Arkiset asiat joita et ole koskaan tehnyt

Tuli vain mieleen

Mitä sellaista arkista ja yleistä et ole koskaan tehnyt (tai niin harvoin että se on epätavallista) jonka luulisi jokaisen tehneen?

1) En ole koskaan käyttänyt astianpesukonetta.

2) Olen ollut elokuvateatterissa vain kolme kertaa elämäni aikana (teatterissa ja konserteissa käyn kyllä alvariinsa).

3) En ole koskaan käynyt ulkomailla, en edes Tallinassa vaikka olen 15 vuotta asunut Helsingissä.

4) En ole koskaan ollut treffeillä (vaikka olen seurustellut en silti ole koskaan ollut varsinaisilla sovituilla treffeillä... suhteisiin on ajauduttu muulla tavalla)

5) En ole koskaan värjännyt hiuksiani.

6) En ole koskaan ollut naimisissa en edes kihloissa.

7) En ole koskaan pelannut konsolipelejä.

8) En ole koskaan maistanut tiramisua.

9) En ole koskaan uinut.

10) En ole koskaan luistellut.


... ja olen sentään jo 45 vuotias.

3

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hih hih

      harrastanut seksiä

    • ikää melkein 20

      No ohhoh... olipa siinä lista. Et oikeesti oo koskaan uinut, luistellut tai käyttänyt astianpesukonetta?? Tai no jos ei oo koskaan omistanut astianpesukonetta eikä työpaikallakaan tarvi sitä käyttää ni missä sitte? :) Aika mielenkiintonen lista muutenkin.

      Hmm.. no mulla ei oo kyllä noin hyvä lista, mut yritän jotain keksii...

      1. En oo koskaan ollut niin humalassa, etten olis pysyny pystyssä. Onks tuo ees outo juttu? Suomalaisia kun ollaan.

      2. En oo koskaan kuorinu perunaa samalla tavalla ku kaikki muut kuorii ne. (Oon nolona tästä.)

      3. En oo koskaan laittanut kajaalia.

      4. En ole ikinä vahingossa hajottanut puhelinta. Enkä hukannut. (Yhden oon tahallaan suutuksissani hajottanut, joten ei tääkään ollut oikeen hyvä... Tuntuu kuitenkin siltä, että muut nuoret on niitä hajotellu millon mihinkin. En tiedä sitte..)

      5. En oo ikinä polttanut tupakka tai sormellani koskenut sellaseen.

      6. En oo juuri koskaan pyytänyt mitään anteeks. En muista sellasta erityistä tilannetta.

      ...monesti kun tulee joku juttu mieleen, ni sitte tajuun ettei se ihan ookkaan niin.. :I

      7. En ole montaa kertaa palauttanut mitään kirjaston kirjoja ajoissa. Lähes aina ne ovat myöhässä. Ei tuu ees mieleen mitään sellasta, jonka olisin muistanut ajoissa palauttaa.

      8. Mikä on tiramisu? Onko se jonkinlainen leivos. :D

      9. En oo koskaan tykännyt limsasta. Kokista oon oppinut juomaan niin, ettei tuu hiilihapot nenään, mut en oikeen tykkää siitä silti.

      10. En oo koskaan ostanut aikuisten hampurilaisateriaa. Muistaakseni.

      11. YEAH. Nyt keksin. En ole koskaan laittanut nettiin selfietä. Tai facebookkiin profiilikuvaa.

      Ei tullut parempia mieleen...

    • Hyvää uutta vuotta

      Minä olen 35-vuotias mies ja:

      En ole käynyt kaupassa 18-vuoteen.

      En ole koskaan seurustellut.

      En ole koskaan koskenut naista tai puhunut naisen kanssa henkilökohtaisista asioista.

      En ole koskaan kuljettanut moottoriajoneuvoa.

      En ole koskaan hakenut töitä.

      En ole koskaan ollut työsuhteessa.

      En ole koskaan saanut työttömyyspäivärahaa, työmarkkinatukea tai muuta tukea kuin toimeentulotuen perusosan ja senkin vasta muutaman vuoden.

      En ole koskaan voinut puhua kenenkään kanssa mistään tärkeistä asioista.

      En ole koskaan ymmärtänyt elämää, joten olen jättänyt sen mielummin elämättä.

      Näitähän olisi loputtomasti..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3900
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      598
      3677
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3672
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2311
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2265
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      325
      1980
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1957
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1786
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1463
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe