalle naiselle seuraksi? Olisi mukava jutella työpaikan ulkopuolellakin :)
      Olen niin ujo aina ensin, että uudella paikkakunnalla on vähän vaikeaa tietää minne suunnistaa ihan vain löytääkseen juttuseuraa :) Ei seinille jaksa puhua aina...

      • juttuseuraa tännekki

        No moi!

        Täällä olisi yksi 31v Oulusta oleva mieshenkilö, joka kaipaisi myös juttuseuraa alkavan kesän yksinäisiin päiviin. Laitappa jotain yhteystietoja esim. mailiosoitetta, mihin voi viestiä laittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe