ROBIN

Robin-fani

Kuka tykkää Robinista? Ihan sama tykkääkö musasta vai ulkonäöstä vai.... Itse olen kiinnostunut musasta. Ja toivoisin että laitetaan tykkään/en tykkää (jos tykkäät, niin kerro miksi), eikä siis mitään "IHAN ***** TYYPPI!!!" Kiitos!!

22

167

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Robin-fani

      Tietääkö kukaan et kuinka usein Robinilta tulee kakka?

    • En tykkää. Saanko minäkin laittaa, miksi? Laitan silti. En pidä hänen musiikistaan enkä hänen lauluäänestään. Olen sitä mieltä, että Robin on ylifanitettu ja se yleensä ärsyttää, ellen itse pidä kyseisestä artistista, koska sitten se soi kaikkialla jne. Olen sitä mieltä, että Robinille on käymässä kaiken lisäksi samalla tavalla, kuin Justin Bieberille kävi eli toisin sanoen alkaa tehdä rikoksia ja sitä rataa... Ajatus katkesi, kun aloin tuijotella päättömiä kaloja tuossa pöydällä. Ciao ja hyvää jatkoa!

      PS: Trollit vittuun.

      • Robin-fani

        Vedä sinä siili v!ttu päähäs...


      • yllättynyt
        Robin-fani kirjoitti:

        Vedä sinä siili v!ttu päähäs...

        Tekeekö robin muka musiikkia? :0
        Jaa, minä kun luulin et se on puhdasta paskaa mitä se radiosta puskee.
        En tykkää


      • Karhu olut
        yllättynyt kirjoitti:

        Tekeekö robin muka musiikkia? :0
        Jaa, minä kun luulin et se on puhdasta paskaa mitä se radiosta puskee.
        En tykkää

        Karhu olut


      • Robin-fani
        yllättynyt kirjoitti:

        Tekeekö robin muka musiikkia? :0
        Jaa, minä kun luulin et se on puhdasta paskaa mitä se radiosta puskee.
        En tykkää

        Hei, musitaako kukaan mitä sanoin siitä kohteliaisuudesta???


      • Anonyymi
        Robin-fani kirjoitti:

        Vedä sinä siili v!ttu päähäs...

        oot oikeassa Robin on ihan paras ja tykkään siitä koska sillä on hyvää musaa se on niin symppis lavalla ei jää vaan seisomaan vaan pomppii niin paljon että jopa pitää itekin alkaa niin kohtelias ja aina iloinen te Robin mollaavat ette tajuu mitään te ootte ihan Per****** ja ootte luultavasti semmosia 16-21 vuotiaita miehiä jotka vihaa Robinia koska ette ite osaa laulaa teillä ei oo yhtään kohteliaisuutta ja mökötätte muulloin paitsi silloin kun teille kerrotaan KALJAVITSEJÄ! kun itse kasvan parikymppiseksi mieheksi niin aion säilyttää ainakin kohteliaisuuden ja iloisuuden p.s Robin ei himmaillut kun äänenmurros alkoi vaan jatkoi laulamista ja hyvin veti sillonkin


    • "Vedä sinä siili v!ttu päähäs... "

      Oletko sinä nimiä vievä trolli, provokaatio vaiko oikeasti idiootti, joka ei kunnioita ihmisten MIE-LI-PI-TEI-TÄ? Jos olet trolli tai provo, niin ymmärrän ja tiostan kommenttini "Trollit vittuun.", mutta jos olet jälkimmäisin, niin... Ilmaisin mielipiteeni asiallisesti ja toivoisin vastaavanlaista käytöstä. En sitten tiedä, mikä noista olit.

    • Robin-fani

      Mites se Robinin kakkaustiheys? Kerran päivässä vai useammin?

      • Levymoguli

        6-8 kertaa päivässä, varma tieto.


      • Robin-fani
        Levymoguli kirjoitti:

        6-8 kertaa päivässä, varma tieto.

        Kuullostaa aika paljolta...


      • Robin-fani

        Siis oikeesti täällä on tää oikee "Robin-fani", eikä ole suotavaa varastaa toisten nimimerkkejä...


    • Okei... Täällä ei ole ketään järkevää vai?

      • Karhu olut

        Karhu olut


      • Robin-fani
        Karhu olut kirjoitti:

        Karhu olut

        Onko se Robinin kakka kiinteää vai löysää?


      • dokaaja
        Karhu olut kirjoitti:

        Karhu olut

        Koffiki on hyvää


    • 09h

      Robinin kakka on löysää,varma tieto.

      • hahhahhaa:)

        En fanita Robinia. En todellakaan! Niin itsekeskeinen ja säälittävä kakara jolla ei ole lihasmassaa luultavasti yhtään. Musiikki on täyttä kuraa!


    • Robin-fani

      Kuulin että Robin on värjännyt kiveksensä punaisiksi? Pitääkö paikkansa, jos pitää niin tosi ihqua!

    • Robin-Fani (se aito)

      Hei! Täällä on tää oikea "Robin-Fani", enkä ole tosiaan kirjoittanut tänne noita Robinin-kakka juttuja, enkä siitä et se olis muka värjännyt kulkusensa! SIIS KUKA TROLLI SIELLÄ NYT ON!!!???!!

    • IHQ11111111111

      Ite rakastan sen hinttimäistä vikisevää ääntä!

      • ihq


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe