Tunnistatko itsesi jostain näistä??

Kaikkimeolemmeihmisiä=)

Oon huomannut että yläasteella erityisesti tytöt jakautuvat näihin ryhmiin....
Ryhmä yksi(joissain koulussa arvostettuja, joissain ex.koulukiusattuja): Tytöt, jotka pukeutuu hevari-poikamaisesti, huutelee muille, uhkailee muita, varastaa kaupasta, lintsaa koulusta, joutuu yllättäen usein tappeluihin, polttaa röökiä(jopa sisällä) ja juo itsensä känniin usein.

Ryhmä kaksi(ei koskaan arvostettuja tai ihailtuja, "luusereita", heistä puhutaan pahaa mutta aika hyvin jätetään muuten rauhaan): Tytöt, jotka eivät polta röökiä, eivät kännää, eivät varasta, hyväksyvät seuraansa usein ilman ennakkoluuloja, ovat ystävällisiä, jolloin on hyvin pieni ryhmäpaine, antavat anteeksi, eivät puhu pahaa jne.

Ryhmä kolme(vähän parempaa porukkaa):Ei mielellään hengaa ryhmä kahden kanssa vaan yrittää päästä ryhmä neloseen. Vähän keski-ryhmä...

Ryhmä neljä(arvostetuinta porukkaa):Tytöt, joilla on valta päättää, kuka kuuluu porukkaan eli valta nostaa tai pudottaa porukasta, suuri ryhmäpaine, pelko kaverien hylkäämisestä, alkoholilla ja sänkyjutuilla kehuskelu keskeistä, "perusteinejä" , polttaa tupakkaa useimmat ja kiroillaan paljon, jakautuu moniin kaveriporukkoihin, missä on vähän eri säännöt.
Tarkoitus ei ollut loukata ketään, kuvauksissa on kyseessä "ääritapaukset"...=)

32

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryhmä kaksi ehdottomasti.

      • average girl

        Mäkin ryhmä kaksi paitsi että en ole luuseri ja kaikki (myös pojat ovat kanssani) mutta en polta en kiroile enkä huda enkä pomottele ja olen ystävällinen yms...pyydän anteeksi ja saan kaseja jne


    • Tuntematon.

      En tunnista. :D

    • 16+1

      Jollain tavalla ryhmä kaksi, mutta pahaa minusta ei puhu ku ne, jotka on jostaki syystä kateellisia, enkä luokittele itteäni 'luuseriksi'. Sanotaanko että ryhmä kahen yläpuolella, muttei kuitenkaan kolmonen eikä nelonen :D

      • someoneelse?

        Ryhmä kaksi, mutta ei musta mitenkää pahaa puhuta, paitsi yks tyttö, mutta se on oikeestaan kateellinen siitä, että mulla on kavereita, eikä sillä, erinäisistä syistä .
        Luuseri saatan olla? Ihan varmasti joku niin ajattelee.
        Koulussa olen hyvä. Ysejä ja kymppejä, joskus kaseja. Opettajien kanssa ei riitaa.
        Mutta se siinä onkin. Mä en haluais olla erilainen, mutta tuntuu et mun pitäis.
        "Kaverit" jotka kuuluu ehdottomasti ryhmä neloseen, sanoo nörteiks ja kun kysyn, että onko se hirveetä kun saa hyvän numeron, niin vastaus on "on." Tai jotain sen suuntasta.
        Sori vuodatuksesta ja kirjotusvirheistä,puhelimella kirjotan.


    • werf

      Kuulun ryhmä kakkoseen

    • Ryhmä kaksi? Minusta ei tosin puhuta pahaa. Ryhmä Neloset eivät tiedä olemassa olostani, ne jotka tietävät, eivät jaksa välittää. Olen tylsä juoruilun ja haukkumisen aihe.

    • Oonouto

      en oo mikään noista ja muutenkin oon monien kanssa.. kavereihin kuuluu ykköstä, kakkosta, kolmosta ja nelosta ;) ja siltä väliltä..

    • 1 se kai on

      Kuulun ykköseen muuten, paitsi et en kännää enkä polta

    • Luuseri nnmr UNO :D

      Ryhmä kakkoseen minä luuseri kuulun :D

    • Vaikea sanoa

      En tunnista. Lähimpänä kakkosta ehkä, mutta en todellakaan luokittele itteäni luuseriksi. Annan 2 hyvän koulumelestyksen takia. On meidänkin koulussa selkeästi toi 4-ryhmä mut en oo kolmonen koska en todellakaan haluaisi siihen neloseen. 2 en oo puhtaasti koska kyllä me kavereiden kanssa käydään kännäämässä. Toisaalta harva sitä luultavasti tietää, ellei nyt satu näkemään perjantai-iltana keskustassa kuljeksimassa (örveltämässä), eli hyväkäytöksisen maine ehkä muiden silmissä mutta kuoren alla ihan normaalia hauskanpitoa ja teinidraamaa. Hankala tehdä tämmöstä sosiaaliluokittelua.

    • Bave

      No oli kyllä aika äärimmäisiä stereotyyppejä!! Meidän koulussa ei kyllä kuitenkaan ole luusereita ne raittiit vaan pikemminkin ne joilla menee huonosti, jotka polttaa jne. ja arvostettuja koulussa (oppilaskunta esim.), somessa ja kylillä aktiivisesti näkyvät, ihan "tavalliset" oppilaat.

    • klhäm

      ryhmä kaksi se ei kyl oo pahaa puhumista vaa syrjimistä

    • Kolmoneeeen

      Koen olevani ryhmä kolmosessa. En oo luuseri, mut en enää myöskää ryhmä ykkösessäkään (en ala-asteen jälkeen, olin liian kusipää). Sopivasti siinä välissä =) Hengailen siinä ryhmä kolmosten ja kakkosten kanssa.

      En polta tai juo. Polttaminen on idioottimaista. Oon myös vähä kusipää.

    • akeema

      Kuulun kakkoseen. Tosin ei minusta tai muista "ryhmämme" jäsenistä puhuta pahaa, olemme vain sellaisia huomaamattomia :)

    • Kakkosryhmä, mutten mielestäni ole luuseri.

    • Minä

      2, mutta minusta ei puhuta pahaa

    • Kakkosryhmään kuuluvat ovat rumia ja epäsosiaalisia nörttejä.

      • Tööt1

        Eivät itseasiassa ole...


    • Menossa kasille

      Ehdoton kakkonen

    • Llluuseri

      Kaaks täälläki:/

    • täälki

      2

    • Oon ihan oma ryhmäni

    • enkadu

      Ryhmä 3.

      • mie oon paras

        ryhmä 4. oon viel se joka on niiku "pomo"


    • Gloyd Orangeboar

      Kuulun kolmosryhmään!

      • täälmä123

        Kolmonen kuvastaa eniten :__:


    • Ikuinen kakkonen

      Voisin sanoa kuuluvani tuohon kakkos-kategoriaan. En polta, enkä myöskään luultavasti ikinä aio juodakaan. Varastaminen puolestaan on ihan typerää touhua, ja varmaan jäisin kiinni jos yrittäisinkin. Koulusta en lintsaa, oikeastaan pidän koulusta kovasti. Ja joo, voisin myös tunnustaa olevani pienoinen luuseri myöskin... mutta niinhän kai me kaikki? Mielestäni suurin luuseri on ihminen joka suosion takia painaa toisia alemmas päästäkseen itse arvojärjestyksessä ylöspäin (A.K.A pissikset, koulukiusaajat ynnä muut negatiivisen älykkyysosamäärän omaavat ihmiset)

    • varjis

      ryhmä kakonen kuvastaa eniten

    • tytö8lk

      ehdottomasti ryhmä 2 !

    • 1111111

      Ryhmä 1

    • äin

      Ryhmä kaksi(ei YLEENSÄ arvostettuja mutta ihailtuja parissa kouluaineessa, heistä puhutaan JOSKUS pahaa mutta aika hyvin jätetään muuten rauhaan): Tytöt, jotka eivät polta röökiä, eivät kännää, eivät varasta, hyväksyvät seuraansa usein ilman ennakkoluuloja, ovat ystävällisiä, ryhmäpaine suuri, koska kaverini haluavat olla kahdestan.., antavat anteeksi, eivät puhu pahaa jne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe