Ilmaiseksi inglesiin

tavallinen mies.

Hei

Olen 40v mukava mies nyt on tilanne seuraavanlainen minulla on 2:den hengen matka maksettuna 20-27.4 inglesiin matkakaverilleni tuli ylitsepääsemätön este joten yksi lippu olisi ylimääräisenä.

En ole edes kysynyt palautaisiko matkatoimisto rahat toisesta lipusta kun en tykkää matkustaa yksin.

Olitpa sitten mies tai nainen ja haluat ilmaisen matkan ja majoituksen erittäin hyvässä " hinnan puolesta saa luvan olla erittäin hyvä hotelli :) " hotelissa täyshoidolla sis. ateriat

Paikanpäällä saat olla ja mennä aivan vapaasti sillä minun ohjelma on selvä = dyyneillä makoilua aamusta iltaan :)

Nukkuma järjestelyistä sen verran että hotelluhuone on iso kaksio joten sinulla on kokonainen huone vain omaan käyttöön.

Jos olet kiinostunut näin nopeella varoitusajalla anna kuulua itsestäsi sillä lippua en ole palauttamassa matkatoimistoon joten ellen täältä löydä matkaseuraa lykkään lipun sitten vaikka menopäivänä terminaalissa ensimäiselle ihmiselle ja kysyn kiinostaisiko ilmainen viikko ruokineen kaikkineen.

36

2206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti pirpana

      hei! laita meiliosoite, niin kirjotellaan :D

    • tihrusstiina

      ei haittaa,kun vastapuoli on myös ;) :D

    • Oholiba

      Äijä siis kyylää nakurannalla joka päivä aamusta iltaan? Mahtaa olla melkoinen pervertikko?

      • Ei usko kukaan

        Niin kyylää ja pahoin pelkään , että kyyläilee miehiä ja vähemmän naisia.

        Mikäli on yksin reissuun lähdössä , niin miksikäs ei voi asustella yksinään omassa huoneessaan .
        Kertomus on sepitetty ja haisee muutenkin aika pahasti.


      • runkkarihomo se on
        Ei usko kukaan kirjoitti:

        Niin kyylää ja pahoin pelkään , että kyyläilee miehiä ja vähemmän naisia.

        Mikäli on yksin reissuun lähdössä , niin miksikäs ei voi asustella yksinään omassa huoneessaan .
        Kertomus on sepitetty ja haisee muutenkin aika pahasti.

        Tuota perunutta matkakumppania tuskin on koskaan ollutkaan? Ostaa äkkilähdön vasta jos hullu ilmoittautuu? Varmaa on, että seuralainen joutuu ainakin todistamaan äijän vemputtamista.


      • Ei uskottava
        runkkarihomo se on kirjoitti:

        Tuota perunutta matkakumppania tuskin on koskaan ollutkaan? Ostaa äkkilähdön vasta jos hullu ilmoittautuu? Varmaa on, että seuralainen joutuu ainakin todistamaan äijän vemputtamista.

        Tuskin siellä terminaalissa on yhtään henkilöä valmiina lähtemään ja nimet ovat oltava jo etukäteen. Haisee pahasti muutoinkin. Kyttää ilmeisesti jotain hyväksikäytettävää.


      • tavallinen mies.
        Ei uskottava kirjoitti:

        Tuskin siellä terminaalissa on yhtään henkilöä valmiina lähtemään ja nimet ovat oltava jo etukäteen. Haisee pahasti muutoinkin. Kyttää ilmeisesti jotain hyväksikäytettävää.

        voi teitä raukkoja olen täysin hetero ja täysijärkinen en siis runkkaa kenenkään edessä.

        Se että makaan dyyneillä aamusta iltaan jos kelit sallii on minun tapani viettää lomaa toisille lomaan kuuluu kirkot museot tai dokailu ihan sama.

        Lippu on tosiaan viellä vapaana ja mikäli täällä on taso tämänlainen kirjoituksien perusteella heitän lipun vaikka roskiin.


    • vilperi571

      Muutenhan tuo houkuttelis, mutta aikaisesta keväästä johtuen tuli jo siirryttyä mökille.
      Sen verran voisit kertoa lisätietoa, että mikä on lähtöpaikka?

    • neiti pirpana

      no hei aloittaja! tekase nopeesti joku meiliosoite,josta ei nimesi käy ilmi. liitä se tänne, niin kirjottelen sulle! ja minäkin olen ihan tavallinen aikuinen nainen, jolla matkakuume ollut jo pidempään ;) ei sillä, pystyn kyllä itsekin reissun ostamaan, mutta jotenkin kiinnostat minua :D. ja se myös, etten ole tyhjätasku, pärjään kyllä omillani :)

    • vilperi571

      Teko don luisille sen verran että minua ei saa nyt suomesta pois kirveelläkään!!
      Mää kattelen ja kuuntelen kevään edistymistä, kuten tuolta päiväkirjasta ilmenee:
      http://kanarian.keskustelu.info/viewtopic.php?f=12&t=304
      Ja tuohon toiseen väitteeseen; okei, alkomaholi kyllä maistuu noin kohtuudella, mutta mulla on vielä sen verran varallisuutta takana, että ite pystyn paukkuni ostamaan!! :)

      • Mörri fani

        Hei Vilperi! Nyt menee vähän aiheen ohi mutta kävin tuolla sinun sivuilla ja ihania kuvia oli siellä Mörristä.
        Missä sun koiruus on sillä aikaa kun olet Kanarialla? Onko se mukana?
        Ajattelin vain että onko Mörri oikein maailmanmatkaajakin?
        Ihana se joka tapauksessa on.. :)


      • vilperi571
        Mörri fani kirjoitti:

        Hei Vilperi! Nyt menee vähän aiheen ohi mutta kävin tuolla sinun sivuilla ja ihania kuvia oli siellä Mörristä.
        Missä sun koiruus on sillä aikaa kun olet Kanarialla? Onko se mukana?
        Ajattelin vain että onko Mörri oikein maailmanmatkaajakin?
        Ihana se joka tapauksessa on.. :)

        Mörri ei oo käynyt ulkomailla kuin kuin kaks kertaa ja nekin reissut ovat vaan suuntautuneet tuo lahden toiselle puolen.
        Reissujen aikana se on yleensä tytärten luona, koska ne tuntevat sen tavat.
        Kiitos mielenkiinnosta koska tuo koiruus on mulle kuitenkin erittäin tärkeä tän pääkopan kannalta! :)


      • Mörri fani
        vilperi571 kirjoitti:

        Mörri ei oo käynyt ulkomailla kuin kuin kaks kertaa ja nekin reissut ovat vaan suuntautuneet tuo lahden toiselle puolen.
        Reissujen aikana se on yleensä tytärten luona, koska ne tuntevat sen tavat.
        Kiitos mielenkiinnosta koska tuo koiruus on mulle kuitenkin erittäin tärkeä tän pääkopan kannalta! :)

        Ihana koira! Mummulassa oli pienenä Suomen pystykorva ja sehän on mitä mainioin kaveri.. Voi sitä iloa ja riemua kun isäntä palaa talven jälkeen Suomeen ja ottaa Mörrin matkaansa maaseudulle? Näin oletan. Mukavaa kesää sekä Mörrille että isännälle! :)


      • vilperi571
        Mörri fani kirjoitti:

        Ihana koira! Mummulassa oli pienenä Suomen pystykorva ja sehän on mitä mainioin kaveri.. Voi sitä iloa ja riemua kun isäntä palaa talven jälkeen Suomeen ja ottaa Mörrin matkaansa maaseudulle? Näin oletan. Mukavaa kesää sekä Mörrille että isännälle! :)

        Mörrillä on ollut tilaisuus olla keväästä syksyyn asti jo muutaman vuoden ajan olla mökillä kuten nuo päiväkirjatkin osoittavat! :)
        Nuo kanarian reissut ovat vaan muutaman viikon mittaisia juurikin koiranpojan takia.
        Kun se päivä tulee kun koiruus heittää lusikan nurkkaan, niin reissut pitenee totaalisesti, ellei käy niin että tulee uus pentu otettua talouteen!?
        Sentään yli 50v on eletty koiruuden kanssa samassa taloudessa ja se on luopumisen tuska kun kaverista aika jättää ja pentu tilalle taas helpottaisi tilannetta vallan mainiosti.


    • neiti pirpana

      Voin antaa myös pesää, jos hinnasta sovitaan!

      • hanki oma elämä..

        nojo! satuinpas sivulle melkeen samaan aikaan, kuin tämä , joka näköjään lupailee pesääni puolestani!
        no huh huh! heti on nimmarihäirikkö liikkeellä kun sattuu pari kertaa käyttämään samaa nimmarii.
        vaikka sinänsä, mistäpä tuon tietää vaikka antasinkin ;)

        vedä sinä kuule vi.ttu päähäs ja pakene vuorille!
        voi ressukkaa,kun pitää elää toisten elämää..


    • kake.

      Moi..Täällä olis halukas 56v ok mies halukas lähteen reissuun.soita 044-9473176.

    • mää tuun

      siis mistä lähtö

      • tavallinen mies.

        * mä tuun * laita meiliosoiteesi tai puh numerosi niin otan yhteyttä


    • Vapaus valita

      Oletteko huomanneet että nykyään voi ostaa eksoottisia päihteitä/lääkkeitä (lue: huumeita) netistä. Tähän tarvitaan tor-selain jolla pääsee .onion osoitteisiin, sekä selaamaan internettiä anonyymisti. Onko teillä kokemuksia tästä? Auta tekemään kieltolaista historiaa vierailemalla sivustolla ja kerro kavereille myös:

      silkkitie.net - ohjeet tor-selaimen käyttöön
      silkkitiehdg5mug.onion varsinainen kauppasivusto.

      • liivalaian

        LOPETA ! Meitä ei kiinnosta eksoottiset päihteet tai huumeet. Olet riehunut myös Turkki-palstalla. Emme auta tekemään "kieltolaista historiaa", koska Suomessa ei ole mitään kieltolakia huumeille. Aikoinaan oli kieltolaki alkoholille ja se päättyi 5.4.1932 klo 10. Huumeet ovat tietämättömien, nuorten, elämänkokemusta omaamattomien ,tyhmien ja onnettomien ihmisten valinta. Siis niiden, jotka ovat luuseireita ja tulevat aina olemaan. No future for them!


    • ExGuide

      Muistakaa että ei se matkustaja noi vaan vaihtua. Koneeseen pitää nousta juuri se henkilö, jonka nimi on lipussa ja passissa. Eli pakko sun on siihen matkatoimistoon olla yhteydessä ja sopia muutoksista. Ja kannattaa myös kysyä korvaako matkavakuutus sen toisen matkan peruuntumisen.

      • Tavallinen mies.

        viimeinen tilaisuus huomenna lähtö matkan saa tänään ensimmäinen puh numeronsa laittanut.

        lipun nimenvaihdos on selvitetty joten se ei tule olemaan ongelma eikä siitä koidu sinulle mitään kuluja.

        Tuolla aiemmin joku epäili minua vaikka miksi pervoksi ei kai noille voi kuin nauraa olen ihan tavallinen mies ja kuten sanoin sinulla on oma huone ja saat mennä omia menojasi lomalla en ole siis mikään roikkuja kunhan nyt hyvää hyvyyttäni tarjoan jollekkin mahdollisuutta ilmaiseen matkaan ja on se kiva näin lentopelkosena saada koneeseen juttuseuraa ja miksei sitä voisi paikanpäällä käydä joskus yhdessä syömässä jos siltä tuntuu.

        lähtö on huomenna helsinki-vantaan kentältä laita numerosi soitan jos sinua ilmainen reissu kiinostaa.


      • Lomalainen
        Tavallinen mies. kirjoitti:

        viimeinen tilaisuus huomenna lähtö matkan saa tänään ensimmäinen puh numeronsa laittanut.

        lipun nimenvaihdos on selvitetty joten se ei tule olemaan ongelma eikä siitä koidu sinulle mitään kuluja.

        Tuolla aiemmin joku epäili minua vaikka miksi pervoksi ei kai noille voi kuin nauraa olen ihan tavallinen mies ja kuten sanoin sinulla on oma huone ja saat mennä omia menojasi lomalla en ole siis mikään roikkuja kunhan nyt hyvää hyvyyttäni tarjoan jollekkin mahdollisuutta ilmaiseen matkaan ja on se kiva näin lentopelkosena saada koneeseen juttuseuraa ja miksei sitä voisi paikanpäällä käydä joskus yhdessä syömässä jos siltä tuntuu.

        lähtö on huomenna helsinki-vantaan kentältä laita numerosi soitan jos sinua ilmainen reissu kiinostaa.

        Jouduitko lomailemaan yksin.


      • Anonyymi
        Tavallinen mies. kirjoitti:

        viimeinen tilaisuus huomenna lähtö matkan saa tänään ensimmäinen puh numeronsa laittanut.

        lipun nimenvaihdos on selvitetty joten se ei tule olemaan ongelma eikä siitä koidu sinulle mitään kuluja.

        Tuolla aiemmin joku epäili minua vaikka miksi pervoksi ei kai noille voi kuin nauraa olen ihan tavallinen mies ja kuten sanoin sinulla on oma huone ja saat mennä omia menojasi lomalla en ole siis mikään roikkuja kunhan nyt hyvää hyvyyttäni tarjoan jollekkin mahdollisuutta ilmaiseen matkaan ja on se kiva näin lentopelkosena saada koneeseen juttuseuraa ja miksei sitä voisi paikanpäällä käydä joskus yhdessä syömässä jos siltä tuntuu.

        lähtö on huomenna helsinki-vantaan kentältä laita numerosi soitan jos sinua ilmainen reissu kiinostaa.

        Vieläkö ehtii mukaan matkalle? Olen vähävarainen ja ilmainen matka olisi enemmän kuin paikallaan nyt. Jaetaanko yhteinen peti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö ehtii mukaan matkalle? Olen vähävarainen ja ilmainen matka olisi enemmän kuin paikallaan nyt. Jaetaanko yhteinen peti?

        Peti on jo varattu mutta 3 pyöräksi junaamme pääset. Manuel edessä minä keskellä ja sinä tuuppaat takaa. Käykö mussukkaiseni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peti on jo varattu mutta 3 pyöräksi junaamme pääset. Manuel edessä minä keskellä ja sinä tuuppaat takaa. Käykö mussukkaiseni?

        Voi, voi, kyllä varmaan harmittaa kamalasti kun huomaat, että kone lähti jo yli kuusi vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peti on jo varattu mutta 3 pyöräksi junaamme pääset. Manuel edessä minä keskellä ja sinä tuuppaat takaa. Käykö mussukkaiseni?

        Kuulostaa hyvältä. Tavataan kentällä, minut tunnistaa minishortseista ja pinkistä lateksipaidasta.


    • minä

      onko sinulla toinen vuode vielä tyhjänä? olen itse täällä espanjassa nyt ja olen ilman seuraa, ei kattoa pään päälla sekä aivan LOST IN TOWN. ollut viikon jo.

    • Anonyymi

      Olen valmis lähtöön!

      • Anonyymi

        eikun menoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikun menoksi

        Milta kentältä se lähtö on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milta kentältä se lähtö on?

        Malmin potkupallokentältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Malmin potkupallokentältä

        Hitaita ovat hämäläiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitaita ovat hämäläiset!

        Todella, kone lähti jo kuusi vuotta sitten ja nyt on herätty.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe